eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf,położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 560001983-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Warszawa: Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf,położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 656465-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500300082-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510039241-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matki i Dziecka, Krajowy numer identyfikacyjny 28839500000000, ul. ul. Kasprzaka , 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 32-77-240, e-mail witold.sarnowski@imid.med.pl, faks 022 32-77-233, 32-77-305.
Adres strony internetowej (url): www.imid.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf,położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

A/ZP/SZP.251-69/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf),położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie,przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji na działce przy ul. Kasprzaka 17a według wymagań szczegółowo określonych w programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, polegającej na budowie podziemnego budynku działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf), w oparciu o projekt budowlany z prawomocnym pozwoleniem na budowę.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45210000-2,

45223000-6,

45215140-0,

45400000-1,

45310000-3,

45316000-5,

45320000-6,

45330000-9,

45331000-6,

71221000-3,

71320000-7,

51400000-6,

51100000-3,

39100000-3,

31000000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonanie przedmiotu zamówienia 10 miesięcy od daty zawarcia umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf,położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/02/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PBM Polski DOM Sp. z o. o., , ul. Polna 11, 06-500, Mława, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3251219.51 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1)w toku realizacji umowy nr A/ZP/SZP.251-69/18 z dnia 01.02.2019 r. (dalej jako "Umowa") stwierdzono konieczność zaprojektowania i wykonania zasilania rezerwowego (2 linie), zmianę - zmniejszenie przekrojów kabli zasilania podstawowego, a także przeprojektowania i wykonania pomieszczenia i instalacji dostosowanych do nowego tomografu komputerowego. 2)konieczności wykonania prac, o których mowa w pkt 1 powyżej, nie można było przewidzieć na etapie zawierania Umowy i nie były objęte programem funkcjonalno - użytkowym, a konieczność ich wykonania powstała później, co wynika z protokołu konieczności z dnia 24.09.2019 r. § 1. 1.Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące prace dodatkowe: 1)wykonanie projektu wykonawczego oraz realizacja instalacji zasilania rezerwowego (2 linie); 2)zmniejszenie przekrojów kabli zasilania podstawowego - przeprojektowanie i wykonanie; 3)zmiany w dokumentacji projektowej pomieszczenia i instalacji dostosowanych do nowego tomografu komputerowego oraz wykonanie pomieszczenia i instalacji zgodnie ze zmienioną dokumentacją projektową. 2.Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu Aneksu wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący załącznik nr 2 do Aneksu. 3.W ramach wynagrodzenia określonego w § 3 Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1, w zakresie określonym w § 2 ust. 13-17 Umowy. § 2. 1.Wykonawca wykona przedmiot Aneksu określony w § 1 w terminie do dnia 15.12.2019 r. 2.Terminy wykonania poszczególnych prac określi harmonogram rzeczowo-finansowy prac/czynności/ robót, który Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu, najpóźniej w terminie do 5 dni od daty podpisania Aneksu. Harmonogram winien wskazywać okresy wykonania i terminy zakończenia prac/ czynności/ robót (w tym terminy wystąpienia o uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień oraz przewidywane terminy ich uzyskania, których dotrzymanie winno gwarantować realizację zamówienia w wyżej wymienionym terminie).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.