eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmującyroboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 19 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 560001237-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Poznań: Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 19 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626103-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500025447-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 19 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DR.341-41/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 19 części: 1. ul. Grochowska 42 m 13 ; 2. ul. Rycerska 39b m 15; 3. ul. Husarska 7 m 14; 4. ul. Matejki 53 m 18; 5. ul. Miła 1 m16; 6. ul. Pl. Wielkopolski 1 m 73; 7. ul. Bluszczowa 6 m 1a; 8. ul. Swoboda 56 m 2; 9. ul. Al. Marcinkowskiego 20 m 6; 10. ul. Sierakowska 32 m 2; 11. ul. Górna Wilda 92a m 8; 12. ul. Mielżyńskiego 25a m 26; 13. ul. Grobla 9 m 14; 14. ul. Kasprzaka 27 m 4; 15. ul. Śniadeckich 4 m 7; 16. ul. Ożarowska 41 m 4; 17. ul. 23 Lutego 16 m 16; 18. ul. 23 Lutego 9A m 3; 19. ul. Opolska 111b 33 m 6; Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary - załącznik nr 9 do SIWZ - stanowiące dokument poglądowy/informacyjny


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45333000-0,

45300000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
4 tygodnie licząc od daty przekazania Wykonawcy trenu robót.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
na podst. art. 144 ust. 1 pkt 2a - realizacja dodatkowych robót od dotychczasowego wykonawcy - dodatkowe szpachlowanie sufitu wraz z gruntowaniem oraz zamontowanie okładziny ściennej

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zostały określone w protokole konieczności - dodatkowe szpachlowanie sufitu wraz z gruntowaniem oraz zamontowanie okładziny ściennej. Par. 7 Umowy otrzymuje brzmienie: Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają ryczałtowo w łącznej wysokości 40 621, 20 zł BRUTTO. w tym 1) za zadanie określone w par. 2 ust. 1 pkt 1) Umowy , kwotę 10 853,20 w tym zmówienie podstawowe: brutto 10 000,00 zł - zamówienie dodatkowe Brutto 853,20 zł 2) za zadanie określone w par. 2 ust. 1 pkt 2) Umowy , kwotę 229 768,100 zł brutto, w tym zmówienie podstawowe: brutto 24 800,00 zł - zamówienie dodatkowe Brutto 4 968,00 zł

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.