eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa blach stalowych specjalnych dla Oddziału Zakładu Remontowo-Produkcyjnego w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 55941

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Katowice: dostawa blach stalowych specjalnych dla Oddziału Zakładu Remontowo-Produkcyjnego w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S. A., do kontaktów: Wojciech Pawełek, ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7572288, 7572231, 7572684, fax 032 7572288, 7572027, 7572304, e-mail: wzygmunt@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kompania Węglowa S.A. Oddział Zakład Remontowo Produkcyjny, Wojciech Pawełek, ul. Granitowa 132, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. +48/32/2163790, fax +48/32/216 37 93, e-mail: w.pawelek@kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kompania Węglowa S.A. Oddział Zakład Remontowo Produkcyjny, Wojciech Pawełek, ul. Granitowa 132, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. +48/32/2163790, fax +48/32/2163793, e-mail: w.pawelek@kwsa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kompania Węglowa S.A. Oddział Zakład Remontowo Produkcyjny, Wojciech Pawełek, ul. Granitowa 132, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. +48/32/2163790, fax +48/32/2163793, e-mail: w.pawelek@kwsa.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa blach stalowych specjalnych dla Oddziału Zakładu Remontowo-Produkcyjnego w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa blach stalowych specjalnych w ilości 2 065 200 kg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kompania Węglowa S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.32.10.00 - Wyroby walcowane płaskie Kod CPV wg słownika 2008: 14.71.10.00 - Żelazo 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę blach stalowych specjalnych (18G2A,1H18N9T, OH18N9) w szacunkowej ilości 2 065 200 kg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium całości przedmiotu zamówienia wynosi 62 214,00 PLN Wadia dla poszczególnych zadań wg SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert, - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją dostaw których wartość netto [PLN] jest większa od: Dla zadania 1 - 278 500, 00 zł. Dla zadania 2 - 3 326 130,00 zł. Dla zadania 3 - 2 585 240, 00 zł. Dla zadania 4 - 31 542,00 zł. Razem dla realizacji całości przedmiotu zamówienia - 6 221 412 , 00 zł. /rodzaj dostaw nie musi być tożsamy z przedmiotem zamówienia/. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), musi być większa od sumy wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali przychód w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi o wartości większej niż określone w pkt. 2. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego Zamawiający dokona weryfikacji sytuacji ekonomicznej Wykonawcy na podstawie innych dokumentów potwierdzających przychody za okres jak w zdaniu poprzednim. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość przychodu uzyskana w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) musi być większa od sumy wartości określonej przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań na które Wykonawca składa ofertę. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wniosą wadium na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1)Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1, 2, 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 oraz punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodny z Załącznikiem Nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7) Dowód wniesienia wadium - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wymagania dodatkowe, gdy kilka przedmiotów składa wspólnie ofertę: 1) W przypadku kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie Załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 2) W przypadku kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) Dokumenty wymienione w punkcie III.2.1.1) 1,2,3,4,5 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców. b) Wspólny Formularz Ofertowy podpisany przez ustanowionego pełnomocnika. c) Dokument jednoznacznie wskazujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ich pełnomocnika oraz jego zakres umocowań. d) Dowód wniesienia wadium - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez ustanowionego pełnomocnika. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punktach III.2.1) 2 i 3spełniają łącznie i na tą okoliczność załączyć dokumenty wymienione w punkcie III.2.1.2) i III.2.1.3) z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego. Jeżeli jeden z Wykonawców spełnia określone przez Zamawiającego warunki można przedłożyć tylko dokumenty jego dotyczące. 4) Oświadczenie każdego uczestnika konsorcjum stwierdzające iż: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podpisane przez osoby uprawnione. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Rachunek zysków i strat za jeden rok obrotowy z ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III.2.1)2 spełniają łącznie i na tą okoliczność załączyć dokumenty wymienione w punkcie 1z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego. Jeżeli jeden z Wykonawców spełnia określone przez Zamawiającego warunki można przedłożyć tylko dokumenty jego dotyczące. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw licząc od dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, /dostawy nie muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punktach III.2.1)3 spełniają łącznie i na tą okoliczność załączyć dokumenty wymienione w punkcie 1 z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2760001. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką, w Kasie KW S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, ul. Granitowa 132, 43-155 Bieruń lub. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 09.12.2005. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 06.02.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.12.2005, godzina 12:00, KW S.A. Oddział Zakład Remontowo Produkcyjny ul. Granitowa 132, 43-155 Bieruń, pokój 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Blacha g/walcowana 3 do 8 mm 18G2A. 3) Zakres lub wartość: Szacowana ilość dostaw 95 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Blacha g/walcowana 12 mm do 30 mm 18G2A. 3) Zakres lub wartość: Szacowana ilość dostaw 1 143 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Blacha g/walcowana 35 mm do 80 mm 18G2A. 3) Zakres lub wartość: Szacowana ilość dostaw 824 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Blacha g/walcowana 2 mm do 6 mm 1H18N9T, OH18N9. 3) Zakres lub wartość: Szacowana ilość dostaw 3 200 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.