Ogłoszenie nr 558630-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie: Usługi serwisowe, konserwacja i przeglądy techniczne aparatury medycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
35720766400000, ul.
ul. Prądnicka
,
31202
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 25 78 291, e-mail
zamowienia@narutowicz.krakow.pl, faks
012 25 78 292, 2578229.
Adres strony internetowej (URL): www.narutowicz.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
www.narutowicz.krakow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.narutowicz.krakow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.narutowicz.krakow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ul. Prądnicka 35 - 37 31-202 Kraków Polska
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe, konserwacja i przeglądy techniczne aparatury medycznej
Numer referencyjny:
ZP/15/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
54
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługi serwisowe, konserwacja i przeglądy techniczne aparatury medycznej. 1 - Pakiet 1 - Opieka serwisowa aparatów rentgenowskich marki Siemens, 2 - Pakiet 2 - Opieka serwisowa aparatury medycznej marki Philips, 3 - Pakiet 3 - Opieka serwisowa aparatury medycznej marki GE, 4 - Pakiet 4 - Opieka serwisowa sprzętu do badań histopatologicznych, 5 - Pakiet 5 - Utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu endoskopowego marki OLYMPUS, 6 - Pakiet 6 - Utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej Sterylizatora plazmowego Sterrad 100NX, 7 - Pakiet 7 - Automatyczny wstrzykiwacz kontrastu (1), 8 - Pakiet 8 - Automatyczny wstrzykiwacz kontrastu (2), 9 - Pakiet 9 - Testy specjalistyczne aparatury rentgenowskiej, 10 - Pakiet 10 - Sterylizatory parowe (1), 11 - Pakiet 11 - Sterylizator parowy (2), 12 - Pakiet 12 - Aparaty do znieczulania z kardiomonitorami, 13 - Pakiet 13 - Kardiostymulatory, 14 - Pakiet 14 - Aparaty elektrochirurgiczne (1), 15 - Pakiet 15 - Aparaty elektrochirurgiczne (2), 16 - Pakiet 16 - Laser holmowy, 17 - Pakiet 17 - Defibrylatory (1), 18 - Pakiet 18 - Defibrylatory (2), 19 - Pakiet 19 - Defibrylatory (3), 20 - Pakiet 20 - Defibrylatory (4), 21 - Pakiet 21 - Defibrylatory (5), 22 - Pakiet 22 - Defibrylatory (6), 23 - Pakiet 23 - Respiratory (1), 24 - Pakiet 24 - Respiratory (2) noworodkowe i inkubatory, 25 - Pakiet 25 - Respiratory (3), 26 - Pakiet 26 - Respiratory (4), 27 - Pakiet 27 - Respirator (5), 28 - Pakiet 28 - Ultrasonografy (1), 29 - Pakiet 29 - Utrasonografy (2), 30 - Pakiet 30 - Ultrasonograf (3), 31 - Pakiet 31 - Echokardiograf, 32 - Pakiet 32 - Sprzęt laparoskopowy, 33 - Pakiet 33 - Tor wizyjny i nasofiberoskop, 34 - Pakiet 34 - Myjnia narzędziowa (1), 35 - Pakiet 35 - Myjnie narzędziowe i myjnie do kaczek i basenów, 36 - Pakiet 36 - Myjnie do kaczek i basenów (2), 37 - Pakiet 37 - Myjnie narzędziowe, myjnia do wózków transportowych, suszarka i drobne wyposażenie Centralnej Sterylizatorni, 38 - Pakiet 38 - Kriostat, 39 - Pakiet 39 - Mikroskopy, 40 - Pakiet 40 - Wirówki (1), 41 - Pakiet 41 - Wirówki (2), 42 - Pakiet 42 - Audiometr, tympanometr i aparaty do przenośnego badania słuchu noworodka, 43 - Pakiet 43 - Glukometry, 44 - Pakiet 44 - Stół operacyjny (1), 45 - Pakiet 45 - Stół operacyjny (2), 46 - Pakiet 46 - Stół operacyjny (3), 47 - Pakiet 47 - Monitory ciśnienia (holter), 48 - Pakiet 48 - Holtery EKG, 49 - Pakiet 49 - Aparat do litotrypsji ultradźwiękowej i aparat do badań urodynamicznych, 50 - Pakiet 50 - Zestaw do litotrypsji ESWL, 51 - Pakiet 51 - Elektromiograf i elektroencefalograf, 52 - Pakiet 52 - Dejonizator, 53 - Pakiet 53 - Komora laminarna, 54 - Pakiet 54 - Zestaw do prób wysiłkowych z bieżnią. Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
12 | |||
24 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy ( zał. nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy (zał. nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie napraw i konserwacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wykaz osób ( załącznik nr 6 wraz z dołączonymi certyfikatami bądź dokumentami wydanymi przez producenta sprzętu lub równoważnymi poświadczającymi kwalifikacje zawodowe).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie napraw i konserwacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wykaz osób ( załącznik nr 6 wraz z dołączonymi certyfikatami bądź dokumentami wydanymi przez producenta sprzętu lub równoważnymi poświadczającymi kwalifikacje zawodowe. Poprzez zapis " równoważnymi" Zamawiający rozumie certyfikat wydany przez innego producenta sprzętu tego samego typu. Do wykazu osób ( załącznik nr 6) należy dołączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień SEP-1kV w zakresie eksploatacji w odniesieniu do osób, które będą świadczyć usługi serwisowe .
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia które są niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wypełniony i podpisany odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik 6 do SIWZ wraz z dołączonymi do oferty certyfikatami poświadczającymi kwalifikacje zawodowe, zgodnie z pkt 6.1.2.2. SIWZ. Do wykazu osób ( załącznik nr 6) należy dołączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień SEP-1kV w zakresie eksploatacji w odniesieniu do osób, które będą świadczyć usługi serwisowe.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Formularz ofertowy - załącznik 2,2A,2B, 2C ( zależnie od Pakietu na który składana jest oferta) do SIWZ- wypełniony i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Arkusz cenowy stanowiący Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( Wykaz sprzętu objętego postępowaniem a później umową wraz z zakresem czynności) - załącznik nr 1 - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (nie należy wprowadzać zmian do załącznika, jak też umieszczać kilka pakietów na jednej stronie - załącznik ten stanowi załącznik do umowy). Wykonawca winien nanieść tylko w formie uwagi pod pakietem informację związaną z ewentualnymi zmianami wynikającymi z odpowiedziami na zapytania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców 0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych we wzorze umowy warunkach (załącznik nr 4, 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 4G do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet 1 - Opieka serwisowa aparatów rentgenowskich marki Siemens |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas reakcji serwisowej | 5,00 |
Koszt roboczogodziny (w związku z nieprzewidzianymi awariami) | 5,00 |
Jednorazowy koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet 2 - Opieka serwisowa aparatury medycznej marki Philips |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 30,00 |
Czas reakcji serwisowej | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet 3 - Opieka serwisowa aparatury medycznej marki GE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-08-03
data zakończenia: 2019-08-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 30,00 |
Czas reakcji serwisowej | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet 4 - Opieka serwisowa sprzętu do badań histopatologicznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 30,00 |
Czas reakcji serwisowej | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet 5 - Utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu endoskopowego marki OLYMPUS |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 30,00 |
Czas reakcji serwisowej | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet 6 - Utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej Sterylizatora plazmowego Sterrad 100NX |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 30,00 |
Czas reakcji serwisowej | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet 7 - Automatyczny wstrzykiwacz kontrastu (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet 8 - Automatyczny wstrzykiwacz kontrastu (2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet 9 - Testy specjalistyczne aparatury rentgenowskiej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-25
data zakończenia: 2019-10-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 30,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet 10 - Sterylizatory parowe (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet 11 - Sterylizator parowy (2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet 12 - Aparaty do znieczulania z kardiomonitorami |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-11-12
data zakończenia: 2019-11-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet 13 - Kardiostymulatory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet 14 - Aparaty elektrochirurgiczne (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet 15 - Aparaty elektrochirurgiczne (2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet 16 - Laser holmowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-08-07
data zakończenia: 2019-08-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet 17 - Defibrylatory (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet 18 - Defibrylatory (2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet 19 - Defibrylatory (3) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet 20 - Defibrylatory (4) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-08-07
data zakończenia: 2019-08-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Pakiet 21 - Defibrylatory (5) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-08-07
data zakończenia: 2019-08-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Pakiet 22 - Defibrylatory (6) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Pakiet 23 - Respiratory (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Pakiet 24 - Respiratory (2) noworodkowe i inkubatory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-14
data zakończenia: 2019-07-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Pakiet 25 - Respiratory (3) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-11-12
data zakończenia: 2019-11-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Pakiet 26 - Respiratory (4) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Pakiet 27 - Respirator (5) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-11-12
data zakończenia: 2019-11-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | Pakiet 28 - Ultrasonografy (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-14
data zakończenia: 2019-07-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | Pakiet 29 - Utrasonografy (2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-17
data zakończenia: 2019-07-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | Pakiet 30 - Ultrasonograf (3) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-14
data zakończenia: 2019-07-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | Pakiet 31 - Echokardiograf |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-14
data zakończenia: 2019-07-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | Pakiet 32 - Sprzęt laparoskopowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-23
data zakończenia: 2019-07-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | Pakiet 33 - Tor wizyjny i nasofiberoskop |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | Pakiet 34 - Myjnia narzędziowa (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | Pakiet 35 - Myjnie narzędziowe i myjnie do kaczek i basenów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | Pakiet 36 - Myjnie do kaczek i basenów (2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-21
data zakończenia: 2019-07-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | Pakiet 37 - Myjnie narzędziowe, myjnia do wózków transportowych, suszarka i drobne wyposażenie Centralnej Sterylizatorni |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 5,00 |
Koszt roboczogodziny (w związku z nieprzewidzianymi awariami) | 5,00 |
Jednorazowy koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | Pakiet 38 - Kriostat |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 39 | Nazwa: | Pakiet 39 - Mikroskopy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-19
data zakończenia: 2019-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 40 | Nazwa: | Pakiet 40 - Wirówki (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 41 | Nazwa: | Pakiet 41 - Wirówki (2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 42 | Nazwa: | Pakiet 42 - Audiometr, tympanometr i aparaty do przenośnego badania słuchu noworodka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 43 | Nazwa: | Pakiet 43 - Glukometry |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 44 | Nazwa: | Pakiet 44 - Stół operacyjny (1) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 45 | Nazwa: | Pakiet 45 - Stół operacyjny (2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 46 | Nazwa: | Pakiet 46 - Stół operacyjny (3) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 47 | Nazwa: | Pakiet 47 - Monitory ciśnienia (holter) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-11-12
data zakończenia: 2019-11-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 48 | Nazwa: | Pakiet 48 - Holtery EKG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 49 | Nazwa: | Pakiet 49 - Aparat do litotrypsji ultradźwiękowej i aparat do badań urodynamicznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 50 | Nazwa: | Pakiet 50 - Zestaw do litotrypsji ESWL |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 51 | Nazwa: | Pakiet 51 - Elektromiograf i elektroencefalograf |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-11
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 52 | Nazwa: | Pakiet 52 - Dejonizator |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 53 | Nazwa: | Pakiet 53 - Komora laminarna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 54 | Nazwa: | Pakiet 54 - Zestaw do prób wysiłkowych z bieżnią |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Autoryzacja | 25,00 |
Czas wykonania zleconych usług od chwili przekazania zlecenia | 10,00 |
Zaoferowanie wsparcia w postaci dedykowanego konsultanta d/s serwisu | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa łączników do mechanizmu rusztu dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Dostawa zestawów do napełniania pompy baklofenowej gazowej
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- P-26-2024 - Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej sprzętu medycznego firmy GE Healthcare dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- wykonanie usług serwisowych oraz ewentualnych naprawach urządzeń laboratoryjnych wraz z dostawą i wymianą lampy deuterowej dla spektrometru absorpcji atomowej FAAS.
- ZP-2200-13/24 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Pełny kontrakt serwisowy tomografu komputerowego Revolution Evo 3.7 Long oraz stacji opisowych i wstrzykiwacza kontrastu w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Przeglądy sprzętu medycznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.