eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży



Ogłoszenie z dnia 2018-05-15



Ogłoszenie nr 558535-N-2018 z dnia 2018-05-15 r.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, krajowy numer identyfikacyjny 15139907700000, ul. ul. Pułaskiego  6 , 42300   Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 159 100, e-mail starostwo@powiatmyszkowski.pl, faks 343 159 160.
Adres strony internetowej (URL): http://powiatmyszkowski.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://powiatmyszkowski.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca; 2. Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży
Numer referencyjny: Nr OR-I.272.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży. II. Bankowa obsługa budżetu Powiatu obejmuje: 1.Jednostkę samorządu terytorialnego (jst) - Powiat Myszkowski. 2.Starostwo Powiatowe w Myszkowie. 3.Powiatowe jednostki organizacyjne, w tym inspekcje i straże : 1) Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie, 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, 3) Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Myszkowie, 4) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie, 5) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myszkowie, 6) Rodzinny Dom Dziecka w Myszkowie, 7) Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Myszkowie, 8) Liceum Ogólnokształcące im. mjr H. Sucharskiego w Myszkowie, 9) Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, 10) Zespół Szkół Nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, 11) Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach. III. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży, polegającej na: 1) Otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bieżących, w tym lokat weekendowych i rachunków pomocniczych oraz rachunków walutowych (EURO), obejmujących budżet Powiatu, Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży, bez pobierania opłat i prowizji. 2) Wydawaniu książeczek czekowych, bez pobierania opłat i prowizji. 3) Realizacji czeków, bez pobierania opłat i prowizji. 4) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych, bez pobierania opłat i prowizji. 5) Dokonywaniu wypłat gotówkowych, bez pobierania opłat i prowizji. 6) Odbiór wartości pieniężnych z Punktu Kasowego Starostwa Powiatowego w Myszkowie, w dni robocze, w godzinach: a. poniedziałek, środa, czwartek od godz.15:15 do godz. 15:25 b. wtorek od godz. 15:30 do godz. 15:45 c. piątek od godz. 13:45 do godz. 13:55 i wpłata na odpowiednie rachunki bankowe w dniu operacji oraz zapewnienie ochrony odebranych wartości pieniężnych w formie pakietu zamkniętego od momentu odebrania z Punktu Kasowego Starostwa Powiatowego do momentu wpłaty ich do Banku na odpowiednie rachunki bankowe. Uwaga: - w uzasadnionych przypadkach godziny odbioru wartości pieniężnych z Punktu Kasowego Starostwa Powiatowego w Myszkowie mogą ulec zmianie, o czym Zamawiający powiadomi Bank pisemnie z jednodniowym wyprzedzeniem. - wszystkie koszty i opłaty związane z odbiorem wartości pieniężnych zawarte będą w cenie ofertowej. 7) W razie nie dostarczenia i wpłaty środków pieniężnych na odpowiednie rachunki bankowe, Bank ponosi odpowiedzialność i pokrywa z własnych środków ewentualną szkodę w pełnej wysokości. 8) Godziny odbioru wartości pieniężnych z Punktu Kasowego Starostwa Powiatowego nie podlegają negocjacjom. 9) Realizacja poleceń przelewów elektronicznych w systemie bankowości elektronicznej będzie miała miejsce na następujących zasadach : a) przelewów na konto w banku obsługującym, bez pobierania opłat i prowizji, b) przelewów na konto do innego banku, c) przelewy winny być dokonywane w tym samym dniu umożliwiając realizację danych płatności, d) realizacja zleceń płatniczych - przelewów, z wpływów bieżących, e) za zainstalowanie oraz korzystanie z systemu bankowości elektronicznej Bank nie będzie pobierał jakichkolwiek opłat i prowizji, f) nielimitowana liczba użytkowników oraz stanowisk z dostępem do elektronicznego systemu bankowego, g) wpływ środków zagranicznych na rachunki walutowe (SEPA) bez prowizji i opłat. 10) Realizacja poleceń przelewów papierowych w systemie bankowości elektronicznej będzie miała miejsce w sytuacjach losowych (np. awaria systemu, brak prądu) bez pobierania opłat i prowizji na następujących zasadach: a) umożliwienie realizacji poleceń przelewów na konto w banku obsługującym oraz do innego banku, b) przelewy winny być dokonywane w tym samym dniu umożliwiając realizację danych płatności, c) realizacja zleceń płatniczych - przelewów, z wpływów bieżących. 11) Udzielaniu Powiatowi na jego wniosek kredytu w rachunku bieżącym w terminie do 14 dni od daty dostarczenia wniosku - do wysokości określonej corocznie przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej. Uwaga: dla zabezpieczenia kredytu Zamawiający nie może udzielić pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym. 12) Kredyt w rachunku bieżącym zaciągany jest na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu i będzie spłacany na koniec każdego roku budżetowego. 13) Każda wpłata na rachunek bankowy budżetu Powiatu pomniejsza kwotę zaciągniętego kredytu w rachunku bieżącym. 14) Otwieranie, prowadzenie i likwidacja rachunków bankowych dla budżetu Powiatu, Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży odbywać się będzie na jednakowych warunkach. 15) Wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez pobierania opłat i prowizji. 16) Wydawanie promesy kredytowej na wniosek Powiatu w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia informacji koniecznych do wydania takiego dokumentu, bez pobierania opłat i prowizji. 17) Generowanie za pośrednictwem bankowości elektronicznej dla potrzeb służb finansowo - księgowych, wyciągu do rachunku bankowego każdego dnia, najpóźniej do godziny 8:00, bez pobierania opłat i prowizji. 18) Zapewnieniu bezpłatnej pomocy technicznej w okresie wdrożeniowym i powdrożeniowym pracownikom Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży pracujących w systemie bankowości elektronicznej. 2. Wykonawca winien zapewnić obsługę Zamawiającego, w co najmniej jednej placówce (filii, oddziale) na terenie miasta Myszkowa. Najwyżej oceniony Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o posiadaniu bądź gotowości utworzenia oddziału lub filii (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 3. Zamawiający nie dopuszcza pobierania żadnych opłat i prowizji od uruchomienia i obsługi kredytu, w tym również od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym. 4. Posiadacz rachunku składa dyspozycje rozliczeniowe w godzinach od 8:00 do 16:00.. 5. Przelewy wychodzące, złożone do godziny 16:00, powinny obciążać rachunki bankowe w tym samym dniu roboczym. 6. Na dzień ogłoszenia przetargu wszystkie jednostki organizacyjne są jednostkami budżetowymi. 7. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, nadawanie użytkownikom uprawnień niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej), przeprowadzenie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej, w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, bez opłat i prowizji. 8. Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu Myszkowskiego zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego. 9. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych (PLN) będą naliczane w okresach miesięcznych i kapitalizowane na koniec każdego miesiąca, z wyjątkiem lokat weekendowych. 10. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunku bankowym lokat weekendowych będą naliczane i kapitalizowane w dniu następnym po zakończeniu lokaty weekendowej. 11. Zmiana oprocentowania następuje w okresach miesięcznych, z wyjątkiem lokat weekendowych. 12. Opłaty i marża Banku są stałe w okresie obowiązywania umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach. 14. Zapłata za wykonane usługi bankowe nastąpi na podstawie wystawionej przez Bank faktury na koniec każdego miesiąca, w terminie 14 dni od daty wpływu za czynności bankowe: - opłaty za przelewy elektroniczne zewnętrzne, - odbiór wartości pieniężnych z Punktu Kasowego Starostwa Powiatowego. 15. Automatyczne lokowanie środków pieniężnych (lokata weekendowa) zgromadzonych na rachunku bankowym budżetu Powiatu, wskazanym przez Zamawiającego oraz bieżących rachunkach bankowych jednostek budżetowych Powiatu Myszkowskiego, z możliwością odstąpienia od zasady na wniosek Zamawiającego. 16. Zamawiający zastrzega sobie, iż na ostatni dzień roboczy każdego roku kalendarzowego obowiązywania umowy, środki zgromadzone na rachunku bankowym budżetu Powiatu (jst) nie podlegają lokacie weekendowej (na 31 grudnia środki zgromadzone na rachunku bieżącym jst muszą pozostawać w dyspozycji Zamawiającego). 17. Zapewnienie prowadzenia rachunków bankowych utworzonych dla celów projektów, programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące w/w środki. 18. Wysokość oprocentowania środków pieniężnych - lokat weekendowych na rachunku bankowym budżetu Powiatu wynosi stawkę WIBID T/N z dnia poprzedzającego okres lokaty weekendowej, urzeczywistniając ją o + marżę Banku. W dniu zawarcia umowy oprocentowanie wynosi ......... w stosunku rocznym, w tym stała marża Banku wynosi........... Marża Banku w okresie obowiązywania umowy jest stała. 19. Wysokość oprocentowania środków pieniężnych (PLN ) na rachunkach bieżących i pomocniczych (jedna stopa dla wszystkich rachunków) wynosi stawkę WIBID 1M wyliczoną jako średnia z 10 ostatnich notowań poprzedzających okres obrachunkowy ( 1 miesiąc kalendarzowy ) urzeczywistniając ją o + marżę Banku. W dniu zawarcia umowy oprocentowanie wynosi ......... w stosunku rocznym, w tym stała marża Banku wynosi........... Zmiana oprocentowania następuje w okresach miesięcznych. Marża Banku w okresie obowiązywania umowy jest stała. 20. Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym wynosi stawkę WIBOR 1M wyliczoną jako średnia z 10 ostatnich notowań poprzedzających okres obrachunkowy ( 1 miesiąc kalendarzowy ) urzeczywistniając ją o + marżę Banku. W dniu zawarcia umowy oprocentowanie wynosi ......... w stosunku rocznym, w tym stała marża Banku wynosi............ Zmiana oprocentowania następuje w okresach miesięcznych. Marża Banku w okresie obowiązywania umowy jest stała. 21. W celu dochowania zasady porównywalności składanych ofert do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć: 1) wskaźnik WIBOR 1M w wysokości 1,64% - z dnia 03.04.2018r. 22. W celu dochowania zasady porównywalności składanych ofert do wyliczenia oprocentowania środków pieniężnych należy przyjąć: 1) wskaźnik WIBID 1M w wysokości 1,44% - z dnia 03.04.2018r. dla rachunków bieżących, 2) wskaźnik WIBID T/N w wysokości 1,31% - z dnia 03.04.2018r. dla lokat weekendowych 23. Średni stan środków pieniężnych na wszystkich rachunkach bankowych Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży na koniec każdego miesiąca kalendarzowego może wynosić około 3.000.000 zł. 24. Średni stan środków pieniężnych na rachunku bankowym Powiatu Myszkowskiego do lokaty weekendowych wynosi około 2.000.000 zł. 25. Średnia dzienna wielkość odbieranych wartości pieniężnych z Punktu Kasowego Starostwa Powiatowego w Myszkowie mieści się w granicy od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. 26. Rachunek bankowy w walucie obcej może być niezbędny przy realizacji Projektu z udziałem środków z budżetu Unii Europejskiej. 27. Informacja o planowanych wielkościach budżetu Powiatu Myszkowskiego na rok 2018, na koniec miesiąca marca 2018r. Plan dochodów 60.526.193,00 zł, w tym: Dochody bieżące 53.652.556,00 zł Dochody majątkowe 6.873.637,00 zł Plan wydatków 67.650.994,00 zł, w tym: Wydatki bieżące 50.995.926,00 zł Wydatki majątkowe 16.655.068,00 zł Plan przychodów 8.004.801,00 zł Plan rozchodów 880.000,00 zł 28. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust.3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności operacyjne związane z obsługą rachunków w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t..j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Przez czynności operacyjne zamawiający rozumie działalność wykonawcy związaną z realizacją usług objętych zamówieniem: obsługa rachunków bankowych (w tym: realizacja poleceń przelewu, przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych). 29. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 30. Wykonawca złoży oświadczenie, że w dniu rozpoczęcia realizacji umowy osoby wykonujące czynności operacyjne będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy zgodnie z którym przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 31. Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ust. 28. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 32. W przypadku konieczności zmiany w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ust.28. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 33. Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ust. 28 oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. 34. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 28 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 35. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 36. Za każdy stwierdzony przypadek niespełnienia obowiązku, o którym mowa w ust.28 SIWZ, a w szczególności nie przedłożenia zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie dowodów, o których mowa w ust.31-33 niniejszej SIWZ lub jeżeli przedłożone dowody (dokumenty) nie potwierdzają zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w ust.38 Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne - w wysokości 800,00 zł. 11. Rodzaj zamówienia: usługa 12. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe - Usługi bankowe 3.1 Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art.29 ust. 4 ustawy Pzp. 2. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, wobec czego Zamawiający nie określa warunków, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 36 ust.2 pkt 7 ustawy Pzp. 8. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobligowany do wprowadzenia dodatkowego opisu pod katem art. 29 ust.5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie określa wymogu lub możliwości złożenia ofert w niniejszym postępowaniu w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, o którym mowa w art.10a ust.2 ustawy Pzp. 10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art.36a ust.2 ustawy Pzp. 3.2 Podwykonawcy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonania części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie tego zamówienia. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę ich nazw (firm) podwykonawców, w tym celu należy wypełnić punkt 5 w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. 4.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.2Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4.3 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.4 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie tego zamówienia. 4.5 Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 5. Zgodnie z art.22a ustawy - Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-07-06

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 06 lipca 2023 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp- w zakresie: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 1. Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe ( Dz. U. z 2017 r. poz.1876 z późn. zm.), tj. dysponuje dokumentami uprawniającymi do prowadzenia tej działalności: - aktualnym zezwoleniem Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku, albo - statutem z którego wynika upoważnienie (uprawnienie) do wykonywania czynności bankowych w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy prawo bankowe, albo - rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów o utworzeniu banku państwowego, albo - statutem banku w przypadku banków spółdzielczych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt. 3 ustawy, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jedną placówkę (filię, oddział) na terenie miasta Myszkowa zobowiąże się do otwarcia w terminie dwóch miesięcy od daty podpisania umowy co najmniej jednej placówki (oddziału lub filii) na terenie miasta Myszkowa. Najwyżej oceniony Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o posiadaniu bądź gotowości utworzenia oddziału lub filii (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. UWAGA (dotyczy dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty, o których mowa w pkt7.3.1. ppkt 1) powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w §5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: dokumenty wymienione w ust.7.3.1 pkt 1) niniejszego Rozdziału SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) - zezwolenia Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku, albo - statut potwierdzający upoważnienie (uprawnienie) do wykonywania czynności bankowych w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy prawo bankowe, albo - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów o utworzeniu banku państwowego, albo - statutu banku w przypadku banków spółdzielczych. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty, o których mowa w pkt7.3.2. ppkt 1) powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. 5 ust. 1 pkt 2 lit. c) SIWZ - według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zawartość oferty stanowić będą wypełnione i podpisane niżej wymienione dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenia (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) - załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. e) Kserokopię polecenia przelewu lub kserokopię dokumentu wadialnego wnoszonego w formie niepieniężnej, którego oryginał jest składany przed upływem terminu składania ofert w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6. f) Zobowiązanie - zasoby (w zakresie zdolności technicznej, zdolności zawodowej) - załącznik Nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1) i pkt 3) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.25 a ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniana, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa wyżej w pkt. 1-4, oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.Procedura sanacyjna - samooczyszczenie a) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 14 oraz 16-20 lub ust.5 pkt 1) i pkt 3) ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. b) Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 7.1. Powyżej wskazane dowody należy dołączyć do oświadczenia własnego Wykonawcy wskazanego w pkt 7.1.1lit. b niniejszego Rozdziału. 7.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ) 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy, każdy z Wykonawców jest zobowiązany zgodnie z art.24 ust.11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.2. SIWZ - składają, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie http://powiatmyszkowski.bip.net.pl/ informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art.45 ust.6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi, pn. "Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży." Numer referencyjny postępowania - OR-I.272.3.2018; 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jasko podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Myszkowie Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 35 8279 0000 0100 2293 2001 0163 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: "Wykonywanie bankowej obsługi Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży" Nr OR-I.272.3.2018 7. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28.05.2018 r. do godz. 1000 . 8. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 7b) ustawy Pzp. 10. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 12. Zgodnie z art.46 ust.3 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.2. Zasady zwrotu wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy, wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.3. Utrata wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę najkorzystniejszego. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (w tym oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym) 60,00
Oprocentowanie środków pieniężnych PLN( w tym lokat weekendowych)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy na zasadach określonych w art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian. Zmiany dotyczyć mogą zakresu usług stanowiących przedmiot umowy, jeżeli wynikają z następujących okoliczności: 1) podyktowane zostaną zmianami przepisów prawa, wprowadzonymi po podpisaniu niniejszej umowy, czy zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 2) na Powiat Myszkowski zostaną nałożone nowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna Powiatu Myszkowskiego, 3) pojawią się nowe korzystne dla Powiatu Myszkowskiego produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, korzystne dla Powiatu Myszkowskiego, 4) wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych. 5) Zmiany podyktowanej usprawnieniem obsługi bankowej Zamawiającego pod warunkiem nie zwiększenia z tego powodu stałych wartości jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy; 6) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z powodu: a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia wzrostu lub zmniejszenia kosztów z tytułu ww. zmian oraz wyliczenia kwoty wpływającej na zmianę wysokości wynagrodzenia spoczywa na Wykonawcy. W przypadku, gdy następuje ustawowa zmiana stawki podatku VAT, o której mowa w lit. a, ciężar podwyższonego wynagrodzenia z tytułu zwiększenia stawki podatku VAT ponosi Zamawiający, a ciężar obniżonego wynagrodzenia z tytułu zmniejszenia stawki podatku VAT ponosi Wykonawca. W przypadkach zmian określonych w lit. b lub c, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia szczegółowej kalkulacji wraz z załączeniem dowodów w postaci kopii umów o pracę pracowników realizujących zamówienie i deklaracje ZUS tych pracowników - w układzie porównawczym, obrazującym te zmiany, które wpłynęły na wysokość wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.