eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15



Ogłoszenie nr 558437-N-2018 z dnia 2018-06-15 r.

Krajowe Biuro Wyborcze: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Biuro Wyborcze, krajowy numer identyfikacyjny 010300303, ul. ul. Wiejska   10 , 00-902   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 226 952 417, e-mail przetargi@kbw.gov.pl, faks 48 226 952 417.
Adres strony internetowej (URL): http://przetargi.kbw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Administracja publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://przetargi.kbw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://przetargi.kbw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisana własnoręcznym podpisem, trwałą techniką pisarską i w sposób czytelny, na druku formularza oferty, stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ, a także musi zawierać wszelkie niezbędne załączniki, określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający dopuszcza każdą formę przesłania oferty, która zapewni przekazanie oferty Zamawiającemu w formie pisemnej do upływu ostatecznego terminu składania ofert. Z uwagi na powyższe oferta może być przesłana w szczególności za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca, osobiście, jeśli zostanie dostarczona Zamawiającemu w formie pisemnej do upływu ostatecznego terminu składania ofert.
Adres:
Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego
Numer referencyjny: KBW-PZP/PN/3/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń peryferyjnych na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego. 2. Postępowanie podzielone jest na 4 (cztery) następujące części: 1) Część 1 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych typu notebook: a) notebooki typ 1 - 45 szt., b) notebooki typ 2 - 2 szt., c) notebooki typ 3 - 2 szt., 2) Część 2 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - 74 szt., 3) Część 3 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek: a) drukarki typ 1 - 7 szt., b) drukarki typ 2 - 4 szt., 4) Część 4 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów - 4 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213000-5
30213100-6
30211000-1
30231300-0
30237000-9
48624000-8
30232110-8
30216110-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia (dot. wszystkich części zamówienia) stanowi kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu zgodnie z ofertą Wykonawcy. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca deklaruje na druku formularza oferty, stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: ? w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto zrealizowanej dostawy każda i udokumentuje należyte ich wykonanie. Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę (jednorazową lub sukcesywną - w ramach jednego kontraktu/umowy) sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie brutto: sto tysięcy złotych, 00/100) zrealizowanej dostawy. Przez "sprzęt komputerowy" na potrzeby oceny przedmiotowego warunku Zamawiający rozumie notebooki i/lub laptopy i/lub stacje robocze i/lub zestawy komputerowe. ? w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto zrealizowanej dostawy każda i udokumentuje należyte ich wykonanie. Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę (jednorazową lub sukcesywną - w ramach jednego kontraktu/umowy) sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie brutto: sto tysięcy złotych, 00/100) zrealizowanej dostawy. Przez "sprzęt komputerowy" na potrzeby oceny przedmiotowego warunku Zamawiający rozumie notebooki i/lub laptopy i/lub stacje robocze i/lub zestawy komputerowe. Natomiast w zakresie części 3 i 4 zamówienia, z uwagi na charakter przedmiotowych części zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający wymaga: (w zakresie części 1 zamówienia, części 2 zamówienia, części 3 zamówienia, jak i części 4 zamówienia: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający przypomina, że pkt 13 i 14 dotyczy osoby fizycznej, członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, zaś pkt 21 dotyczy podmiotu zbiorowego), b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 8 do SIWZ), d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 9 do SIWZ), e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany będzie również do przedłożenia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a) - d) powyżej, f) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego każdy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że nie zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania, tj. złożyć dokumenty, o których mowa w lit. a) - d) powyżej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga: a) w zakresie części 1 zamówienia i części 2 zamówienia: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdziału X SIWZ, adekwatnie do poszczególnych części zamówienia, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw wykonanych stanowi załącznik numer 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są: * referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, * oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji lub dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W wykazie dostaw wykonanych należy wskazać wyłącznie te zamówienia, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdziału X SIWZ, adekwatnie do poszczególnych części zamówienia. Uwaga! dla Wykonawców składających oferty na część 1 zamówienia, jak i część 2 zamówienia): Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdziału X SIWZ, może posłużyć się tym samym wykazem dostaw wykonanych (tym samym doświadczeniem) oraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie lub wykonywanie dla ww. części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie, jakiej (jakich) części zamówienia dotyczą wskazane zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, jednakże w wykazie dostaw wykonanych nie wskaże wszystkich części, na które składa ofertę i których wykaz dotyczy, Zamawiający przyjmie domniemanie, że przedłożony wykaz nie dotyczy części, która nie została wskazana. W tym przypadku Zamawiający postąpi zgodnie z dyspozycją wynikającą z art. 26 ust. 3 ustawy i wezwie Wykonawcę do uzupełnienia wykazu w zakresie części zamówienia, której faktycznie wykaz nie dotyczy. b) w zakresie części 3 zamówienia i części 4 zamówienia: Zamawiający, w zakresie przedmiotowych części zamówienia, nie będzie wymagał żadnych dokumentów i oświadczeń - z uwagi na brak wyznaczenia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie części 3 i 4 zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający wymaga: a) w zakresie części 1 zamówienia: ? szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne i/lub katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętu oraz ich parametrów z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ, ? następujące certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność: * certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę (notebooków typ 1), zaświadczający o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania jakością w zakresie procesów związanych co najmniej ze sprzedażą, produkcją, serwisem i dostawami sprzętu komputerowego, * certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę (notebooków typ 1), potwierdzający, że wykorzystywane są elementy skutecznego zarządzania środowiskowego, czyli działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego i zapobiegania zanieczyszczeniom w sposób zgodny z potrzebami społeczno-ekonomicznymi, * certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę (notebooków typ 2), zaświadczający o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania jakością w zakresie procesów związanych co najmniej ze sprzedażą, produkcją, serwisem i dostawami sprzętu komputerowego, * certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę (notebooków typ 2), potwierdzający, że wykorzystywane są elementy skutecznego zarządzania środowiskowego, czyli działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego i zapobiegania zanieczyszczeniom w sposób zgodny z potrzebami społeczno-ekonomicznymi, * certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę (notebooków typ 3), zaświadczający o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania jakością w zakresie procesów związanych co najmniej ze sprzedażą, produkcją, serwisem i dostawami sprzętu komputerowego, * certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę (notebooków typ 3), potwierdzający, że wykorzystywane są elementy skutecznego zarządzania środowiskowego, czyli działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego i zapobiegania zanieczyszczeniom w sposób zgodny z potrzebami społeczno-ekonomicznymi. b) w zakresie części 2 zamówienia: ? szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne i/lub katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętu oraz ich parametrów z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ, ? następujący certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność: * certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę (zestawów komputerowych), zaświadczający o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania jakością w zakresie procesów związanych co najmniej ze sprzedażą, produkcją, serwisem i dostawami sprzętu komputerowego. c) w zakresie części 3 zamówienia: szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne i/lub katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętu oraz ich parametrów z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ. d) w zakresie części 4 zamówienia: szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne i/lub katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętu oraz ich parametrów z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ. Wykonawca przedłożonymi dokumentami musi potwierdzić, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania, wymogi i parametry określone przez Zamawiającego, zawarte w załączniku numer 1 do SIWZ - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, adekwatnie do poszczególnych części zamówienia, na które złożył ofertę. Wykonawca ww. dokumenty zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez osobę/osoby upoważnione ze strony Wykonawcy. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być przygotowane w języku polskim lub w innym języku, jednakże w tej sytuacji muszą być one złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do poświadczenia autentyczności złożonych dokumentów.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie, które Wykonawca składa zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę lub odrębną ofertę częściową w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty lub odrębne oferty częściowe w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców oddzielnie. 3) Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w ust. 1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia "za zgodność z oryginałem" wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Składane pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się potwierdzenia "za zgodność z oryginałem" kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - jeżeli dotyczy. 5) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z odpisem z właściwego rejestru lub ewidencji, lub pełnomocnictwo dla osoby(osób), która(które) podpisała(y) zobowiązanie - jeżeli dotyczy. 6) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: a) dokumentów, o których mowa w III.4) lit. a) powyżej - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; b) dokumentów, o których mowa w III.4) lit. b) powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w III.4) lit. a), składa dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający, w zakresie części 3 i 4 zamówienia, nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej oferty. 2. Zamawiający, w zakresie części 1 i 2 zamówienia, wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenia złożonej oferty. 3. Wysokość wadium wynosi: Numer części zamówienia Wysokość wymaganego wadium Część 1 zamówienia 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100) Część 2 zamówienia 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100) 4. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium winno być wniesione na cały okres związania ofertą. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je przelać na następujący rachunek bankowy (depozytowy) Zamawiającego: KRAJOWE BIURO WYBORCZE NARODOWY BANK POLSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY W WARSZAWIE nr konta: 45 1010 1010 0054 6713 9120 0000 8. Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, Zamawiający uznaje wadium, które najpóźniej przed upływem terminu składania ofert będzie znajdować się na rachunku Zamawiającego (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Za datę i godzinę wniesienia wadium w takiej formie Zamawiający uzna datę i godzinę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek. UWAGA: Niedopuszczalna jest wpłata gotówki, celem wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokonana w kasie Zamawiającego. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu, przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Dokument (dowód wniesienia wadium) zaleca się by był w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. 10. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej (przelewem) - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do składanej przez Wykonawcę oferty; 2) innej niż pieniądz (bezgotówkowe formy wniesienia wadium, określone w ust. 5 pkt 2-5 powyżej) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego, w kasie (Krajowe Biuro Wyborcze, 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10, pok. 308, 3 piętro), przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, a jego kopia, potwierdzona "za zgodność z oryginałem" przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, załączona do składanej przez Wykonawcę oferty. Dokument (dowód wniesienia wadium) zaleca się by był w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski aktualny w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 13. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać w szczególności: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego, tj. Krajowe Biuro Wyborcze, 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwota gwarancji/poręczenia (w polskich złotych (PLN), zgodna z kwotą określoną przez Zamawiającego w SIWZ); 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od ostatecznego dnia wyznaczonego na dzień składania ofert; 5) bezwarunkowe i nieodwoływane zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 14. Zamawiający odrzuci z postępowania ofertę złożoną przez Wykonawcę, jeżeli wadium nie zostanie przez niego wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 15. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest w postępowaniu wymagane); 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W zakresie części 1, 2, 3 i 4 zamówienia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawieranej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej: 1) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji Umowy, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, np. z uwagi na siłę wyższą (przez siłę wyższą na potrzeby realizacji Umowy rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności) lub inne okoliczności niezależne od Stron, jednakże nie dłużej niż o 5 dni roboczych. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca - przy czym zmiana ta nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 2) w przypadku: a) obiektywnej niemożności dostarczenia przez Wykonawcę Sprzętu wskazanego w Ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku (np. zakończenia produkcji produktu lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium RP), co zostanie potwierdzone przez jego producenta, b) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, c) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości lub wsparcia technicznego w przyszłości, d) wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w SIWZ i cenie nie wyższej niż cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty - przy czym inicjatorem tej zmiany może być wyłącznie Wykonawca, który obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty dotyczące spełniania przez oferowany nowy sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego, a zmiana zaoferowanego nowego sprzętu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, termin realizacji zamówienia, termin płatności oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia również nie ulegną zmianie; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, przy czym inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca, a zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Umowy i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie bez zmian; 4) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji w zakresie stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, przy czym inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca, a zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Umowy ani nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu Umowy; 5) gdy konieczna okaże się zmiana adresu Lokalizacji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie był w stanie wcześniej przewidzieć. Inicjatorem tej zmiany może być wyłącznie Zamawiający, przy czym zmiana ta nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu Umowy; 6) w zakresie konieczności dokonania zmiany oznaczenia Stron umowy - w sytuacjach wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza w przypadkach opisanych w ust. 1 pkt 2) lit. b i c lub pkt 6) zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy Pzp), jeżeli nowy wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu Umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Tajemnica przedsiębiorstwa i jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) zgodnie z art. 8 ust. 1 i 2, art. 86 ust. 1 i 2 oraz art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419), których się nie ujawnia, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiebiorstwa; 2) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności; 3) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa" lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne bez zastrzeżeń; 4) Zamawiający zaleca, aby uzasadnienie (wykazanie) zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa było sformułowane i przedstawione w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności tego zastrzeżenia; 5) Wykonawca nie może zastrzec przede wszystkim informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy; 6) zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a także informacji, które są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem; informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty; 7) Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprocz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże (uzasadni), iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 2. Wszelkie oświadczenia i dokumenty sporządzone i załączone do oferty w języku obcym (języku innym niż język polski) muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część 1 zamówienia - dostawa komputerów przenośnych typu notebook na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych typu notebook: a) notebooki typ 1 - 45 szt., b) notebooki typ 2 - 2 szt., c) notebooki typ 3 - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Termin realizacji przedmiotu zamówienia10,00
Okres gwarancji producenta30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium numer 3 zostaną zastosowane trzy następujące podkryteria: ? podkryterium numer 1 - "Okres gwarancji producenta dla notebooków typu 1" - waga: 10% (maksymalnie: 10,00 punktów), ? podkryterium numer 2 - "Okres gwarancji producenta dla notebooków typu 2" - waga: 10% (maksymalnie: 10,00 punktów), ? podkryterium numer 3 - "Okres gwarancji producenta dla notebooków typu 3" - waga: 10% (maksymalnie: 10,00 punktów).


Część nr: 2Nazwa: Część 2 zamówienia - dostawa zestawów komputerowych na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - 74 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30211000-1, 30231300-0, 30237000-9, 48624000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Termin realizacji przedmiotu zamówienia10,00
Okres gwarancji producenta30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część 3 zamówienia - dostawa drukarek na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek: a) drukarki typ 1 - 7 szt., b) drukarki typ 2 - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232110-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Termin realizacji przedmiotu zamówienia10,00
Okres gwarancji 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część 4 zamówienia - dostawa skanerów na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30216110-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Termin realizacji przedmiotu zamówienia10,00
Okres gwarancji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.