eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego świeżego (schłodzonego) oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Konin: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego świeżego (schłodzonego) oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 55831 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego świeżego (schłodzonego) oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego świeżego (schłodzonego) oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. 2.Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany, opatrzony etykietą, która powinna zawierać:- nazwę i adres producenta,- nazwę środka spożywczego,- wartość energetyczną i odżywczą w 100 g produktu (dotyczy gotowych produktów, nie dotyczy surowców mięsnych), -termin przydatności do spożycia należy spożyc do,-określenie warunków przechowywania,-numer partii.3.Zamawiający zastrzega, że wskazane wyżej ilości artykułów są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w podanych wielkościach. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od podanych wartości jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 4.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą średnio 3 razy w tygodniu, w dni robocze (wtorek, czwartek, piątek) w godz. 7.30 - 8.45 do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie, Dział Żywienia, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, zgodnie z telefonicznym zamówieniem (również za pośrednictwem faksu) składanym przez Zamawiającego u Wykonawcy, z jednodniowym wyprzedzeniem, określającym ilość oraz rodzaj zamówionego asortymentu. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt zgodnie z obowiązującymi wymogami higieniczno-sanitarnymi oraz zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej GHP (samochód chłodnia w temp. od 0o do +4oC). 5.Sprzedający przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia zobligowany jest do dostarczenia dla potrzeb Zamawiającego:- Faktury VAT w trzech egzemplarzach (1 oryginał + 2 kopie), - Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego dla mięs poddanych rozbiorowi oraz wędlin wprowadzanych na rynek.- Zapisu określającego rodzaj środka transportu wraz z numerami rejestracyjnymi pojazdu. 6.W przypadku dostarczenia środka spożywczego wadliwego, Sprzedawca zobowiązany jest do wymiany go, na wolny od wad w ciągu 24 h. od momentu złożenia reklamacji przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w SIWZ 16/2015 dostępnej na stronie www.szpital-konin.pl w zakładce zakupy i przetargi/zamówienia publiczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.13.11.20-2, 15.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualne zaświadczenie Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad jakością zdrowotną żywności pochodzenia zwierzęcego, w tym nad warunkami jej pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej, podstawa prawna (Dz. U. z 1999r., Nr 66, poz. 752 z późn. zm.) lub aktualne zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu zakładu do obrotu produktami żywnościowymi oraz sprawowaniu nad nim urzędowej kontroli podst. prawna art. 64, ust. 1 ustawy z dn. 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006, Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (tj. w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, budynek D, II piętro, pokój 3/14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, budynek D, II piętro, pokój 3/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Schab świeży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Schab świeży b/k. Ilość: 160 kg w miesiącu, 1920 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso wołowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wołowe gulaszowe b/k świeże II gat. Ilość: 40 kg w miesiącu, 480 kg w roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kiełbasa szynkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kiełbasa szynkowa wieprzowa. Ilość: 250 kg w miesiącu, 3000 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szynkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szynkowa z drobiu. Ilość: 140 kg w miesiącu, 1680 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szynkowa z indyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szynkowa z indyka. Ilość: 160 kg w miesiącu, 1920 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mielonka wieprzowa - szynka mielona, kanapkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mielonka wieprzowa - szynka mielona, kanapkowa. Ilość: 160 kg w miesiącu, 1920 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurczak świeży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak świeży. Ilość: 200 kg w miesiącu, 2400 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Udo z kurczaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udo z kurczaka. Ilość: 350 kg w miesiącu, 4200 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Filet z kurczaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet z kurczaka. Ilość: 160 kg w miesiącu, 1920 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Mięso gulaszowe z indyka II gat..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso gulaszowe z indyka II gat. Ilość: 300 kg w miesiącu, 3600 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Mięso gulaszowe z indyka I gat..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso gulaszowe z indyka I gat. Ilość: 60 kg w miesiącu, 720 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Boczek świeży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Boczek świeży. Ilość: 50 kg w miesiącu, 600 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Karkówka świeża b/k.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karkówka świeża b/k. Ilość: 65 kg w miesiącu, 780 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Łopatka świeża b/k.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łopatka świeża b/k. Ilość: 130 kg w miesiącu, 1560 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kiełbasa cienka wędzona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kiełbasa cienka wędzona. Ilość: 70 kg w miesiącu, 840 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Parówki cienkie (paluszki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parówki cienkie (paluszki). Ilość: 90 kg w miesiącu, 1080 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pasztetowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasztetowa. Ilość: 37 kg w miesiącu, 444 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Smalec kostka lub baton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smalec kostka lub baton. Ilość: 10 kg w miesiącu, 120 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wątroba wieprzowa świeża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wątroba wieprzowa świeża. Ilość: 60 kg w miesiącu, 720 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Salceson biały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Salceson biały. Ilość: 40 kg w miesiącu, 480 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Mortadela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mortadela. Ilość: 35 kg w miesiącu, 420 kg w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.