eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielnica › Dostawy oleju opa³owego do Urzêdu Gminy i placówek podleg³ych w sezonie grzewczym 2018-2019

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2018-05-15



Og³oszenie nr 557610-N-2018 z dnia 2018-05-15 r.

Gmina Jemielnica: Dostawy oleju opa³owego do Urzêdu Gminy i placówek podleg³ych w sezonie grzewczym 2018-2019
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jemielnica, krajowy numer identyfikacyjny 53141323100000, ul. ul. Strzelecka  67 , 47-133   Jemielnica, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. 77 46 23 500, e-mail inwestycje@jemielnica.pl, faks 77 46 23 510.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jemielnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.jemielnica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.jemielnica.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiaj±cy wymaga aby oferta by³a z³o¿ona w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Gminy w Jemielnicy, 47-133 Jemielnica, ul. Strzelecka 67, budynek nr 1, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy oleju opa³owego do Urzêdu Gminy i placówek podleg³ych w sezonie grzewczym 2018-2019
Numer referencyjny: IB.271.05.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1). Dostawy oleju opa³owego lekkiego zgodnie z norm± PN-C-96024:2011 - w sezonie grzewczym 2018-2019 w ilo¶ci szacunkowej 110 000 litrów do nastêpuj±cych placówek: a) Urz±d Gminy ul. Strzelecka 67 47 - 133 Jemielnica b) Publiczne Gimnazjum im. Johannesa Nuciusa ul. Szkolna nr 2 47 - 133 Jemielnica c) Publiczna Szko³a Podstawowa im. Marka Prawego ul. Szkolna nr 2 47 - 133 Jemielnica d) Publiczna Szko³a Podstawowa im. Kornela Makuszyñskiego ul. Ko¶ciuszki 98 i 101 Piotrówka 47 - 133 Jemielnica 2). Dostawy oleju odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019r. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwiêkszenia lub zmniejszenia wielko¶ci dostaw w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego okre¶lonego w SIWZ w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu np. niekorzystnych warunków atmosferycznych. W przypadku zakupu oleju w ilo¶ci mniejszej lub wiêkszej ni¿ wy¿ej okre¶lona szacunkowa ilo¶æ Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Zak³ada siê, ¿e dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze. Nie mo¿na jednak wykluczyæ sytuacji, ¿e olej trzeba bêdzie dostarczyæ w dzieñ ustawowo wolny od pracy. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie w ci±gu 24 godzin od momentu zg³oszenia telefonicznie i faxem zapotrzebowania przez zamawiaj±cego. Dostawa oleju nastêpowaæ bêdzie ¶rodkami transportu wykonawcy, zaopatrzonymi w urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne zapewniaj±ce dok³adny pomiar ilo¶ci wydanego oleju opa³owego. Ze wzglêdu na sposób roz³adunku paliwa do pojemników na olej - autocysterny winny byæ wyposa¿one w pompy. Jednostkowa ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego do poszczególnych jednostek o¶wiatowych bêdzie wynosi³a od 2 do 10 tys. litrów. Ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego bêdzie zale¿na od aktualnych potrzeb poszczególnych jednostek. Zamawiaj±cy bêdzie siê stara³ próbowaæ ³±czyæ i zminimalizowaæ ilo¶ci dostaw. Ponadto wykonawca winien wykazaæ, jaka ilo¶æ oleju opa³owego w temperaturze referencyjnej +15oC odpowiada ilo¶ci faktycznie wydanego oleju. Dostarczone ilo¶ci oleju opa³owego fakturowane bêd± w temperaturze referencyjnej 150C. Do odbioru oleju opa³owego upowa¿nieni bêd± pracownicy wytypowani przez kierowników poszczególnych placówek. Pokwitowanie odbioru paliwa przez w/w pracowników bêdzie równoznaczne z pokwitowaniem przez zamawiaj±cego. Ka¿da dostawa musi byæ potwierdzona przez osoby upowa¿nione, które to kwitowaæ bêd± odbiór ilo¶ciowy danej dostawy. Pokwitowanie odbioru dostawy bêdzie postaw± do wystawienia faktury. Do ka¿dej faktury Wykonawca zobowi±zany bêdzie do³±czaæ ¶wiadectwo jako¶ci danej dostawy oraz pokwitowanie odbioru ilo¶ci oleju. Dostawca oryginalnymi plombami zapewnia zgodno¶æ ilo¶ci wydanego oleju z dokumentami przewozowymi. Zamawiaj±cy ma obowi±zek sprawdzenia plomb. Reklamacje po zerwaniu plomb nie bêd± uwzglêdniane. Reklamacje jako¶ciowe przy dostawie rozpatrywane bêd± przy komisyjnym pobraniu próbek z cysterny przed roz³adowaniem z udzia³em zamawiaj±cego i dostawcy. Sporny produkt badany bêdzie przez niezale¿ny instytut. Podstaw± uznania reklamacji bêdzie okoliczno¶æ pozwalaj±ca stwierdziæ zmniejszenie u¿yteczno¶ci produktu uniemo¿liwiaj±ce jego stosowanie zgodnie z przyjêtym przeznaczeniem oraz odstêpstw od norm technicznych PNB. Warunkiem rozliczenia ilo¶ci oleju deklarowanego przez dostawcê mo¿e byæ protokó³ sporz±dzony u zamawiaj±cego w obecno¶ci upowa¿nionego przedstawiciela dostawcy. Fakt nie sporz±dzenia protoko³u jest równoznaczny z przyjêciem przez zamawiaj±cego ilo¶ci oleju deklarowanego na fakturze dostawcy. 3). Informacja dotycz±ca pojemników na olej opa³owy w poszczególnych placówkach: Nazwa jednostki Ilo¶æ i pojemno¶æ pojemników £±czna pojemno¶æ pojemników Odleg³o¶æ od drogi do wlewu Urz±d Gminy Jemielnica 4 x 720 litrów 2 880 litrów 20 m Publiczne Gimnazjum im. Johannesa Nuciusa w Jemielnicy 3 x 2 000 litrów 6 000 litrów 40 m Publiczna Szko³a Podstawowa im. Marka Prawego w Jemielnicy 6 x 1 500 litrów 9 000 litrów 14 m Publiczna Szko³a Podstawowa im. Kornela Makuszyñskiego w Piotrówce 1 x 7 000 litrów 1 x 3 000 litrów 10 000 litrów Kot³ownia nr 1 - 23 m Kot³ownia nr 2 - 26 m 4). Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± kwotê równ± co najmniej 50 000,00 PLN. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa przed³o¿y kopiê polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci i bêdzie ona stanowi³a za³±cznik do umowy. 2. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Okre¶lenie przez wykonawcê telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e ¿e posiada: o aktualna koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±ca przez ca³y okres realizowania zamówienia,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zdolno¶æ techniczna tj. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zdolno¶æ zawodowa tj. Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e: o w okresie ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonywa³ , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostarczaniu oleju opa³owego o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto dla ka¿dej z nich.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

3.3. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez podmioty zagraniczne 4.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje siê przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenia zamówienia (Dz. U. 2016 poz.1126) 4.2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt VI 3.3 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. VI.4.2. ppkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
3.1. koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±ca przez ca³y okres realizowania zamówienia, 3.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych g³ównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane zale¿ycie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ z wykorzystaniem formularza stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ 3.4. Dokument okre¶laj±cy rodzaj i parametry oferowanego oleju opa³owego np. atest, ¶wiadectwo jako¶ci, certyfikat itp. 1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt VI.3. SIWZ - sk³ada Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w terminie wyznaczonym w wezwaniu - dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia. 2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów wymienionych w pkt VI.3. SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, sk³ada dokument, o którym mowa w pkt. VI.3.3 SIWZ. 4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy Pzp, sk³ada w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienionego w pkt VI.3.3 SIWZ. 5. Z tre¶ci dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ postawione przez Zamawiaj±cego wymagania zosta³y spe³nione. 6. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega³aby odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt VI.3.2, VI 3.4 sk³ada odpowiednio wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, za¶ dokument o którym mowa w pkt VI 3.3. sk³ada ka¿dy z wykonawców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.1 Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ, 1.2 O¶wiadczenie - wype³nione i podpisane, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SIWZ, 1.3 O¶wiadczenie - wype³nione i podpisane, stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SIWZ. 1.4 Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 1.5 Zobowi±zanie wymagane postanowieniami pkt V. 5.1 SWIZ w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (je¿eli dotyczy). 1.6 Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej z godnie z zapisami pkt. X.7 SIWZ (je¿eli dotyczy) 1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt VI.1. SIWZ - sk³adaj± wraz z ofert± wszyscy Wykonawcy zainteresowani udzia³em w postêpowaniu - dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ aktualne na dzieñ z³o¿enia oferty. 2. O¶wiadczenia wykonawcy wskazane w formularzu oferty musz± byæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w za³±cznikach nr 3 i 4 do SWIZ , sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia- w tym zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postepowaniu sk³ada tak¿e o¶wiadczenia, o których mowa w za³±cznikach nr 3 i 4 do SWIZ dotycz±ce tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, bêd±cych za³±cznikami nr 3 i 4 do SIWZ. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa za³±czniku nr 4 do SWIZ. 6. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczeñ, o którym mowa w za³±cznikach nr 3 i 4 do SIWZ, o¶wiadczenia s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do jego z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega³a odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 2.1. O¶wiadczenie - wype³nione i podpisane, stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWIZ, wymagane jest od Wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê do przekazania Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z sesji otwarcia ofert. O¶wiadczenie dotyczy przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt VI.2. SIWZ - sk³adaj±, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy z³o¿yli oferty, z wyj±tkiem przypadku, gdy w postêpowaniu z³o¿ono tylko jedn± ofertê. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy Wykonawca. 7. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmiotów gospodarczych oferta winna byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: 7.1. wspó³partnerzy (zgodnie z art. 23 ustawy) musz± ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostaæ przed³o¿one wraz z ofert± - tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania, 7.2. ka¿dy ze wspó³partnerów oddzielnie musi z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt VI SIWZ, 7.3. oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wspó³partnerów, 7.4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem), 7.5. wype³niaj±c formularz oferty (za³±cznik Nr 1 do SIWZ), o¶wiadczenia ( za³±cznik nr 3 i 4), jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na "Wykonawcê" w miejscu np. "nazwa i adres Wykonawcy" nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wspó³partnerów, a nie ich pe³nomocnika - lidera lub jednego ze wspó³partnerów, 7.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (w tym spó³ki cywilnej), których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani do zawarcia umowy cywilnoprawnej okre¶laj±c± rolê i zadania poszczególnych Wykonawców (osób) oraz zasady ich wspó³dzia³ania podczas realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia wy¿ej wskazanej umowy. 7.7. Niezale¿nie od postanowieñ umowy, o której mowa powy¿ej, w ka¿dym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (w tym spó³ki cywilnej): 1) bêd± solidarnie i bezwarunkowo odpowiedzialne przed Zamawiaj±cym za wykonanie Umowy, a solidarno¶æ ta nie bêdzie niczym wobec Zamawiaj±cego ograniczona; 2) powiadomi± Zamawiaj±cego o swoim partnerze wiod±cym (Liderze), który bêdzie mia³ pe³nomocnictwa do podejmowania decyzji wi±¿±cych Wykonawcê i ka¿d± z tych osób i na adres którego dorêczane bêd± wszelkie pisma i o¶wiadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.