Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-26
Ogłoszenie nr 557462-N-2017 z dnia 2017-07-26 r.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych: Remont lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, krajowy numer identyfikacyjny
27117635800000, ul.
ul. Filaretów
31
,
43100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2274091 w. 133, , e-mail
mzbm.dte@poczta.umtychy.pl, , faks
322 273 145.
Adres strony internetowej (URL): www.mzbm.tychy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzbm.tychy.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Numer referencyjny:
DTE-340/145-193/07/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
8
8
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów w 47 lokalach mieszkalnych (wolnostany), którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjną - ROM Nr I z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c, - ROM Nr II z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41, - ROM Nr III z siedzibą w Tychach przy ul. Cyganerii 43, - ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy Al. Niepodległości 76, - ROM Nr V z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: - roboty budowlane: murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, - roboty budowlane branży instalacyjnej - roboty demontażowe, - roboty elektryczne - wywóz gruzu, - roboty porządkowe oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość odstąpienia od prac budowlanych w zakresie rozszerzonym. Przedmiary w zakresie podstawowym oraz w zakresie rozszerzonym stanowią załączniki do SIWZ. PRAWO OPCJI DOTYCZY ZADAŃ: - ROM I ZADANIE Nr 1 , ZADANIE Nr 4, ZADANIE Nr 5, ZADANIE Nr 7, ZADANIE Nr 8 ZADANIE Nr 9, ZADANIE Nr 10 , ZADANIE Nr 11; - ROM II ZADANIE Nr 14, ZADANIE Nr 15, ZADANIE Nr 18, ZADANIE Nr 19 - ROM III ZADANIE Nr 21, ZADANIE Nr 22, ZADANIE Nr 23 , ZADANIE Nr 24, ZADANIE Nr 25 ZADANIE Nr 26, ZADANIE Nr 27, ZADANIE Nr 28, ZADANIE Nr 29, ZADANIE Nr 31 - ROM IV ZADANIE Nr 32, ZADANIE Nr 33, ZADANIE Nr 34, ZADANIE Nr 35, ZADANIE Nr 36 ZADANIE Nr 37, ZADANIE Nr 38, ZADANIE Nr 39 - ROM V ZADANIE Nr 41, ZADANIE Nr 42, ZADANIE Nr 43, ZADANIE Nr 44, ZADANIE Nr 45 ZADANIE Nr 46
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45410000-4 |
45432110-8 |
45442100-8 |
45421131-1 |
45421132-8 |
45332400-7 |
45333000-0 |
45111220-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 1 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
1 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszej niż 50 000 zł
(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
1.1. POSIADAŁ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE NIEZBĘDNE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj.:
należy wykazać wykonaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- dla zadania nr 1 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 25 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 2 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 14 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 3 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 17 500,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 4 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 8 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 5 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 20 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 6 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 38 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 7 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 31 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 8 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 32 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 9 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 29 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 10 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 27 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 11 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 20 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 12 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 11 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 13 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 15 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 14 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 11 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 15 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 10 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 16 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 2 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 17 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 9 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 18 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 30 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 19 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 23 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 20 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 16 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 21 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 9 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 22 - co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 27 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 23 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 10 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 24 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 16 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 25 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 21 500,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 26- -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 17 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 27 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 18 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 28- -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 17 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 29 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 17 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 30 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 3 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 31 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 17 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 32 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 20 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 33 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 20 000,00 zł (brutto)
dla zadania nr 34 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 15 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 35 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 18 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 36 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 17 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 37 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 20 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 38 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 14 000,00 zł (brutto)
dla zadania nr 39 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 22 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 40 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 1 500,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 41 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 21 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 42 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 23 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 43 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 23 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 44 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 29 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 45 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 21 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 46 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 19 000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 47 -co najmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w zamieszkałym budynku wielorodzinnym (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 26 000,00 zł (brutto)
1.2. POSIADAŁ OSOBY SKIEROWANE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, TJ.:
- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane (do kierowania robotami)
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w Prawie budowlanym
lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie
zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót w/w. specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.),
osób wykonujących czynności związane z realizacją robót budowlanych, tj.
a) pracowników wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem kierownika robót.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy kierownika robót.
b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie
kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, a także
sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo -w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W ZAKRESIE ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ:
1) wykaz robót budowlanych , o których mowa w pkt 1.1.1. Rozdział IV SIWZ
- wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
o Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2) wykaz osób , o których mowa w pkt 1.1.2 SIWZ rozdział IV SIWZ - skierowanych
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kierowanie robotami wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
o Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2. W ZAKRESIE ZDOLNOŚCI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJ:
dokument (dokumenty) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy; (wraz ze zbiorczym zestawieniem materiałów i sprzętu). 3) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 p. pkt 5.6 SIWZ (jeżeli dotyczy); 6) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy; 2) zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację robót i sług; 3) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4) zmiany podwykonawcy w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego; 5) wykonania robót zamiennych; 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie działań organów administracji, (np. opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień, decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy);
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 1 Remont lokalu mieszkalnego (wolnostanu) w budynku mieszkalnym przy ul. Arkadowej 4b/4 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 2 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Katowicka 237/11 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 3 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Katowickiej 223/8 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000- 4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 58,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 4 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Woj. Polskiego 7/2 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45310000-3, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45333000-0, 45333000-0, 45333000-0, 45333000-0, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 5 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Woj. Polskiego 17a/8 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 6 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Mikołowskiej 172/1 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 7 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Arkadowej 10c/8 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 8 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Arkadowej 12/11 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 9 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Arkadowej 7a/6 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 10 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Pl. Św. Anny 6/3 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 11 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Pl. Św. Anny 4a/4 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 12 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Browarowej 4/64 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6, 45410000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | ROM I - ZADANIE Nr 13 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Katowickiej 225/8 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | ROM II - ZADANIE Nr 14 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Batorego 96/10 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | ROM II - ZADANIE Nr 15 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Batorego 8/1 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | ROM II - ZADANIE Nr 16 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Batorego 67/2 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | ROM II - ZADANIE Nr 17 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Batorego 6b/15 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | ROM II - ZADANIE Nr 18 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Budowlanych 78/7 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | ROM II - ZADANIE Nr 19 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Batorego 96/3 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | ROM II - ZADANIE Nr 20 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Pl. Wolności 2/1 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 22 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Cyganerii 37/11 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 23 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Gr. Roweckiego 16/43 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 24 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Cyganerii 34/31 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 25 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Edukacji 38/32 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 26 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Elfów 3/3 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 27 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Cyganerii 1/21 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 28 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy Gr. Roweckiego 24/4 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6, 45410000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 21 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Estetycznej 3/103 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 29 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Estetycznej 1/84 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 30 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy al. Bielskiej 99/13 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | ROM III - ZADANIE Nr 31 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Elfów 12/46 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty budwlane | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | ROM IV - ZADANIE Nr 32 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Edukacji 78/119 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | ROM IV - ZADANIE Nr 33 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Gr. Roweckiego 35/38 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | ROM IV - ZADANIE Nr 34 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Edukacji 58/44 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | ROM IV - ZADANIE Nr 35 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Dębowej 18/32 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | ROM IV - ZADANIE Nr 36 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Gr. Roweckiego 65/36 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | ROM IV - ZADANIE Nr 37 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Gr. Roweckiego 35/52 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | ROM IV - ZADANIE Nr 38 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. De Gaulle´a 12/6 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 39 | Nazwa: | ROM IV - ZADANIE Nr 39 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy al. Niepodległości 76/32 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 40 | Nazwa: | ROM V - ZADANIE Nr 40 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Czarnieckiego 10/30 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 41 | Nazwa: | ROM V - ZADANIE Nr 41 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy al. Bielskiej 64/34 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 42 | Nazwa: | ROM V - ZADANIE Nr 42 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Reymonta 60/20 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 43 | Nazwa: | ROM V - ZADANIE Nr 43 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Czereśniowej 17/3 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 44 | Nazwa: | ROM V - ZADANIE Nr 44 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Czereśniowej 11/11 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 45 | Nazwa: | ROM V - ZADANIE Nr 45 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Cichej 6/4 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 46 | Nazwa: | ROM V - ZADANIE Nr 46 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy al. Bielskiej 58/37 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 47 | Nazwa: | ROM V - ZADANIE Nr 47 Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym przy ul. Cienistej 27/13 w Tychach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45432110-8, 45442100-8, 45421131-1, 45421132-8, 45332400-7, 45333000-0, 45310000-3, 45111220-6, 45410000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Okres rękojmi za wady i gwarancji na roboty | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Renowacja kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Modernizacja wentylacji szatni na I piętrze w strefie rekreacyjnej w Wodnym Parku Tychy - etap I
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
- Przebudowa dróg rowerowych - część I
- Przebudowa dróg rowerowych - część II
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.