Ogłoszenie nr 556666-N-2017 z dnia 2017-07-24 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie: Utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego, poziomego, aktywnego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z barierami drogowymi i ich dostarczeniem oraz montażem lub demontażem na drogach będących w administracji GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na zadania I-IV
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
1751157500108, ul.
ul. Mińska
25
,
03808
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 2092500, 22 2092360, , e-mail
awiercioch@gddkia.gov.pl, , faks
22 6986045, 22 2092474.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gddkia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego, poziomego, aktywnego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z barierami drogowymi i ich dostarczeniem oraz montażem lub demontażem na drogach będących w administracji GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na zadania I-IV
Numer referencyjny:
GDDKiA.O.WA.D-3.241.40.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego, poziomego, aktywnego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z barierami drogowymi i ich dostarczeniem oraz montażem lub demontażem na drogach będących w administracji GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na zadania I-IV
II.5) Główny kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233280-5 |
45233290-8 |
45316210-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) Dwa zadania polegających na wykonywaniu przez okres minimum 12 miesięcy naprawy lub konserwacji znaków aktywnych wykonanych w ramach stałych organizacji ruchu zasilanych z baterii słonecznych lub sieci energetycznej o ilości znaków minimum 200 szt. w każdym zadaniu na łączną kwotę 250 000 zł brutto oraz minimum 30 punktów zasilających posiadających zasilanie solarne w każdym zadaniu
oraz
b) Prace polegające na montażu następujących elementów posiadających zasilanie solarne
- znaki aktywne typu C-9, U-5, U-3a, A-30 - min. 30 kpl.
- systemy oświetlające przejścia dla pieszych (z wyłączeniem znaków
D-6 z oświetleniem przejścia) lub skrzyżowania z zegarem sterowanym sygnałem GPS z możliwością zaprogramowania planowych wyłączeni i włączeń w okresie nocnym
w ilości minimum 10 systemów;
oraz
c) Dwa zadania obejmujące remont istniejących lub ustawienie nowych drogowych barier ochronnych na drogach klasy min. G, na łącznej długości minimum 3 000 m, w tym
w każdym zadaniu na długości nie mniejszej niż 1 000 m.
oraz
d) Dwa zadania polegające na wykonywaniu przez okres minimum 12 miesięcy naprawy lub konserwacji lub instalacji znaków i urządzeń BRD stałej organizacji ruchu w każdym zadaniu na kwotę 800 000,00 zł brutto i w ilości 1000 szt. dla każdego zadania.
oraz
e) Dwa zadania obejmujące wykonanie na drogach klasy minimum G oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej na powierzchni minimum 50 000m2 każde zadanie.
oraz
f) Dwa zadania obejmujące wykonanie na drogach klasy minimum G oznakowania poziomego grubowarstwowego na powierzchni minimum 6 000 m2 każde zadanie.
b) osób:
1. Wykonawca na każde zadanie na które składa ofertę musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: 1) stanowisko: Kierownik prac ds. oznakowania poziomego, Minimalna liczba personelu: 1, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert min. 2 lata z zakresu utrzymania lub wykonania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej lub cienkowarstwowej jako Kierownik prac; 2) Stanowisko: Majster robót - dla oznakowania poziomego, Minimalna liczba personelu: 2, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: doświadczenie min. 2 lata z zakresu utrzymania lub wykonania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej lub cienkowarstwowej jako majster lub Kierownik prac; 3) Stanowisko: Majster robót - dla montażu punktowych elementów odblaskowych, Minimalna liczba personelu: 1, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: doświadczenie min. 2 lata z zakresu montażu punktowych elementów odblaskowych jako majster lub Kierownik prac; 4) Stanowisko: Kierownik prac ds. aktywnych urządzeń BRD, Minimalna liczba personelu: 1, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: kwalifikacje wykształcenie wyższe elektroniczne lub elektryczne, doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert min. 2 lata przy instalacji lub konserwacji urządzeń aktywnych BRD jako Kierownik prac; 5) Stanowisko: Elektryk, Minimalna liczba personelu: 1, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: kwalifikacje uprawnienia SEP do 20 kV doświadczenie min. 2 lata przy instalacji znaków aktywnych; 6) Stanowisko: Elektryk, Minimalna liczba personelu: 1, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: kwalifikacje uprawnienia SEP do 20 kV doświadczenie min. 2 lata przy instalacji znaków aktywnych; 7) Stanowisko: Kierownik prac ds. barier ochronnych, Minimalna liczba personelu: 1, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert min. 2 lata z zakresu remontu lub montażu barier drogowych jako Kierownik prac; 8) Stanowisko: Majster, Minimalna liczba personelu: 1, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: doświadczenie min. 2 lata z zakresu remontu lub montażu barier drogowych jako majster lub Kierownik prac; 9) Stanowisko: Monter, Minimalna liczba personelu: 2, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: doświadczenie min. 2 lata przy remoncie lub montażu barier drogowych; 10) Stanowisko: Kierownik prac ds. znaków pionowych i urządzeń BRD, Minimalna liczba personelu: 1, Minimalne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe: doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert min. 2 lata przy utrzymaniu/konserwacji lub instalowaniu znaków pionowych jako Kierownik prac.
2. Nie dopuszcza się sprawowania dwóch lub więcej wymienionych funkcji przez jedną osobę. W przypadku składania ofert na dwa zadania na każde z nich należy dysponować odrębnym personelem.
c) zdolności technicznej
1. Wykonawca musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia dla każdego zadania, na które składa ofertę, następujące narzędzia i urządzenia techniczne: 1) Wyszczególnienie: Malowarka samobieżna z elektronicznym sterowaniem znakowania do oznakowań cienkowarstwowych, Wymagana minimalna liczba jednostek: 2; 2) Wyszczególnienie: Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego w technologii sprayplastów chemoutwardzalnych, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1; 3) Wyszczególnienie: Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego w technologii sprayplastów termoplastycznych, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1; 4) Wyszczególnienie: Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1; 5) Wyszczególnienie: Sprzęt do likwidacji zbędnego oznakowania poziomego, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1; 6) Wyszczególnienie: Sprzęt diagnostyczny - przyrząd do badania odblaskowości folii, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1; 7) Wyszczególnienie: wiertnica do wykonywania otworów w nawierzchni asfaltowej i betonowej, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1; 8) Wyszczególnienie: Zestaw sprzętu do szybkiego wyrywania i wbijania słupków w grunt, Wymagana minimalna liczba jednostek: 2; 9) Wyszczególnienie: Zagęszczarka gruntu, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1; 10) Wyszczególnienie: Urządzenie do sprawdzania naprężenia lin barier linowych, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1; 11) Wyszczególnienie: Przyczepka sygnalizacyjna z oznakowaniem U-26 lub analogiczne oznakowanie montowane na pojeździe, Wymagana minimalna liczba jednostek: 2; 12) Wyszczególnienie: Przyrząd do pomiaru natężenia światła, Wymagana minimalna liczba jednostek: 1.
2. W przypadku składania ofert na dwa zadania zamawiający dopuszcza dysponowanie przez wykonawcę tym samym sprzętem jedynie w zakresie poz. 3,6,7,10,12
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt III.1.3) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie 1 - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł, 00/100)
Zadanie 2 - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł, 00/100)
Zadanie 3 - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł, 00/100)
Zadanie 4 - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł, 00/100)
2. Jeżeli oferta składana jest na więcej niż jedno Zadanie, Zamawiający wymaga aby w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia było ono wnoszone odrębnie dla każdego Zadania.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Doświadczenie Kierowników prac | 30,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany umowy, ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia znajdują się w Tomie II SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-08, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja punktowej i liniowej infrastruktury drogowej w Gminie Trzebinia"
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie powiatu chojnickiego
- "Budowa drogi na działkach gminnych na terenie Podstrefy Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Okmianach". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Remont drogi nr 113008E w miejscowości Tuniki
- Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wlkp.
- Przebudowa drogi w ul. Braci Hofmannów na odcinku od ul. Tunelowej do drogi 3KD-L oraz w sięgaczu ul. Braci Hofmannów
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.