eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brynek › Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach piwnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 55600 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Brynek: Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach piwnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22596-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek, krajowy numer identyfikacyjny 27253624400000, ul. ul. Grabowa  3, 42690   Brynek, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 857 491, faks 322 857 491, e-mail brynek@katowice.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): : http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_brynek

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach piwnicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPN.270.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach piwnicy. 2. Zakres robót 2.1. Rozbiórka wiatrołapu, opis str. 9-12 Projektu budowlanego 2.2. Rozbudowa budynku o parterową część wejściową, opis str. 12 - 13 Projektu budowlanego 2.3. Przebudowa strefy wejściowej w istniejącym budynku, opis str. 13 - 14 Projektu budowlanego 2.4. Przebudowa pomieszczenia świetlicy na pomieszczenia biurowe. 2.5. Wymiana wszystkich okien w budynku na okna o współczynniku przenikania ciepła okna Uw = 0,9 W/(m2*K) 2.6. Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, opis str. 16 Projektu budowlanego. 2.7. Przebudowa kominów ponad dachem, opis str. 16 Projektu budowlanego 2.8. Elewacja - izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian piwnic i murów funamentowych z wykonaniem licowania cokołu płytkami ceramicznymi. 2.9. Przebudowa instalacji elektrycznej w związku z przebudową i rozbudową budynku 2.10. Rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania 2.11. Wykonanie drenażu budynku 2.12. Osuszanie piwnic opis str. 12 Projektu budowlanego 2.13. Wentylacja mechaniczna z centralą nawiewno- wywiewną i wymiennikiem ciepła w pomieszczeniach piwnic. 3. Kolejność robót. ? Przebudowa i remont budynku będzie prowadzony w czynnym obiekcie należy zatem tak zaplanować kolejność robót by utrudnienia wynikłe z prowadzonych prac były jak najmniejsze i umożliwiały funkcjonowanie budynku. ? W związku z koniecznością przeniesienia serwera z pomieszczenia nr 2 do pomieszczenia nr 5 na parterze budynku należy najpierw przebudować pomieszczenie świetlicy na pomieszczenia biurowe, następnie przeprowadzić remont pomieszczenia nr 5, po przeniesieniu serwera do wyremontowanego pomieszczenia nr 5 można przystąpić do przebudowy pomieszczenia nr 2 hallu z klatką schodową. ? Roboty rozbiórkowe istniejącego wiatrołapu i budowę nowej strefy wejściowej tak zorganizować by możliwe było funkcjonowanie budynku administracyjnego, a jest to jedyne wejście do budynku. ? Na czas rozbiórki i budowy nowej strefy wejściowej należy wykonać bezpieczne przejście przez teren budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Opis części zamówienia Część 1 obejmuje: poz. 2.1. do 2.11. Roboty budowlane i termomodernizacja Część 2 obejmuje: poz. 2.13. Wentylacja mechaniczna z centralą nawiewno- wywiewną i wymiennikiem ciepła w pomieszczeniach piwnic. Część 3 obejmuje: poz. 2.12. Osuszanie piwnic metodą elektrofizyczną. W ofercie należy opisać proponowane rozwiązania oraz przedłożyć referencje z wykonanych robót potwierdzających skuteczność osuszania. Ponadto w okresie 3 lat Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania procesu suszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45262800-9, 45300000-0, 45321000-3, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu ". W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT468554.41
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.