Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-05-14
Og³oszenie nr 555822-N-2018 z dnia 2018-05-14 r.
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie: Dostawa mia³u wêgla kamiennego oraz koksu przemys³owo-opa³owego.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
69072411400000, ul.
ul. Szopena
2
,
35055
Rzeszów, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
+48 17 8666 096, e-mail
jozefber@poczta.onet.pl, faks
+48 17 8666 097.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szpital.rzeszow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej na podany poni¿ej adres
Adres:
Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Kancelaria Ogólna, budynek C, pokój nr 3.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa mia³u wêgla kamiennego oraz koksu przemys³owo-opa³owego.
Numer referencyjny:
Sygnatura sprawy: KSW.XII.252/Z/16/18, Postêpowanie nr 50.
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mia³u wêgla kamiennego oraz koksu przemys³owo-opa³owego dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Opis Przedmiotu Zamówienia zosta³ zawarty w Formularzu cenowo - ofertowym na Za³±czniku nr 1 do SIWZ, bêd±cym integraln± czê¶ci± SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawê przedmiotów zamówienia w ilo¶ciach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, tj.: mia³u wêgla kamiennego 1300 ton oraz koksu przemys³owo-opa³owego 12 ton na okres 12 miesiêcy. 4. ¦rednie miesiêczne dostawy mia³u wêgla kamiennego winny wynosiæ od 90 ton do 110 ton. Zamawiaj±cy wymaga dostaw tych ilo¶ci 1 raz w miesi±cu. 5. Planuje siê trzy dostawy koksu przemys³owo - opa³owego w okresie grzewczym - zimowym w ilo¶ci po ok. 4 tony. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, w zwi±zku z opisaniem przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm.
II.5) G³ówny kod CPV: 09111210-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09113000-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
I. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia, w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp. 1. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (§5 pkt 4 Rozp.); 2. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; (§5 pkt 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w skrócie "Rozp."). 3. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; (§5 pkt 3 Rozp.). 4. O¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów - potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; (§5 pkt 5 Rozp.). 5. O¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716) oraz (§ 5 pkt 9 Rozp.). II. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 11 Pzp oraz § 5 pkt 10 Rozp) - wg wzoru Za³±cznik nr 6 do SIWZ. III. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1) pkt. 4.1 - 4.3 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. III. ust 1) lit. a) niniejszego og³oszenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. III ust. 1) lit. b) og³oszenia powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem tego terminu. 3) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III ust.1 niniejszego og³oszenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, z wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione w terminie jak wy¿ej. Przepis pkt. III ust. 2) og³oszenia stosuje siê. 4) W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. IV. Wykonawcy maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (§8 ust. 1 Rozp.) - Je¿eli dotyczy w postêpowaniu: 1) Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada wymagane dokumenty zgodnie z tym przepisem, - je¿eli dotyczy w postêpowaniu. 2) W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. V. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, (je¿eli dotyczy) na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy w oparciu o § 9 ust. 1 Rozporz±dzenia nie ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: - Zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - Sposób wykorzystania innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - Zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. - Czy podmiot na zdolno¶ciach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. VI. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 4.1 - 4.5 SIWZ, (je¿eli dotyczy w danym postêpowaniu). VII. Zamawiaj±cy w oparciu o § 9 ust. 3 Rozporz±dzenia nie ¿±da od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 4.1 - 4.5 SIWZ, dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych art. 22a Pzp. VIII. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba, ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania (art. 26 ust. 3 Pzp). IX. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, ¿e mimo ich z³o¿enia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania (art. 26 ust. 3a Pzp). X. Zamawiaj±cy wzywa tak¿e, w wyznaczonym przez siebie terminie, do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp (art. 26 ust.4 Pzp). XI. Zgodnie z art. 23 Pzp: 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt.1 powy¿ej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno wynikaæ, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywaæ ustanowionego Wykonawcê - pe³nomocnika oraz czy ustanowiony pe³nomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postêpowaniu czy równie¿ do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa powinien byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacj±. 3) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt XI ppkt. 1) niniejszego og³oszenia. 4) Je¿eli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt XI ppkt. 1) niniejszego og³oszenia, zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 5) Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z liderem (pe³nomocnik, partner wiod±cy). 6) Rozliczenia dokonywane bêd± z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zale¿no¶ci, który z cz³onków konsorcjum realizowaæ bêdzie zamówienie. 7)Wadium mo¿e byæ wniesione przez ka¿dego z wykonawców dzia³aj±cych wspólnie - wed³ug wyboru cz³onków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obci±¿a tym obowi±zkiem lidera konsorcjum czy pe³nomocnika wykonawców dzia³aj±cych wspólnie ani ¿adnego innego konkretnego cz³onka konsorcjum. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Nie dotyczy w tym postêpowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy wymaga by oferowane przedmioty zamówienia: o mia³ wêgla kamiennego, o koks przemys³owo - opa³owy, spe³nia³y wymagane parametry techniczno-jako¶ciowe oraz odpowiada³y opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w Formularzu cenowo - ofertowym - Za³±cznik nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia wymagañ opisanych powy¿ej Wykonawca winien na wezwanie Zamawiaj±cego przes³aæ O¶wiadczenie przedmiotowe wed³ug wzoru na Za³±czniku nr 3 do SIWZ (orygina³). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dopuszcza siê sk³adanie wspólnego o¶wiadczenia o tre¶ci jak wy¿ej i dokumentów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)I. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ zgodnie z tre¶ci± art. 25a ust. 1 pkt 1 Pzp: 1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w formie Za³±cznika nr 2 do SIWZ, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca: 1). nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Zamawiaj±cy w oparciu o przepisy art. 25a ust. 5 Pzp nie ¿±da, aby Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza³ informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu - w Za³±czniku nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie - Za³±cznik nr 2 do SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy) oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy) oraz brak podstaw do wykluczenia. II. POZOSTA£E WYMAGANE DOKUMENTY, które nale¿y do³±czyæ do oferty: Oprócz wype³nionego O¶wiadczenia wg wzoru Za³±cznika nr 2 do SIWZ, do oferty nale¿y do³±czyæ: 1. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowo - ofertowy, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego - Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru za³±czonego do SIWZ - Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpiêta do oferty w kolejno¶ci. Wadium wniesione w formie innej ni¿ w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ w ofercie, w taki sposób, by mo¿na by³o zrealizowaæ dyspozycjê zawart± w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 4. Je¿eli osoba reprezentuj±ca wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo to nale¿y do³±czyæ do oferty. W swojej tre¶ci winno wskazywaæ uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em (kopia pe³nomocnictwa powinna byæ po¶wiadczona notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W tym postêpowaniu wymagane jest wniesienie wadium. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Kwota wadium wynosi: 5 100,00 z³. 2. Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty z³ | 60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia w dniach roboczych | 20,00 |
Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotu zamówienia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilo¶ci przedmiotów zamówienia ni¿ podana w Formularzu cenowo - ofertowym, w przypadku wyst±pienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objête umow±. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiaj±cy dzia³a w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w ca³o¶ci. 2. Zaoferowane ceny jednostkowe umowne przedmiotu zamówienia mog± byæ podwy¿szone lub obni¿one w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug. W takim przypadku cena jednostkowa brutto mo¿e ulec zmianie w górê lub w dó³, w zale¿no¶ci od wysoko¶ci stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT, mo¿e siê zmieniaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami wykonawczymi w tych sprawach, po przedstawieniu Kierownikowi Dzia³u Zaopatrzenia informacji na temat dotychczasowych cen i cen po zmianie. Zmiany cen, o których mowa mog± nast±piæ od daty wej¶cia w ¿ycie stosownych przepisów. 3. Zaoferowane ceny jednostkowe mog± byæ obni¿ane ,bez pogorszenia jako¶ci dostarczanego towaru. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy poza ju¿ wy¿ej wymienionymi, tylko w przypadku wyst±pienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.: je¿eli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa, forma prawna, adres siedziby Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, strony zobowi±zane s± do powiadomienia siebie nawzajem o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. 5. Strony umowy dopuszczaj± zmianê stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, jest niebywa³y i niezwyk³y (np.: ró¿nego rodzaju klêski ¿ywio³owe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistnia³a sytuacja bêdzie mia³a charakter obiektywny, niezale¿ny od stron umowy. 6. W przypadku takiej potrzeby u Zamawiaj±cego dopuszcza siê zmianê parametrów przedmiotów zamówienia okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SIWZ, z zachowaniem terminu dostawy i ceny jednostkowej brutto. 7. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci ( nie dotyczy zmiany wysoko¶ci podatku VAT).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Termin otwarcia ofert: 25.05.2018r. o godzinie 10:00. 2. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiaj±cego przy ulicy Szopena 2, w Rzeszowie. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: a) cena brutto oferty z³: 60%, b) termin dostawy przedmiotu zamówienia w dniach roboczych: 20%. Uwaga: dopuszcza siê zaoferowanie terminu dostawy zamówionych przedmiotów zamówienia (w dni robocze tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem ¶wi±t ustawowo wolnych od pracy) wynosz±cego nie mniej ni¿ 1 dzieñ roboczy i nie wiêcej ni¿ 5 dni roboczych od z³o¿enia zamówienia. c) termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotu zamówienia: 20%. Uwaga: Oceniany termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotu zamówienia nale¿y podaæ w Formularzu oferty (Za³±cznik nr 4 do SIWZ) i powinien zawieraæ siê w granicach od 30 do 60 dni. Nale¿y podaæ konkretn± liczbê dni.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzeda¿ i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzeda¿ i dostawa fabrycznie nowego, nieu¿ywanego sprzêtu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem rotora wraz z wyposa¿eniem do wirówki laboratoryjnej dla Instytutu Nauk Medycznych
- Dostawa rêkawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie schodów przy ul. Piastów.
- Poprawa bezpieczeñstwa (...) Odcinek G1: Przebudowa drogi woj. Nr 835 (...) w miejscowo¶ci Dydnia Odcinek G3: Przebudowa drogi woj. Nr 835 (...) w miejscowo¶ci Niebocko
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.