eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie kompleksowych usług transportowych wyposażenia biurowego, laboratoryjnego oraz warsztatowego Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-07-19



Ogłoszenie nr 554242-N-2017 z dnia 2017-07-19 r.

Uniwersytet Warszawski: Świadczenie kompleksowych usług transportowych wyposażenia biurowego, laboratoryjnego oraz warsztatowego Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, krajowy numer identyfikacyjny 125800000, ul. Krakowskie Przedmieście  , 00927   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 32 403, , e-mail zamowienia.publiczne@fuw.edu.pl, , faks 22 55 32 213.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.fuw.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 5, pokój 0.18 (parter).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług transportowych wyposażenia biurowego, laboratoryjnego oraz warsztatowego Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Numer referencyjny: WF-37-05/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi transportowe wyposażenia biurowego, laboratoryjnego oraz warsztatowego Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego z budynków starej siedziby Wydziału (przy ul. Żwirki i Wigury, ul. Pasteura 7, przy ul. Pasteura 5a i przy ul. Hoża 69) do nowej siedziby zlokalizowanej przy ulicy Pasteura 5 w Warszawie, w tym: Część 1: Usługi transportowe wyposażenia biurowego Zakładu Biofizyki Wydziału Fizyki UW do nowej siedziby Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5, Warszawa Część 2: Usługi transportowe wyposażenia warsztatowego do nowej siedziby Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5, Warszawa Część 3: Specjalistyczne usługi transportowe wyposażenia laboratoryjnego Zakładu Biofizyki Wydziału Fizyki UW do nowej siedziby Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5, Warszawa Część 4: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa dyfraktometru rentgenowskiego SuperNova A Diffraction System (Cu Novalamp) z detektorem Atlas chłodzonym powietrzem i kriosystemem chłodzenia azotem Oxford 700, firmy Agilent Technologies (Rigaku Oxford Diffraction) wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału Część 5: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa spektrofotometru Cary 100 firmy Varian z komputerami, monitorami, ups, termostatami Peltiera (3 sztuki) oraz spektrofotometru Cary 50Bio firmy Varian wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału Część 6: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa ultrawirówki analitycznej Beckman Coulter Proteomelab XLI n/s:PLI10M04, wirówki Beckman Coulter Avanti J26 XP1 n/s JXT11J10 oraz wirówki Beckman Coulter Avanti J-20I wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału Część 7: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa spektrofluorymetru czasoworozdzielczego Fluorolog Tau-3 firmy Jobin Yvon Horiba Group ze stołem optycznym wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału Część 8: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa aparatury badawczej: autoklawu Varioklav 135 V firmy Varioklav, autoklawu Varioklav Classic 500 EP-Z firmy Varioklav, autoklawu Varioklav 500 E firmy Varioklav, komory laminarna Herasafe HS 12 firmy Heraeus, komory laminarna Clean Flux V130, Safety Matic firmy Folabo wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału Część 9: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa spektrometru mas AB Sciex API 3200 z generatorem gazów PEAK SCIENTIFIC AB-3G oraz szafką pod spektrometr mas wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału Część 10: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa aparatury badawczej (wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału): spektrofluorymetr LS55 firmy Perkin Elmer z komputerem, monitorem, ups, termostatem (3 sztuki), spektrofotometr Lambda 650 firmy Perkin Elmer z komputerem, monitorem i termostatem

II.5) Główny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
63112000-7
51100000-3
51120000-9
51230000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia: Część 1: od dnia zawarcia umowy do dnia 04.09.2017 r. Część 2: od dnia 04.09.2017 r. do dnia 15.09.2017 r. Część 3: od dnia zawarcia umowy do dnia 04.09.2017 r. Część 4: od dnia zawarcia umowy do dnia 04.09.2017 r. Część 5: od dnia zawarcia umowy do dnia 04.09.2017 r. Część 6: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2017 r. Część 7: od dnia zawarcia umowy do dnia 04.09.2017 r. Część 8: od dnia zawarcia umowy do dnia 04.09.2017 r. Część 9: od dnia 28.08.2017 r. do dnia 15.09.2017 r. Część 10: od dnia zawarcia umowy do dnia 04.09.2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A. Część 1: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi transportowe wyposażenia biurowego o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000,00 zł każda. Część 2: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi transportowe wyposażenia warsztatowego o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł każda. Część 3: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi transportowe wyposażenia laboratoryjnego o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 zł każda. B. Dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10: Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - jednym samochodem z zamkniętym nadwoziem, przystosowanym do przewozu urządzeń wielkogabarytowych, z możliwością bezpiecznego załadunku i rozładunku z windą załadowczą, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz aktualnym ubezpieczeniem OC (nadwozie zamknięte, wyposażone w platformę umożliwiającą unoszenia towarów z poziomu gruntu na poziom podłogi części ładunkowej); wózkami do przewozu urządzeń wielkogabarytowych, kartonów/kontenery itp.; dźwigiem z platformą umożliwiającą wyjęcie aparatury przez okno. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie C. Część 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10: Wykonawca wykaże że dysponuję kierowcą samochodu ciężarowego oraz co najmniej 4 osobowym zespołem do prac przeprowadzkowych, wyposażonym w odzież ochronną, rękawice, pasy do noszenia itp. Część 4: Wykonawca wykaże że dysponuję co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz która posiada uprawnienie serwisowe udzielone przez producenta przenoszonych urządzeń, tj. firmy Agilent Technologies. Część 5: Wykonawca wykaże że dysponuję co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz która posiada uprawnienie serwisowe udzielone przez producenta przenoszonych urządzeń, tj. firmy Varian. Część 6: Wykonawca wykaże że dysponuję co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz która posiada uprawnienie serwisowe udzielone przez producenta przenoszonych urządzeń, tj. firmy Beckman-Coulter. Część 7: Wykonawca wykaże że dysponuję co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz która posiada uprawnienie serwisowe udzielone przez producentów przenoszonych urządzeń, tj. firmy Jobin Yvon Horiba Group. Część 8: Wykonawca wykaże że dysponuję co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz która posiada uprawnienie serwisowe udzielone przez producentów przenoszonych urządzeń, tj. Variolav, Heraeus, Folabo. Część 9: Wykonawca wykaże że dysponuję co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz która posiada uprawnienie serwisowe udzielone przez producentów przenoszonych urządzeń, tj. firmy Sciex. Część 10: Wykonawca wykaże że dysponuję co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz która posiada uprawnienie serwisowe udzielone przez producentów przenoszonych urządzeń, tj. firmy Perkin Elmer. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale, mieć formę pisemną i musi być podpisane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji. Zobowiązanie musi wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, wynikające za specyfiki tego zasobu oraz wykazać, że podmiot udzielający zasobu Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, rzeczywiście nim dysponuje. - Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. - Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. - W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - Potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia /nie spełnia). - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 13.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13.3 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt.13.3 SIWZ stosuje się. - Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 13.3 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ). 3) wykaż narzędzi oraz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania zasobami o których mowa w pkt. 12.2 lit. B SIWZ (wzór stanowi zał. nr 7 do SIWZ). Jeżeli wykaż, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informację lub dokumenty w tym zakresie. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. - Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt. 13.1 ppkt.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 13.1 ppkt. 1 SIWZ. - Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 12.4 SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-31, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową, obejmującą ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za jakąkolwiek stratę, szkodę lub uszkodzenie, które może się zdarzyć jakiejkolwiek własności materialnej w związku z realizacją Umowy. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż: część 1: nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto. część 2: nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto. część 3: nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto. część 4: nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto cześć 5: nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto część 6: nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto część 7: nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto część 8: nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto część 9: nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto część 10: nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto W przypadku nie złożenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, wymaganej polisy, o której mowa w punkcie 24.4 Zamawiający uzna takie działania Wykonawcy za uchylanie się od podpisania umowy i odstąpi od jej podpisania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wizja lokalna: Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Termin wizji ustala się na dzień 24.07.2017 r. godz. 10:00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w holu Budynku WFUW przy pl. Pasteura 5. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do 24.07.2017 r. godz. 09:00 przesłać faksem na nr 22 55 32 597 wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część 1: Usługi transportowe wyposażenia biurowego Zakładu Biofizyki Wydziału Fizyki UW do nowej siedziby Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5, Warszawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe wyposażenia biurowego Zakładu Biofizyki Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego z pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy ul. Żwirki i Wigury 93 (Warszawa) do budynku Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5 (Warszawa).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Usługi transportowe wyposażenia warsztatowego do nowej siedziby Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5, Warszawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe wyposażenia warsztatowego Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego z pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy ul. Pasteura 5a, przy ul. Pasteura 7 oraz przy ul. Hoża 69 (Warszawa) do budynku Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5 (Warszawa).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 63110000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Specjalistyczne usługi transportowe wyposażenia laboratoryjnego Zakładu Biofizyki Wydziału Fizyki UW do nowej siedziby Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5, Warszawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi transportowe wyposażenia laboratoryjnego Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego z pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy ul. Żwirki i Wigury 93 (Warszawa) do budynku Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5 (Warszawa).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 51100000-3, 63112000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa dyfraktometru rentgenowskiego SuperNova A Diffraction System (Cu Novalamp) z detektorem Atlas chłodzonym powietrzem i kriosystemem chłodzenia azotem Oxford 700, firmy Agilent Technologies (Rigaku Oxford Diffraction) wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa rozmontowania specjalistycznej aparatury - dyfraktometru rentgenowskiego SuperNova A Diffraction System (Cu Novalamp), z detektorem Atlas chłodzonym powietrzem, i kriosystemem chłodzenia azotem Oxford 700, producent firma Agilent Technologies, znajdującego się w pomieszczeniach Wydziału Fizyki przy ulicy Żwirki i Wigury 93 w Warszawie, przygotowanie aparatury do transportu, transport i instalacja z uruchomieniem, w pomieszczeniach budynku Wydziału Fizyki, ul. Pasteura 5 II etap.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 51100000-3, 51230000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa spektrofotometru Cary 100 firmy Varian z komputerami, monitorami, ups, termostatami Peltiera (3 sztuki) oraz spektrofotometru Cary 50Bio firmy Varian wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa deinstalacji specjalistycznej aparatury - trzech spektrofotometrów Cary 100 firmy Varian z komputerami, monitorami, ups, termostatami Peltiera, 3, oraz spektrofotometru Cary 50Bio firmy Varian znajdujących się w pomieszczeniach Wydziału Fizyki przy ulicy Żwirki i Wigury 93 w Warszawie, przygotowanie aparatury do transportu, transport i instalacja z uruchomieniem w pomieszczeniach budynku Wydziału Fizyki, ul. Pasteura 5 II etap.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 51230000-3, 51430000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa ultrawirówki analitycznej Beckman Coulter Proteomelab XLI n/s:PLI10M04, wirówki Beckman Coulter Avanti J26 XP1 n/s JXT11J10 oraz wirówki Beckman Coulter Avanti J-20I wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa deinstalacji specjalistycznej aparatury - ultrawirówki analitycznej Beckman Coulter Proteomelab XLI n/s:PLI10M04, wirówki Beckman Coulter Avanti J26 XP1 n/s JXT11J10 i wirówki Beckman Coulter Avanti J-20I znajdujących się w pomieszczeniach Wydziału Fizyki przy ulicy Żwirki i Wigury 93 w Warszawie, przygotowanie aparatury do transportu, transport i instalacja z uruchomieniem w pomieszczeniach budynku przy ul. Pasteura 5 II etap.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 51230000-3, 51430000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa spektrofluorymetru czasoworozdzielczego Fluorolog Tau-3 firmy Jobin Yvon Horiba Group ze stołem optycznym wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa rozmontowania specjalistycznej aparatury - spektrofluorymetru czasoworozdzielczego Fluorolog Tau-3 firmy Jobin Yvon Horiba Group, znajdującego się w pomieszczeniach Wydziału Fizyki przy ulicy Żwirki i Wigury 93 w Warszawie, przygotowanie aparatury do transportu, transport aparatu wraz ze stołem optycznym i instalacja z uruchomieniem w pomieszczeniach budynku Wydziału Fizyki, ul. Pasteura 5 II etap
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 51430000-5, 51230000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa aparatury badawczej: autoklawu Varioklav 135 V firmy Varioklav, autoklawu Varioklav Classic 500 EP-Z firmy Varioklav, autoklawu Varioklav 500 E firmy Varioklav, komory laminarna Herasafe HS 12 firmy Heraeus, komory laminarna Clean Flux V130, Safety Matic firmy Folabo wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału Fizyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa rozmontowania specjalistycznej aparatury - autoklawu Varioklav 135 V firmy Varioklav, autoklawu Varioklav Classic 500 EP-Z firmy Varioklav, autoklawu 500 E firmy Varioklav, komory laminarnej Herasafe HS 12 firmy Heraeus, komory laminarnej Clean Flux V130, Safety Matic firmy Folabo znajdujących się w pomieszczeniach Wydziału Fizyki przy ulicy Żwirki i Wigury 93 w Warszawie, przygotowanie aparatury do transportu, transport i instalacja z uruchomieniem w pomieszczeniach budynku Wydziału Fizyki, ul. Pasteura 5 II etap.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 51430000-5, 51230000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa spektrometru mas AB Sciex API 3200 z generatorem gazów PEAK SCIENTIFIC AB-3G oraz szafką pod spektrometr mas wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa rozmontowania specjalistycznej aparatury - spektrometru mas AB Sciex API 3200 wraz z generatorem gazów PEAK SCIENTIFIC AB-3G oraz szafką pod spektrometr mas, znajdującym się w pomieszczeniach Wydziału Fizyki przy ulicy Żwirki i Wigury 93 w Warszawie, przygotowanie aparatury do transportu, transport i instalacja z uruchomieniem w pomieszczeniach budynku Wydziału Fizyki, ul. Pasteura 5 II etap.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 51430000-5, 51230000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Kompleksowa specjalistyczna usługa transportowa aparatury badawczej (wraz z demontażem, przygotowaniem do transportu, transportem oraz montażem i uruchomieniem w nowej siedzibie Wydziału): spektrofluorymetr LS55 firmy Perkin Elmer z komputerem, monitorem, ups, termostatem (3 sztuki), spektrofotometr Lambda 650 firmy Perkin Elmer z komputerem, monitorem i termostatem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa rozmontowania specjalistycznej aparatury - trzech spektrofluorymetrów LS55 firmy Perkin Elmer z komputerami, monitorami, ups, termostatami, i spektrofotometru Lambda 650 firmy Perkin Elmer z komputerem, monitorem, termostatem, znajdujących się w pomieszczeniach Wydziału Fizyki przy ulicy Żwirki i Wigury 93 w Warszawie, przygotowanie aparatury do transportu, transport i instalacja z uruchomieniem w pomieszczeniach budynku Wydziału Fizyki, ul. Pasteura 5 II etap.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 51430000-5, 51230000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin zapłaty za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.