eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. "Tereny zielone w Białymstoku - odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-16



Ogłoszenie nr 553959-N-2018 z dnia 2018-05-16 r.

Miasto Białystok: Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. "Tereny zielone w Białymstoku - odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Tereny zielone w Białymstoku - odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska  1 , 15-950   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, , e-mail zzp@um.bialystok.pl, , faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.bialystok.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Gospodarki Komunalnej, ul. Bitwy Białostockiej 2/2, 15-103 Białystok, pokój nr 08 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. "Tereny zielone w Białymstoku - odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących"
Numer referencyjny: DGK-IV.271.22.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. "Tereny zielone w Białymstoku - odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących", z uwzględnieniem podziału zamówienia na części: 1) Część I - Dostawa i posadzenie roślin wraz z pielęgnacją gwarancyjną. 2) Część II - Dostawa i montaż platform pływających dla ptactwa wodnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) CZĘŚĆ I- Dostawa i posadzenie roślin wraz z pielęgnacją gwarancyjną. a) Dostawa i posadzenie roślin na podstawie projektu wykonawczego zieleni (załącznik nr 1 do siwz pkt. 2.1.1.; 2.1.2.; 2.1.3.; 2.1.4.; 2.1.6.), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do siwz) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 3 do siwz) w określonym poniżej zakresie: - zamówienie obejmuje prace porządkowe i przygotowawcze terenu pod nasadzenia roślin, - dostawa i posadzenie 129 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - drzew liściastych, - dostawa i posadzenie 695 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - krzewów liściastych, - dostawa i posadzenie 5475 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - bylin, traw, roślin zielnych (na powierzchni około 608 m2 ), - dostawa i posadzenie 2220 szt. - roślin miododajnych(zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym), (na powierzchni około 247 m2 ), - dostawa nasion i założenie łąk kwietnych (na powierzchni 2480 m2 ), W ramach zamówienia nie są realizowane nasadzenia roślin wodnych i nadwodnych (pkt. 2.1.5. załącznika nr 1 do siwz). b) Pielęgnacja gwarancyjna posadzonych roślin i założonych łąk kwietnych - wykonywana zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz i zapisami umowy - załącznik nr 10 do siwz. 2. CZĘŚĆ II - Dostawa i montaż platform pływających dla ptactwa wodnego. Zakres przedmiotowy zamówienia i opis techniczny platformy pływającej: a)konstrukcja platform powinna być wykonana z rur stalowych (stal nierdzewna) - dopuszcza się stal ocynkowaną obustronnie, b)wszystkie elementy platform podatne na korozję muszą być ocynkowane, c)konstrukcja platform ma być odporna na mróz i być wytrzymała na niszczące działanie lodu, d)platformy powinny być trwałe i odporne na wahania poziomu wody, e)platformy powinny być przystosowane do wieloletniej eksploatacji, f)konstrukcja pojedynczej platformy powinna umożliwiać łączenie kilku platform w tzw. moduły o różnych kształtach a także samodzielne jej funkcjonowanie, g)pojedyncza platforma może mieć kształt: trójkąta równobocznego o boku ok. 3 m lub prostokąta o bokach ok. 1 m x 3 m lub kwadratu o boku ok. 2 m, (tolerancja -/+ 10 %), h)łączna powierzchnia 9 platform pływających nie powinna przekraczać powierzchni ok. 40 m^2, (tolerancja -/+ 10 %), i)platformy będą łączone maksymalnie po 3, j)Zamawiający będzie zainteresowany następującymi platformami do wyboru: 9 platform w kształtach trójkąta równobocznego, o długości boku ok. 3 m lub 6 platform w kształcie trójkąta równobocznego o długości boku ok. 3 m i 3 prostokątów o długości boków ok. 1 m x 3 m lub 9 platform w kształcie kwadratu o długości boku ok. 2 m, (tolerancja -/+ 10 %), k)Zamawiający wymaga bez względu na konfigurację 6 platform obsadzonych roślinami wodnymi i 3 platformy ze żwirem, l)na powierzchni lęgowej (żwirowej) platformy należy usypać żwir o granulacie 2 - 8 mm oraz warstwę piasku o grubości min.10 cm, m)powierzchnię lęgową (żwirową) platformy należy wypełnić pianką utwardzoną i geowłókniną lub innym odpowiednim materiałem, który będzie gwarantować odprowadzanie nadmiaru wody zbierającej się na platformie podczas opadów lub falowania wody, n)platformy żwirowe muszą mieć zabezpieczenia przed nadmiernym wymywaniem żwiru i piasku. W przypadku 30% ubytku żwiru i piasku, Wykonawca w okresie gwarancji uzupełni materiał przed rozpoczęciem każdego okresu lęgowego czyli do 15 marca, o)powierzchnię wegetacyjną platformy należy wypełnić naturalnym podłożem np. matą wykonaną z włókien kokosowych lub innym materiałem naturalnym umożliwiającym wegetację roślin, p)powierzchnię wegetacyjną platformy należy obsadzić dobrze ukorzenionymi roślinami szuwarowymi np. turzycami, kosaćcem żółtym, krwawnicą pospolitą, tojeścią pospolitą, niezapominajką błotną, miętą, itp. Rośliny powinny przerastać naturalne podłoże gęsto połączonymi systemami korzeniowymi tworzącymi szczelną i niewypłukiwalną całość - powierzchnię platformy należy obsadzić taką ilością roślin, która zagwarantuje efekt wypełnienia roślinami, q)wyporność konstrukcyjna platform winna być dobrana w sposób umożliwiający ich zanurzenie 2/3 pod powierzchnią wody, a 1/3 powinna się znajdować nad lustrem wody, r)montaż platform należy wykonać za pomocą elementów kotwiących w sposób zapewniający stateczność i bezpieczeństwo konstrukcji. Rodzaj i długość systemu kotwicznego należy dostosować do głębokości zbiornika (stawu), tak aby platforma mogła dopasować się do zmiennego poziomu wody w stawie. 3.Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji terenowej oraz zebranie na swoje ryzyko i koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.

II.5) Główny kod CPV: 34515000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03451000-6
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-10-10
2

II.9) Informacje dodatkowe: 1) termin 2020-10-10 dot. części I zamówienia 2) okres 2 m-cy dot. II części zamówienia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać: a)wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Część I - jednej lub dwóch dostaw roślin wraz z ich posadzeniem i pielęgnacją w parkach i/lub skwerach i/lub zieleńcach na łączną kwotę min. 50 000,00 zł brutto (w przypadku dostaw w trakcie realizacji, zrealizowana wartość zamówienia łącznie wynosić winna min. 50 000,00 zł brutto), Część II - co najmniej jednej dostawy z montażem platformy pływającej o min. powierzchni 15 m2, b)osoby skierowane do realizacji zamówienia: Część I: - jedną osobę do nadzoru posiadającą tytuł zawodowy co najmniej inżyniera, uzyskany po ukończeniu studiów wyższych w zakresie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu, posiadającą co najmniej 24-miesięczne doświadczenie przy zakładaniu i /lub pielęgnacji terenów zieleni urządzonej, oraz - dwie osoby do wykonania prac o charakterze technicznym, które posiadają wykształcenie w zakresie ogrodnictwa lub rolnictwa lub architektury krajobrazu albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę przy pielęgnacji terenów zieleni urządzonej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz posiadania doświadczenia podane w walutach obcych, zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku walut już nie obowiązujących zamawiający przyjmie kurs NBP z ostatniego dnia obowiązywania tej waluty. ZASTRZEŻENIE: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony powyżej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum spełni postawiony warunek w wymaganym zakresie (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1. Zapisy z pkt 2 stosuje się odpowiednio.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: 1. wykaz dostaw (odpowiednio w części I i II zamówienia) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (dot. cz. I), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (na lub wg zał. nr 6 do SIWZ); 2. wykaz osób (dot. I części zamówienia), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg zał. nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postepowaniu i niepodlegania wykluczeniu - zał. nr 5 do SIWZ; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w zał. nr 5 do SIWZ; 3) złożyć dokumenty (w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - na lub wg zał. nr 8 do SIWZ), które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy - nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem - zał. nr 9 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1) Część I - 7 000,00 PLN, 2) Część II - 1 500,00 PLN, 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - "Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zdania pn. "Tereny zielone w Białymstoku - odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących" - Część ....." (wpisać odpowiednio). 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny zakres związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
opisane w zał. do ogłoszenia0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dot. Części I i II: 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 późn. zm.). 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1)stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym że cena netto nie może ulec podwyższeniu; 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 z późn. zm.); 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego wynikającego z zawartej umowy, każda ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 3.W razie zmiany, o której mowa w pkt 2 ppkt 2, przez pojęcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 4. W razie zmiany wskazanej w pkt 2 ppkt 3, przez pojęcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 5. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w pkt 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany. 6. Wykonawca może dokonywać zmiany innych podmiotów, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowy inny podmiot. Nowy inny podmiot musi spełniać warunki określone w SIWZ w zakresie jakim Wykonawca polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana ta wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-24, godzina: 11:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. "Tereny zielone w Białymstoku - odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących" - część I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) CZĘŚĆ I- Dostawa i posadzenie roślin wraz z pielęgnacją gwarancyjną. a) Dostawa i posadzenie roślin na podstawie projektu wykonawczego zieleni (załącznik nr 1 do siwz pkt. 2.1.1.; 2.1.2.; 2.1.3.; 2.1.4.; 2.1.6.), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do siwz) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 3 do siwz) w określonym poniżej zakresie: - zamówienie obejmuje prace porządkowe i przygotowawcze terenu pod nasadzenia roślin, - dostawa i posadzenie 129 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - drzew liściastych, - dostawa i posadzenie 695 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - krzewów liściastych, - dostawa i posadzenie 5475 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - bylin, traw, roślin zielnych (na powierzchni około 608 m2 ), - dostawa i posadzenie 2220 szt. - roślin miododajnych(zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym), (na powierzchni około 247 m2 ), - dostawa nasion i założenie łąk kwietnych (na powierzchni 2480 m2 ), W ramach zamówienia nie są realizowane nasadzenia roślin wodnych i nadwodnych (pkt. 2.1.5. załącznika nr 1 do siwz). b) Pielęgnacja gwarancyjna posadzonych roślin i założonych łąk kwietnych - wykonywana zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz i zapisami umowy - załącznik nr 10 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03451000-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa60,00
doświadczenie osoby do nadzoru40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. "Tereny zielone w Białymstoku - odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących" - część II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) CZĘŚĆ II - Dostawa i montaż platform pływających dla ptactwa wodnego. Zakres przedmiotowy zamówienia i opis techniczny platformy pływającej: a) konstrukcja platform powinna być wykonana z rur stalowych (stal nierdzewna) - dopuszcza się stal ocynkowaną obustronnie, b) wszystkie elementy platform podatne na korozję muszą być ocynkowane, c) konstrukcja platform ma być odporna na mróz i być wytrzymała na niszczące działanie lodu, d) platformy powinny być trwałe i odporne na wahania poziomu wody, e) platformy powinny być przystosowane do wieloletniej eksploatacji, f) konstrukcja pojedynczej platformy powinna umożliwiać łączenie kilku platform w tzw. moduły o różnych kształtach a także samodzielne jej funkcjonowanie, g) pojedyncza platforma może mieć kształt: trójkąta równobocznego o boku ok. 3 m lub prostokąta o bokach ok. 1 m x 3 m lub kwadratu o boku ok. 2 m, (tolerancja -/+ 10 %), h) łączna powierzchnia 9 platform pływających nie powinna przekraczać powierzchni ok. 40 m^2, (tolerancja -/+ 10 %), i) platformy będą łączone maksymalnie po 3, j) Zamawiający będzie zainteresowany następującymi platformami do wyboru: 9 platform w kształtach trójkąta równobocznego, o długości boku ok. 3 m lub 6 platform w kształcie trójkąta równobocznego o długości boku ok. 3 m i 3 prostokątów o długości boków ok. 1 m x 3 m lub 9 platform w kształcie kwadratu o długości boku ok. 2 m, (tolerancja -/+ 10 %), k) Zamawiający wymaga bez względu na konfigurację 6 platform obsadzonych roślinami wodnymi i 3 platformy ze żwirem, l) na powierzchni lęgowej (żwirowej) platformy należy usypać żwir o granulacie 2 - 8 mm oraz warstwę piasku o grubości min.10 cm, m) powierzchnię lęgową (żwirową) platformy należy wypełnić pianką utwardzoną i geowłókniną lub innym odpowiednim materiałem, który będzie gwarantować odprowadzanie nadmiaru wody zbierającej się na platformie podczas opadów lub falowania wody, n) platformy żwirowe muszą mieć zabezpieczenia przed nadmiernym wymywaniem żwiru i piasku. W przypadku 30% ubytku żwiru i piasku, Wykonawca w okresie gwarancji uzupełni materiał przed rozpoczęciem każdego okresu lęgowego czyli do 15 marca, o) powierzchnię wegetacyjną platformy należy wypełnić naturalnym podłożem np. matą wykonaną z włókien kokosowych lub innym materiałem naturalnym umożliwiającym wegetację roślin, p) powierzchnię wegetacyjną platformy należy obsadzić dobrze ukorzenionymi roślinami szuwarowymi np. turzycami, kosaćcem żółtym, krwawnicą pospolitą, tojeścią pospolitą, niezapominajką błotną, miętą, itp. Rośliny powinny przerastać naturalne podłoże gęsto połączonymi systemami korzeniowymi tworzącymi szczelną i niewypłukiwalną całość - powierzchnię platformy należy obsadzić taką ilością roślin, która zagwarantuje efekt wypełnienia roślinami, q) wyporność konstrukcyjna platform winna być dobrana w sposób umożliwiający ich zanurzenie 2/3 pod powierzchnią wody, a 1/3 powinna się znajdować nad lustrem wody, r) montaż platform należy wykonać za pomocą elementów kotwiących w sposób zapewniający stateczność i bezpieczeństwo konstrukcji. Rodzaj i długość systemu kotwicznego należy dostosować do głębokości zbiornika (stawu), tak aby platforma mogła dopasować się do zmiennego poziomu wody w stawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34515000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferotwa60,00
okres gwarancji na dostarczone platformy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.