eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie miasta Otwocka w 2015 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-12

Otwock: Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie miasta Otwocka w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 55390 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie miasta Otwocka w 2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie miasta Otwocka usług w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew oraz wycinki krzewów w pasach dróg gminnych, w parku miejskim oraz na innych terenach należących do Gminy Otwock lub będących w jej władaniu. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zabiegi pielęgnacyjne w obrębie koron drzew, w tym również drzew pomników przyrody, poprzez usuwanie gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi i wywóz odpadów, 2) usuwanie odrostów z pni drzew i wywóz odciętych pędów, 3) wycinkę drzew, pocięcie drewna, dostarczenie drewna we wskazane miejsce, usunięcie pni poprzez frezowanie lub karczowanie, wywóz odpadów i uporządkowanie terenu, 4) karczowanie pni pozostawionych po wcześniejszych wycinkach, wywóz pni i uporządkowanie terenu, 5) frezowanie pni pozostawionych po wcześniejszych wycinkach, wywóz nadmiaru trocin i uporządkowanie terenu, 6) wycinkę krzewów wraz z usunięciem korzeni, wywóz odpadów i uporządkowanie terenu. 4.3. Realizowane prac z zakresu wymienionego w punkcie 4.2. w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej - przystąpienie do realizacji tych prac przez Wykonawcę nastąpi w terminie zaoferowanym w ofercie przetargowej. 4.4. Zasady postępowania z drewnem pozyskanym w wyniku wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Otwock lub będących w jej władaniu określa Zarządzenie Nr 222/2013 Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 20 grudnia 2013 r. stanowiące załącznik do projektu umowy. 4.5. Przystąpienie do realizacji prac w sytuacjach stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz życia i zdrowia ludzi ( np. złamane drzewa, konary ) w ciągu 1 godziny, a zakończenie w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od chwili polecenia ustnego lub telefonicznego, które zostanie potwierdzone na piśmie najpóźniej w ciągu 3 dni. 4.6. Zapewnienie całodobowej łączności z osobą nadzorującą prace będące przedmiotem zamówienia. 4.7. Współpraca z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu umowy, w tym zorganizowanie środków transportu w celu wspólnej kontroli i odbioru wykonanych prac. 4.8. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto: 1) za pielęgnację 1 drzewa o obwodzie pnia do 25 cm, 2) za pielęgnację 1 drzewa o obwodzie pnia od 26 do 50 cm, 3) za pielęgnację 1 drzewa o obwodzie pnia od 51 do 100 cm, 4) za pielęgnację 1 drzewa o obwodzie pnia powyżej 100 cm, 5) za pielęgnację 1 drzewa pomnika przyrody, 6) za usunięcie odrostów z pnia drzewa, 7) za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia do 25 cm, 8) za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 26 do 50 cm, 9) za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 51 do 100 cm, 10) za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia powyżej 100 cm, 11) za karczowanie 1 pnia, 12) za frezowanie 1 pnia, 13) za wycięcie krzewów o powierzchni 1 m2. 4.9. Ceny, o których mowa w punkcie 4.8. skalkulowane przez Wykonawcę powinny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, który został określony w punkcie 4.2. łącznie z wywozem i przekazaniem odpadów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i unieszkodliwieniem oraz należny podatek VAT. 4.10. Zakres prac przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: 1) pielęgnacja drzew o obwodzie pnia do 25 cm - 100 szt., 2) pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 26 do 50 cm - 250 szt., 3) pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 51 cm do 100 cm -350 szt., 4) pielęgnacja drzew o obwodzie pnia powyżej 100 cm - 450 szt., 5) pielęgnacja drzew pomników przyrody - 19 szt., 6) usuwanie odrostów z pni drzew - 200 szt., 7) wycinka drzew o obwodzie pnia do 25 cm - 200 szt., 8) wycinka drzew o obwodzie pnia od 26 do 50 cm - 130 szt., 9) wycinka drzew o obwodzie pnia od 51 do 100 cm - 130 szt., 10) wycinka drzew o obwodzie pnia powyżej 100 cm - 150 szt., 11) karczowanie pni - 10 szt., 12) frezowanie pni - 100 szt., 13) wycinka krzewów - 5 000,00 m2 4.11. Zamawiający zastrzega sobie, że zakres prac, o którym mowa w punkcie 4.10. nie jest obligatoryjny i może ulec zmianie w toku realizacji umowy w zależności od potrzeb. 4.12. Ilość odpadów przekazanych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych miesiącach Wykonawca powinien udokumentować potwierdzeniami przez nią wystawionymi. 4.13. Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od rzeczywistej ilości prac wykonanych w okresie obowiązywania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,- zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie jednej usługi polegającej na pielęgnacji i wycince drzew ( zawierającej co najmniej wykonywanie takich prac jak: wycinka drzew lub pielęgnacja drzew itp.) o wartości minimalnej 150 000,00 PLN brutto. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że wymieniona usługa została wykonana ( lub jest wykonywana ) należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj.: - pięć pił spalinowych, - frezarkę do pni, - dwa samochody ze zdejmowanymi pojemnikami o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 każdy, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze wyższe lub średnie w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni oraz pięcioletnią praktykę zawodową, 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania pracami zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia PTChD NOT ( Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew Naczelna Organizacja Techniczna ) w zakresie inspektora nadzoru przy leczeniu i pielęgnacji drzew ozdobnych III - go stopnia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie należy wskazać co najmniej jedną usługę polegającą na pielęgnacji i wycince drzew ( zawierającej co najmniej wykonywanie takich prac jak: wycinka drzew lub pielęgnacja drzew itp.) o wartości minimalnej 150 000,00 PLN brutto wraz z poświadczeniem, wykonaną ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaną ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zapisów w ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.