eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady) do magazynu Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-19



Ogłoszenie nr 553801-N-2017 z dnia 2017-07-19 r.

Zakład Karny w Rzeszowie: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady) do magazynu Zamawiającego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 590467, ul. ul. Załęska  76 , 35322   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 580 700, , e-mail zk_rzeszow@sw.gov.pl, , faks 0-17 8535420.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Karny w Rzeszowie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zp.sw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemną ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (biuro podawcze) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
Adres:
Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady) do magazynu Zamawiającego.
Numer referencyjny: 2232/5/Ż/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady) do magazynu Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady) do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do SIWZ. Pakiet I, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Ryż biały długoziarnisty, 15614100- 6, kg 5 600; 2. Kasza jęczmienna łamana wiejska średnia, 15613000- 8, kg 4 300; 3. Kasza manna , 15613000- 8, kg 8 50; 4. Mąka pszenna typ 550 luksusowa, 15612200- 3, kg 2 300; 5. Płatki owsiane górskie, 15613380- 5, kg 750; 6. Mąka ziemniaczana, 15623000- 1, kg 250. Pakiet II, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Groszek zielony mrożony, 15331170-9, kg 900; 2. Kalafior mrożony, 15331170-9, kg 1 100; 3. Leczo mrożone, 15331170-9, kg 200; 4. Mieszanka chińska mrożona, 15331170-9, kg 510; 5. Sałatka meksykańska mrożona, 15331170-9, kg 570; 6. Fasolka szparagowa mrożona, 15331170-9, kg 1 000. Pakiet III, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Leczo pieczarkowe, 15331400-1, kg 1 400; 2. Koncentrat pomidorowy 30%, 15331425-2, kg 2 300; 3. Sałatka szwedzka, 15331400-1, kg 1 400. Pakiet IV, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Kukurydza cukrowa konserwowa, 15331460-9, kg 2 000; 2. Chrzan tarty, 15331500-2, kg 600; 3. Syrop wieloowocowy, 15321000-4, kg 4 100. Pakiet V, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Ogórki kwaszone (w beczkach), 15331000-7, kg 6 500; 2. Kapusta kiszona (w beczkach), 15331142-4 , kg 12 300. Pakiet VI, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Marmolada wieloowocowa, 15332230-5, kg 1 650; 2. Dżem wieloowocowy, 15332290-3, kg 1 400; 3. Dżem truskawkowy, 15332296-5, kg 1 300; 4. Powidła śliwkowe, 15332200-6, kg 1 100. Określona w ogłoszeniu i formularzach cenowych ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymaga indywidualnego określenia przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do istotnych cech produktów, w szczególności: określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, termin przydatności do spożycia, częstotliwość dostaw, zasady wymiany wadliwego towaru. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile ww. sytuacja dotyczy Wykonawcy składającego ofertę). Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 15300000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15600000-4
15330000-0
15614100-6
15613000-8
15612200-3
15613380-5
15623000-1
15331170-9
15331400-1
15331425-2
15331460-9
15331500-2
15331000-4
15331000-7
15331142-4
15332230-5
15332290-3
15332296-5
15332200-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena zamówienia60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do tresci oferty oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki, wymagają podpisu Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne, np. stosowne pełnomocnictwo. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii dokumentów poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych). Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Ryż biały długoziarnisty - długość ziarna ryżu powyżej 6 mm. Ziarno powinno być wolne od mineralnych i innych szkodliwych substancji, obcych zapachów. Opakowanie - worki do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy, 15614100- 6, kg 5 600; 2. Kasza jęczmienna łamana wiejska średnia. Kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, oczyszczonego, obłuszczonego, pokrojonego niepolerowanego o cienkiej łusce, przeznaczona do celów konsumpcyjnych. Barwa jasnoszara z odcieniem od zielonkawego do żółtawego, dopuszcza się zawartość ziaren z odcieniem brązowym w ilości nie większej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg, 15613000- 8, kg 4 300; 3. Kasza manna - otrzymana z przemiału ziarna pszenicy, drobnoziarnista, ziarna białe z odcieniem żółtawym, drobne cząstki bielma bez widocznych ciemnych cząstek otrębowych. Nie powinno być zamączenia. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg, 15613000- 8, kg 8 50; 4. Mąka pszenna typ 550 luksusowa - silnie rozdrobnione zboże pszenicy. Zawartość popiołu od 0,51 % do 0,58 %. Zapach przyjemny, swoisty, smak swoisty lekko słodkawy, barwa jednolita bez smug , biała o lekko kremowym odcieniu. Opakowanie -worki do 25 kg, 15612200- 3, kg 2 300; 5. Płatki owsiane górskie - smak i zapach właściwe dla produktu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg, 15613380- 5, kg 750; 6. Mąka ziemniaczana - 100% skrobi ziemniaczanej, konsystencja sypka bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach właściwe dla produktu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg, 15623000- 1, kg 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4, 15614100-6, 15613000-8, 15612200-3, 15613380-5, 15623000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena zamówienia 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (warzyw mrożonych).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy artykułów spożywczych (warzyw mrożonych). Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Groszek zielony mrożony - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 o C do -18 o C, 15331170-9, kg 900; 2. Kalafior mrożony - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 o C do - 18 o C, 15331170-9, kg 1 100; 3. Leczo mrożone - skład pomidor min. 45 %, cukinia min. 15 %, cebula papryka melanż min. 16 %. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 o C do - 18 o C, 15331170-9, kg 200; 4. Mieszanka chińska mrożona - skład: marchew słupki min. 32 %, kapusta biała, pietruszka słupki, papryka melanż min. 18%, cebula plastry, por, grzyby MUM min. 5 %, pędy bambusa min. 5 %. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24o C do -18 o C, 15331170-9, kg 510; 5. Sałatka meksykańska mrożona - skład: cebula, groszek min. 15 %, fasolka szparagowa, marchew kostka min. 20 %, papryka melanż min. 15 %, fasola czerwona, kukurydza min. 15 %, seler kostka. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 o C do - 18 o C, 15331170-9, kg 570; 6. Fasolka szparagowa mrożona - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg Temperatura dostarczonego towaru od - 24o C do - 18 o C, 15331170-9, kg 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331170-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena zamówienia 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (warzyw przetworzonych).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy artykułów spożywczych (warzyw przetworzonych). Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Leczo pieczarkowe - opakowanie do 4 kg. Pieczarki min. 22%, papryka min. 16 %, cebula min. 15 %, koncentrat pomid. min. 5 %, produkt pasteryzowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy, 15331400-1, kg 1 400; 2. Koncentrat pomidorowy 30% - opakowanie do 5 kg, zawartość ekstraktu 30 %. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy, 15331425-2, kg 2 300; 3. Sałatka szwedzka - opakowanie do 5 kg produkt zawiera ogórki min. 46 %, cebulę min. 4 %, marchew min. 4 %, cukier, sól warzona, wodę, ocet spirytusowy, przyprawy. Termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy, 15331400-1, kg 1 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331400-1, 15331425-2, 15331400-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena zamówienia 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (warzyw przetworzonych).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy artykułów spożywczych (warzyw przetworzonych). Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Kukurydza cukrowa konserwowa - opakowanie do 2 kg, produkt zawiera kukurydzę ziarno min. 50 %, wodę, cukier. Produkt sterylizowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy, 15331460-9, kg 2 000; 2. Chrzan tarty - opakowanie do 2 kg. Produkt zawiera chrzan naturalny min. 40%, kwasek cytrynowy, cukier, przyprawy. Termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy, 15331500-2, kg 600; 3. Syrop wieloowocowy o smaku owocowym. Produkt zawiera wodę, cukier, regulator kwasowości - kwas cytrynowy, substancje słodzące, aromat, barwniki, substancje konserwujące. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy, 15321000-4, kg 4 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331460-9, 15331500-2, 15321000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena zamówienia 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (warzyw kiszonych).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy artykułów spożywczych (warzyw kiszonych). Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Ogórki kwaszone (w beczkach). Produkt zawiera ogórki Kl. I, naturalna zalewa, przyprawy. Nie zawiera konserwantów chemicznych i sztucznych barwników. Zawartość ogórków po odcieku min. 70 %. Termin przydatności do spożycia co najmniej 1 miesiąc od dnia dostawy, 15331000-7, kg 6 500; 2. Kapusta kiszona (w beczkach). Kapust Kl. I, produkt zawiera sok własny, przyprawy. Produkt nie zawiera konserwantów chemicznych i sztucznych barwników. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 1 miesiąc od dnia dostawy, 15331142-4 , kg 12 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331000-7, 15331142-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena zamówienia 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawy art. spożywczych (powidła, dżemu, marmolady).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy artykułów spożywczych (powidła, dżemu, marmolady). Lp., Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Marmolada wieloowocowa - opakowanie do 15 kg. Przecier jabłkowy min. 82 %, zawartość cukru min. 58 %, syrop glukozowo - fruktozowy, błonnik jabłkowy, twarda lub miękka, produkt konserwowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy, 15332230-5, kg 1 650; 2. Dżem wieloowocowy - opakowanie do 15 kg. Przecier owocowy, cukier, zawartość ekstraktu min. 60 %. Produkt bez środków konserwujących. Klasa I. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy, 15332290-3, kg 1 400; 3. Dżem truskawkowy - opakowanie do 15 kg. Przecier truskawkowy, cukier, zawartość ekstraktu min. 60 %. Produkt bez środków konserwujących. Klasa I. Termin przydatności do spożycia co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy, 15332296-5, kg 1 300; 4. Powidła śliwkowe - opakowanie do 15 kg. Przecier śliwkowy, zawartość ekstraktu min. 60 %, cukier. Produkt konserwowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy, 15332200-6, kg 1 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15332230-5, 15332290-3, 15332296-5, 15332200-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena zamówienia 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.