eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaskarzew › Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-05-01



Ogłoszenie nr 553108-N-2018 z dnia 2018-05-01 r.

Miasto Łaskarzew: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łaskarzew, krajowy numer identyfikacyjny 52980600000, ul. Rynek Duży im. J. Piłsudskiego  32 , 08-450   Łaskarzew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 845 250, e-mail urzad@miastolaskarzew.pl, faks 256 845 097.
Adres strony internetowej (URL): www.miastolaskarzew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.miastolaskarzew.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew
Numer referencyjny: IBN.ZP.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic - dróg gminnych Nr 130568W tj. ul. Kopernika, Nr 130510W tj. ul. Cicha, Nr 130519W tj. ul. Jasna, Nr 1305569W tj. ul. Projektowana położone na terenie miasta Łaskarzew. Zamówienie realizowane będzie w IV (czterech) częściach a mianowicie: Część I obejmować będzie wykonanie przebudowy drogi gminnej w Łaskarzewie tj. ulicy Kopernika, o następującym zakresie robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 2418,4m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 2418,4m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 2149,2m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 60m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 54m, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 60m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 60m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 60m2 - Ustawienie opornika 25x12 na ławie betonowej z oporem - 683,1m - Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 - 399m NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 2149,2m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2149,2m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -2149,2m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 2149,2m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 6 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m - szt. 4 - Kanały rurowe o śr. 200mm - 30mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 14, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 14, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 2037,4m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 2037,4m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pobocze, - 623m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 12, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 9 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Część II obejmować będzie wykonanie przebudowy drogi gminnej w Łaskarzewie tj. ulicy Cichej. Zakres robót obejmować będzie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne rozebranie z nawierzchni mineralno - bitumicznych o gr. 3cm - 20m2 - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z gruntu stabilizowanego o gr. 14cm- 550m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 350m - Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 2245,6m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 2245,6m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 2245,6m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 40m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 36m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 40m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 40m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 40m2 - Ustawienie opornika 25x12 na ławie betonowej z oporem - 266 m - Ustawienie opornika 15x30 na ławie betonowej z oporem - 399 m NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 2071m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2071m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -2071m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 2071m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 4 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m - szt. 4 - Kanały rurowe o śr. 200mm - 24 mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 7, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 7, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 2569m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 2569m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pobocze, - 242m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 9 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Część III obejmować będzie wykonanie przebudowy drogi gminnej w Łaskarzewie tj. ul. Jasnej. Zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni - 14 szt. -Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 1999m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 1999m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 1760m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 40m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 36m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 40m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 40m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 40m2 NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 1760m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 1760m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - 1760m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 1760m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 4 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m - szt. 2 - Kanały rurowe o śr. 200mm - 19 mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 8, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 8, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 849m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 849m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm - pobocze, - 577,5m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 7 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Część IV obejmować będzie wykonanie przebudowy drogi gminnej w Łaskarzewie tj. ul. Projektowanej. Zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne rozebranie z nawierzchni mineralno - bitumicznych - 40,48m2 - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z z tłucznia kamiennego - 40,48m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 18,80m2 -Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 925,37m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 925,37m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 814m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 20m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 18m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 20m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 20m2, NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 814m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 814m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - 814m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 814m2, OZNAKOWANIE: - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 6, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 6, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni - 763m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 763m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pobocze, - 268m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 6, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 5 Zakres robót opisany szczegółowo w kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wszystkie osoby poza kierownikami budowy, kierownikami robót powinny być zatrudnione na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymogami określonymi w art 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. Z 2016r poz. 1666 z póż. zm.).

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy wykonawca przedłoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej gospodarczej na kwotę 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w branży drogowej, każda o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, z których każda polegała na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi/dróg, placów, ulic o nawierzchni z kostki brukowej oraz wykaże, że posiada lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (m.in. koparki, zagęszczarki, samochodu samowyładowczego, walca rozkładarki itp.) przewidzianych do realizacji zadania) oraz oświadczy, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym stosowne uprawnienia do kierowania tego typu robotami oraz operatorem walca, operatorem koparko - spycharki, kierowcą samochodu ciężarowego, operatorem rozkładarki.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, 3. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 5. oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sadu skazującego za wykroczenie na kare ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 6.oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 7. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. Poz. 716). 8. aktualną polisę OC związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę minimum 100.000 zł.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2.wykonawca winien wykazać, że posiada lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (m.in. koparka, zagęszczarka, samochód samowyładowczy, walec itp. przewidzianych do realizacji zadania) oraz oświadczy, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym stosowne uprawnienia do kierowania tego typu robotami oraz operatorem walca, operatorem koparko - spycharki, kierowcą samochodu ciężarowego, operatorem rozkładarki.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1. Część I 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 2. Część II 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 3. Część III 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 4. Część IV 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), według wymagań określonych w SIWZ


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wystąpienie zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro . 2) wystąpienie zmian w przepisach prawa, 3) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 5) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, 6) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 7) wystąpienia sytuacji (braku) potrzeby wykonania części (niektórych elementów) robót 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, za zgodą stron umowy termin wykonania robót budowlanych przedłuża się o: 1) czas trwania przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień dodatkowych na roboty budowlane oraz wykonania tych robót, 2) czas niezbędny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 3) czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych i instalacyjnych, wynikających ze zmian w przepisach prawa, 4) czas trwania przerwy w wykonywaniu robót budowlanych i instalacyjnych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 5) czas trwania wprowadzania przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych w celu wykonania robót budowlanych i instalacyjnych, a także wykonania robót budowlanych i instalacyjnych w terminie określonym w umowie, 6) czas równy przekroczeniu określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., 7) czas wstrzymania robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, 3. Za zgodą stron umowy dopuszcza się również dokonanie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym wprowadzenia robót zamiennych, wskutek: 1) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych, wraz uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Kopernika
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakresi robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 2418,4m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 2418,4m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 2149,2m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 60m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 54m, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 60m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 60m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 60m2 - Ustawienie opornika 25x12 na ławie betonowej z oporem - 683,1m - Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 - 399m NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 2149,2m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2149,2m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -2149,2m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 2149,2m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 6 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m - szt. 4 - Kanały rurowe o śr. 200mm - 30mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 14, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 14, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 2037,4m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 2037,4m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pobocze, - 623m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 12, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 9 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 430236,85 Waluta: PLN 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2018-09-30 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Cicha 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmować będzie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne rozebranie z nawierzchni mineralno - bitumicznych o gr. 3cm - 20m2 - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z gruntu stabilizowanego o gr. 14cm- 550m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 350m - Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 2245,6m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 2245,6m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 2245,6m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 40m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 36m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 40m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 40m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 40m2 - Ustawienie opornika 25x12 na ławie betonowej z oporem - 266 m - Ustawienie opornika 15x30 na ławie betonowej z oporem - 399 m NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 2071m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2071m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -2071m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 2071m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 4 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m - szt. 4 - Kanały rurowe o śr. 200mm - 24 mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 7, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 7, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 2569m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 2569m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pobocze, - 242m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 9 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Cicha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmować będzie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne rozebranie z nawierzchni mineralno - bitumicznych o gr. 3cm - 20m2 - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z gruntu stabilizowanego o gr. 14cm- 550m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 350m - Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 2245,6m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 2245,6m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 2245,6m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 40m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 36m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 40m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 40m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 40m2 - Ustawienie opornika 25x12 na ławie betonowej z oporem - 266 m - Ustawienie opornika 15x30 na ławie betonowej z oporem - 399 m NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 2071m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2071m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -2071m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 2071m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 4 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m - szt. 4 - Kanały rurowe o śr. 200mm - 24 mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 7, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 7, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 2569m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 2569m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pobocze, - 242m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 9 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Jasna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni - 14 szt. -Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 1999m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 1999m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 1760m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 40m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 36m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 40m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 40m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 40m2 NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 1760m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 1760m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - 1760m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 1760m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 4 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m - szt. 2 - Kanały rurowe o śr. 200mm - 19 mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 8, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 8, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 849m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 849m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm - pobocze, - 577,5m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 7 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Projektowana
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne rozebranie z nawierzchni mineralno - bitumicznych - 40,48m2 - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z z tłucznia kamiennego - 40,48m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 18,80m2 -Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 925,37m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 925,37m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 814m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm - 20m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 18m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 20m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 20m2, NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 814m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 814m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - 814m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 814m2, OZNAKOWANIE: - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 6, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 6, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni - 763m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 763m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pobocze, - 268m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 6, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 5 Zakres robót opisany szczegółowo w kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.