eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Bytom: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 55273 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania , ul. Zielna 25B, 41-907 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 413 00 30, faks 32 430 00 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia tożsamy jest dla wszystkich części zamówienia i obejmuje:Wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz podłączeń i możliwości ich bezpiecznego użytkowania przez czas wskazany w ustawie Prawo Budowlane tj. 1 rok. W ramach czynności okresowej kontroli Wykonawca zobowiązany będzie do: powiadomienia użytkowników lokali w budynkach o terminie przeprowadzenia okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych poprzez wywieszenie na terenie budynku w miejscu ogólnodostępnym zawiadomienia o terminie okresowej kontroli, z wyprzedzeniem co najmniej 7 dniowym; dokonania kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w szczególności poprzez: badanie drożności przewodów, badanie prawidłowości podłączeń w tym: ilości i rodzaju podłączeń (kratek wentylacyjnych, piecy węglowych, gazowych) do jednego przewodu kominowego, stanu technicznego drzwiczek rewizyjnych, stanu technicznego łączników rur zapiecowych, prawidłowości zainstalowanych kratek wentylacyjnych, ich wymiarów, sprawdzenie prawidłowości cyrkulacji powietrza w lokalu, badanie siły ciągu kominowego, badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: głowic kominowych, ścian kominowych nad dachem i na strychu, prawidłowości wylotów przewodów, badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: wyłazów i drabin, ław kominiarskich, badanie szczelności przewodów kominowych ocenę innych czynników mogących mieć wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców w tym: stanu technicznego pieców kaflowych pokojowych oraz trzonów kuchennych; urządzeń gazowych podłączonych do przewodów kominowych. sporządzenia dokumentacji technicznej po wykonaniu okresowej kontroli przewodów kominowych zawierającej: protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 umowy, potwierdzenia wykonania okresowej kontroli przez użytkowników lokalu; inwentaryzację - graficzne usytuowanie przewodów kominowych z naniesieniem ich numeracji, oznaczeniem rodzajów wylotów, przypisaniu podłączenia do każdego przewodu, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca pisemnie określi sposób ich usunięcia, wszelkie nieprawidłowości związane z brakiem drożności, nieprawidłowymi podłączeniami, brakiem szczelności itp. wykazane w protokole, powinny mieć odesłanie do numeru pionu, przewodu, lokalu. Po usunięciu przez Zamawiającego nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru wykonanych prac i wydania protokołu powykonawczego. Czyszczenie wszystkich przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w oparciu o ustawę z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. z 2002 r., Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) w tym: czyszczenie przewodów dymowych minimum 4 razy w okresie obowiązywania umowy; czyszczenie przewodów spalinowych minimum 2 razy w okresie obowiązywania umowy; czyszczenie przewodów wentylacyjnych minimum 1 raz w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo przy realizacji prac związanych z czyszczeniem przewodów kominowych do dokonywania odpowiednich wpisów wykonywanych czynności w książce kontroli kominiarskiej. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia awarii i/lub zagrożenia niezwłocznie przybyć na miejsce zdarzenia, po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego od Zamawiającego, w celu zlokalizowania i określenia przyczyny powstałej awarii i/lub zagrożenia, z zastrzeżeniem, iż maksymalny czas reakcji od zgłoszenia do przybycia na miejsce zdarzenia wynosi maksymalnie 3 godziny. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich okoliczności w tym wad obniżających sprawność przewodów kominowych, a także niesprawności i uszkodzenia pieców grzewczych mających wpływ na bezpieczeństwo mieszkańców. Potwierdzeniem okresowej kontroli przewodów kominowych, a także czynności czyszczenia przewodów kominowych w danym budynku będzie załączona lista z podpisami użytkowników lokali. Nie udostępnienie lokali przez użytkowników do wykonania czynności okresowej kontroli przewodów kominowych i czynności czyszczenia, Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu w ciągu 10 dni od daty pobytu na obiekcie. Wykonawca będzie dyspozycyjny pod numerem telefonu na każde wezwanie Zamawiającego do wykonania czynności o których mowa w pkt. 4) powyżej w ciągu całego okresu trwania realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowne Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na trzy części zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na wykonaniu usług objętych przedmiotem zamówienia określonych w pkt. III SIWZ, o wartości do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - wadium 900,00 złotych (słownie: dziewięćset złotych 00/100), Część II - wadium 750,00 złotych (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100), Część III - wadium 900,00 złotych (słownie: dziewięćset złotych 00/100), Część IV - wadium 1.000,00 złotych (jeden tysiąc złotych 00/100), Część V - wadium 800,00 złotych (osiemset złotych 00/100), Część VI - wadium 900,00 złotych (dziewięćset złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: wadium - usługi kominiarskie - Część - ..... Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć Zamawiającemu - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B (sekretariat). Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium, w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.; b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B; e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) wskazanie gwaranta; g) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej / poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.): a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, b) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, c) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, d) kwota do wysokości, której bank / inna instytucja będzie zobowiązany, e) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII ppkt. 9 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający oprócz sytuacji opisanej w pkt. VIII ppkt. 8 SIWZ, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje, przez okres co najmniej 12 miesięcy, co najmniej jedną usługę z zakresu usług kominiarskich na kwotę 20.000,00 zł brutto, w ramach jednej umowy, dla każdej części zamówienia odrębnie. W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać, że wykonuje lub wykonał usługę o wartości stanowiącej krotność 20.000,00 zł brutto i ilości części, na które Wykonawca składa ofertę. *Uwaga: W przypadku usług nadal wykonywanych, należy wykazać, iż do dnia składania ofert, już zrealizowana część tej usługi spełnia warunek jw. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI SIWZ. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły -spełnia- -nie spełnia-. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania dysponowania tyloma (różnymi) osobami, na ile części składa ofertę. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI SIWZ. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły -spełnia- -nie spełnia-. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający pod pojęciem głównych usług rozumie, usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia określonego w pkt. V.2.a. SIWZ.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, o której mowa powyżej, oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej oraz (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana stron umowy w wyniku następstwa prawnego, b) zmiana ilości przedmiotu zamówienia (zmiana ilości lokali, przewodów kominowych), c)zmiana ilości przedmiotu zamówienia w zakresie zwiększenia / zmniejszenia ilości przewodów kominowych danego rodzaju powiązana ze zmniejszeniem / zwiększeniem ilości przewodów kominowych w innym rodzaju w ramach kwoty umownej, d) zmiana wartości umowy brutto w przypadku zmiany obowiązujących przepisów w zakresie VAT, e) zmiana zakresu usług powierzonych podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25b - Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr 04.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25b (pokój nr 18F - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego - POM Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje czynności określone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719), w budynkach, których wykazy adresowe stanowią odpowiednio załączniki od nr 1.1 do 1.6 do SIWZ, z podziałem na VI części. UWAGA: Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na trzy części zamówienia. Część I - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.1. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego - POM Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje czynności określone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719), w budynkach, których wykazy adresowe stanowią odpowiednio załączniki od nr 1.1 do 1.6 do SIWZ, z podziałem na VI części. UWAGA: Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na trzy części zamówienia. Część II - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.2. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego - POM Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje czynności określone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719), w budynkach, których wykazy adresowe stanowią odpowiednio załączniki od nr 1.1 do 1.6 do SIWZ, z podziałem na VI części. UWAGA: Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na trzy części zamówienia. Część III - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 3 - 41-905Bytom, ul. Baczyńskiego 1. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.3. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego - POM Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje czynności określone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719), w budynkach, których wykazy adresowe stanowią odpowiednio załączniki od nr 1.1 do 1.6 do SIWZ, z podziałem na VI części. UWAGA: Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na trzy części zamówienia. Część IV - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego - POM Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje czynności określone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719), w budynkach, których wykazy adresowe stanowią odpowiednio załączniki od nr 1.1 do 1.6 do SIWZ, z podziałem na VI części. UWAGA: Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na trzy części zamówienia. Część V - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 5 - 41-923Bytom, ul. Reptowska 53a. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Zamawiającego - POM Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje czynności określone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719), w budynkach, których wykazy adresowe stanowią odpowiednio załączniki od nr 1.1 do 1.6 do SIWZ, z podziałem na VI części. UWAGA: Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na trzy części zamówienia. Część VI - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.