eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Toruń: na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim
Numer ogłoszenia: 55245 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu oświetleniowego do trzech pomieszczeń usytuowanych na I piętrze Ratusza Staromiejskiego, stanowiących część Galerii malarstwa polskiego od końca XVIII wieku do 1939 r. 2. System oświetlenia będzie się składał z podwieszanych w trzech pomieszczeniach na I piętrze Ratusza Staromiejskiego kompletu ram z szynoprzewodów zawieszonych na wysięgnikach oraz reflektorów zgodnie z poniższą specyfikacją. 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) Dostarczenia opraw wraz ze źródłami światła w ilości zgodnej z zestawieniem oraz specyfikacją przedstawioną w niniejszym rozdziale, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia opraw zgodnych ze wskazanymi w opisie załączonym do oferty, b) dostarczenia wysięgników i łączników w kształcie litery L do posiadanych przez Zamawiającego szynoprzewodów w ilości niezbędnej do podwieszenia, c) demontażu obecnego systemu oświetleniowego, d) montażu systemu oświetlenia na sufitach we wskazanych pomieszczeniach, w tym wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, podłączenia do wyłączników prądu oraz rozdzielni elektrycznych, a także wykonanie regulacji lamp i wszystkich niezbędnych pomiarów elektrycznych uprawniających do uruchomienia oświetlenia, e) szpachlowanie sufitu i malowanie sufitu wraz z opaską na ścianie w kolorze wskazanym przez Zamawiającego. 4. Specyfikacja w odniesieniu do poszczególnych sal: Sala nr 1. Zamawiający dostarczy: a) 24 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki 4x6 m (kwadrat), Wykonawca dostarczy: a) 28 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, b) 4 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, c) 2 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, d) 4 łączniki do szynoprzewodów w kształcie litery L, e) zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia szynoprzewodów do sufitu. Sala nr 2. Zamawiający dostarczy: a) 45 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki: 13 m, 2 x po 7 m, 7,5 m, 4,5 m, 2x3 m, Wykonawca dostarczy: a) 6 łączników do szynoprzewodów w kształcie litery L, b) 48 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, c) 2 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, d) 3 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, e) Zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia z szynoprzewodów do sufitu, Sala nr 3. Zamawiający dostarczy: a) 26 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki: 4 x 6,5 m, Wykonawca dostarczy: a) 4 łączniki do szynoprzewodów w kształcie litery L, b) 28 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, c) 3 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, d) 2 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, e) Zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia z szynoprzewodów do sufitu. Poglądowy plan pomieszczeń stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specjalizacji. 5. Specyfikacja projektorów: a) oprawa ledowa, b) preferowany kolor opraw biały RAL 9016, c) temperatura barwowa 3000K, d) wskaźnik oddawania barw min. Ra = 95, e) brak promieniowania UV, f) moc pobierana max. 26W, g) oprawa musi posiadać możliwość regulacji natężenia światła w zakresie 0-100% na oprawie, h) oprawa musi posiadać adapter do mocowania do systemu szynoprzewodowego 3fazowego, projektor z możliwością zmiany kąta świecenia dodatkowo: a) płynna zmiana kąta świecenia oprawy od min. 10 stopni do min. 65 stopni bez dodatkowej wymiany odbłyśników, 6. Powyższe materiały powinny być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz posiadać odpowiednie atesty zgodności z normami polskimi. Do każdego rodzaju elementu zamówienia należy dostarczyć w języku polskim: a) specyfikację techniczną od producenta łącznie z kserokopią atestów i innymi dokumentami stwierdzającymi zgodność z polskimi Normami Technicznymi, - jeżeli jest wydana w języku polskim - w formie kserokopii, - jeżeli jest wydana w innym języku - w formie kserokopii i dołączonego tłumaczenia na język polski, b) instrukcję obsługi - jeżeli przewidział ją producent (kserokopie w języku polskim lub kserokopia oryginału i tłumaczenie na język polski), 7. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia prac w budynku od dnia 12.09.2016 r., jeżeli do tego dnia podpisana zostanie umowa między Zamawiającym a Wykonawcą. Przy czym zasadą jest całkowite wykonanie jednego pomieszczenia, przed przystąpieniem do prac w drugim, a następnie w trzecim pomieszczeniu. Po wykonaniu każdego pomieszczenia zostanie częściowy odbiór umożliwiający korzystanie z Sali i oświetlenia zgodnie z jej przeznaczeniem. Warunkiem przystąpienia do wykonania kolejnego pomieszczenia jest wyrażenie zgody w protokole częściowym przez Zamawiającego. 8. Prace mogą być wykonywane w godzinach otwarcia Ratusza Staromiejskiego - od 12.09.2016 r. do 30.09.2016 r. w godz. 8.15-18.00, od 1.10.2016 r w godz. 8.15-16.00. 9. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego usuwania śmieci, zaś pomieszczenie przed rozpoczęciem prac odbiorowych powinno zostać całkowicie uprzątnięte. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. 11. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 14. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie elementów określonych lub podobnych w przedmiocie zamówienia, o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 8.000 zł. 2. Formy wnoszenia wadium: a) w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 62 1160 2202 0000 0000 6090 1138, z dopiskiem - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który ofertę wycofał przed terminem składania ofert, na jego wniosek,. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: wykonali w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), zaś w przypadku wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywali lub wykonują: 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu oświetlenia, zgodnego z przedmiotem zamówienia i wskazanego przez Wykonawcę w ofercie o łącznej wartości 200.000 zł,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, - Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub poświadczonej kopii Wykonawca załącza do oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - estetyka i funkcjonalność proponowanego sprzętu - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie lub w załącznikach do umowy, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.