eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie do druku, wykonanie oraz dostarczenie czasopism

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-02



Ogłoszenie nr 552308-N-2018 z dnia 2018-05-02 r.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: Przygotowanie do druku, wykonanie oraz dostarczenie czasopism
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 01061308300000, ul. Al. Jana Pawła II  70 , 00175   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5950050; 5950001, e-mail info@arimr.gov.pl, faks 022 8602903; 6361677,3185411.
Adres strony internetowej (URL): http://www.arimr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.arimr.gov.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.arimr.gov.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku, wykonanie oraz dostarczenie czasopism
Numer referencyjny: DZiZP.2610.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 1 zamówienia - przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczenie czasopisma "Polish Food" 1. Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczenie czterech edycji czasopisma "Polish Food". Każda edycja w nakładzie 6 000 egzemplarzy (dane techniczne czasopisma wskazane zostały w pkt. 7 poniżej). 2. Dostarczenie każdej edycji czasopisma do odbiorców krajowych w następujących ilościach: 2.1. po 100 egz. czasopisma do siedziby Centrali ARiMR (Warszawa, ul. Poleczki 33), 2.2. po 1500 egz. czasopisma do siedziby MRiRW (Warszawa, ul. Wspólna 30). 2.3. po 217 egz. czasopisma do siedziby MRiRW - do redakcji (Warszawa, ul. Wspólna 30). 3. Dystrybucja 3477 egz. każdej edycji czasopisma "Polish Food" do 463 odbiorców zagranicznych oraz 706 egz. do 262 odbiorców krajowych (innych niż wskazanych w pkt 2 powyżej). Uwaga: Wykaz przesyłek zagranicznych i polskich wraz z adresami znajduje się w załączniku nr 6 do wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 6.1 do SIWZ. 4. Przygotowanie do druku, druk i oprawa czasopisma "Polish Food" obejmuje w szczególności: łamanie, retusz zdjęć, ujednolicenie graficzne tabel, wykresów, map, montaż elektroniczny materiału ilustracyjnego w przełamany materiał tekstowy, wprowadzenie poprawek korektorskich naniesionych przez Zamawiającego, proof cyfrowy z certyfikacją całego czasopisma do ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego, naświetlenie klisz dla drukarni, druk, prace introligatorskie i wykończeniowe, zapisanie ostatecznej wersji czasopisma w wersji internetowej na płycie CD w formacie PDF oraz dostarczenie płyty CD Zamawiającemu wraz z doręczeniem wydrukowanego nakładu czasopisma. Z chwilą doręczenia Zamawiającemu płyty CD, na Zamawiającego przechodzi własność płyty. 5. Materiały stanowią własność Zamawiającego i nie mogą być wykorzystywane przez Wykonawcę ani udostępniane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. 6. Kwartalnik ma własny numer ISSN. W każdym numerze czasopisma będzie podany w stopce redakcyjnej jego nakład. 7. Dane techniczne czasopisma "Polish Food": 7.1. nakład: 6 000 egzemplarzy. 7.2. format: 190 x 250 mm. 7.3. objętość: 60 stron + 4 strony okładka. 7.4. papier: 7.4.1. środek: 7.4.1.1. kreda gloss 70g/m2,(grubość nie mniej niż 58 um, białość ISO nie mniej niż 93, nieprzezroczystość nie mniej niż 93%, połysk nie mniej niż 65%) 7.4.1.2. kolor 4 + 4, 7.4.2. okładka : 7.4.2.1. kreda 135 g/m2 (grubość 103 um - tolerancja +/- 7%, wolumen 0,76 cm3/g, białość, 118 - tolerancja +/- 3%, nieprzezroczystość 96% - tolerancja +/- 2%, połysk 75 % - +/- 5%, wilgotność względna 50% +/- 5%); 7.4.2.2. kolor: 4 + 4, plus kolor dodatkowy na okładce, 7.5. Okładka - foliowanie na gorąco. 7.6. Oprawa klejona. 8. Sposób pakowania: 8.1. Paczki dla odbiorców krajowych mogą zawierać maksymalnie po 25 egzemplarzy czasopisma, a każda paczka powinna być ofoliowana mocną folią przezroczystą. Każda paczka musi być również zaopatrzona w etykietę zawierającą: tytuł czasopisma, numer edycji i rok, liczbę egzemplarzy w paczce, nazwę Wykonawcy - firmy realizującej zamówienie. 8.2. Przesyłki do odbiorców zagranicznych, zawierające 50 i więcej egzemplarzy, powinny być zapakowane w pudła kartonowe, a przesyłki zawierające do 50 egz. opakowane w folię przezroczystą i dodatkową warstwę mocnego papieru. Przesyłki poza Europę powinny być wysyłane pocztą priorytetową a ich waga nie powinna przekraczać 2 kg. 8.3. Na etykiecie wszystkich przesyłek zagranicznych należy umieścić pod danymi Wykonawcy dodatkową informację: "Publikacja wykonana i wysłana na zamówienie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa" "Not for sale" W przypadku nieodebrania przesyłki przez adresata zwrot przesyłki powinien nastąpić na adres nadawcy. 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia w zakresie druku, prac introligatorskich i wykończeniowych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Część nr 2 zamówienia - przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczenie czasopisma "Biuletyn Informacyjny" 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczanie 11 numerów czasopisma o nazwie "Biuletyn Informacyjny", zwanego dalej "Biuletynem", każdy w nakładzie 8000 egzemplarzy, zgodnie z danymi i wymaganiami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy, który stanowi załącznik nr 6.2 do SIWZ oraz doręczenie Biuletynu zgodnie z punktem 2 poniżej. 2. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć (wraz z rozładunkiem) na własny koszt i ryzyko: 2.1. 120 egz. każdego numeru Biuletynu na adres Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Warszawie, ul. Poleczki 33 (do Departamentu Administracyjno-Gospodarczego); 2.2. 7880 egz. każdego numeru Biuletynu do gmachu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, ul. Wspólna 30 (do siedziby Redakcji Biuletynu). 3. Przygotowanie do druku, druk i oprawa Biuletynu obejmuje w szczególności: łamanie, retusz zdjęć, ujednolicenie graficzne tabel, wykresów, map, montaż elektroniczny materiału ilustracyjnego w przełamany materiał tekstowy, wprowadzenie poprawek korektorskich naniesionych przez Zamawiającego, kolorowy wydruk - proof cyfrowy z certyfikacją - do ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego, druk, prace introligatorskie i wykończeniowe, zapisanie ostatecznej wersji Biuletynu w internetowej wersji wydania na płycie CD w formacie PDF oraz dostarczenie płyty CD Zamawiającemu wraz z doręczeniem wydrukowanego numeru Biuletynu. Z chwilą doręczenia Zamawiającemu płyty CD, na Zamawiającego przechodzi własność płyty. 4. Materiały stanowią własność Zamawiającego i nie mogą być wykorzystywane przez Wykonawcę ani udostępniane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. 5. Czasopismo posiada własny numer ISSN i jest czasopismem specjalistycznym. W każdym numerze czasopisma będzie podany w stopce redakcyjnej jego nakład. 6. Dane techniczne czasopisma "Biuletyn Informacyjny" - jednakowe dla każdego numeru Biuletynu: 6.1. nakład: 8000 egzemplarzy każdego numeru; 6.2. format: A4 (przycięty do formatu 205 x 280); 6.3. objętość: 40 stron środek + 4 strony okładka; 6.4. okładka: 6.4.1. papier kreda gloss 135g/m2 (grubość 103 um - tolerancja +/-7%, wolumen 0,76 cm3/g, białość 118 - tolerancja +/-3%, nieprzezroczystość 96% - tolerancja +/-2%, połysk 75% - +/-5%, wilgotność względna 50% +/-5%); 6.4.2. kolor 4 + 4; 6.4.3. wykończenie - lakier UV, błyszczący, jednostronnie; 6.5. środek: 6.5.1. papier kreda gloss 70 g/m2 (grubość nie mniej niż 58 um, białość ISO nie mniej niż 93, nieprzezroczystość nie mniej niż 93%, połysk nie mniej niż 65%); 6.5.2. kolor 4 + 4; 6.5.3. oprawa zeszytowa, szyta drutem (2 zszywki). 7. Sposób pakowania 7.1. Paczki pakowane w papier po maksymalnie 30 egzemplarzy Biuletynu (zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru Umowy). 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia w zakresie druku, prac introligatorskich i wykończeniowych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.).

II.5) Główny kod CPV: 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Część nr 1 zamówienia - przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczenie czasopisma "Polish Food" - termin realizacji do 30 czerwca 2019 r., Część nr 2 zamówienia - przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczenie czasopisma "Biuletyn Informacyjny" - termin realizacji do 31 października 2019 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeśli Wykonawca wykaże: Część nr 1 zamówienia - wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej 2 usługi (umowy), o wartości każdej z tych usług (umów) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), każda usługa (umowa) obejmująca zakresem co najmniej: przygotowanie do druku, druk, oprawę i dystrybucję co najmniej jednego rodzaju publikacji, tj. czasopism, książek, katalogów, broszur. Część nr 2 zamówienia - wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej 2 usługi (umowy), o wartości każdej z tych usług (umów) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), każda usługa (umowa) obejmująca zakresem co najmniej: przygotowanie do druku, druk, oprawę i dostarczenie co najmniej jednego rodzaju publikacji, tj. czasopism, książek, katalogów, broszur.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3), jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - http://arimr.gov.pl informacji, o których mowa w art., 86 ustawy prawo zamówień publicznych, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część nr 1 zamówienia - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych 00/100), Część nr 2 zamówienia - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych 00/100


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia20,00
Jakość20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio dla danej części zamówienia załącznik nr 6.1 (część nr 1 zamówienia) i 6.2 (część nr 2 zamówienia) do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część nr 1 zamówienia - przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczenie czasopisma "Polish Food"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczenie czterech edycji czasopisma "Polish Food". Każda edycja w nakładzie 6 000 egzemplarzy (dane techniczne czasopisma wskazane zostały w pkt. 7 poniżej). 2. Dostarczenie każdej edycji czasopisma do odbiorców krajowych w następujących ilościach: 2.1. po 100 egz. czasopisma do siedziby Centrali ARiMR (Warszawa, ul. Poleczki 33), 2.2. po 1500 egz. czasopisma do siedziby MRiRW (Warszawa, ul. Wspólna 30). 2.3. po 217 egz. czasopisma do siedziby MRiRW - do redakcji (Warszawa, ul. Wspólna 30). 3. Dystrybucja 3477 egz. każdej edycji czasopisma "Polish Food" do 463 odbiorców zagranicznych oraz 706 egz. do 262 odbiorców krajowych (innych niż wskazanych w pkt 2 powyżej). Uwaga: Wykaz przesyłek zagranicznych i polskich wraz z adresami znajduje się w załączniku nr 6 do wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 6.1 do SIWZ. 4. Przygotowanie do druku, druk i oprawa czasopisma "Polish Food" obejmuje w szczególności: łamanie, retusz zdjęć, ujednolicenie graficzne tabel, wykresów, map, montaż elektroniczny materiału ilustracyjnego w przełamany materiał tekstowy, wprowadzenie poprawek korektorskich naniesionych przez Zamawiającego, proof cyfrowy z certyfikacją całego czasopisma do ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego, naświetlenie klisz dla drukarni, druk, prace introligatorskie i wykończeniowe, zapisanie ostatecznej wersji czasopisma w wersji internetowej na płycie CD w formacie PDF oraz dostarczenie płyty CD Zamawiającemu wraz z doręczeniem wydrukowanego nakładu czasopisma. Z chwilą doręczenia Zamawiającemu płyty CD, na Zamawiającego przechodzi własność płyty. 5. Materiały stanowią własność Zamawiającego i nie mogą być wykorzystywane przez Wykonawcę ani udostępniane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. 6. Kwartalnik ma własny numer ISSN. W każdym numerze czasopisma będzie podany w stopce redakcyjnej jego nakład. 7. Dane techniczne czasopisma "Polish Food": 7.1. nakład: 6 000 egzemplarzy. 7.2. format: 190 x 250 mm. 7.3. objętość: 60 stron + 4 strony okładka. 7.4. papier: 7.4.1. środek: 7.4.1.1. kreda gloss 70g/m2,(grubość nie mniej niż 58 um, białość ISO nie mniej niż 93, nieprzezroczystość nie mniej niż 93%, połysk nie mniej niż 65%) 7.4.1.2. kolor 4 + 4, 7.4.2. okładka : 7.4.2.1. kreda 135 g/m2 (grubość 103 um - tolerancja +/- 7%, wolumen 0,76 cm3/g, białość, 118 - tolerancja +/- 3%, nieprzezroczystość 96% - tolerancja +/- 2%, połysk 75 % - +/- 5%, wilgotność względna 50% +/- 5%); 7.4.2.2. kolor: 4 + 4, plus kolor dodatkowy na okładce, 7.5. Okładka - foliowanie na gorąco. 7.6. Oprawa klejona. 8. Sposób pakowania: 8.1. Paczki dla odbiorców krajowych mogą zawierać maksymalnie po 25 egzemplarzy czasopisma, a każda paczka powinna być ofoliowana mocną folią przezroczystą. Każda paczka musi być również zaopatrzona w etykietę zawierającą: tytuł czasopisma, numer edycji i rok, liczbę egzemplarzy w paczce, nazwę Wykonawcy - firmy realizującej zamówienie. 8.2. Przesyłki do odbiorców zagranicznych, zawierające 50 i więcej egzemplarzy, powinny być zapakowane w pudła kartonowe, a przesyłki zawierające do 50 egz. opakowane w folię przezroczystą i dodatkową warstwę mocnego papieru. Przesyłki poza Europę powinny być wysyłane pocztą priorytetową a ich waga nie powinna przekraczać 2 kg. 8.3. Na etykiecie wszystkich przesyłek zagranicznych należy umieścić pod danymi Wykonawcy dodatkową informację: "Publikacja wykonana i wysłana na zamówienie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa" "Not for sale" W przypadku nieodebrania przesyłki przez adresata zwrot przesyłki powinien nastąpić na adres nadawcy. 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia w zakresie druku, prac introligatorskich i wykończeniowych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79824000-6, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia20,00
Jakość20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część nr 2 zamówienia - przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczenie czasopisma "Biuletyn Informacyjny"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostarczanie 11 numerów czasopisma o nazwie "Biuletyn Informacyjny", zwanego dalej "Biuletynem", każdy w nakładzie 8000 egzemplarzy, zgodnie z danymi i wymaganiami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy, który stanowi załącznik nr 6.2 do SIWZ oraz doręczenie Biuletynu zgodnie z punktem 2 poniżej. 2. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć (wraz z rozładunkiem) na własny koszt i ryzyko: 2.1. 120 egz. każdego numeru Biuletynu na adres Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Warszawie, ul. Poleczki 33 (do Departamentu Administracyjno-Gospodarczego); 2.2. 7880 egz. każdego numeru Biuletynu do gmachu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, ul. Wspólna 30 (do siedziby Redakcji Biuletynu). 3. Przygotowanie do druku, druk i oprawa Biuletynu obejmuje w szczególności: łamanie, retusz zdjęć, ujednolicenie graficzne tabel, wykresów, map, montaż elektroniczny materiału ilustracyjnego w przełamany materiał tekstowy, wprowadzenie poprawek korektorskich naniesionych przez Zamawiającego, kolorowy wydruk - proof cyfrowy z certyfikacją - do ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego, druk, prace introligatorskie i wykończeniowe, zapisanie ostatecznej wersji Biuletynu w internetowej wersji wydania na płycie CD w formacie PDF oraz dostarczenie płyty CD Zamawiającemu wraz z doręczeniem wydrukowanego numeru Biuletynu. Z chwilą doręczenia Zamawiającemu płyty CD, na Zamawiającego przechodzi własność płyty. 4. Materiały stanowią własność Zamawiającego i nie mogą być wykorzystywane przez Wykonawcę ani udostępniane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. 5. Czasopismo posiada własny numer ISSN i jest czasopismem specjalistycznym. W każdym numerze czasopisma będzie podany w stopce redakcyjnej jego nakład. 6. Dane techniczne czasopisma "Biuletyn Informacyjny" - jednakowe dla każdego numeru Biuletynu: 6.1. nakład: 8000 egzemplarzy każdego numeru; 6.2. format: A4 (przycięty do formatu 205 x 280); 6.3. objętość: 40 stron środek + 4 strony okładka; 6.4. okładka: 6.4.1. papier kreda gloss 135g/m2 (grubość 103 um - tolerancja +/-7%, wolumen 0,76 cm3/g, białość 118 - tolerancja +/-3%, nieprzezroczystość 96% - tolerancja +/-2%, połysk 75% - +/-5%, wilgotność względna 50% +/-5%); 6.4.2. kolor 4 + 4; 6.4.3. wykończenie - lakier UV, błyszczący, jednostronnie; 6.5. środek: 6.5.1. papier kreda gloss 70 g/m2 (grubość nie mniej niż 58 um, białość ISO nie mniej niż 93, nieprzezroczystość nie mniej niż 93%, połysk nie mniej niż 65%); 6.5.2. kolor 4 + 4; 6.5.3. oprawa zeszytowa, szyta drutem (2 zszywki). 7. Sposób pakowania 7.1. Paczki pakowane w papier po maksymalnie 30 egzemplarzy Biuletynu (zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru Umowy). 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia w zakresie druku, prac introligatorskich i wykończeniowych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79824000-6, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia20,00
Jakość20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.