eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Zaprojektowanie i wykonanie robót wykończeniowych na I piętrze, pomieszczenia clean room-u oraz sali konferencyjnej w budynku Parku Naukowo-Technologicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Otwock: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Zaprojektowanie i wykonanie robót wykończeniowych na I piętrze, pomieszczenia clean room-u oraz sali konferencyjnej w budynku Parku Naukowo-Technologicznego
Numer ogłoszenia: 55213 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 273 16 04, faks 22 273 16 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbj.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Zaprojektowanie i wykonanie robót wykończeniowych na I piętrze, pomieszczenia clean room-u oraz sali konferencyjnej w budynku Parku Naukowo-Technologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresach: projektowania, realizacji oraz przez okres rękojmi zadania inwestycyjnego pn.Zaprojektowanie i wykonanie robót wykończeniowych na I piętrze, pomieszczenia clean room-u oraz sali konferencyjnej w budynku Parku Naukowo-Technologicznego. 2. Szczegółowy zakres prac: a) nadzór nad realizacją prac projektowych, odbiorem i ekspertyzami projektów obejmuje: - prowadzenie stałego nadzoru nad postępem prac projektowych, egzekwując ustalony z projektantem harmonogram działań - raportowanie 1 raz na miesiąc, - doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i formalnych proponowanych przez projektanta, - informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach oraz przedstawianie sposobu przeciwdziałania zagrożeniom, - organizowanie cyklicznych narad z projektantem i zamawiającym. Częstotliwość narad winna wynikać z postępu prac projektowych, lecz nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, chyba, że Zamawiający zadecyduje inaczej, - odbiór w imieniu Zamawiającego całości dokumentacji projektowej, sprawdzenie poprawności przekazanych dokumentów od strony technicznej i formalnej oraz zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym mając na uwadze założenia realizacji inwestycji, oraz zakres dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę . b) zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją prac budowlanych obejmującego wszystkie zadania i funkcje wynikające z prawidłowej realizacji Kontraktu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego, a w szczególności następujące czynności: - monitoring postępu Kontraktu łącznie z raportowaniem raz na miesiąc, - zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w liczbie pracowników niezbędnych do sprawnego i płynnego realizowania inwestycji, - nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich rozruchów technologicznych, a także nadzór na czynnościami odbiorowymi obejmującymi prace projektowe ( projekty wykonawcze), - zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa przez Wykonawcę, a w szczególności stosowania przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, - zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami Kontraktu, - wszelkie inne obowiązki związane z nadzorem inwestorskim nad prowadzeniem robót, wynikające z przepisów prawa, uwarunkowań realizowanego Kontraktu, a w szczególności sztuki budowlanej i inżynierskiej. c) zapewnienie nadzoru Inwestorskiego w okresie rękojmi za wady obejmującego jedynie okres od uzyskania pozwolenia do użytkowania do 30 września 2015r, w tym: - zgłaszanie Wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania, - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem zaistniałych wad i potwierdzenia ich wykonania. 3. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 współfinansowanych przez Unię Europejską.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert, w formie dopuszczonej ustawą PZP (art. 45 ust.6) - w wysokości: 1 500,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej usługi, w zakresie której wykonał nadzór inwestorski dla budowy lub rozbudowy budynku kubaturowego o przeznaczeniu laboratoryjnym lub biurowym o wartości nie niższej niż 3 mln zł (wraz z należnym podatkiem VAT)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponować na etapie realizacji umowy lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób - co najmniej następującymi osobami: 1) Kierownik Nadzoru inwestorskiego - posiadający wykształcenie techniczne, który pełnił co najmniej 1 raz funkcję Kierownika Zespołu nadzoru inwestorskiego lub funkcje równoważną ( tj. Inżyniera kontraktu , Inżyniera rezydenta), przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj , dotyczącej obiektu kubaturowego o przeznaczeniu laboratoryjnym lub biurowym o wartości nie niższej niż 3 mln zł (wraz z należnym podatkiem VAT), 2) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadający wykształcenie techniczne, od min. 5 lat wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno budowlanych w realizacji co najmniej 1 kontraktu dotyczącego budowy obiektu kubaturowego o przeznaczeniu laboratoryjnym lub biurowym o wartości nie niższej niż 3 mln zł (wraz z należnym podatkiem VAT) 3) Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej - posiadający wykształcenie techniczne, od min 5 lat wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych , wentylacji oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora robót sanitarnych przy realizacji co najmniej 1 kontraktu dotyczącego budowy obiektu kubaturowego o przeznaczeniu laboratoryjnym lub biurowym o wartości nie niższej niż 3 mln zł (wraz z należnym podatkiem VAT) 4) Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej - posiadający wykształcenie techniczne, od min 5 lat wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora robót elektrycznych przy realizacji co najmniej 1 kontraktu dotyczącego budowy obiektu kubaturowego o przeznaczeniu laboratoryjnym lub biurowym o wartości nie niższej niż 3 mln zł Posiadane przez w/w Ekspertów uprawnienia w wymaganym zakresie stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83 z 2006r., poz. 578;). Zamawiający uzna Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spełniające przedmiotowy warunek. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Liczba dni w tygodniu pobytu Kierownika nadzoru inwestorskiego na budowie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych przez Zamawiającego dla wykonawcy robót, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego realizacji usługi. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres niezbędny do dokończenie usługi w zmienionym zakresie przedmiotu zamówienia. b) uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skrócenia terminu ze względu na skrócenie realizacji robót budowlanych, lub redukcji zakresu usługi budowlanej. Zmiana skutkuje skróceniem terminu o uzgodniony okres. 2. Zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy, z przyczyn określonych w pkt. 1. lit. a), Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdy kolejny rozpoczęty miesiąc średnią stawkę miesięczną przyjętą do rozliczenia umowy podstawowej / z oferty/. b) zmiana zakresu realizacji usługi będzie szacowana na podstawie zestawienia kosztów przedstawionego przez Wykonawcę, proporcjonalnie do kosztów wskazanych w formularzu ofertowym dotyczących danych czynności. c) w przypadku zmniejszenia zakresu usługi wykonawca ma prawo do zwrotu kosztów poniesionych w związku z przygotowaniem do realizacji niniejszego zakresu. Powyższe zapisy nie dotyczą oddzielnie zawieranych umów uzupełniających oraz dodatkowych na wykonanie usługi. 3. Zmiany osobowe w zakresie personelu wskazanego w ofercie Wykonawcy. 4. Zmiana zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy jeżeli umożliwi to prawidłowa realizacje usługi. 5. W przypadku zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy dopuszcza się zmianę zawartej umowy celem aktualizacji tych danych (w szczególności poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu i siedziby, zmianę formy prawnej, itp.). 6. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług dla robót stanowiących przedmiot zamówienia dopuszcza się zmianę zawartej umowy poprzez zmianę całkowitej ceny brutto i stawki podatku od towarów i usług stosownie do wysokości nowych stawek tego podatku przy zachowaniu niezmienności ceny netto wynikającej z oferty. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbj.gov.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock Świerk Budynek nr 28, pokój nr 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock Świerk Budynek nr 28, pokój nr 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup realizowany w ramach projektu Budowa Parku Naukowo Technologicznego wraz z modernizacją infrastruktury towarzyszącej ośrodka w Świerku współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.