eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chêciny › Zakup wraz z monta¿em ekspozycji o tematyce ekologicznej w ramach projektu pn.: Doposa¿enie Centrum Nauki Leonardo da Vinci poprzez stworzenie ekspozycji ekologicznej zatytu³owanej "Cz³owiek - trybik w machinie przyrody".

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2017-07-17



Og³oszenie nr 552118-N-2017 z dnia 2017-07-17 r.

Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne: Zakup wraz z monta¿em ekspozycji o tematyce ekologicznej w ramach projektu pn.: Doposa¿enie Centrum Nauki Leonardo da Vinci poprzez stworzenie ekspozycji ekologicznej zatytu³owanej "Cz³owiek - trybik w machinie przyrody".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne, krajowy numer identyfikacyjny 26031506700000, ul. Podzamcze  45 , 26-060   Chêciny, woj. ¶wiêtokrzyskie, pañstwo Polska, tel. 41 343 40 50, , e-mail sekretariat@rcnt.pl, , faks 41 307 44 76.
Adres strony internetowej (URL): www.rcnt.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna zastrze¿ona jest dla sk³adania oferty wraz z za³±cznikami oraz oswiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê dla wskazania braku podstaw do wykluczenia oraz na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
Adres:
Regionalne Centrum Naukowo - Technologicznie, Podzmacze 45, 26-060 Chêciny.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup wraz z monta¿em ekspozycji o tematyce ekologicznej w ramach projektu pn.: Doposa¿enie Centrum Nauki Leonardo da Vinci poprzez stworzenie ekspozycji ekologicznej zatytu³owanej "Cz³owiek - trybik w machinie przyrody".
Numer referencyjny: DPI.272.06.07.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Tak


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z monta¿em 14 eksponatów, które realizuj± tematykê z zakresu czterech zagadnieñ: ochrona i zrównowa¿one gospodarowanie zasobami wodnymi, ochrona zasobów wodnych, ochrona ró¿norodno¶ci biologicznej i funkcji ekosystemów oraz racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W sk³ad ekspozycji wchodzi 12 eksponatów mechatronicznych i 2 multimedialne. Stanowiska wystawy: Obszar pierwszy - Atmosfera (E1) E1.1 Warstwy atmosfery E1.2 Energia wiatru E1.3 Energia s³oneczna E1.4 Energia wodna - ¦cianka edukacyjna (S1) Obszar drugi - Ochrona i zrównowa¿one gospodarowanie zasobami wodnymi (E2) E2.1 Obieg wody w przyrodzie E2.2 Edukator zu¿ycia wody E2.3 Problem niedoboru wody - ¦cianka edukacyjna (S2) Obszar trzeci - Ochrona ró¿norodno¶ci biologicznej i funkcji ekosystemów (E3) E3.1 Ekosystem le¶ny E3.2 Tropy E3.3 Odgadnij co to za zwierzê? E3.4 Odgadnij co to za ro¶lina? - ¦cianka edukacyjna (S3) Obszar czwarty - Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona powierzchni ziemi (E4) E4.1 Za¶miecona planeta E4.2 Plastikowy recykling - eksponat sk³adaj±cy siê z piêciu elementów prezentuj±cych poszczególne etapy recyklingu plastiku: E4.2.1 ¶mieciarka E4.2.2 sortowanie E4.2.3 rozdrabnianie, mycie, wyt³aczanie E4.2.4 granulat E4.2.5 wyrób koñcowy - ¦cianka edukacyjna (S4) Podsumowanie Eko¶wiata - Wizja Eko-¶wiata (E0) - dodatkowy eksponat multimedialny umo¿liwiaj±cy uczestnikom edukacji, dokonanie wirtualnych wyborów dotycz±cych postaw i zachowañ ekologicznych. Wymagania ogólne dotycz±ce wszystkich elementów Wystawy: a) elementy Wystawy musz± pozostaæ sprawne mimo codziennego, wielokrotnego, masowego u¿ytku; b) wszelkie urz±dzenia, z których wyprodukowano stanowiska musz± spe³niaæ normy europejskie i posiadaæ znak CE i byæ bezpieczne i nadaj±ce siê do u¿ytkowania przez dzieci; c) sprzêt multimedialny musi byæ przystosowany do pracy w trybie 8/6 (osiem godzin dziennie/sze¶æ dni w tygodniu) zapewniaj±cy wysokiej jako¶ci dzia³anie, obraz oraz d¼wiêk; d) sprzêt elektroniczny, multimedialny powinien byæ nowy i pochodziæ z aktualnej, bie¿±cej produkcji; e) elementy Wystawy musz± byæ odporne na dzia³ania zwiedzaj±cych, te zgodne, jak i niezgodne z opisem zawartym w komunikacie ekspozycyjnym, czy instrukcji obs³ugi stanowiska multimedialnego; f) wszystkie elementy ruchome, wchodz±ce w sk³ad stanowisk, elementów aran¿acji i nie scalone z nimi w sposób trwa³y, musz± byæ zabezpieczone przed kradzie¿±; g) wymiary poszczególnych stanowisk musz± byæ optymalne dla u¿ytkowników, czyli dostosowane do sposobu funkcjonowania stanowiska, umo¿liwiaj±ce swobodne i komfortowe korzystanie z nich. h) sposób funkcjonowania stanowiska oraz sposób jego obs³ugi przez go¶ci (zadania i aktywno¶ci) musz± u³atwiaæ zrozumienie prezentowanego zagadnienia, odzwierciedlaæ zjawiska wystêpuj±ce w naturze, pokazywaæ je w sposób, który zwiêksza stopieñ zrozumienia zagadnienia, zaanga¿owaæ go¶ci w prowadzenie do¶wiadczenia dziêki ró¿norodno¶ci i rodzajom wykonywanych czynno¶ci (praca r±k, ca³ego cia³a, zaanga¿owanie ró¿nych zmys³ów). 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 8 do SIWZ, który stanowi integralna czê¶æ SIWZ. 3. Wymagania Zamawiaj±cego dot. przedmiotu zamówienia: 3.1. przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, pe³nowarto¶ciowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez wcze¶niejszej eksploatacji. 3.2. wszystkie dokumenty za³±czone do dostarczonego przedmiotu zamówienia musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim w formie drukowanej lub t³umaczone na jêzyk polski, zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 31700000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38400000-9
38300000-8
32322000-6
37820000-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-11-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunków nast±pi na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia (za³±cznik nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Na potwierdzenie tego warunku wymagane jest wykazanie przez wykonawcê posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 350 000,00 z³otych. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Na potwierdzenie tego warunku wymagane jest wykazanie przez wykonawcê realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotê brutto nie mniejsz± ni¿: 350 000,00 z³otych, wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta dostawa zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania: - odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; - za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1.W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, okre¶lonego w rozdziale IV pkt. 1.3., ppkt. 1 SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy: Ocena spe³nienia powy¿szego warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia (Za³±cznik nr 3 do SIWZ). 1.2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej okre¶lonego w rozdziale IV pkt. 1.3., ppkt. 2 SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy: a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 350 000,00 z³otych. b) Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu. 1.3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w rozdziale IV pkt. 1.3., ppkt. 3 SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy: wykazania przez wykonawcê realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotê brutto nie mniejsz± ni¿: 350 000,00 z³otych, wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta dostawa zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, (Za³±cznik nr 6 do SIWZ). 1.4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego - Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni: 1) stosownego zobowi±zania, które okre¶li w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1.5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w sk³adanych przez siebie o¶wiadczeniach - Za³±czniki nr 2 i 3 do SIWZ. 1.6. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e o¶wiadczenie - Za³±cznik nr 2 do SIWZ - dotycz±ce podwykonawców. 2. Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej. 2.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie wg wzoru na Za³±czniku nr 2 i 3 do SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u oraz brak podstaw wykluczenia. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców dla ustanowionego pe³nomocnika do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawca zamieszka³y poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V6 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1. powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.2. Je¿eli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o których mowa w pkt. 3.1., zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿ony przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3.3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia, dokumentów tj.: -Je¿eli oferowany przedmiot zamówienia winien posiadaæ znak CE nale¿y za³±czyæ jego kopiê.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy sporz±dzony wg. wzoru stanowi±cego (Za³±cznik nr 1 do SIWZ). 2. Informacja o wyst±pieniu u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug (Za³±cznik nr 5 do SIWZ). 3. W celu wstêpnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - wg wzoru stanowi±cego (Za³±cznik nr 2 do SIWZ). 4. W celu wstêpnego wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - wg wzoru stanowi±cego (Za³±cznik nr 3 do SIWZ). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Za³±cznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji10,00
D³ugo¶æ okresu gwarancji30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zmawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, w zakresie: 1) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, 2) zmiana terminu wykonania umowy na skutek np. zaistnienia si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej itp. 3) Wyst±pienie konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 4) Wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowanie nale¿ytej staranno¶ci. 5) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (podatek VAT), b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawieraæ bêdzie propozycje rozwi±zañ alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona. 2. Zamawiaj±cy nie zamierza zawrzeæ umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiaj±cy nie zamierza dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci dokonania przedp³aty. 5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert równowa¿nych. 6. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obci±¿aj± wy³±cznie Wykonawcê. 7. Rozliczenia dokonywane bêd± tylko w z³otych polskich. 8. Zamawiaj±cy udostêpnia SIWZ na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 9. Zamawiaj±cy w szczególnie uzasadnionych przypadkach mo¿e w ka¿dym czasie, przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, zmieniæ tre¶æ SIWZ. Dokonan± zmianê Zamawiaj±cy przekazuje niezw³ocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamie¶ci na stronie internetowej Zamawiaj±cego. 10. Je¿eli zmiana tre¶ci SIWZ prowadzi do zmiany tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, Zamawiaj±cy zamieszcza og³oszenie o zmianie og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 11. Je¿eli w wyniku zmiany tre¶ci SIWZ nieprowadz±cej do zmiany tre¶ci og³oszenia o zamówieniu jest niezbêdny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiaj±cy przed³u¿y termin sk³adania ofert. 12. O przed³u¿eniu terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy niezw³ocznie zamie¶ci informacjê na stronie internetowej Zamawiaj±cego - art. 38 ust. 6 ustawy. 13. Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy oraz regulacj± ustawy o dostêpie do informacji publicznej postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiaj±cy mo¿e ograniczyæ dostêp do informacji zwi±zanych z postêpowaniem tylko w przypadkach okre¶lonych w ustawie. 14. Opis przedmiotu zamówienia przygotowany zosta³ w oparciu o przeprowadzony w dniach 16-30 wrze¶nia 2016 roku w siedzibie Zamawiaj±cego dialog techniczny. http://rcnt.pl/pl/bip/dialog_techniczny/zaproszenie_do_udzialu_w_czynnosciach_dialogu_technicznego_poprzedzajacego_ustalenie_istotnych_warunkow_i_udzielenie_zamowienia_publicznego_na_zakup_i_montaz_ekspozycji_stanowiacej_1_komplet_uzupelnia/

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.