eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Usługi geodezyjno - kartograficzne na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu WRSP położonych na terenie województwa pomorskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17



Ogłoszenie nr 551990-N-2017 z dnia 2017-07-17 r.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku: Usługi geodezyjno - kartograficzne na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu WRSP położonych na terenie województwa pomorskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Powstańców Warszawy  28 , 83000   Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 3004841, 3023817, , e-mail Gdansk@anr.gov.pl, , faks 583 004 843.
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.anr.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.anr.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty winny być złożone w formie pisemnej
Adres:
ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjno - kartograficzne na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu WRSP położonych na terenie województwa pomorskiego
Numer referencyjny: SOP-250-24/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa pomorskiego, powiat: bytowski, człuchowski, kwidzyński, sztumski, słupski, starogardzki, tczewski, gdański, wejherowski. 1.2 Zamówienie zostało podzielone na 6 części, w następujący sposób: 1.2.1 Część 1 - Zadanie 1 polegające na: 1) podział działki nr 221/1 o pow. 0,37 ha na dwie działki - zgodnie z planem (w tym wydzielenie pasa na poszerzenie drogi gminnej - działki nr 224) położonej w obręb Kołczygłowy, gmina Kołczygłowy, powiat bytowski; 2) podział działki nr 25/1 o pow. 0,15 ha na dwie działki (w tym wydzielenie pasa na poszerzenie drogi gminnej - działki nr 61) położonej w obręb Kołczygłówki, gmina Kołczygłowy, powiat bytowski; 3) podział działki nr 7/3 o pow. 1,11 ha na dwie działki (0,56 ha + 0,55 ha) położonej w obrębie Gostkowo, gmina Bytów; 4) podział działki nr 100 o pow. 0,37 ha na trzy działki (wydzielenie wody płynącej - rzeki Słupianki + dwie działki rolne) położonej w obrębie Nowa Wieś, gmina Parchowo, powiat bytowski; 5) podział działki nr 32 o pow. 0,82 ha na trzy działki - zgodnie z planem, położonej w obrębie Karwno, gmina Czarna Dąbrówka; 6) podział działki nr 328/6 o pow. 2,6754 ha na dziewięć działek - zgodnie z planem położonej w obrębie Udorpie, gmina Bytów, powiat bytowski; 7) podział działki nr 110/1 o pow. 0,0952 ha na dwie działki - wydzielenie przepompowni, położonej w obrębie Krosnowo, gmina Borzytuchom, powiat bytowski - ścieków wraz z siecią wodociągową; 8) podział działki nr 51/8 o pow. 1,29 ha na dwie działki (wydzielenie gruntu o funkcji budowlanej - 0,30 ha + pozostała część rolna), położonej w obrębie Kołczygłówki, gmina Kołczygłowy; 9) wznowienie granic działki nr 57 o pow. 0,18 ha, w tym: ustalenie linii brzegu rzeki Boruja. obręb Rekowo, gmina Bytów, powiat bytowski; 10) wydzielenie przez potrącenie z działki nr 89/58 o pow. 0,3244 ha gruntu o szerokości 3,0 m (ściana szczytowa i boczna) - zgodnie z projektem położonej w obrębie Kiełpin, gmina Człuchów; 11) regulacje użytków działki nr 588/8 obręb Koczała jest B-RVI na powierzchni 3,8717ha na R (brak budynków, tylko ruiny i silosy); 12) zmiana klasyfikacji gruntów działki nr 10/27 o pow. obręb Miłocice, gmina Miastko, powiat bytowski. 1.2.2 Część 2 - Zadanie 2 polegające na: 1) podział działki nr 134/2 o pow. 0,2000 ha na dwie działki - zgodnie z planem (wydzielenie drogi wewnętrznej (poszerzenie drogi) 06/1.1. KDW zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego położonej w obrębie Dubiel, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński; 2) podział działki nr 134/9 o pow. 0,0800 ha na dwie działki - zgodnie z planem (wydzielenie drogi wewnętrznej (poszerzenie drogi) 06/1.1. KDW zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego położonej w obrębie Dubiel, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński; 3) podział działki nr 136/1 o pow. 0,7100 ha na dwie działki - zgodnie z planem (Wydzielenie drogi wewnętrznej (poszerzenie drogi) 05/1.2. KDW zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, położonej w obrębie Dubiel, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński; 4) podział działki nr 146/21 o pow. 1,9976 ha na dwie działki - zgodnie z planem (Wydzielenie drogi KX.10 zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, położonej w obrębie Kamionka, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński; 5) podział działki nr 285/1 o pow. 0,4400 ha na dwie działki - Wydzielenie melioracji podstawowej - cieku ,,Czarny" położonej w obrębie Czarne Dolne, gmina Gardeja, powiat kwidzyński; 6) podział działki nr 339 o pow. 1,6100 ha na dwie działki (wydzielenie działki o pow. 0,3000 ha jako działkę dożywotniego użytkowania) położonej w obrębie Stary Targ, gmina Stary Trag, powiat sztumski; 7) podział działki nr 30/3 o pow. 6,2844 ha na dwie działki - zgodnie z planem (wydzielenie działki użytku oznaczonych jako Bz) położonej w obrębie Stary Targ, gmina Stary Trag, powiat sztumski; 8) wznowienie granic działki nr 402/2 o pow. 0,5000 ha - wznowienie granic działki graniczącej bezpośrednio z rzeką Balewką (dz. Nr 426) położonej w obrębie Żuławka Sztumska, gmina Dzierzgoń, powiat sztumski. W przypadku wystąpienie rozbieżności należy dokonać rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami z gruntami przyległymi; 9) wznowienie granic działki nr 494 o pow. 1,5300 ha - Wznowienie granic działki graniczącej bezpośrednio z urządzeniem melioracji wodnych podstawowych tj. kanałem Rycerskim (dz. Nr 96 obręb Jordanki) położonej w obrębie Żuławka Sztumska, gmina Dzierzgoń, powiat sztumski. W przypadku wystąpienie rozbieżności należy dokonać rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami z gruntami przyległymi; 10) wznowienie granic działki nr 85/1 o pow. 0,3500 ha. Wznowienie granic działki graniczącej bezpośrednio z urządzeniem melioracji wodnych podstawowych tj. kanałem Waplewskim (dz. Nr 91 obręb Ankamaty) położonej w obrębie Ankamaty, gmina Dzierzgoń, powiat sztumski. W przypadku wystąpienie rozbieżności należy dokonać rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami z gruntami przyległymi; 11) wznowienie granic działki nr 89/3 o pow. 1,5200 ha położonej w obrębie Jałowiec gm. Ryjewo, powiat kwidzyński; 12) wznowienie granic działki nr 89/2 o pow. 1,2200 ha położonej w obrębie Jałowiec gm. Ryjewo, powiat kwidzyński; 13) wznowienie granic działki nr 109/2 o pow. 1,9700 ha położonej w obrębie Jałowiec gm. Ryjewo, powiat kwidzyński; 14) wznowienie granic działki nr 426 o pow. 0,1100 ha położonej w obrębie Straszewo gmina Ryjewo, powiat kwidzyński. 1.2.3 Część 3 - Zadanie 3 polegające na: 1) podziale działki nr 1/2 o pow. 0,3000 ha położonej w obrębie Grąsino, gmina Słupsk, powiat słupski - na dwie działki; 2) podziale działki nr 123 o pow. 0,2200 ha położonej w obrębie Sierakowo, gmina Kobylnica, powiat słupski - na dwie działki; 3) podziale działki nr 69/53 o pow. 0,1614 ha położonej w obrębie Płaszewo, gmina Kobylnica, powiat słupski - na dwie działki; 4) podział działki nr 69/2 o pow. 56,8100 ha położonej w obrębie Żochowo, gmina Potęgowo, powiat słupski - na trzy działki; 5) podziale działki nr 120/6 o pow. 0,6300 ha położonej w obrębie Święcichowo, gmina Damnica powiat słupski - na dwie działki; 6) regulacji użytków działki nr 10 obręb Damno jest B-RV na R o powierzchni 25,3400 ha gmina Damnica, powiat słupski; 7) regulacji użytków działki nr 290/5 obręb Damno jest BR-Ps na Ps o powierzchni 0,7327 ha gmina Damnica, powiat słupski; 8) sporządzeniu mapy użytkowania z ustaleniem powierzchni i udziału w działce 3/30 dzierżawca, który posiada umowę dzierżawy na pow. 0,05 ha, 9) wskazaniu granic działki nr 88/2 o pow. 0,0200 ha położonej w obrębie Dobieszewo, gmina Dębnica Kaszubska, powiat słupski. 1.2.4 Część 4 - Zadanie 4 polegające na: 1) podziale działki nr 85/31 o pow. 9,0865 ha położonej w obrębie Klonówka gmina Starogard Gd. powiat starogardzki na trzy działki, 2) podziale działki nr 328/8 o pow. 73,3459 ha położonej w obrębie Barłożno gmina Skórcz powiat starogardzki na dwie działki; 3) podziale działki nr 78/7 o pow. 28,5515 ha położonej w obrębie Jabłowo gmina Starogard Gd. powiat starogardzki na trzy działki; 4) podziale działki nr 5/3 o pow. 43,7550 ha położonej w obrębie 14 miasto Tczew powiat tczewski na trzy działki; 5) wznowieniu granic działka 410/1 obręb Wiślinka gmina Pruszcz Gdański powiat gdański. 1.2.5 Część 5 - Zadanie 5 polegające na: 1) działka nr 82/38 o pow. 6,8000 ha obręb Strzebielinko (0015), gmina Gniewino, powiat wejherowski (wydzielenie budynku portierni, decyzja podziałowa - 1 działka); 2) działka nr 28 o pow. 6,2900 ha obręb Bożepole Małe (0001), gmina Łęczyce, powiat wejherowski (wydzielenie poszerzenia drogi, zgodnie z zapisami m.p.z.p. - 1 działka); 3) działka nr 32 o pow. 3,9400 ha obręb Bożepole Małe (0001), gmina Łęczyce, powiat wejherowski (wydzielenie poszerzenia drogi, zgodnie z zapisami m.p.z.p. - 1 działka). 1.2.6 Część 6 - Zadanie 6 polegające na: 1) podział działki nr 14/16 o pow. 53,69 ha położonej w obrębie Łobzowo gmina Kołczygłowy powiat bytowski na trzy działki; 2) podział działki nr 196 o pow. 48,81 ha położonej w obrębie Łobzowo gmina Kołczygłowy powiat bytowski na dwie działki; 3) połączenie działek 310 oraz 341 łącznej pow. 95,29 ha położonej w obrębie Łobzowo gmina Kołczygłowy powiat bytowski oraz podział nowo powstałej działki na pięć działek; 4) podział działki nr 352 o pow. 48,0768 ha położonej w obrębie Łobzowo gmina Kołczygłowy powiat bytowski na dwie działki. 1.3 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 71250000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71355000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 150
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
150

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) potencjał kadrowy: na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami posiadającą/ymi następujące kwalifikacje: składając ofertę na zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6 co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2016 r. poz. 1629 ze zm.) w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia zawodowe, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65). 2) doświadczenie zawodowe: a) składając ofertę na zadanie 1, zadanie 2 i zadanie 3 : w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 podziały nieruchomości rolnych powyżej 2 ha każdy z podaniem przedmiotu (nr KERG, obrębu i numeru działki), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; b) składając ofertę na zadanie 4, zadanie 5 i zadanie 6 : w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 podziały nieruchomości rolnych powyżej 10 ha każdy z podaniem przedmiotu (nr KERG, obrębu i numeru działki), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) składając ofertę na zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, o których mowa w ust 1.2.3 pkt 1) części II SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ); 2) składając ofertę na zadanie 1, 2 i 3 wykazu usług (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie co najmniej 2 podziałów nieruchomości rolnych powyżej 2 ha każdy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (nr KERG, obrębu i numeru działki), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przynotczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonotnawcy, 3) składając ofertę na zadanie 4, 5 i 6 wykazu usług (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie co najmniej 2 podziałów nieruchomości rolnych powyżej 10 ha każdy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (nr KERG, obrębu i numeru działki), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przynotczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych - wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie na druku zgodnym w treści z załącznikiem nr 7 - jeżeli Wykonawca chce uzyskać punkty w kryterium "Kwalifikacje personelu kluczowego", 8) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Kwalifikacje personelu kluczowego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: ZADANIE 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Polegające na: 1) podział działki nr 221/1 o pow. 0,37 ha na dwie działki - zgodnie z planem (w tym wydzielenie pasa na poszerzenie drogi gminnej - działki nr 224) położonej w obręb Kołczygłowy, gmina Kołczygłowy, powiat bytowski; 2) podział działki nr 25/1 o pow. 0,15 ha na dwie działki (w tym wydzielenie pasa na poszerzenie drogi gminnej - działki nr 61) położonej w obręb Kołczygłówki, gmina Kołczygłowy, powiat bytowski; 3) podział działki nr 7/3 o pow. 1,11 ha na dwie działki (0,56 ha + 0,55 ha) położonej w obrębie Gostkowo, gmina Bytów; 4) podział działki nr 100 o pow. 0,37 ha na trzy działki (wydzielenie wody płynącej - rzeki Słupianki + dwie działki rolne) położonej w obrębie Nowa Wieś, gmina Parchowo, powiat bytowski; 5) podział działki nr 32 o pow. 0,82 ha na trzy działki - zgodnie z planem, położonej w obrębie Karwno, gmina Czarna Dąbrówka; 6) podział działki nr 328/6 o pow. 2,6754 ha na dziewięć działek - zgodnie z planem położonej w obrębie Udorpie, gmina Bytów, powiat bytowski; 7) podział działki nr 110/1 o pow. 0,0952 ha na dwie działki - wydzielenie przepompowni, położonej w obrębie Krosnowo, gmina Borzytuchom, powiat bytowski - ścieków wraz z siecią wodociągową; 8) podział działki nr 51/8 o pow. 1,29 ha na dwie działki (wydzielenie gruntu o funkcji budowlanej - 0,30 ha + pozostała część rolna), położonej w obrębie Kołczygłówki, gmina Kołczygłowy; 9) wznowienie granic działki nr 57 o pow. 0,18 ha, w tym: ustalenie linii brzegu rzeki Boruja. obręb Rekowo, gmina Bytów, powiat bytowski; 10) wydzielenie przez potrącenie z działki nr 89/58 o pow. 0,3244 ha gruntu o szerokości 3,0 m (ściana szczytowa i boczna) - zgodnie z projektem położonej w obrębie Kiełpin, gmina Człuchów; 11) regulacje użytków działki nr 588/8 obręb Koczała jest B-RVI na powierzchni 3,8717ha na R (brak budynków, tylko ruiny i silosy); 12) zmiana klasyfikacji gruntów działki nr 10/27 o pow. obręb Miłocice, gmina Miastko, powiat bytowski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71355000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Kwalifikacje personelu kluczowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: ZADANIE 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:polegające na: 1) podział działki nr 134/2 o pow. 0,2000 ha na dwie działki - zgodnie z planem (wydzielenie drogi wewnętrznej (poszerzenie drogi) 06/1.1. KDW zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego położonej w obrębie Dubiel, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński; 2) podział działki nr 134/9 o pow. 0,0800 ha na dwie działki - zgodnie z planem (wydzielenie drogi wewnętrznej (poszerzenie drogi) 06/1.1. KDW zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego położonej w obrębie Dubiel, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński; 3) podział działki nr 136/1 o pow. 0,7100 ha na dwie działki - zgodnie z planem (Wydzielenie drogi wewnętrznej (poszerzenie drogi) 05/1.2. KDW zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, położonej w obrębie Dubiel, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński; 4) podział działki nr 146/21 o pow. 1,9976 ha na dwie działki - zgodnie z planem (Wydzielenie drogi KX.10 zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, położonej w obrębie Kamionka, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński; 5) podział działki nr 285/1 o pow. 0,4400 ha na dwie działki - Wydzielenie melioracji podstawowej - cieku ,,Czarny" położonej w obrębie Czarne Dolne, gmina Gardeja, powiat kwidzyński; 6) podział działki nr 339 o pow. 1,6100 ha na dwie działki (wydzielenie działki o pow. 0,3000 ha jako działkę dożywotniego użytkowania) położonej w obrębie Stary Targ, gmina Stary Trag, powiat sztumski; 7) podział działki nr 30/3 o pow. 6,2844 ha na dwie działki - zgodnie z planem (wydzielenie działki użytku oznaczonych jako Bz) położonej w obrębie Stary Targ, gmina Stary Trag, powiat sztumski; 8) wznowienie granic działki nr 402/2 o pow. 0,5000 ha - wznowienie granic działki graniczącej bezpośrednio z rzeką Balewką (dz. Nr 426) położonej w obrębie Żuławka Sztumska, gmina Dzierzgoń, powiat sztumski. W przypadku wystąpienie rozbieżności należy dokonać rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami z gruntami przyległymi; 9) wznowienie granic działki nr 494 o pow. 1,5300 ha - Wznowienie granic działki graniczącej bezpośrednio z urządzeniem melioracji wodnych podstawowych tj. kanałem Rycerskim (dz. Nr 96 obręb Jordanki) położonej w obrębie Żuławka Sztumska, gmina Dzierzgoń, powiat sztumski. W przypadku wystąpienie rozbieżności należy dokonać rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami z gruntami przyległymi; 10) wznowienie granic działki nr 85/1 o pow. 0,3500 ha. Wznowienie granic działki graniczącej bezpośrednio z urządzeniem melioracji wodnych podstawowych tj. kanałem Waplewskim (dz. Nr 91 obręb Ankamaty) położonej w obrębie Ankamaty, gmina Dzierzgoń, powiat sztumski. W przypadku wystąpienie rozbieżności należy dokonać rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami z gruntami przyległymi; 11) wznowienie granic działki nr 89/3 o pow. 1,5200 ha położonej w obrębie Jałowiec gm. Ryjewo, powiat kwidzyński; 12) wznowienie granic działki nr 89/2 o pow. 1,2200 ha położonej w obrębie Jałowiec gm. Ryjewo, powiat kwidzyński; 13) wznowienie granic działki nr 109/2 o pow. 1,9700 ha położonej w obrębie Jałowiec gm. Ryjewo, powiat kwidzyński; 14) wznowienie granic działki nr 426 o pow. 0,1100 ha położonej w obrębie Straszewo gmina Ryjewo, powiat kwidzyński.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71355000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Kwalifikacje personelu kluczowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: ZADANIE 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:polegające na: 1) podziale działki nr 1/2 o pow. 0,3000 ha położonej w obrębie Grąsino, gmina Słupsk, powiat słupski - na dwie działki; 2) podziale działki nr 123 o pow. 0,2200 ha położonej w obrębie Sierakowo, gmina Kobylnica, powiat słupski - na dwie działki; 3) podziale działki nr 69/53 o pow. 0,1614 ha położonej w obrębie Płaszewo, gmina Kobylnica, powiat słupski - na dwie działki; 4) podział działki nr 69/2 o pow. 56,8100 ha położonej w obrębie Żochowo, gmina Potęgowo, powiat słupski - na trzy działki; 5) podziale działki nr 120/6 o pow. 0,6300 ha położonej w obrębie Święcichowo, gmina Damnica powiat słupski - na dwie działki; 6) regulacji użytków działki nr 10 obręb Damno jest B-RV na R o powierzchni 25,3400 ha gmina Damnica, powiat słupski; 7) regulacji użytków działki nr 290/5 obręb Damno jest BR-Ps na Ps o powierzchni 0,7327 ha gmina Damnica, powiat słupski; 8) sporządzeniu mapy użytkowania z ustaleniem powierzchni i udziału w działce 3/30 dzierżawca, który posiada umowę dzierżawy na pow. 0,05 ha, 9) wskazaniu granic działki nr 88/2 o pow. 0,0200 ha położonej w obrębie Dobieszewo, gmina Dębnica Kaszubska, powiat słupski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71355000-1, 71355000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: ZADANIE 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:polegające na: 1) podziale działki nr 85/31 o pow. 9,0865 ha położonej w obrębie Klonówka gmina Starogard Gd. powiat starogardzki na trzy działki, 2) podziale działki nr 328/8 o pow. 73,3459 ha położonej w obrębie Barłożno gmina Skórcz powiat starogardzki na dwie działki; 3) podziale działki nr 78/7 o pow. 28,5515 ha położonej w obrębie Jabłowo gmina Starogard Gd. powiat starogardzki na trzy działki; 4) podziale działki nr 5/3 o pow. 43,7550 ha położonej w obrębie 14 miasto Tczew powiat tczewski na trzy działki; 5) wznowieniu granic działka 410/1 obręb Wiślinka gmina Pruszcz Gdański powiat gdański.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71355000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Kwalifikacje personelu kluczowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: ZADANIE 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:polegające na: 1) działka nr 82/38 o pow. 6,8000 ha obręb Strzebielinko (0015), gmina Gniewino, powiat wejherowski (wydzielenie budynku portierni, decyzja podziałowa - 1 działka); 2) działka nr 28 o pow. 6,2900 ha obręb Bożepole Małe (0001), gmina Łęczyce, powiat wejherowski (wydzielenie poszerzenia drogi, zgodnie z zapisami m.p.z.p. - 1 działka); 3) działka nr 32 o pow. 3,9400 ha obręb Bożepole Małe (0001), gmina Łęczyce, powiat wejherowski (wydzielenie poszerzenia drogi, zgodnie z zapisami m.p.z.p. - 1 działka)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71355000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Kwalifikacje personelu kluczowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: ZADANIE 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:polegające na: 1) podział działki nr 14/16 o pow. 53,69 ha położonej w obrębie Łobzowo gmina Kołczygłowy powiat bytowski na trzy działki; 2) podział działki nr 196 o pow. 48,81 ha położonej w obrębie Łobzowo gmina Kołczygłowy powiat bytowski na dwie działki; 3) połączenie działek 310 oraz 341 łącznej pow. 95,29 ha położonej w obrębie Łobzowo gmina Kołczygłowy powiat bytowski oraz podział nowo powstałej działki na pięć działek; 4) podział działki nr 352 o pow. 48,0768 ha położonej w obrębie Łobzowo gmina Kołczygłowy powiat bytowski na dwie działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71355000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Kwalifikacje personelu kluczowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.