eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Tczewa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Tczew: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Tczewa
Numer ogłoszenia: 55091 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew , Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7759343, faks 58 7759355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Tczewa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Tczewa; 2) wykonanie nawierzchni stref bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych: trawiastej oraz piaskowej odpowiednio do zamontowanego urządzenia z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa zgodnie z PN-EN 1177:2009. Zastosowany piasek winien być płukany bez zawartości części pylastych, iłu i gliny o frakcji od 0,2-2 mm o grubości wymaganej PN-EN 1177:2009 stosownie do wysokości swobodnego upadku HIC dla danego urządzenia. Zakres robót związanych z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej obejmuje również wykonanie robót ziemnych (korytowanie) oraz wywóz ziemi na wysypisko; 3) wykonanie rysunku zagospodarowania placu zabaw (koncepcja architektoniczna), który podlegać będzie zatwierdzeniu przed realizacją przez Zamawiającego. Koncepcja winna przedstawiać rozmieszczenie urządzeń zabawowych w terenie oraz zwymiarowane strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń jak również grubości nawierzchni bezpiecznych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na następujące (całe) części, tj. część nr 1 i/lub część nr 2: 1.2 Część nr 1 postępowania (w tym zadanie nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII): 1.2.1 Zadanie I Dostawa i montaż urządzenia zabawowego - linarium oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenie zabawowe na terenie działki nr 174/3 obręb 13 przy ul. Broniewskiego w Tczewie: 1) Linarium - Piramida linowa - 1 szt. 1.2.2 Zadanie II Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 158/1 obręb 11 przy ul. Andersena w Tczewie. 1) Piaskownica - 1 szt., 2) Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., 3) Huśtawka wagowa z dwoma siedziskami z odbojnicami - 1 szt., 4) Karuzela platformowa - 1 szt., 5) Ławka z oparciem - 2szt., 6) Kosz na śmieci - 1 szt., 7) Tablica regulaminowa - 1 szt. 1.2.3 Zadanie III Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 325/10 obręb 9 na terenie niecki na osiedlu Czyżykowo w Tczewie. 1) Zestaw zabawowy (konstrukcja metalowa) - 1 szt., 2) Zestaw sprawnościowy -sześcian gimnastyczny lub wielokąt sprawnościowy wielofunkcyjny (konstrukcja metalowa) - 1 szt., 3) Piaskownica - 1 szt., 4) Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., 5) Huśtawka wagowa z dwoma siedziskami z odbojnicami - 1 szt., 6) Karuzela platformowa - 1 szt., 7) Stół betonowy do gry w tenisa stołowego ping-ponga (stały) - 1 szt., 8) Ławka z oparciem - 3 szt., 9) Kosz na śmieci - 1 szt., 10) Tablica z regulaminem - 1 szt. 1.2.4 Zadanie IV Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 220/5 obręb 4 przy ul. Gen. L. Okulickiego w Tczewie. 1) Zestaw zabawowy (konstrukcja metalowa) - 1 szt., 2) Piaskownica - 1 szt., 3) Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., 4) Huśtawka wagowa z dwoma siedziskami z odbojnicami - 1 szt., 5) Karuzela platformowa - 1 szt., 6) Zestaw sprawnościowy -sześcian gimnastyczny lub wielokąt sprawnościowy wielofunkcyjny (konstrukcja metalowa) - 1 szt., 7) Linarium (stożek lub piramida lub klepsydra) - 1 szt., 8) Ławka z oparciem - 3 szt., 9) Kosz na śmieci - 1 szt., 10) Tablica z regulaminem - 1 szt. 1.2.5 Zadanie V Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 532 obręb 1 przy ul. Portowców w Tczewie. 1) Zestaw zabawowy - 1 szt., 2) Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., 3) Huśtawka wagowa z dwoma siedziskami z odbojnicami - 1 szt., 4) Bujak konik -dwuosobowy - 1 szt., 5) Kosz na śmieci - 1 szt., 6) Tablica z regulaminem - 1 szt. 1.2.6 Zadanie VI Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 927/10 obręb 1 przy ul. Spółdzielczej w Tczewie. 1) Zestaw zabawowy (konstrukcja metalowa) - 1 szt., 2) Huśtawka wagowa z dwoma siedziskami z odbojnicami - 1 szt., 3) Ławka z oparciem - 2 szt., 4) Kosz na śmieci - 1 szt., 5) Tablica z regulaminem - 1 szt. 1.2.7 Zadanie VII Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 33 obręb 11 pomiędzy ulicami J. Brzechwy i ul. Andersena w Tczewie. 1) Zestaw zabawowy (konstrukcja metalowa) - 1 szt., 2) Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., 3) Huśtawka wagowa z dwoma siedziskami z odbojnicami - 1 szt., 4) Zestaw sprawnościowy - sześcian gimnastyczny lub wielokąt sprawnościowy wielofunkcyjny (konstrukcja metalowa) - 1 szt. 1.2.8 Zadanie VIII Dostawa i montaż dwóch ławek z oparciami przy ul. Armii Krajowej 59-61, dz. nr 88/85 oraz dz. nr 88/86 na istniejącym placu zabaw. 1) Ławka z oparciem- 2 szt. 1.3 Część nr 2 postępowania (w tym zadanie nr I): 1.3.1 Zadanie I Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 22 obręb 10 przy ul. Grunwaldzkiej w Tczewie. 1) Huśtawka wahadłowa dla osób niepełnosprawnych - 1 szt., 2) Huśtawka z siedziskiem typu Bocianie gniazdo - 1szt., 3) Piaskownica kwadratowa - 1 szt., 4) Piaskownica integracyjna betonowa - 1 szt., 5) Ucieczka z labiryntu - 1 szt., 6) Połącz zwierzaki - 1 szt., 7) Tam-tam mały - 1 szt., 8) Kontrabas - 1 szt. Ponadto w zakres niniejszego zadania wchodzi wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm o powierzchni łącznie 18,5 m2 na podbudowie o grubości 20 cm (wykonanej z zagęszczonej warstwy żwiru o granulacji 0-31,5 mm o grubości 15 cm oraz podsypki piaskowej grubości 5 cm ). Nawierzchnia ta winna zostać ułożona wokół piaskownicy integracyjnej w kształcie trapezu o powierzchni - 15,6 m2 oraz przy huśtawce dla osób niepełnosprawnych - podjazd dla wózka do huśtawki - w kształcie prostokąta 2,9 m2. Nawierzchnię oddziela od pozostałej nawierzchni obrzeże betonowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (dla części nr 1 i części nr 2). W celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty, określone w pkt. 12.3 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ oraz sekcji III.6) pkt 10 Inne dokumenty niniejszego ogłoszenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min.: a) dla części nr 1 - 3 dostawy urządzeń zabawowych wraz z ich montażem o wartości łącznie z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda, b) dla części nr 2 - 2 dostawy urządzeń zabawowych wraz z ich montażem o wartości łącznie z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony; jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, a w szczególności, że: a) dla części nr 1 - jego przychody netto za rok poprzedzający ostatni rok obrotowy*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), b) dla części nr 2 - jego przychody netto za rok poprzedzający ostatni rok obrotowy*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). * W przypadku Wykonawców, których rok obrotowy jest jednocześnie rokiem kalendarzowym, tj. obejmuje okres od 1 stycznia do 31 grudnia za rok poprzedzający ostatni rok obrotowy należy rozumieć rok 2013. W pozostałych przypadkach adekwatnie. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części, w odniesieniu do warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi udokumentować, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za rok poprzedzający ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż suma wymaganych przychodów netto za rok poprzedzający ostatni rok obrotowy dla poszczególnych części. Przykład: Wykonawca składając ofertę na część nr 1 i część nr 2, musi udokumentować, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za rok poprzedzający ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów (np. zobowiązania) dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy do oferty informację wg Formularza nr 5 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. 4. Wykonawca załączy do oferty pełnomocnictwo, czyli dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru. 5. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki określone w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia muszą spełniać łącznie. W odniesieniu do listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należą do grupy kapitałowej winni złożyć wszyscy przedsiębiorcy. 6. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013 r. (Dz. U. 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. W przypadku kiedy Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia (dowodu o którym mowa w pkt III.4.1) jako dowód traktowane będzie oświadczenie Wykonawcy. 10. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do: 1) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z pkt 13 Instrukcji dla Wykonawców Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) dostarczenia Zamawiającemu aktualnych certyfikatów zgodności z PN-EN 1176:2009 wystawionych w języku polskim (w przypadku dokumentów obcojęzycznych - przetłumaczone na język polski) wystawionych przez akredytowaną jednostkę certyfikującą dla każdego oferowanego urządzenia zabawowego, 3) dostarczenia Zamawiającemu karty technicznej dla każdego oferowanego urządzenia zabawowego w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia posiadają takie same lub lepsze parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty, o których mowa powyżej, w pkt 10 ppkt 2)-3) niniejszego ogłoszenia, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tczewie, Pl. Piłsudskiego 1, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 46. Opłata za wydanie SIWZ - 17,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.