Ogłoszenie z dnia 2019-12-31
Ogłoszenie nr 550283866-N-2019 z dnia 31-12-2019 r.
Warszawa: DRUK I DOSTAWA ZESZYTÓW TESTOWYCH I ANKIET W BADANIU PILOTAŻOWYM PIRLS 2021 - ZAMÓWIENIE PODOBNE. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, Krajowy numer identyfikacyjny 17823500000000,
ul. ul. Górczewska
8,
01-180
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 241 71 00, e-mail
zamowienia@ibe.edu.pl, faks
22 241 71 11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne/1522-ibe312019
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DRUK I DOSTAWA ZESZYTÓW TESTOWYCH I ANKIET W BADANIU PILOTAŻOWYM PIRLS 2021 - ZAMÓWIENIE PODOBNE.
Numer referencyjny
IBE/76/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na wykonaniu wydruku zeszytów testowych, ankiet ucznia, rodzica, dyrektora szkoły i nauczycieli w badaniu pilotażowym PIRLS 2021 - druk w kolorze.
W ramach podpisanej umowy Wykonawca jest zobowiązany do realizacji następujących usług:
a. druku zeszytów i ankiet w kolorze w ilości i o parametrach technicznych określonych w Tabeli nr 1;
b. zszycia zeszytów i ankiet w dwóch miejscach na grzbiecie;
c. dostawy wydrukowanych zeszytów i ankiet (transport i wniesienie).
Wykonawca dokona wydruku przekazanych przez Zamawiającego materiałów w terminie 4 dni licząc od dnia ich przekazania przez Zamawiającego. Po zakończeniu wydruku materiałów Wykonawca dostarczy je do siedziby spółki ASM-Centrum Badań - Analiz Rynku Sp. z o.o. w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
1. Zeszyty testowe - 1600 szt.
2. Ankiety testowe - 3370 szt.
II.5) Główny Kod CPV:
79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
16853.33
Waluta:
pln
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z zapotrzebowaniem na usługi druku i dostawy publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych konieczne jest udzielenia zamówienia
podobnego. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, we wskazanym wyżej zakresie, było przewidziane w
ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo
zamówień publicznych. Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2016, poz. 2164 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: w przypadku udzielenia,
w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu
dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy
obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IBE/13/2017. W zakres zamówienia podstawowego wchodziły działania podobne do przewidzianych niniejszym zamówieniem, a wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego
wartości. W dniu 12 lipca 2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu pod nr: 550085-N-2017. We wskazanym ogłoszeniu w pkt II.7) wskazano: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. W zależności od potrzeb Zamawiającego zamówienie będzie polegać na dodruku lub przygotowaniu i wydruku odrębnie zdefiniowanych pozycji. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 04.08.2017r. Wykonawcy -
Wiktorowi Krawczyńskiemu prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą" ViW Studio Wiktor Krawczyński" z siedzibą w Dobieszu, ul.
Szkolna 3, 05-530 Dobiesz. Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług jak te które wchodzą w zakres zamówienia
podstawowego. Tym samym, należy stwierdzić że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ViW Studio Wiktor Krawczyński,
,
ul. Szkolna 3,
05-530,
Dobiesz, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie
- Roboty budowlano instalacyjne w pomieszczeniach biurowych Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz wykonanie prac instalacyjnych (...)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.