eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac budowlanych polegaj±cych na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku wielorodzinnego przy ul. K³opotowskiego 30 w Warszawie (front, oficyna prawa) realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja budynku przy ul. K³opotowskiego 30 w Dzielnicy Praga - Pó³noc m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.43.2019

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-05-21



Og³oszenie nr 550276-N-2019 z dnia 2019-05-21 r.

Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Praga Pó³noc m. st. Warszawy: Wykonanie prac budowlanych polegaj±cych na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku wielorodzinnego przy ul. K³opotowskiego 30 w Warszawie (front, oficyna prawa) realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja budynku przy ul. K³opotowskiego 30 w Dzielnicy Praga - Pó³noc m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.43.2019
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Praga Pó³noc m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 01151334300000, ul. Jagielloñska  23 , 03-719  Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. +48228186741, e-mail zamow@zgn-praga-pn.pl, faks +48228186741.
Adres strony internetowej (URL): www.zgn-praga-pn.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zgn-praga-pn.waw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zgn-praga-pn.waw.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobi¶cie lub poczt±
Adres:
Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Praga Pó³noc m.st. Warszawy, ul. Jagielloñska 23, 03-719 Warszawa, pok. 107, Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie prac budowlanych polegaj±cych na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku wielorodzinnego przy ul. K³opotowskiego 30 w Warszawie (front, oficyna prawa) realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja budynku przy ul. K³opotowskiego 30 w Dzielnicy Praga - Pó³noc m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.43.2019
Numer referencyjny: DNZP.261.43.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych polegaj±cych na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku wielorodzinnego przy ul. K³opotowskiego 30 w Warszawie (front, oficyna prawa) realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja budynku przy ul. K³opotowskiego 30 w Dzielnicy Praga - Pó³noc m.st. Warszawy. Szczegó³owy zakres robót, zakres obowi±zków Wykonawcy i sposób realizacji zosta³ okre¶lony w siwz oraz w za³±cznikach stanowi±cych integraln± czê¶æ siwz tj. a) Przedmiarach robót: w podziale na bran¿e: oficyna prawa: - Przedmiar bran¿a: budowlana - Przedmiary bran¿a sanitarna: sanitarna-wod-kan i doposa¿enie w c.w.; sanitarna -doposa¿enie w co; sanitarna - modernizacja wêze³; - Przedmiary bran¿a elektryczna: instalacje elektryczne i instalacje teletechniczne, front: - Przedmiar bran¿a: budowlana Wykonanie tablicy informacyjnej o zakresie rewitalizacji: - Przedmiar rewitalizacja - tablica zwanych ³±cznie Przedmiarami - Za³±cznik Nr 4 do siwz. b) Projekcie umowy - za³±cznik Nr 5 do siwz. c) Dokumentacji Projektowej sk³adaj±cej siê z: - Projektu budowlanego wielobran¿owego wraz z Dokumentacj± badañ pod³o¿a gruntowego; Ekspertyz± techniczn± w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej oraz projektem geotechnicznym. - Projektu Wykonawczego, w tym: ? Tom I - Architektura i Konstrukcja - Projekt architektoniczno-konstrukcyjny przebudowy, Rozbudowy, Nadbudowy Oficyny Prawej (Dzia³ I) oraz Projekt podbicia strumieniowego fundamentów (Dzia³ II); ? Tom II - Instalacje elektryczne i Teletechniczne - Instalacje elektryczne (Dzia³ I); Instalacje teletechniczne (Dzia³ II); ? Tom III - Instalacje sanitarne - Projekt wymiany instalacji wod-kan i doposa¿enia w c.c.w. (Dzia³ I); Projekt doposa¿enia w instalacjê c.o. (Dzia³ II) oraz Projekt modernizacji wêz³a cieplnego - Technologia i Automatyka (Dzia³ III). - Projektu budowlano - wykonawczego remontu elewacji frontowej, prze¶witu, dachu, naprawy ¶cian konstrukcyjnych i fundamentów budynku frontowego, - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ("STWiORB") dla bran¿y budowlanej (front, oficyna prawa), sanitarnej i elektrycznej. Zwanych dalej ³±cznie Dokumentacj± Projektow± - Za³±cznik Nr 6 do siwz. d) Decyzji Nr 2/2018 z dnia 15.01.2018 r. ; Decyzji Nr 13/2018 z dnia 08.02.2018 r. - Za³±cznik Nr 7 do siwz.

II.5) G³ówny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45320000-6
45453000-7
45261000-4
45442110-1
45210000-2
45430000-0
45410000-4
45262500-6
45262310-7
45321000-3
45313100-5
45331100-7
45300000-0
45000000-7
45320000-6
45400000-1
45210000-2
45421131-1
45210000-2
45421131-1
45440000-3
45410000-4
45431100-8
45332000-3
45332200-5
45332300-6
45332400-7
45321000-3
45311000-0
45312311-0
45232300-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 4671666,67
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-07-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: 1) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 500 000,00 z³. (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych); 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 2 000 000,00 z³. (s³ownie: dwa miliony z³otych) oraz bêdzie posiada³ takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: 1) wykona³, w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, remoncie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) budynków w tym co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zbiorowego zamieszkania o kubaturze nie mniejszej ni¿ 2 000 m3 i o warto¶ci robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³. (s³ownie: jeden milion z³otych) brutto ka¿da. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wyka¿e, ¿e wykona³, w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, remoncie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) budynków w tym co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zbiorowego zamieszkania o kubaturze nie mniejszej ni¿ 2 000 m3 i o warto¶ci robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³. (s³ownie: jeden milion z³otych) brutto ka¿da. 2) Dysponuje do kierowania budow± - kierownikiem budowy - osob± posiadaj±c±: a) wykszta³cenie techniczne potwierdzone tytu³em in¿yniera, b) uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (t.j. Dz. U. z 2018 r, poz. 1202 z zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, c) aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa z dnia 15 grudnia 2000 r (t.j. Dz. U. z 2016 r, poz. 1725) d) co najmniej 3 - letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót, in¿yniera budowy lub inspektora nadzoru- w zakresie budowy, przebudowy lub remontu; e) do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót, in¿yniera budowy lub inspektora nadzoru przy budowie, remoncie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zbiorowego zamieszkania, o kubaturze co najmniej 2 000 m3 i o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³. (s³ownie: jeden milion z³otych) brutto. 3) Dysponuje do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y sanitarnej - osob± posiadaj±c±: a) uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; b) aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa z dnia 15 grudnia 2000 r (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725); c) co najmniej 3 - letnie do¶wiadczenie przy realizacji robót budowlanych polegaj±cych na remoncie, budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane). 4) Dysponuje do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y elektrycznej - osob± posiadaj±c±: a) uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; b) aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa z dnia 15 grudnia 2000 r (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725); c) co najmniej 3 - letnie do¶wiadczenie przy realizacji robót budowlanych polegaj±cych na remoncie, budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane). 5) dysponuje do bezpo¶redniej realizacji przedmiotu zamówienia - wykonywania robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia - robót wskazanych w Przedmiarach oraz Dokumentacji Projektowej - w liczbie co najmniej 10 osób - wymóg zatrudnienia w oparciu o umowê o pracê, w wymiarze pe³nego czasu pracy - pe³nego etatu, przez ca³y okres realizacji umowy o zamówienie publiczne), posiadaj±cych kwalifikacje we wszystkich bran¿ach niezbêdnych do realizacji zadania inwestycyjnego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - DO¦WIADCZENIE KIEROWNIKA BUDOWY - PUNKTOWANE W RAMACH KRYTERIUM OCENY OFERT - wzór stanowi Za³±cznik Nr 1 do oferty i stanowi integraln± czê¶æ oferty. Niniejszy dokument ma umo¿liwiæ dokonanie oceny w kryterium "do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownika budowy", opisanym szczegó³owo w Rozdziale XIII siwz.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, tj. co najmniej 500 000 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego tj. nie ni¿sz± ni¿ 2 000 000 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych); 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do siwz; 2) Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- do¶wiadczenie Kierownika Budowy- sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do oferty, który stanowi integraln± czê¶æ oferty - dokument ma umo¿liwiæ dokonanie oceny oferty w kryterium "kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia Kierownika budowy opisanym w rozdziale XIII siwz; 3) Kosztorys ofertowy, który stanowi integraln± czê¶æ oferty - Za³±cznik Nr 4 do oferty sporz±dzony na podstawie Przedmiarów stanowi±cych Za³±cznik Nr 4 do siwz i zgodnie z siwz, w tym zgodnie z postanowieniami dotycz±cymi sposobu obliczenia ceny; 4) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22 a pzp - tj. zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w Rozdziale V ust. 4 siwz sk³ada zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawieraj±ce w szczególno¶ci elementy okre¶lone w Rozdziale V ust. 4 pkt. 2 siwz; 5) wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y do³±czyæ w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu - Zamawiaj±cy zaleca do³±czenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u VIII niniejszej siwz; 6) pe³nomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie, które w swej tre¶ci jednoznacznie wskazuje czynno¶ci do których pe³nomocnik jest umocowany. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ równie¿ pe³nomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5 pkt 3 siwz. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w kwocie 45 000,00 z³ s³ownie: czterdzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium, zawarte s± w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Pó³noc m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownika budowy5,00
Okres gwarancji 35,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia - zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do siwz oraz w Rozdziale XVI ust. 5 siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pan danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy, z siedzib± przy ul. Jagielloñskiej 23, 03-719 Warszawa (zwany dalej: Administratorem). 2. Z Administratorem danych osobowych mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pisemnie pod wy¿ej wskazanym adresem jego siedziby, za pomoc± adresu e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl lub telefonicznie pod numerem: 22 205 41 00. 3. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych w Zak³adzie Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy za pomoc± adresu e-mail: iod@zgn-praga-pn.pl, telefonicznie pod numerem: 22 205 41 08, a tak¿e listownie pod adresem Administratora (z dopiskiem: IOD). 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Wykonanie prac budowlanych polegaj±cych na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku wielorodzinnego przy ul. K³opotowskiego 30 w Warszawie (front, oficyna prawa) realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja budynku przy ul. K³opotowskiego 30 w Dzielnicy Praga - Pó³noc m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.43.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 5. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci: Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (dalej: ustawy Pzp), Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny. 6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisach wykonawczych, a w szczególno¶ci Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencje nie podania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pani/Pana danych osobowych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. 8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Po tym czasie Pani/Pana dane bêd± przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa. 9. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: a. na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b. na podstawie art. 16 RODO - prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania lub uzupe³nienia) Pani/Pana danych osobowych - w przypadku, gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne^1; c. na podstawie art. 18 RODO - prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO^2; d. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza postanowienia RODO. 10. Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do: a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym); b. przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 11. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania. ^1 Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ^2 Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.