Ogłoszenie nr 550270165-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Chełm: Zarządzanie i administrowanie publicznym zasobem Miasta Chełm do dnia 31 grudnia 2019 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chełm, Krajowy numer identyfikacyjny 11019823800000,
ul. Lubelska
65,
22-100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 5652070, 5652223, 5652232, e-mail
monika.hurko@umchelm.pl, faks
825 652 254.
Adres strony internetowej (url): https://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie i administrowanie publicznym zasobem Miasta Chełm do dnia 31 grudnia 2019 r.
Numer referencyjny
DIR-ZP.271.11.66.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający oddaje Wykonawcy w zarząd następujące zasoby nieruchomości:
1) budynki wraz z lokalami mieszkalnymi stanowiące w 100% własność Miasta Chełm ,
2) komunalne lokale mieszkalne w budynkach wspólnot mieszkaniowych ,
3) lokale mieszkalne w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa ,
4) lokale mieszkalne w budynkach stanowiących współwłasność Miasta Chełm z osobami fizycznymi ,
5) lokale mieszkalne w budynkach będących w samoistnym posiadaniu Miasta Chełm,
6) komunalne lokale mieszkalne w budynkach samozarządzających się wspólnot za prowadzenie czynności związanych z administrowaniem.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
2.1. w zakresie obsługi finansowo - księgowej:
1) prowadzenie ewidencji analitycznej na kontach bilansowych czynszów i pozostałych opłat (księgowanie naliczeń i wpłat czynszu),
2) przekazanie do 10 stycznia 2020 roku do Zamawiającego informacji o wysokości dokonanych wpłat przez najemców lokali mieszkalnych z podziałem na należność główną i odsetki oraz dokonywanie wpłat na rachunek bankowy Zamawiającego,
3) prowadzenie ewidencji w sposób uwzględniający wyłącznie zdarzenia i operacje odnoszące się do lokali oraz zapewniający przedstawienie stanu w okresach miesięcznych w rozbiciu na funkcje lokali:
a) wpływów czynszowych uzyskanych z zasobów (w stosunku do przypisu);
b) wpływów opłat pozostałych (w stosunku do przypisu),
4) obliczanie (naliczanie) wysokości czynszów i innych opłat za najem i użytkowanie lokali w oparciu o dyspozycje Zamawiającego oraz o porozumienia z dostawcami mediów
i usług,
5) pobieranie czynszu,
6) powiadamiane, z zachowaniem obowiązujących terminów, najemców i innych użytkowników lokali o zmianach stawek czynszu i innych opłat,
7) wystawianie i dostarczanie faktur i innych dokumentów księgowych użytkownikom zasobów komunalnych,
8) potwierdzanie wniosków w sprawie dodatków mieszkaniowych,
9) prowadzenie spraw sądowych, w przypadku braku wpłat czynszu,
10) bieżące naliczanie odsetek od zaległości z tytułu czynszu,
11) archiwizowanie dokumentów księgowych,
12) windykacja, w tym na etapie sądowym, należnych Zamawiającemu opłat za najem lub bezumowne użytkowanie lokali,
13) zakup mediów, usług komunalnych oraz remontowych na potrzeby administrowanych (zarządzanych) budynków,
14) bieżąca analiza kosztów utrzymania powierzonych zasobów,
15) prowadzenie rozliczeń lokali Miasta we Wspólnotach Mieszkaniowych zgodnie
z podjętymi uchwałami Wspólnot,
16) rozliczanie ze Wspólnotami kosztów zużycia centralnego ogrzewania, wywozu nieczystości, zużycia wody i odprowadzenia ścieków, zużycia gazu, przypadających na użytkowników lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych z udziałem Zamawiającego,
17) sporządzenie do 10 stycznia 2020 roku informacji o wysokości dokonanych przypisów, wysokości wpłat, wykazu rozrachunków z najemcami za ubiegły miesiąc, według stanu na ostatni dzień miesiąca oraz podejmowanych czynnościach w celu wyegzekwowania zaległości,
18) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym faktur dotyczących kosztów związanych z zarządzanym zasobem, sprawdzanie zgodności ze stanem faktycznym powierzchni, ilości osób i innych danych z danymi zawartymi w dokumentach księgowych, wystawionych przez wspólnoty mieszkaniowe oraz dokonywanie płatności faktur na rzecz wspólnot za lokale mieszkalne.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia.
II.5) Główny Kod CPV:
70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
235697.26
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 12) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Stosownie do treści art. 67 ust. 1 pkt 12) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki in - house jeżeli zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a ustawy, osobie prawnej i spełnione są łącznie następujące warunki:
1) Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez Zamawiającego w taki sam sposób;
2) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten Zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa pkt.1;
3) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.Z uwagi na powyższe oraz opinię prawną dotyczącą spełniania ustawowych przesłanek zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, zasadnym jest powierzenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki in-house w zakresie zarządzania i administrowania publicznym zasobem Miasta Chełm Przedsiębiorstwu Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Bieławin 4, 22-100 Chełm. Opinia prawna stanowi załącznik do Informacji o zamiarze zawarcia umowy, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o.,
,
ul. Bieławin 4,
22-100,
Chełm, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup materiałów biurowych
- "Remont pokrycia dachowego na budynku głównym oraz budynku technicznym 03 na DPG w Zosinie."
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- Zakup pieczywa i art. piekarniczych
- Zakup sprzętu biurowego typu niszczarki, drukarki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego rozbudowy drogi powiatowej Nr 1876L, ul. Polna i rozbudowy drogi powiatowej nr 1875L, ul. Narutowicza w M.Rejowiec Fabryczny
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi administrowania obiektem Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA, zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.