eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego stanowiących własność Miasta Inowrocławia



Ogłoszenie z dnia 2019-10-18

Ogłoszenie nr 550223337-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.

Inowrocław: Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego stanowiących własność Miasta Inowrocławia OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000000, ul. ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 250, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl, faks 523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego stanowiących własność Miasta Inowrocławia
Numer referencyjny ZZP.271.1.44.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dokonywanie oględzin oświetlenia ulicznego i parkowego, tj. punktów świetlnych, opraw, wnęk latarni, złączy kablowych, tras kablowych oraz urządzeń z nimi związanych, tj. szafek oświetleniowych, słupów, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii, a także sporządzanie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego, w oparciu o który dokonywana będzie konserwacja urządzeń, składanego Zamawiającemu - jeden raz w miesiącu; oraz na zlecenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną: 2) zabezpieczenie urządzeń oświetleniowych przed degradacją, tj. malowanie antykorozyjne i renowacyjne, sprawdzanie i dokręcanie połączeń śrubowych mechanicznych i elektrotechnicznych, smarowanie śrub i zawiasów drzwiczek latarń, naprawy zamków lub ich wymianę, konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych; 3) konserwację szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów oraz styczników; 4) wymianę źródeł światła i opraw oświetleniowych oraz wyeksploatowanych złączy kablowych; 5) montaż muf na uszkodzonych kablach; 6) lokalizację uszkodzeń kabla, wymianę wyeksploatowanych złączy kablowych; 7) awaryjną wymianę odcinków linii kablowej; 8) wymianę uszkodzonych szafek oświetleniowych lub zasilających; 9) zabezpieczenie zagrożeń związanych z oświetleniem powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i aktów wandalizmu; 10) kontrolę, zabezpieczenie i obsługę urządzeń pomiarowych; 11) naprawę uszkodzonych uziemień; 12) prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników; 13) wymianę lub montaż słupów oświetleniowych; 14) pomiary skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej; 15) pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli); 16) regulację pracy sterowników astronomicznych oraz elementów układu sterowania; 17) wymianę uszkodzonych zegarów sterujących astronomicznych; 18) wykonanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia; 19) wymianę lub naprawę opraw oświetleniowych; 20) montaż lub wymianę wysięgników; 21) dowieszenie opraw i halogenów; 22) okresowe ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego; 23) zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników; 24) wymianę niesprawnych bezpieczników; 25) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników; 26) uzyskiwanie zezwoleń związanych z dopuszczeniem do wykonywania robót i przeglądów przy urządzeniach elektrycznych, oświetleniowych; 27) wykonywanie przycinki drzew zasłaniających oprawy świetlne; 28) zmianę lokalizacji słupów na odległość nie większą niż 5 m; 29) naprawę i wymianę uszkodzonych elementów układu zalicznikowego zasilania i sterowania, uszkodzeń elektrycznych i mechanicznych wszystkich linii elektroenergetycznych kablowych i napowietrznych zasilających urządzenia oświetleniowe oraz przywrócenie do stanu pierwotnego dróg, ulic, chodników i terenu po robotach naprawczych; 30) inne prace niewymierne.

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1

Dodatkowe kody CPV:

50232110-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 203252.00
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług (konsorcjum: Szubarga Building Group Spółka z o.o. i INOHURT Spółka z o.o.) 2) zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym nr 504863-N-2019 z dnia 2019-01-18 r.; 3) zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia, jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości; 4) nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa została zawarta 8.02.2019 r.).


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Szubarga Building Group Spółka z o.o. - lider, Inohurt sp. z o.o. - partner, , Sopot ul. Łokietka 55F/2, 81-735, Sopot, kraj/woj. pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.