eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zagospodarowanie terenu przy ul. Wojska Polskiego w Opolu (nr dz. 25/8, 26/24, 20/2 i 19/3 k.m. 35 obręb Szczepanowice) stanowiącego własność Gminy Opole, polegające na doposażeniu w urządzenie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-07-22

Ogłoszenie nr 550151160-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.

Opole: Zagospodarowanie terenu przy ul. Wojska Polskiego w Opolu (nr dz. 25/8, 26/24, 20/2 i 19/3 k.m. 35 obręb Szczepanowice) stanowiącego własność Gminy Opole, polegające na doposażeniu w urządzenie. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 16155521000000, ul. ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, e-mail beata.klopotowska@um.opole.pl, faks 77 443 57 39.
Adres strony internetowej (url): http://mzlk-opole.bip.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy ul. Wojska Polskiego w Opolu (nr dz. 25/8, 26/24, 20/2 i 19/3 k.m. 35 obręb Szczepanowice) stanowiącego własność Gminy Opole, polegające na doposażeniu w urządzenie.
Numer referencyjny MZLK.2420.35.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu przy ul. Wojska Polskiego w Opolu (nr dz. 25/8, 26/24, 20/2 i 19/3 k.m. 35 obręb Szczepanowice) stanowiącego własność Gminy Opole, polegające na doposażeniu w urządzenie.

II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4878
Waluta:
pln

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotowe zamówienia należy zakwalifikować jako zamówienia z wolnej ręki. Spełnione zostały bowiem wszystkie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie inwestycyjne w ramach programu rozwoju placów zabaw w formule zaprojektuj i wybuduj pn. "Zagospodarowanie terenów stanowiących własność Gminy Opole´´ nr sprawy: MZLK.2420.42.2018.BK zostało wszczęte w dniu 20.08.2018r. poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ogłoszenie to zostało opublikowane w BZP pod numerem 606003-N-2018. Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniami podstawowymi. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. II.7), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt. 6 przewidziano udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót zamówień stanowiących nie więcej niż 80% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia podstawowego udzielono Wykonawcy: DELTA CERT sp. z o.o. z siedzibą 35-026 Rzeszów ul. Reformacka 6, w dniu 13.09.2018r. - umowa nr 65/2018 (zadanie 1), 66/2018(zadanie 2) oraz 67/2018(zadanie 3). Wartość zamówienia podstawowego na zadanie 1,2 i 3 netto wynosiła 485 210,00 zł, natomiast wartość niniejszego zamówienia oszacowano na kwotę 4 878 zł netto czyli stanowi ono nie więcej niż 80% zamówienia podstawowego (do tej pory udzielono zamówienia na kwotę netto 381 006,84 zł, a 80% to max: 388 168,00 zł), jednocześnie dla wszystkich zadań wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przekracza 30 000 euro, tym samym zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

DELTA CERT sp.z o.o., , ul. Powstańców Listopadowych 29c/7, 35-606, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.