eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › "Zagospodarowanie odpadów dostarczanych przez PUK Sp. z o.o. " dla części Nr 2 Odpady segregowane

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-06-19

Ogłoszenie nr 550124401-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.

Ropczyce: "Zagospodarowanie odpadów dostarczanych przez PUK Sp. z o.o. " dla części Nr 2 Odpady segregowane OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, Krajowy numer identyfikacyjny 69052972000000, ul. ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 218 296, e-mail drb@puk.itl.pl, info@puk.itl.pl, faks 172 218 298.
Adres strony internetowej (url): www.pukropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zagospodarowanie odpadów dostarczanych przez PUK Sp. z o.o. " dla części Nr 2 Odpady segregowane
Numer referencyjny JRP/ZP/2/WR/2/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych dostarczonych przez Zamawiającego poprzez: zbieranie, sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami. Odpady segregowane - Opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 w ilości szacunkowej 20 Mg - papier i tektura o kodzie 20 01 01 w ilości szacunkowej 5 Mg, - opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 w ilości szacunkowej 150 Mg - tworzywa sztuczne o kodzie 20 01 39 w ilości szacunkowej 30 Mg, - opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07 w ilości szacunkowej 200Mg, - opakowania wielomateriałowe o kodzie 15 01 05 w ilości szacunkowej 5Mg. Odpady dostarczane będą w workach, kontenerach lub luzem specjalistycznymi samochodami zamawiającego. 2) Wskazane w pkt.1 niniejszego rozdziału ilości odpadów należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze. W przypadku gdy ilość dostarczonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w pkt.1 Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszego dostarczania odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3) Wykonawca będzie odbierał odpady dostarczane własnymi pojazdami Zamawiającego. Miejsce odbioru odpadów musi znajdować się w odległości maksymalnie 20 km od siedziby Zamawiającego, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby zamawiającego do wskazanego miejsca odbioru odpadów po drogach publicznych. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie usług: a) Mechaniczno-biologiczne przetwarzanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku; b) Składowania odpadów po procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych; 5) Warunki realizacji: a) W zakresie dostarczania odpadów: o Odpady będą dostarczone do Wykonawcy przez Zamawiającego własnymi pojazdami; o Odpady będą ważone na certyfikowanej wadze Wykonawcy; o Odpady ewidencjonowane będą na podstawie kart przekazania odpadów, kart ewidencji oraz kwitów wagowych; o Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przekazuje Zamawiającemu drogą elektroniczną zestawienie wagowe przyjętych odpadów, a w terminach określonych prawem informacje o sposobie ich zagospodarowania. b) W zakresie odbioru odpadów: o Dojazd do miejsca odbioru i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy Zamawiającego miały możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych; o Miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych; o W przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z koniecznością zagospodarowania odpadów przez inny podmiot; o Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów w dni robocze w godzinach od 7.00 do 16.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami. c) W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów: o Każda faktycznie dostarczona przez Zamawiającego ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę. Ewidencja będzie zawierać: ilość odpadu, nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę dostarczenia odpadów. o Potwierdzeniem przyjęcia odpadów będzie karta odpadów podpisana przez uprawnionego pracownika Wykonawcy. o Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane zestawienia o ilościach oraz sposobie zagospodarowania odpadów określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach (do 15 stycznia 2020r. za drugie półrocze). d) W zakresie postępowania z odpadami: o Zagospodarowanie odpadów będzie realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, (tekst jednolity Dz.U.2019r. poz 701 z późn. zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 roku, o utrzymaniu czystości w gminach, (tekst jednolity Dz.U.2018.1454 z późniejszymi zmianami), ustawy o ochronie środowiska (tekst jednolity Dz.U.2018.799 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami wykonawczymi. e) Warunki rozliczania zadania: o Fakturowanie za dostarczone do zagospodarowania odpady będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy po jego zakończeniu. o Faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów na podstawie kart ich przekazania. o Zamawiający przyjmuje termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Prawidłowo wystawione faktury VAT płatne będą przelewem w terminie nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia wystawienia faktury, f) Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie to nastąpi w formularzu ofertowym. Brak takiej informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę. 6) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) osób wykonujących prace związane z ważeniem odpadów; b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie 14 dni wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia a w przypadku wątpliwości co do ich oceny może zażądać wyjaśnień lub dokonać kontroli na miejscu świadczenia usług. Zamawiający może żądać: o oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy;

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2

Dodatkowe kody CPV:

90533000-2,

90514000-3,

90513000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W dniu 06.06.2019r. ogłoszeniem nr 557503-N-2019 wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr JRP/ZP/1/2019 na"Zagospodarowanie odpadów dostarczanych przez PUK Sp. z o.o." z podziałem na 3 części. W dniu 17.06.2019r. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 93 ust. 1 pkt 1. W związku z powyższym uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ANMAR Andrzej Przywara i Mariusz Przywara , , Ostrów 641, 39-103, Ostrów, kraj/woj. podkarpackie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.