Ogłoszenie nr 550124401-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.
Ropczyce: "Zagospodarowanie odpadów dostarczanych przez PUK Sp. z o.o. " dla części Nr 2 Odpady segregowane OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, Krajowy numer identyfikacyjny 69052972000000,
ul. ul. Przemysłowa
12,
39-100
Ropczyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
172 218 296, e-mail
drb@puk.itl.pl, info@puk.itl.pl, faks
172 218 298.
Adres strony internetowej (url): www.pukropczyce.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie odpadów dostarczanych przez PUK Sp. z o.o. " dla części Nr 2 Odpady segregowane
Numer referencyjny
JRP/ZP/2/WR/2/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych dostarczonych przez Zamawiającego poprzez: zbieranie, sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami.
Odpady segregowane
- Opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 w ilości szacunkowej 20 Mg
- papier i tektura o kodzie 20 01 01 w ilości szacunkowej 5 Mg,
- opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 w ilości szacunkowej 150 Mg
- tworzywa sztuczne o kodzie 20 01 39 w ilości szacunkowej 30 Mg,
- opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07 w ilości szacunkowej 200Mg,
- opakowania wielomateriałowe o kodzie 15 01 05 w ilości szacunkowej 5Mg.
Odpady dostarczane będą w workach, kontenerach lub luzem specjalistycznymi samochodami zamawiającego.
2) Wskazane w pkt.1 niniejszego rozdziału ilości odpadów należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze. W przypadku gdy ilość dostarczonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w pkt.1 Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszego dostarczania odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
3) Wykonawca będzie odbierał odpady dostarczane własnymi pojazdami Zamawiającego. Miejsce odbioru odpadów musi znajdować się w odległości maksymalnie 20 km od siedziby Zamawiającego, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby zamawiającego do wskazanego miejsca odbioru odpadów po drogach publicznych.
4) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie usług:
a) Mechaniczno-biologiczne przetwarzanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku;
b) Składowania odpadów po procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych;
5) Warunki realizacji:
a) W zakresie dostarczania odpadów:
o Odpady będą dostarczone do Wykonawcy przez Zamawiającego własnymi pojazdami;
o Odpady będą ważone na certyfikowanej wadze Wykonawcy;
o Odpady ewidencjonowane będą na podstawie kart przekazania odpadów, kart ewidencji oraz kwitów wagowych;
o Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przekazuje Zamawiającemu drogą elektroniczną zestawienie wagowe przyjętych odpadów, a w terminach określonych prawem informacje o sposobie ich zagospodarowania.
b) W zakresie odbioru odpadów:
o Dojazd do miejsca odbioru i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy Zamawiającego miały możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych;
o Miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych;
o W przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z koniecznością zagospodarowania odpadów przez inny podmiot;
o Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów w dni robocze w godzinach od 7.00 do 16.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami.
c) W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów:
o Każda faktycznie dostarczona przez Zamawiającego ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę. Ewidencja będzie zawierać: ilość odpadu, nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę dostarczenia odpadów.
o Potwierdzeniem przyjęcia odpadów będzie karta odpadów podpisana przez uprawnionego pracownika Wykonawcy.
o Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane zestawienia o ilościach oraz sposobie zagospodarowania odpadów określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach (do 15 stycznia 2020r. za drugie półrocze).
d) W zakresie postępowania z odpadami:
o Zagospodarowanie odpadów będzie realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, (tekst jednolity Dz.U.2019r. poz 701 z późn. zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 roku, o utrzymaniu czystości w gminach, (tekst jednolity Dz.U.2018.1454 z późniejszymi zmianami), ustawy o ochronie środowiska (tekst jednolity Dz.U.2018.799 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami wykonawczymi.
e) Warunki rozliczania zadania:
o Fakturowanie za dostarczone do zagospodarowania odpady będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy po jego zakończeniu.
o Faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów na podstawie kart ich przekazania.
o Zamawiający przyjmuje termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
Prawidłowo wystawione faktury VAT płatne będą przelewem w terminie nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia wystawienia faktury,
f) Podwykonawstwo.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie to nastąpi w formularzu ofertowym. Brak takiej informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę.
6) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
a) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) osób wykonujących prace związane z ważeniem odpadów;
b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie 14 dni wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia a w przypadku wątpliwości co do ich oceny może zażądać wyjaśnień lub dokonać kontroli na miejscu świadczenia usług. Zamawiający może żądać:
o oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy;
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90533000-2,
90514000-3,
90513000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W dniu 06.06.2019r. ogłoszeniem nr 557503-N-2019 wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr JRP/ZP/1/2019 na"Zagospodarowanie odpadów dostarczanych przez PUK Sp. z o.o." z podziałem na 3 części. W dniu 17.06.2019r. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 93 ust. 1 pkt 1. W związku z powyższym uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ANMAR Andrzej Przywara i Mariusz Przywara ,
,
Ostrów 641,
39-103,
Ostrów, kraj/woj.
podkarpackie
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Wolica Ługowa, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Dostawa leku przeciwzakrzepowego oraz ludzkiego aktywatora plazminogenu w różnych dawkach.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika m. Gnojnica
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz zagospodarowaniu przyjętych odpadów
- Zagospodarowanie odpadów z SKM - II postępowanie
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 852 m3.
- "Usługa polegająca na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów o kodzie 16 03 8, tj. kuchennych, pokonsumpcyjnych i produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia"
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- Prowadzenie i organizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Wejherowo w Części 1 - PSZOK północny.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.