eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-05-23

Ogłoszenie nr 550101239-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.

Oświęcim: Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 07218178700000, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338429311, e-mail zp@um.oswiecim.pl, faks +48338429361.
Adres strony internetowej (url): www.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.
Numer referencyjny ZP.271.19.2019.IV

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu obejmuje: 1)wykonanie robót zabezpieczających teren budowy, 2)demontaż kratek w kominach, 3)demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu budynku - demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej oraz wykonanie badań i pomiarów instalacji odgromowych i uziemiających po montażu, 4)częściowy demontaż obróbek blacharskich z blachy miedzianej na dachu, 5)demontaż i ponowny montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej, 6)demontaż istniejącego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na dachu oraz z papy dachówkowej miedziowanej na ścianach mansard i wieży wraz z poszyciem z desek, 7)wywóz materiałów pozostałych po rozbiórce (gruzu, drewna i innych) poza teren budowy na wysypisko odpadów budowlanych, 8)wymiana porażonych czynnikami biologicznymi elementów konstrukcji więźby dachowej, 9)wykonanie poszycia z płyt OSB gr. 22 mm, 10)dwukrotna impregnacja elementów więźby dachowej i płyt OSB preparatami ogniochronnymi oraz owado i grzybobójczymi, 11)pokrycie dachu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe, 12)pokrycie wieży oraz ścian dachu mansardowego papą dachówkową miedziowaną, 13)wykonanie obróbek blacharskich z blachy miedzianej, 14)wymiana okuć okiennych w oknach okrągłych poddasza, 15)wymiana kwater zewnętrznych szklonych szkłem pojedynczym na kwatery szklone szkłem zespolonym, 16)wymiana uszkodzonych listw dociskowych w oknach, 17)dwukrotne malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, z uprzednim przygotowaniem podłoża wodorozcieńczalną lakierobejcą na bazie żywic akrylowych, 18)wyczyszczenie elewacji z zabrudzeń oraz łuszczącej się farby, przygotowanie podłoża pod malowanie, 19)naprawa podłoża, uzupełnienie rys na tynku masą wypełniająca cementowo-wapienną, 20)przecieranie istniejących tynków zewnętrznych, 21)odtworzenie uszkodzonego gzymsu podokapowego, 22)dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych farbą elewacyjną na bazie dyspersji akrylowej z dodatkiem żywicy silikonowej, 23)impregnacja podłoża z cegły klinkierowej licowanej, 24)remont czap kominowych, przesmarowanie czap kominowych środkiem uszczelniającym, osadzenie siatek przeciw ptakom ze stali ocynkowanej, 25)remont części nawierzchni z kostki betonowej wokół budynku.

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

Dodatkowe kody CPV:

45233260-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 366551.48
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w 2019 r. dwukrotnie przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na wskazany przedmiot zamówienia. 1. Pierwsze postępowanie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08 lutego 2019 r. pod nr 512051-N-2019,oraz w siedzibie zamawiającego i na jego stronie internetowej. Do terminu składania ofert, tj. do 25 lutego 2019 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Drugie postępowanie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07 marca 2019 r. pod nr 522254-N-2019, w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej www.oswiecim.pl. Do terminu składania ofert, tj. do 25 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z uwagi, iż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym wyczerpane zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp uzasadniające udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.