Ogłoszenie nr 550075602-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.
Pabianice: Remont chodników oraz nawierzchni ulic wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie zamawiającego - zamówienie uzupełniające OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36591488100000,
ul. Warzywna
1,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 215-97-72, e-mail
sekretariat@zdizm.pabianice.pl, faks
42 215-95-22.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdm.pabianice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodników oraz nawierzchni ulic wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie zamawiającego - zamówienie uzupełniające
Numer referencyjny
7/ZDM/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników i nawierzchni ulic wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu:
ulica POMORSKA (Dąbrowskiego - Mielczarskiego) strona wschodnia,
ulica DĄBROWSKIEGO ( Zielona - Konopnickiej) strona północna i południowa,
ulica OGRODOWA (od nr 1 - do nr 9), strona wschodnia,
ulica KAZIMIERZA (od ul. Kopernika do nr 10), strona północna
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) ulica POMORSKA
- roboty rozbiórkowe,
- wywóz gruzu,
- roboty ziemne z wywozem urobku,
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15),
- wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach,
- ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 MPa),
- ustawienie obrzeży 8x30x100 cm,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych
studnie telefoniczne - 3 szt.
zawory wodociągowe i gazowe - 3 szt.
- wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
b) ulica DĄBROWSKIEGO
- roboty rozbiórkowe,
- wywóz gruzu,
- roboty ziemne z wywozem urobku,
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15),
- wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach,
- ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 MPa),
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych
studnie telefoniczne - 1 szt.
zawory wodociągowe i gazowe - 7 szt.
- wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
c) OGRODOWA
- roboty ziemne z wywozem urobku,
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15),
- wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach,
- ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 MPa),
- ustawienie obrzeży 8x30x100 cm,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych
studnie telefoniczne - 10 szt.
zawory wodociągowe i gazowe - 22 szt.
- wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
d) ulica KAZIMIERZA
- roboty rozbiórkowe,
- wywóz gruzu,
- roboty ziemne z wywozem urobku,
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15),
- wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach,
- ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 MPa),
- ustawienie obrzeży 8x30x100 cm,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych
studnie telefoniczne - 4 szt.
- wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się:
a) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zmówienia,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zmówienia,
c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zmówienia..
Przy czym należy zaznaczyć iż załączony przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nim ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego.
5. Termin realizacji zamówienia: do 21.06.2019 roku
6. Uwagi realizacyjne:
a) Zamawiający dokona wprowadzenia na plac budowy protokołem przekazania w terminie 5 dni od momentu podpisania umowy a Wykonawca jest zobowiązany przejąć teren budowy w tym terminie.
b) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie.
c) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek.
d) Wszystkie materiały podlegające rozbiórce stanowią własność Zamawiającego i w zależności od jego potrzeb Wykonawca dostarczy je w miejsce wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Pabianic.
e) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego.
7. Warunki finansowe rozliczeń:
a). Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury, podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót.
b). Przebieg czynności odbiorowych:
Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu.
Odbiór dokonywany będzie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego
i Polskie Normy
Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 7 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego.
Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów.
c). Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury.
d). Sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania.
8. Kody CPV: 45.23.32.22 - 1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
II.5) Główny Kod CPV:
45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986), dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić
zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu
wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli
takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz
całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w
trybie przetargu nieograniczonego pn. Remont chodników oraz nawierzchni ulic wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie zamawiającego. Jego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych
związanych z remontem chodników oraz miejsc postojowych wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w
zarządzie Zamawiającego. W dniu 12.02.2019 roku w Biuletynie Zamówień
Publicznych pod numerem 513404-N-2019 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. II.7),
przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub
umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach
ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty
został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego (w części I przedmiotu zamówienia) udzielono w dniu 21.03.2019 roku
Wykonawcy: PPHU "TISTRA - BRUK" Tadeusz Dłubak z Pabianic. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego
samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe
zostały dochowane.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PPHU "TISTRA - BRUK" Tadeusz Dłubak,
,
ul. Sienna 21A,
95-200,
Pabianice, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Zakup i dostawa klinicznego ultrasonografu z głowicami oraz toru wizyjnego kompatybilnego z endoskopami firmy Olympus
- Nadzór inwestorski nad przebudową dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2830D relacji Stare Rochowice - Płonina
- Remont ul. Garncarskiej w Dolsku
- Poprawa bezpieczeństwa (...) polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Odcinek k: Przebudowa dw Nr 877 w m. Albigowa Odcinek m: Przebudowa dw Nr 884 w m. Harta
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.