eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zadania pn. Remont II i III piętra w budynku nr 135 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 550075186-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Malbork: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zadania pn. Remont II i III piętra w budynku nr 135 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 19247126500000, ul. ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 536 713, 261 536 216,, e-mail 22blt.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 536 275, 261 536 713.
Adres strony internetowej (url): www.22blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka wojskowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zadania pn. Remont II i III piętra w budynku nr 135 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork
Numer referencyjny 22.BLT.SZP.2612.43.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, którym jest wykonanie robót przy remoncie pomieszczeń piwnic budynku nr 135 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim. Na przedmiot zamówienia składa się m.in.: - remont pomieszczeń i korytarza piwnicy. Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie w czynnym obiekcie, pomieszczenia piwnic wyłączono z eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja kontraktowa ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45442100-8,

45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający w rezultacie przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, na Remont II i III piętra w budynku nr 135 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22 BLT Malbork ZP/9/II/2018/AP , zawarł w dniu 04.04.2018r. umowę nr 31/FIN/2018 z firmą WAJP" S.C.Wieczorek & Jakóbczak ul. Wodociągowa 1 B83-050 PRĘGOWO. W ogłoszeniu o zamówieniu (Ogłoszenie nr 520547-N-2018 z dnia 2018-02-20 r)zawarta została informacja o przewidywanych zamówieniach podobnych , a ich wartość zgodnie z dyspozycją art. 32 ust.3 Pzp uwzględniona została w wartości zamówienia. To oznacza, iż potrzebę wykonania zamówień podobnych Zamawiający przewidział już na etapie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia podobnego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, co objęte zamówieniem podstawowym. Wartość szacunkowa zamówienia podobnego objętego niniejszym postępowaniem ukształtowała się na poziomie poniżej progów określonych wart. 11 ust. 8 ustawy. W związku z powyższym Zamawiający zamierza udzielić zamówienia podobnego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. W tym stanie rzeczy okoliczności przedstawionej wyżej wyczerpują przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt6 ustawy Pzp.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

"WAJP" S.C.Wieczorek & Jakóbczak, , ul. Wodociągowa 1 B, 83-080, PRĘGOWO, kraj/woj. pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.