eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, butów roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 550069857-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Zielona Góra: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, butów roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000, ul. Zjednoczenia 110 C, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 62 322 91 97, e-mail dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks 68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url): www.zgk.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, butów roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania 1 - dostawa odzieży roboczej oraz butów roboczych 1) Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm oraz wymagania oceny zgodności określonych w odrębnych przepisach. 2) Materiały, z których wykonane będą ubrania muszą być uszyte z mocnych nici, zapewniać długi okres użytkowania. Nie mogą się odkształcać ani rozciągać. Dopuszcza się kurczliwość ubrań maksymalnie do 2%. 3) Odzież określona w opisie przedmiotu zamówienia w tabeli (poz.1-12) musi być przystosowana do prania przemysłowego, a wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, taśmy odblaskowe oraz kolory itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania i czyszczenia. 4) Wszystkie ubrania muszą posiadać nadruk na metce z oznaczeniem rozmiaru, składu, sposobu prania, a także identyfikacja firmy/producenta, numer normy, jeżeli wymagają tego przepisy, itp. 8) Dostawa przedmiotu zamówienia podzielona będzie na dwie główne dostawy wiosenną dla odzieży roboczej letniej oraz jesienną dla odzieży roboczej zimowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sukcesywnych pojedynczych dostaw dla odzieży na wymianę lub dla nowych pracowników. Zadania 2 - dostawa środków ochrony indywidualnej 1) Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm oraz wymagania oceny zgodności określonych w odrębnych przepisach. 2) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r., przy czym pierwsza dostawa wynosić będzie ok. 20% ogólnego zamówienia. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego pocztą elektroniczną, faksem lub telefonicznie (potwierdzone e-mailem). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia przedmiotu zamówienia, lub ograniczenia ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiany wynosić będą nie więcej niż 10% wartości przedmiotu zamówienia. Zwiększenie wartości zostanie potwierdzone aneksem do umowy. Zmiana wielkości przedmiotu zamówienia określona w niniejszym punkcie nie uprawnia Wykonawcy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.

II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0

Dodatkowe kody CPV:

18110000-3,

18130000-9,

18113000-4,

18800000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, jeżeli zachodzi następująca okoliczność:w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W niniejszym postępowaniu,uprzednio prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający zaprosił do negocjacji bez ogłoszenia 3 Wykonawców, aby w wyniku negocjacji ustalić warunki techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oraz warunki umowy umożliwiające złożenie ofert.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa odzieży roboczej oraz butów roboczych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa środków ochrony indywidualnej


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

LULEX Michał Lulkowski, , ul. 3 Maja 108, 26-110, Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie

LULEX Michał Lulkowski, , ul. 3 Maja 108, 26-110, Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.