eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Usługa asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-04-22

Ogłoszenie nr 550068796-N-2020 z dnia 22-04-2020 r.

Piaseczno: Usługa asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Krajowy numer identyfikacyjny 15891289000000, ul. ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, e-mail rzp@piaseczno.eu, faks 022 70 17 692.
Adres strony internetowej (url): www.piaseczno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO
Numer referencyjny Spr. 35/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO

II.5) Główny Kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający działa w oparciu o art. 66 w związku z art. 67 ust 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: Oprogramowanie użytkowe - Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO zostało zakupione w 1998 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego od Zakładu Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. (obecnie Asseco Data Systems S.A.). W obliczu zachodzących zmian obowiązujących przepisów prawa oraz obowiązkowi zapewnienia zgodności użytkowanych systemów informatycznych z aktualnymi przepisami, zachodzi konieczność aktualizacji programów, struktur bazy danych Systemu OTAGO. Od początku użytkowania System OTAGO był objęty asystą techniczną producenta. Jedynym wykonawcą mogącym świadczyć te usługi jest Firma Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni 81-321 przy ul. Podolskiej 21. Firma posiada prawa wyłączne wynikające z praw autorskich do programów Systemu OTAGO, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotowej usługi przez inne podmioty. Asseco Data Systems S.A. oświadczyła, że Spółce przysługują majątkowe prawa autorskie do kodu źródłowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - Systemu OTAGO oraz że nie wyrażają zgody na powierzenie innemu podmiotowi dokonywania jakichkolwiek modyfikacji Systemu OTAGO. W związku z powyższym nie istnieje rozwiązanie alternatywne ani zastępcze pozwalające zrealizować w/w usługę asysty technicznej. Jedynym więc podmiotem uprawnionym do dokonania aktualizacji, konserwacji, modyfikacji, czy rozwijania oraz świadczenia usługi asysty technicznej wyżej wymienionego Systemu jest firma Asseco Data Systems S.A. i tylko temu podmiotowi zamówienie to może zostać udzielone.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.