eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Promocja Miasta Białystok podczas "Białystok New Pop Festival" odbywającego się w lipcu 2019 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-04-05

Ogłoszenie nr 550067462-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.

Białystok: Promocja Miasta Białystok podczas "Białystok New Pop Festival" odbywającego się w lipcu 2019 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Białystok podczas "Białystok New Pop Festival" odbywającego się w lipcu 2019 r.
Numer referencyjny KPS-II.271.31.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wpisanie nazwy Białystok do oficjalnej nazwy Festiwalu w brzmieniu "Białystok New Pop Festival", 2)nadanie Miastu tytułu Głównego Partnera Festiwalu, którym miasto może się posługiwać w komunikacji marketingowej, 3)zaprezentowanie nazwy miasta Białystok jako Głównego Partnera Festiwalu w formie zapowiedzi konferansjera podczas wydarzeń Festiwalu, 4)zorganizowanie i obsługę konferencji prasowej w terminie uzgodnionym i z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, 5)zapewnienie ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych patronów medialnych nad Festiwalem, 6)przeprowadzenie kampanii promocyjnej Festiwalu w tym między innymi kampanii z wykorzystaniem mediów będących w dyspozycji Agory-wstępny plan promocji stanowi Załącznik Nr 1 do umowy - ostateczny plan zostanie przedstawiony najpóźniej do 30 kwietnia 2019 r., 7)produkcję spotu promującego Festiwal ze słownym zaprezentowaniem nazwy Miasta i ekspozycją znaku graficznego Miasta i słowne zaprezentowanie nazwy Miasta, 8)umożliwienie stworzenia strefy promocyjnej Miasta Białystok, w wyznaczonym przez Organizatora miejscu na terenie Festiwalu, 9)zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu muzycznego dla młodych talentów z Białegostoku, z główną nagrodą w postaci występu na scenie Festiwalu oraz promocja programu stypendiów artystycznych przyznawanych corocznie przez Miasto, 10)udostępnienie materiałów audiowizualnych na potrzeby promocji Miasta Białystok, 11)zamieszczanie informacji o Partnerze Głównym we wszystkich materiałach emitowanych przez Organizatora Festiwalu, 12)przygotowanie strony internetowej Festiwalu i umieszczenie na niej oficjalnych informacji o współpracy z Miastem oraz znaku graficznego miasta Białystok linkującego do głównej strony internetowej Miasta, 13)umożliwienie zabrania głosu przedstawicielom Zamawiającego na scenie głównej, w czasie uzgodnionym z Organizatorem, 14)emisje spotów promocyjnych na telebimach (o ile takowe będą) w trakcie trwania Festiwalu, minimum 4 emisji spotów po ok.15 sekund w ciągu 2 dni Festiwalu, między koncertami na dużej scenie Festiwalu; 15)przekazanie Zamawiającemu bezpłatnych wejściówek na poszczególne wydarzenia Festiwalu w ilości uzgodnionej pomiędzy stronami w drodze korespondencji mailowej; 16)udzielenie zgody na użycie nazwy i wzoru graficznego Festiwalu w komunikacji marketingowej Miasta Białystok o treści "Miasto Białystok główny Partner Białystok New Pop Festival", w tym na stronach internetowych miasta, publikacjach promocyjnych, wydawnictwach i materiałach promocyjnych.

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 406504.07
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit 1 a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W celu promocji Miasta Białystok Zamawiający zamierza nawiązać współpracę z Agora S.A., która jest organizatorem "Białystok New Pop Festival", który odbędzie się w lipcu 2019 r. Festiwal jest prestiżowym wydarzeniem prezentującym tylko dobry, ambitny i wyłącznie polski pop z udziałem lokalnych artystów i gwiazd polskiej sceny muzycznej. Warto podkreślić, że to jedyny tego typu festiwal organizowany w Białymstoku. Agora S.A. jest autorem koncepcji kreatywnej festiwalu. Jest również autorem scenariusza festiwalu, scenografii, scenariusza promocji, scenariusza spotów radiowych, telewizyjnych i internetowych, nazwy festiwalu i kreatorem jego znaku graficznego, a jednocześnie organizatorem największych imprez festiwalowych w Polsce. Ponadto Agora S.A. jest jedynym podmiotem skupiającym w swojej grupie kapitałowej szeroki wachlarz kanałów medialnych, które umożliwiają przeprowadzenie ogólnopolskiej i silnie zdywersyfikowanej kampanii promującej Festiwal (prasa, radio, telewizja, Internet), w tym w szczególności dysponuje siecią kin. Fakt ten pozwala dotrzeć z informacją do szerokiego grona odbiorców i różnych grup społecznych. Celem ochrony posiadanych praw spółka złożyła wniosek o zastrzeżenie znaku słowno-graficznego festiwalu, a Decyzją znak: DT-I.Z.484171.4.kkie z dnia 12 września 2018 r., Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej udzielił prawa ochronnego na znak towarowy słowno-graficzny "Białystok New Pop Festival" na rzecz Agora Spółka Akcyjna. Z racji posiadanych praw autorskich i patentowych Spółka jest jedynym Wykonawca, będącym w stanie świadczyć powyższą usługę na rzecz Zmawiającego. Z uwagi na powyższe, że firma Agora S.A. jest autorem i jednocześnie organizatorem festiwalu, uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki. Firma zapewnia wysoką jakość oferty programowej i doskonały poziom realizacji przedsięwzięcia, co w znacznym stopniu przekłada się na zainteresowanie rynku tym wydarzeniem. Połączenie planów promocyjnych miasta z organizowaną imprezą przyczynia się do budowania i umacniania pozycji Białegostoku na rynku ogólnopolskim i wpisuje się w realizację planów i założeń miasta jako miejsca wartościowych wydarzeń artystycznych i kulturalnych. Wpływa również bardzo korzystnie na skuteczność innych równoległych działań promocyjnych. Obecność Festiwalu w Białymstoku to znakomita promocja miasta, świadectwo ambicji kulturalnych mieszkańców i dbałość samorządu o zaspokajanie potrzeb kulturalnych i dbałość o wysokie standardy życia w mieście. Festiwal podniesie atrakcyjność Miasta oraz wyraźnie wpłynie na budowanie wizerunku marki Białegostoku.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Agora Spółka Akcyjna, , ul. Czerska 8/10, 00-732, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.