Ogłoszenie nr 550067462-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.
Białystok: Promocja Miasta Białystok podczas "Białystok New Pop Festival" odbywającego się w lipcu 2019 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Miasta Białystok podczas "Białystok New Pop Festival" odbywającego się w lipcu 2019 r.
Numer referencyjny
KPS-II.271.31.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)wpisanie nazwy Białystok do oficjalnej nazwy Festiwalu w brzmieniu "Białystok New Pop Festival",
2)nadanie Miastu tytułu Głównego Partnera Festiwalu, którym miasto może się posługiwać w komunikacji marketingowej,
3)zaprezentowanie nazwy miasta Białystok jako Głównego Partnera Festiwalu w formie zapowiedzi konferansjera podczas wydarzeń Festiwalu,
4)zorganizowanie i obsługę konferencji prasowej w terminie uzgodnionym i z udziałem przedstawicieli Zamawiającego,
5)zapewnienie ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych patronów medialnych
nad Festiwalem,
6)przeprowadzenie kampanii promocyjnej Festiwalu w tym między innymi kampanii z wykorzystaniem mediów będących w dyspozycji Agory-wstępny plan promocji stanowi Załącznik Nr 1 do umowy - ostateczny plan zostanie przedstawiony najpóźniej do 30 kwietnia 2019 r.,
7)produkcję spotu promującego Festiwal ze słownym zaprezentowaniem nazwy Miasta
i ekspozycją znaku graficznego Miasta i słowne zaprezentowanie nazwy Miasta,
8)umożliwienie stworzenia strefy promocyjnej Miasta Białystok, w wyznaczonym przez Organizatora miejscu na terenie Festiwalu,
9)zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu muzycznego dla młodych talentów z Białegostoku, z główną nagrodą w postaci występu na scenie Festiwalu oraz promocja programu stypendiów artystycznych przyznawanych corocznie przez Miasto,
10)udostępnienie materiałów audiowizualnych na potrzeby promocji Miasta Białystok,
11)zamieszczanie informacji o Partnerze Głównym we wszystkich materiałach emitowanych przez Organizatora Festiwalu,
12)przygotowanie strony internetowej Festiwalu i umieszczenie na niej oficjalnych informacji o współpracy z Miastem oraz znaku graficznego miasta Białystok linkującego do głównej strony internetowej Miasta,
13)umożliwienie zabrania głosu przedstawicielom Zamawiającego na scenie głównej, w czasie uzgodnionym z Organizatorem,
14)emisje spotów promocyjnych na telebimach (o ile takowe będą) w trakcie trwania Festiwalu, minimum 4 emisji spotów po ok.15 sekund w ciągu 2 dni Festiwalu, między koncertami na dużej scenie Festiwalu;
15)przekazanie Zamawiającemu bezpłatnych wejściówek na poszczególne wydarzenia Festiwalu w ilości uzgodnionej pomiędzy stronami w drodze korespondencji mailowej;
16)udzielenie zgody na użycie nazwy i wzoru graficznego Festiwalu w komunikacji marketingowej Miasta Białystok o treści "Miasto Białystok główny Partner Białystok New Pop Festival", w tym na stronach internetowych miasta, publikacjach promocyjnych, wydawnictwach i materiałach promocyjnych.
II.5) Główny Kod CPV:
79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
406504.07
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit 1 a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
W celu promocji Miasta Białystok Zamawiający zamierza nawiązać współpracę z Agora S.A., która jest organizatorem "Białystok New Pop Festival", który odbędzie się w lipcu 2019 r.
Festiwal jest prestiżowym wydarzeniem prezentującym tylko dobry, ambitny i wyłącznie polski pop z udziałem lokalnych artystów i gwiazd polskiej sceny muzycznej. Warto podkreślić, że to jedyny tego typu festiwal organizowany w Białymstoku.
Agora S.A. jest autorem koncepcji kreatywnej festiwalu. Jest również autorem scenariusza festiwalu, scenografii, scenariusza promocji, scenariusza spotów radiowych, telewizyjnych i internetowych, nazwy festiwalu i kreatorem jego znaku graficznego, a jednocześnie organizatorem największych imprez festiwalowych w Polsce.
Ponadto Agora S.A. jest jedynym podmiotem skupiającym w swojej grupie kapitałowej szeroki wachlarz kanałów medialnych, które umożliwiają przeprowadzenie ogólnopolskiej i silnie zdywersyfikowanej kampanii promującej Festiwal (prasa, radio, telewizja, Internet), w tym w szczególności dysponuje siecią kin. Fakt ten pozwala dotrzeć z informacją do szerokiego grona odbiorców i różnych grup społecznych. Celem ochrony posiadanych praw spółka złożyła wniosek o zastrzeżenie znaku
słowno-graficznego festiwalu, a Decyzją znak: DT-I.Z.484171.4.kkie z dnia 12 września 2018 r., Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej udzielił prawa ochronnego na znak towarowy słowno-graficzny "Białystok New Pop Festival" na rzecz Agora Spółka Akcyjna.
Z racji posiadanych praw autorskich i patentowych Spółka jest jedynym Wykonawca, będącym w stanie świadczyć powyższą usługę na rzecz Zmawiającego. Z uwagi na powyższe, że firma Agora S.A. jest autorem i jednocześnie organizatorem festiwalu, uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki. Firma zapewnia wysoką jakość oferty programowej i doskonały poziom realizacji przedsięwzięcia, co w znacznym stopniu przekłada się na zainteresowanie rynku tym wydarzeniem. Połączenie planów promocyjnych miasta z organizowaną imprezą przyczynia się do budowania i umacniania pozycji Białegostoku na rynku ogólnopolskim i wpisuje się w realizację planów i założeń miasta jako miejsca wartościowych wydarzeń artystycznych i kulturalnych. Wpływa również bardzo korzystnie na skuteczność innych równoległych działań promocyjnych.
Obecność Festiwalu w Białymstoku to znakomita promocja miasta, świadectwo ambicji kulturalnych mieszkańców i dbałość samorządu o zaspokajanie potrzeb kulturalnych i dbałość o wysokie standardy życia w mieście.
Festiwal podniesie atrakcyjność Miasta oraz wyraźnie wpłynie na budowanie wizerunku marki Białegostoku.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Agora Spółka Akcyjna,
,
ul. Czerska 8/10,
00-732,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule"zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie:"Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie: "Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza (droga wojewódzka Nr 681) w Brańsku".
- Remont drogi powiatowej Nr 1565B na odcinku od m. Brzozowo Stare do m. Brzozowo Panki - Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych SP Nr 43, ul. Stroma 16-cz I SP Nr 44, ul. Rumiankowa 13-cz II ZS-P Nr 5, ul. Magnoliowa 13-cz III
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2024 roku
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- "Usługi w zakresie promocji- gadżety promocyjne, roll-up, winder, ścianka reklamowa"
- Kampania promująca projekt "Pracownicy - najlepsza inwestycja dla firmy".
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.