Ogłoszenie nr 550055144-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.
Łańcut: wykonywanie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, placów na terenie miasta Łańcuta OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łańcut, Krajowy numer identyfikacyjny 69058175500000,
ul. Plac Sobieskiego
18,
37-100
Łańcut, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
172 252 202, e-mail
urzad@um-lancut.pl, faks
172 252 021.
Adres strony internetowej (url): www.lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, placów na terenie miasta Łańcuta
Numer referencyjny
ZP.271.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonywanie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, placów na terenie miasta Łańcuta
II.5) Główny Kod CPV:
50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Postępowanie zostało wszczęte na podst. art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. 1 a ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, które może wykonać jeden Wykonawca z przyczyn technicznych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Leżajsk,
,
ul. Polna 10a,
37-300,
Leżajsk, kraj/woj.
podkarpackie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE BYŁEGO BUDYNKU URZĘDU GMINY W KOSINIE.
- "Remont i przebudowa budynku służbówki tzw. "Dyrektorówki" wchodzącego w skład dawnego zespołu myśliwskiego Julin" dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja I
więcej: przetargi w Łańcucie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.