Ogłoszenie z dnia 2020-02-21
Ogłoszenie nr 550032218-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.
Poznań: Opracowanie Projektu Wykonawczego dla zakresu 2.1 wraz z pełnieniem Nadzoru Autorskiego" w ramach projektu unijnego pn. «Program Centrum - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 Grudnia, pl. Wolności, Towarowa»" - zamówienie podobne OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe: Inwestor Zastępczy - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu działa w imieniu i na rzecz Miasta Poznania na podstawie Zarządzenia nr 407/2018/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 11 czerwca 2018r. w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, a także pełnomocnictw udzielonych spółce przez Prezydenta Miasta Poznania w celu realizacji zadań inwestycyjnych oraz Wskazania do Realizacji przekazanego przez Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta Urzędu Miasta Poznania - Dysponenta środków z budżetu Miasta Poznania przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. W zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia publicznego Inwestor Zastępczy działa jako Pełnomocnik na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potrzeb niniejszego postępowania przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniach dot. postępowania, odwołania do "Zamawiającego", dot. każdorazowo Inwestora Zastępczego - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. za wyjątkiem Beneficjenta znwu wnoszonego w formie innej niż pieniężna (Beneficjent - Miasto Poznań).
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30268953900000,
ul. Plac Wiosny Ludów
2,
61-831
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618842010, e-mail
zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl, faks
618666004.
Adres strony internetowej (url): www.pim.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Projektu Wykonawczego dla zakresu 2.1 wraz z pełnieniem Nadzoru Autorskiego" w ramach projektu unijnego pn. «Program Centrum - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 Grudnia, pl. Wolności, Towarowa»" - zamówienie podobne
Numer referencyjny
PIM/02/20/ZP13/2019-220
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do zaprojektowania (wykonania projektów wykonawczych, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót i innych, które okażą się niezbędne na etapie procesu projektowego.
CPV:
71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
- usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71330000-0 - różne usługi inżynieryjne, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją, 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego, 71354000-4 - usługi sporządzania map, 71510000-6 - usługi badania terenu
II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "Pzp" lub "Ustawą" (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) ponieważ zachodzą następujące przesłanki:
- w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (umowa w sprawie zamówienia podstawowego RU-101/PIM/19/JK/2017-142 została zawarta 25/01/2019 r.), na zadanie pn.: "Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z inwentaryzacją i uzyskaniem niezbędnych decyzji budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa fragmentu ulicy św. Marcin na odcinku od Mostu Uniwersyteckiego do Al. Niepodległości wraz ze skrzyżowaniem z Al. Niepodległości oraz Towarową" w ramach projektu "Program Centrum - etap I (prace projektowe i inwentaryzacja dla Zakresu IV)" postępowanie numer PIM/07/18/ZP63/2017-142;
- dotychczasowemu Wykonawcy usług (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Lider: SAFEGE S.A.S. Société par Actions Simplifiée, 15-27 rue du Port, Parc de I´IIe, 92000 Nanterre, Francja Adres do korespondencji: SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce Al. Jerozolimskie 134, Eurocentrum Office Complex, budynek Gamma 02-305 Warszawa e-mail: przetargi@safege.p Partner: Graph`it Studio sp. z o.o. ul. Stępińskiego 22/30/ lok. 424 00-739 Warszawa, e-mail: office@graphistudio.com);
- zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (pkt II.2.4) 4.Ogłoszenia o zamówieniu - Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy (do 50 % wartości zamówienia podstawowego) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Przedmiot wspomnianych zamówień stanowić będą podobne usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie tego rodzaju zamówień w szczególności, gdy zajdzie konieczność i/lub potrzeba wykonania zakresów prac nieuwzględnionych w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez powtórzenie podobnych usług co przewidziane w ramach zakresu zamówienia podstawowego);
- i jest zgodne z jego przedmiotem (Zamówienie podstawowe obejmowało i zamówienie podobne obejmuje przedmiot zamówienia: 71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71330000-0 - różne usługi inżynieryjne, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją, 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego, 71354000-4 - usługi sporządzania map, 71510000-6 - usługi badania terenu, a zamówienie podstawowe obejmowało branże: projekt układu architektonicznego ulicy wraz z zielenią, drogową, torową, trakcję, oświetlenie, sygnalizacje, ciepłociągi, elektroenergetykę, gaz, kanalizację, telekomunikację, zasilanie małej architektury, instalacje WZKiB, wodociągi i organizację ruchu, a zamówienie podobne: Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt drogowy, Projekt torowy, Projekt trakcji tramwajowej, Projekt oświetlenia ulicznego, Założenia architektoniczne - projekt małej architektury i nawierzchni, Projekt zieleni, Projekt przebudowy sieci elektroenergetycznej, Projekt przebudowy sieci gazowej, Projekt przebudowy sieci kanalizacji, Projekt sieci telekomunikacyjnych i informatycznej, Zasilanie małej architektury, Przebudowa sieci i urządzeń Systemów Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego oraz monitoringu, Projekt przebudowy sieci wodociągowej, Organizacja Ruchu) w ramach tego samego Projektu modernizacji centrum Miasta Poznania.
- oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości (przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego (3.048.780,50 pln z zamówieniami podobnymi) Zamawiający przewidział zamówienia podobne o wartości netto do 1.016.260,17 pln - wartość niniejszego zamówienia podobnego - 906.258,15 pln).
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Lider: SAFEGE S.A.S. Société par Actions Simplifiée i Partner: Graph`it Studio sp. z o.o.,
,
15-27 rue du Port, Parc de I´IIe,
92-000,
Nanterre, kraj/woj.
Francja
Graph`it Studio sp. z o.o.,
,
ul. Stępińskiego 22/30/ lok. 424,
00-739,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
- Sukcesywna dostawa sprzętu oraz środków kontrastowych dla pracowni diagnostyki obrazowej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki Użytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II
- "Wymiana stolarki w lokalach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 7 części"
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Przebudowa chodnika w ul. Św. Rocha w Poznaniu po stronie północnej na odcinku od ul. Serafitek do ul. Jana Pawła II wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w Odrowążu
- Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat.6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach MOPR w budynkach przy ul. Malmeda 8, Mieszka I 8c, Bema 2, Swobodnej 24.
- Remont zabytkowej kapliczki w Brzózie Królewskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.