Ogłoszenie nr 550032201-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.
Czerwionka-Leszczyny: Wykonanie prac porządkowych i zabezpieczających po pożarach budynków położonych przy ul. Hallera 6 w Czerwionce - Leszczynach oraz przy ul. Wolności 25 (działka nr 2986/236) w Czerwionce - Leszczynach wraz z utylizacją odpadów. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 24078583100000,
ul. ul. Ligonia
,
44-238
Czerwionka-Leszczyny, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-32 4311440, e-mail
zgm@czerwionka-leszczyny.com.pl, faks
0-32 4311593.
Adres strony internetowej (url): www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac porządkowych i zabezpieczających po pożarach budynków położonych przy ul. Hallera 6 w Czerwionce - Leszczynach oraz przy ul. Wolności 25 (działka nr 2986/236) w Czerwionce - Leszczynach wraz z utylizacją odpadów.
Numer referencyjny
01/01/WR/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący m.in.:
- zabezpieczenie terenu wokół budynków przed dostępem osób nieuprawnionych wraz z ogrodzeniem terenu wokół budynków;
- wykonanie wszelkich prac porządkowych i prac rozbiórkowych w zakresie koniecznym dla zapewnienia bezpieczeństwa i uniknięcia zagrożenia mogącego powstać wewnątrz oraz na zewnątrz budynków;
- załadunek i utylizacja odpadów;
- pokrycie budynków folią zabezpieczającą budowle przed wpływem warunków atmosferycznych ( w tym wykonanie robót koniecznych dla mocowania folii).
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
277778.00
Waluta:
pln
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W wyniku postępowania prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki przeprowadzonego wg przepisów określonych ustawą - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843),- art. 67 ust. 1 pkt 3, wskutek zdarzenia losowego (pożarów budynków ul. Hallera 6 oraz Wolności 25 w Czerwionce - Leszczynach) zagrażającego bezpośrednio życiu i zdrowiu ludzi oraz grożącego powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż zaistniała, w tym możliwością wystąpienia katastrofy budowlanej wskutek utraty stabilności budynku Zamawiający, wybrał tryb postępowania z wolnej ręki, gdyż była to sytuacja wyjątkowa, przyczyny tej sytuacji Zamawiający nie mógł przewidzieć oraz przyczyny jej wystąpienia nie leżą po stronie Zamawiającego. W sytuacji tej wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia jakim jest zabezpieczenie terenu wokół budynków przed dostępem osób nieuprawnionych oraz wykonanie wszelkich prac porządkowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa na zewnątrz i wewnątrz budynków dotkniętych pożarem. Dodatkowo Zamawiający nie może zachować terminów dla innych trybów udzielania zamówienia, gdyż powstała sytuacja wymaga natychmiastowej reakcji Zamawiającego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Ardach Sp.z o . o. ,
,
ul. Jutrzenki 68g,
44-251,
Rybnik, kraj/woj.
śląskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.