eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Promocja potencjału gospodarczego oraz walorów turystycznych województwa lubelskiego podczas cyklicznych halowych zawodów jeździeckich CAVALIADA TOUR w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-02-13

Ogłoszenie nr 550028705-N-2019 z dnia 13-02-2019 r.

Lublin: Promocja potencjału gospodarczego oraz walorów turystycznych województwa lubelskiego podczas cyklicznych halowych zawodów jeździeckich CAVALIADA TOUR w Warszawie. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000, ul. ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 44 16 636, e-mail zamowienia@lubelskie.pl, faks 81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja potencjału gospodarczego oraz walorów turystycznych województwa lubelskiego podczas cyklicznych halowych zawodów jeździeckich CAVALIADA TOUR w Warszawie.
Numer referencyjny OP-IV.272.8.2019.ELB

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji potencjału gospodarczego oraz walorów turystycznych województwa lubelskiego podczas cyklicznych halowych zawodów jeździeckich CAVALIADA TOUR, które odbędą się w Warszawie w dniach w dniach 7-10 marca 2019 r. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego podczas zawodów, które obejmować będą m. in. następujące działania: 1) umieszczenie roll-upu reklamowego w obszarze strefy Vip, roll-up dostarcza Zamawiający; 2) umieszczenie logo województwa lubelskiego na przeszkodzie usytuowanej na arenie zawodów - gwarancja ekspozycji przeszkody na min. 1 konkursie w ciągu każdego dnia, przeszkodę według indywidualnego projektu wykona Wykonawca; 3) nadanie Zamawiającemu tytułu "Partner Cavaliady Warszawa"; 4) emisję spotów reklamowych Zamawiającego na telebimie zlokalizowanym przy arenie zawodów każdego dnia trwania Cavaliady Warszawa 2019; spoty w podanej przez Wykonawcę specyfikacji przygotuje Zamawiający; 5) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego min. 15m2 niezabudowanej powierzchni wystawienniczej w pawilonie A celem organizacji przez Zamawiającego ekspozycji reklamowej województwa lubelskiego; 6) Umieszczenie logotypu promocyjnego województwa lubelskiego w szczególności w materiałach związanych z zawodami jeździeckimi CAVALIADA TOUR w Warszawie, w czasie trwania umowy tj. 7-10 marca 2019 r.; logotyp powinien zawierać elementy zgodne z wytycznymi stosowanymi do projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Województwa Lubelskiego, jn.;

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie podstawie art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie: Cavaliada TOUR wpisuje się do innowacyjnego i jedynego w skali europejskiej cyklu wydarzeń hippicznych, ujętego w kalendarzu Federacji Jeździeckiej. Założeniem każdej z edycji cyklu jest jej wielowymiarowy charakter, ponieważ oprócz wielkich sportowych emocji i popularyzacji aktywnej formy wypoczynku, jest znakomitą okazją do promocji naszego Województwa. Ponadto zawody są połączeniem sportu z biznesem oraz rozrywką "z jeździectwem w tle". Przez wszystkie dni trwania imprezy sportowym emocjom i rozrywce towarzyszyć będzie Kiermasz Sprzętu i Akcesoriów Jeździeckich. Wydarzenie co roku cieszy się wielkim zainteresowaniem ogólnopolskich mediów; od lat najważniejsze konkursy jeździeckie transmitowane są "na żywo," a później retransmitowane przez kanały telewizji publicznej. W ramach umowy zapewniona jest min. obecność promocyjnego logotypu województwa lubelskiego na materiałach drukowanych związanych z organizacją imprezy oraz na stronach internetowych, w informacjach prasowych i medialnych. Należy nadmienić, że Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 14, są jedynym pomysłodawcą i organizatorem Międzynarodowych Zawodów Jeździeckich zwanych Cavaliadą TOUR w Polsce. Stoisko promocyjne województwa lubelskiego na finale Cavaliada TOUR w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie ma na celu dodatkową promocję Regionu jako partnera Cavaliady oraz dotarcie z komunikatem promocyjnym województwa lubelskiego do szerokiego grona odbiorców. TVP prowadzi transmisje z najważniejszych elementów omawianego wydarzenia w związku z powyższym zapewnia to wysoki ekwiwalent mediowy oraz wysoki poziom ekspozycji logotypów. Biorąc pod uwagę specyfikację i zakres promocji - nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., , ul. Głogowska 14, 60-734, Poznań,, , , , , kraj/woj. Polska


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.