eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU DO SZKOLNYCH PRACOWNI PRZYRODNICZYCH W RAMACH PROJEKTU "INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-07

Ogłoszenie nr 550024998-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.

Wołów: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU DO SZKOLNYCH PRACOWNI PRZYRODNICZYCH W RAMACH PROJEKTU "INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
RPO WD 2014-2020, Oś 10, działanie 10.2, Poddziałanie 10.2.1


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 34, 56100 Wołów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 319 13 05, e-mail sekretariat@wolow.pl, faks 71 319 13 03.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU DO SZKOLNYCH PRACOWNI PRZYRODNICZYCH W RAMACH PROJEKTU "INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ"
Numer referencyjny PZP.271.4.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia placówek oświatowych (Szkoła Podstawowa nr 1 w Wołowie, Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Krzydlinie Wielkiej, Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Starym Wołowie, Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Warzęgowie ) w materiały dydaktyczne oraz narzędzia sprzęt do szkolnych pracowni w ramach projektu RPDS.10.02.01-02-0036/18-00 "Inwestycja w przyszłość". Zadanie obejmuje Dostawę wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni przyrodniczych. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować, że dostarczone urządzenia i sprzęt będą fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. oraz posiadają odpowiednio wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty i zezwolenia. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towarów do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, a także wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca wypełniając "Formularz ceny stanowiącej przedmiot negocjacji" dla poszczególnych placówek oświatowych Zamawiającego jest zobligowany do zachowania takich samych wartości cenowych dla poszczególnych produktów powtarzających się w poszczególnych placówkach oświatowych. Wykonawca wypełniając "Formularz ceny stanowiącej przedmiot negocjacji" dla poszczególnych placówek oświatowych Zamawiającego jest zobligowany do zachowania takich samych wartości cenowych dla poszczególnych produktów powtarzających się w poszczególnych placówkach oświatowych. Zamawiający zweryfikuje podane przez Wykonawcę wartości w trakcie prowadzenia negocjacji. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz wymagania techniczne opisano w załączniku nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6

Dodatkowe kody CPV:

39162000-5,

39162110-9,

38900000-4,

38510000-3,

38120000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W dniu 17.01.2019 r. Burmistrz Gminy Wołów wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Zakup wraz z dostawą wyposażenia, materiałów dydaktycznych oraz sprzętu do szkolnych pracowni przyrodniczych w ramach projektu "INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ"", zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "Wykonawca wypełniając Formularz cenowy dla poszczególnych placówek oświatowych Zamawiającego jest zobligowany do zachowania takich samych wartości cenowych dla poszczególnych produktów powtarzających się w poszczególnych placówkach oświatowych. Zastosowanie różnych wartości cenowych dla tych samych produktów będzie skutkowało odrzuceniem złożonej oferty". Wszystkie oferty zostały odrzucone z postępowania, ponieważ Wykonawcy nie zastosowali się do postanowień SIWZ tj. zastosowali różne wartości cenowe dla różnych rodzajów asortymentów w poszczególnych placówkach oświatowych. W związku z powyższym oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2). Zamawiający w dniu 31.01.2019 r. działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Okoliczności wskazane powyżej stanowią podstawę do wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o., , ul. Słowiańska 7, 48-300, Nysa, kraj/woj. opolskie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.