Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-01-30
Ogłoszenie nr 550019486-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.
Koszalin: "Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, terenów zewnętrznych utwardzonych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 WOG Koszalin - Grupa Zabezpieczenia Koszalin" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000,
ul. 4 Marca
3,
75-901
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, terenów zewnętrznych utwardzonych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 WOG Koszalin - Grupa Zabezpieczenia Koszalin"
Numer referencyjny
7/WOG/U/Infrastr./19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych budynków, terenów zewnętrznych utwardzonych w kompleksach nieruchomości wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 WOG Koszalin - Grupa Zabezpieczenia Koszalin
Zastosowane przez Wykonawcę środki czystości i materiały higieniczne, muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania ogólne, organizacyjne do systemu sprzątania:
1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach.
Sprzątanie realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek - czwartek od godz. 7.00 do godz. 15.30. piątek od godz. 7.00 do godz. 13.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Wyjątek stanowią powierzchnie niżej wymienionego budynku, gdzie sprzątanie musi odbywać się w innych godzinach i z inną częstotliwością:
Sprzątanie stołówki budynku nr 60 w kompleksie 8209, w godzinach:
- od poniedziałku do piątku : od godz. 7.00 do godz. 15.30 i
- od poniedziałku do piątku : od godz. 19.00 do godz. 20.00
- sobota: od godz. 14.30 do godz. 16.30
2. Sprzątanie służbowych pokoi noclegowych.
Usługa wykonywana na pisemne wezwanie Kierownika GZ lub osobę przez niego upoważnioną, tylko w dniach użytkowania pokoi noclegowych - system dzienny, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek - czwartek od godz. 7.00 do godz. 15.30. piątek od godz. 7.00 do godz. 13.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Decyzję o sprzątaniu pokoi podejmuje kierownik GZ lub osoba przez niego upoważniona.
Uwaga: maksymalna liczba sprzątań w miesiącu - 10 dni roboczych, co musi zostać uwzględnione przy ustalaniu ryczałtowej ceny miesięcznej.
Usługa wykonywana najpóźniej w dniu następnym od dnia pisemnego zgłoszenia.
3. Usuwanie śniegu i lodu z terenów utwardzonych oraz posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych dla pieszych i pojazdów mechanicznych realizowane będzie 24 godziny na dobę, z częstotliwością zapewniającą bezpieczne poruszanie się po nich. Do czynności tych należy przystąpić w terminie do dwóch godzin od wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi i zlodowaceń powierzchni (zakazuje się użycia chemikaliów!).
4. Zakres sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach.
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, stanowi usługę kompleksową
obejmującą :Utrzymanie w czystości powierzchni podłóg:
o Zamiatanie i mycie podłóg, posadzek zmywalnych,
o Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników,
Czyszczenie i konserwacja sprzętu kwaterunkowego, mebli oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie pomieszczeń:
o mycie powierzchni szklanych ( luster, gablot),
o usuwanie zabrudzeń z powierzchni sprzętu kwaterunkowego.
o usuwanie osadzonego kurzu z urządzeń biurowych i sprzętu kwaterunkowego.
Mycie powierzchni zmywalnych oraz usuwanie pajęczyn w sposób nie powodujący zabrudzeń.
Utrzymanie czystości toalet:
o Mycie i dezynfekowanie wszystkich urządzeń sanitarnych oraz armatury.
o Mycie glazury i terakoty, powierzchni luster, wyposażenia ruchomego: pojemników na ręczniki papierowe, uchwytów do papieru toaletowego, dozowników mydła, suszarek do rąk itp.
o Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza, kostek WC - koszt materiałów w ramach ryczałtowej ceny za utrzymanie 1m2 powierzchni.
Opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek do papieru i innych pojemników na odpady w pomieszczeniach wraz z wymianą plastikowych worków i wynoszenie śmieci do pojemników ustawionych przez Zamawiającego, z zachowaniem zasad segregacji odpadów:
Zakup worków na śmieci, dostosowanych do pojemników ustawionych przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy, w ramach ryczałtowej ceny za utrzymanie 1m2 powierzchni.
Utrzymanie w czystości wejść do budynku, w tym:
o stolarki drzwiowej oraz znajdujących się przy wejściach tablic informacyjnych,
. wycieraczek i otrząsaczy,
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
90900000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Konieczność wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dla przedmiotowego postępowania wynika ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z nałożonymi na Zamawiającego obowiązkami w zakresie utrzymania czystości i porządku w rejonie odpowiedzialności 17 WOG, stosowne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 11 grudnia 2018 r.,a ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 660661-N-2018, z terminem składania ofert 19 grudnia 2018 r. W wyznaczonym terminie zostały złożone trzy oferty. W dniu 11 stycznia 2019 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej i wyznaczył termin podpisania umowy na 22 stycznia 2019 r. W dniu 321 stycznia 2019 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpił od podpisania umowy. Cena pozostałych ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższała kwotę, jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym w dniu 22 stycznia 2019 r. Zamawiający podjął decyzję o zakończeniu postępowania nie korzystając z procedury opisanej w art. 94 ust. 3 ustawy Pzp.
W związku z powyższym, celem realizacji obowiązku zapewnienia właściwych warunków sanitarno-higienicznych, przeciwpożarowych oraz zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy, zasadnym jest dokonanie wyboru Wykonawcy na okres od 1 lutego 2019 r. do 28 lutego 2019 r. w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę na świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Grupa Zabezpieczenia Koszalin do czasu rozstrzygnięcia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego z Wykonawcą prowadzącym działalność na terenie objętym postępowaniem, przez co stwarzającym możliwość zaoferowania ceny niższej, którą Zamawiający będzie w stanie zapłacić.
Zamawiający po odstąpieniu od podpisania umowy przez Wykonawcę wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiotowe usługi. Zamówienie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 stycznia 2019 r. pod nr 506592-N-2019, ze względu na liczne pytania Wykonawców i konieczność przedłużenia terminu składania ofert do dnia 04.02.2019r. spowodowało po stronie Zamawiającego obowiązek przeprowadzenia procedury w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Należy podkreślić, że brak wyboru w terminie Wykonawcy rodzi taką wyjątkową sytuację, której Zamawiający nie mógł przewidzieć, a przedmiotowe usługi muszą być świadczone.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Konsorcjum firm: Lider: ECO - PLAN S.A. ul. Przemysłowa 33, 76 - 200 SŁUPSK Partner: "JANTAR 2" Sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 71 76 - 200 SŁUPSK Partner: "JANTAR" Sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 71 76 - 200 SŁUPSK,
,
ul. Przemysłowa 33,
76-200,
Słupsk, kraj/woj.
pomorskie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
- Zakup i sukcesywna dostawa leków dla Działu Farmacji Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.