eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › "Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, terenów zewnętrznych utwardzonych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 WOG Koszalin - Grupa Zabezpieczenia Koszalin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-30

Ogłoszenie nr 550019486-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.

Koszalin: "Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, terenów zewnętrznych utwardzonych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 WOG Koszalin - Grupa Zabezpieczenia Koszalin" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca 3, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, terenów zewnętrznych utwardzonych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 WOG Koszalin - Grupa Zabezpieczenia Koszalin"
Numer referencyjny 7/WOG/U/Infrastr./19

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych budynków, terenów zewnętrznych utwardzonych w kompleksach nieruchomości wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 WOG Koszalin - Grupa Zabezpieczenia Koszalin Zastosowane przez Wykonawcę środki czystości i materiały higieniczne, muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wymagania ogólne, organizacyjne do systemu sprzątania: 1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach. Sprzątanie realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek - czwartek od godz. 7.00 do godz. 15.30. piątek od godz. 7.00 do godz. 13.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Wyjątek stanowią powierzchnie niżej wymienionego budynku, gdzie sprzątanie musi odbywać się w innych godzinach i z inną częstotliwością: Sprzątanie stołówki budynku nr 60 w kompleksie 8209, w godzinach: - od poniedziałku do piątku : od godz. 7.00 do godz. 15.30 i - od poniedziałku do piątku : od godz. 19.00 do godz. 20.00 - sobota: od godz. 14.30 do godz. 16.30 2. Sprzątanie służbowych pokoi noclegowych. Usługa wykonywana na pisemne wezwanie Kierownika GZ lub osobę przez niego upoważnioną, tylko w dniach użytkowania pokoi noclegowych - system dzienny, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek - czwartek od godz. 7.00 do godz. 15.30. piątek od godz. 7.00 do godz. 13.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Decyzję o sprzątaniu pokoi podejmuje kierownik GZ lub osoba przez niego upoważniona. Uwaga: maksymalna liczba sprzątań w miesiącu - 10 dni roboczych, co musi zostać uwzględnione przy ustalaniu ryczałtowej ceny miesięcznej. Usługa wykonywana najpóźniej w dniu następnym od dnia pisemnego zgłoszenia. 3. Usuwanie śniegu i lodu z terenów utwardzonych oraz posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych dla pieszych i pojazdów mechanicznych realizowane będzie 24 godziny na dobę, z częstotliwością zapewniającą bezpieczne poruszanie się po nich. Do czynności tych należy przystąpić w terminie do dwóch godzin od wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi i zlodowaceń powierzchni (zakazuje się użycia chemikaliów!). 4. Zakres sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, stanowi usługę kompleksową obejmującą :Utrzymanie w czystości powierzchni podłóg: o Zamiatanie i mycie podłóg, posadzek zmywalnych, o Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, Czyszczenie i konserwacja sprzętu kwaterunkowego, mebli oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie pomieszczeń: o mycie powierzchni szklanych ( luster, gablot), o usuwanie zabrudzeń z powierzchni sprzętu kwaterunkowego. o usuwanie osadzonego kurzu z urządzeń biurowych i sprzętu kwaterunkowego. Mycie powierzchni zmywalnych oraz usuwanie pajęczyn w sposób nie powodujący zabrudzeń. Utrzymanie czystości toalet: o Mycie i dezynfekowanie wszystkich urządzeń sanitarnych oraz armatury. o Mycie glazury i terakoty, powierzchni luster, wyposażenia ruchomego: pojemników na ręczniki papierowe, uchwytów do papieru toaletowego, dozowników mydła, suszarek do rąk itp. o Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza, kostek WC - koszt materiałów w ramach ryczałtowej ceny za utrzymanie 1m2 powierzchni. Opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek do papieru i innych pojemników na odpady w pomieszczeniach wraz z wymianą plastikowych worków i wynoszenie śmieci do pojemników ustawionych przez Zamawiającego, z zachowaniem zasad segregacji odpadów: Zakup worków na śmieci, dostosowanych do pojemników ustawionych przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy, w ramach ryczałtowej ceny za utrzymanie 1m2 powierzchni. Utrzymanie w czystości wejść do budynku, w tym: o stolarki drzwiowej oraz znajdujących się przy wejściach tablic informacyjnych, . wycieraczek i otrząsaczy,

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3

Dodatkowe kody CPV:

90900000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Konieczność wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dla przedmiotowego postępowania wynika ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z nałożonymi na Zamawiającego obowiązkami w zakresie utrzymania czystości i porządku w rejonie odpowiedzialności 17 WOG, stosowne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 11 grudnia 2018 r.,a ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 660661-N-2018, z terminem składania ofert 19 grudnia 2018 r. W wyznaczonym terminie zostały złożone trzy oferty. W dniu 11 stycznia 2019 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej i wyznaczył termin podpisania umowy na 22 stycznia 2019 r. W dniu 321 stycznia 2019 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpił od podpisania umowy. Cena pozostałych ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższała kwotę, jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym w dniu 22 stycznia 2019 r. Zamawiający podjął decyzję o zakończeniu postępowania nie korzystając z procedury opisanej w art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. W związku z powyższym, celem realizacji obowiązku zapewnienia właściwych warunków sanitarno-higienicznych, przeciwpożarowych oraz zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy, zasadnym jest dokonanie wyboru Wykonawcy na okres od 1 lutego 2019 r. do 28 lutego 2019 r. w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę na świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie odpowiedzialności 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Grupa Zabezpieczenia Koszalin do czasu rozstrzygnięcia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego z Wykonawcą prowadzącym działalność na terenie objętym postępowaniem, przez co stwarzającym możliwość zaoferowania ceny niższej, którą Zamawiający będzie w stanie zapłacić. Zamawiający po odstąpieniu od podpisania umowy przez Wykonawcę wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiotowe usługi. Zamówienie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 stycznia 2019 r. pod nr 506592-N-2019, ze względu na liczne pytania Wykonawców i konieczność przedłużenia terminu składania ofert do dnia 04.02.2019r. spowodowało po stronie Zamawiającego obowiązek przeprowadzenia procedury w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Należy podkreślić, że brak wyboru w terminie Wykonawcy rodzi taką wyjątkową sytuację, której Zamawiający nie mógł przewidzieć, a przedmiotowe usługi muszą być świadczone.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Konsorcjum firm: Lider: ECO - PLAN S.A. ul. Przemysłowa 33, 76 - 200 SŁUPSK Partner: "JANTAR 2" Sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 71 76 - 200 SŁUPSK Partner: "JANTAR" Sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 71 76 - 200 SŁUPSK, , ul. Przemysłowa 33, 76-200, Słupsk, kraj/woj. pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.