eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont nawierzchni ulic Leonharda i Wyszyńskiego na odc. Od zjazdu do OBI do skrzyżowania z ul. Pstrowskiego (bez skrzyżowania), etap 3.3 i 3.4 od km 1+545 do km 1+959,90 - roboty uzupełniające, kontynuacja etapu 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-17

Ogłoszenie nr 550010606-N-2019 z dnia 17-01-2019 r.

Olsztyn: Remont nawierzchni ulic Leonharda i Wyszyńskiego na odc. Od zjazdu do OBI do skrzyżowania z ul. Pstrowskiego (bez skrzyżowania), etap 3.3 i 3.4 od km 1+545 do km 1+959,90 - roboty uzupełniające, kontynuacja etapu 3 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 28135803400000, ul. ul. Knosały , 10015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 544 31 00, e-mail przetargi@zdzit.olsztyn.eu, faks 89 544 31 13.
Adres strony internetowej (url): www.zdzit.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulic Leonharda i Wyszyńskiego na odc. Od zjazdu do OBI do skrzyżowania z ul. Pstrowskiego (bez skrzyżowania), etap 3.3 i 3.4 od km 1+545 do km 1+959,90 - roboty uzupełniające, kontynuacja etapu 3
Numer referencyjny NP.2522.1.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w kontynuacji etapu 3, polegających na remoncie i wykonaniu nowej, dostosowanej do przewidywanych obciążeń konstrukcji nawierzchni jezdni (KR5) poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych, podbudowy i ulepszonego podłoża, przebudowie uzbrojenia, przebudowie i regulacji elementów sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej, oznakowania poziomego i pionowego, instalacji sygnalizacji ulicznej

II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5

Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
1) Nazwa postępowania: Remont nawierzchni ulic Leonharda i Wyszyńskiego na odc. Od zjazdu do OBI do skrzyżowania z ul. Pstrowskiego (bez skrzyżowania), etap 3.3 i 3.4 od km 1+545 do km 1+959,90 - roboty uzupełniające, kontynuacja etapu 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w kontynuacji etapu 3 polegających na remoncie i wykonaniu nowej, dostosowanej do przewidywanych obciążeń konstrukcji nawierzchni jezdni (KR5) poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych, podbudowy i ulepszonego podłoża, przebudowie uzbrojenia, przebudowie i regulacji elementów sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej, oznakowania poziomego i pionowego, instalacji sygnalizacji ulicznej. Zakres inwestycji niniejszego zamówienia według dokumentacji projektowej - od km 1+545 do km 1+959,90 2) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamówienie przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszenie nr 563238-N-2017 z dnia 2018-05-24 r.; data udzielenia zamówienia 26.06.2018; wykonawca BUDOKOP Piotr Głodowski, ul. Olsztyńska 15, 11-100 Lidzbark Warmiński W sekcji II.7 ogłoszenia napisano: 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na remoncie i wykonaniu nowej, dostosowanej do przewidywanych obciążeń konstrukcji nawierzchni jezdni (KR5), chodników i ścieżek rowerowych poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych, podbudowy i ulepszonego podłoża, przebudowie uzbrojenia, remoncie i regulacji elementów sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej, oznakowania poziomego i pionowego, instalacji sygnalizacji ulicznej dla pozostałej części etapu 3. 2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 mogą być udzielone w przypadku zapewnienia środków finansowych, na warunkach określonych we wzorze umowy na zamówienie podstawowe, z uwzględnieniem wynegocjowanych aspektów. Przedmiotem zamówienia podstawowego było wykonanie robót budowlanych w zakresie etapu 3.2 polegających na remoncie i wykonaniu nowej, dostosowanej do przewidywanych obciążeń konstrukcji nawierzchni jezdni (KR5) poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych, podbudowy i ulepszonego podłoża, przebudowie uzbrojenia, remoncie i regulacji elementów sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej (materiał zamawiającego, którego miejsce pozyskania wskaże zamawiający w odległości do 10km) i betonowej, oznakowania poziomego i pionowego, instalacji sygnalizacji ulicznej. Materiał z rozbiórki pozostaje w dyspozycji wykonawcy. Zakres inwestycji zamówienia podstawowego według dokumentacji projektowej - od km 1+259,66 do km 1+545 Niniejsze zamówienie dotyczy powtórzenia podobnych robót oraz zgodne jest z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

BUDOKOP Piotr Głodowski, sekretariat@budokop.net, ul. Olsztyńska 15, 11-100, Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko - mazurskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.