eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inow³ódz › Budowa ¶cie¿ki pieszo rowerowej ze Spa³y do Inow³odza

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-07-17



Og³oszenie nr 550004-N-2017 z dnia 2017-07-17 r.

Gmina Inow³ódz: Budowa ¶cie¿ki pieszo rowerowej ze Spa³y do Inow³odza
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020, O¶ Priorytetowa VI Rewitalizacja i potencja³ endogeniczny regionu, Dzia³anie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddzia³anie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Inow³ódz, krajowy numer identyfikacyjny 59064799000000, ul. ul. Spalska  2 , 97215   Inow³ódz, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. (044) 710 12 33, , e-mail zamowienia@inowlodz.pl, , faks (044) 710 12 33.
Adres strony internetowej (URL): inowlodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
bip.inowlodz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.inowlodz.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty o udzielenie zamowienia publicznego sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej.
Adres:
Urz±d Gminy Inow³ódz, ul. Spalska 2, 97-215 Inow³ódz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa ¶cie¿ki pieszo rowerowej ze Spa³y do Inow³odza
Numer referencyjny: RI.271.4.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegaj±cych na budowie ¶cie¿ki pieszo rowerowej ze Spa³y do Inow³odza d³ugo¶ci oko³o 4120 mb - etap I [od Spa³y do Teofilowa, (wraz z odnog± nad Pilicê) od drogi znajduj±cej siê na dzia³ce o nr 54/1 obrêb 0007 Spa³a do drogi znajduj±cej siê na dzia³ce o nr 818 obrêb 0004 Królowa Wola]. Zadanie bêdzie realizowane w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 2. Wykonawca jest obowi±zany do uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ dotycz±cych przebiegu oraz rozwi±zañ technicznych ¶cie¿ki co najmniej z w³a¶cicielami gruntów na których planowana jest jej budowa, tj. Lasami Pañstwowymi, Centralnym O¶rodkiem Sportu, Generaln± Dyrekcj± Dróg Krajowych i Autostrad. Zamawiaj±cy zawar³ umowê na dzier¿awê fragmentu dzia³ki nr 54/7 obrêb 0007 Spa³a z Centralnym O¶rodkiem Sportu. Zamawiaj±cy jest w posiadaniu pisma od Nadle¶nictwa Spa³a o wstêpnej akceptacji przebiegu projektowanej ¶cie¿ki pieszo-rowerowej na dzia³kach nr 327, 328, 332, 326, 331, 335, 334 obrêb 0007 Spa³a i 811/3 obrêb 0004 Królowa Wola. Wykonawca obowi±zany jest uzgodniæ przej¶cie ¶cie¿ki pieszo-rowerowej przez drogê krajow± nr 48 w miejscu istniej±cego przej¶cia dla pieszych na dz. 244 obrêb 0007 Spa³a z Generaln± Dyrekcj± Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonawca jest obowi±zany tak¿e do uzyskania niezbêdnych opinii i uzgodnieñ dotycz±cych przebiegu oraz rozwi±zañ technicznych ¶cie¿ki z innymi organami je¿eli zobowi±zuj± do tego przepisy. 3. Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe (wytyczenie geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza); - roboty ziemne (korytowanie, wykonanie je¶li to konieczne rowów, skarp, nasypów, wywóz urobku, profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a); - wykonanie warstw konstrukcyjnych ¶cie¿ki i punktów widokowych (nawierzchnia: gr. 10 cm po uwa³owaniu z mia³u ceglano-wapiennego /mieszanka mia³u ceglanego ¶rednicy 0-3 mm - 80% oraz zmielonej gliny ceglanej z wapieniem - 20%/, podbudowa: gr. 15 cm po zagêszczeniu K£SM 0-31,5 mm) wraz z obrze¿em typu Ekobord lub równowa¿ne; - profilowanie poboczy na szeroko¶ci 50 cm; - wykonanie oznakowania drogowego poziomego i pionowego; - wykonanie obiektów ma³ej architektury (drewniana altana wyposa¿ona w stó³ i ³awy - 1 kpl., drewniany stó³ z ³awami - 1 kpl., drewniana tablica informacyjna - 1 kpl., ³awki z drewnianymi siedziskami i oparciami oraz ze stalowymi nogami - 7 kpl., kosze na ¶mieci - 10 szt., stojak na roweru ze stali nierdzewnej - 1 szt.); - wycinka i wywóz drzew, krzewów i ga³êzi w koniecznym/niezbêdnym zakresie; - wykonanie drewnianej k³adki przystosowanej do ruchu pieszo-rowerowego d³ugo¶ci 30 mb wraz z barierkami; - impregnacja wszystkich drewnianych elementów ma³ej architektury; - wykonanie dokumentacji projektowej; - wykonanie wszelkich uzgodnieñ z w³a¶ciwymi organami/podmiotami na etapie projektowania, wykonywania robót, oddania do u¿ytku; - wykonanie i przekazanie w dniu odbioru instrukcji eksploatowania obiektu. 4. Przewidziane w zakresie inwestycji roboty budowlane zostan± wykonane w oparciu o pozwolenie na budowê lub pismo Starostwa Powiatowego o braku sprzeciwu dla wykonania robót budowlanych. W ramach opracowania dokumentacji nale¿y uzyskaæ wszystkie wymagane decyzje, uzgodnienia i pozwolenia od w³a¶ciwych organów lub instytucji niezbêdnych do realizacji zadania. 5. Elementy ¶cie¿ki musz± spe³niaæ wymagania bezpieczeñstwa ruchu, no¶no¶ci i stateczno¶ci konstrukcji, odpowiednich warunków u¿ytkowych zgodnych z przeznaczeniem ¶cie¿ki rowerowej oraz niezbêdnych warunków korzystania ze ¶cie¿ki przez osoby niepe³nosprawne. 6. W ramach zamówienia wykonawca winien: - wykonaæ inwentaryzacjê stanu istniej±cego, - wykonaæ wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwi±zañ projektowych, - opracowaæ dokumentacjê projektow± w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia (m.in. projekt budowlany i projekt wykonawczy), - opracowaæ specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, - opracowaæ materia³y niezbêdne do uzyskania stosowanych uzgodnieñ, pozwoleñ, zezwoleñ, zatwierdzeñ, zg³oszeñ, decyzji do w³a¶ciwych organów lub instytucji, - opracowaæ projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - uzyskaæ decyzjê administracyjn± umo¿liwiaj±c± wykonanie robót budowlanych (lub dokonania zg³oszenia wykonania robót w zale¿no¶ci od sytuacji), - wykonaæ wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano - wykonawczym, - zapewniæ obs³ugê geodezyjn± inwestycji, - sporz±dziæ dokumentacjê powykonawcz± i przekazaæ j± zamawiaj±cemu, - przed przyst±pieniem do robót budowlanych przed³o¿yæ zamawiaj±cemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy robót, - po zakoñczeniu robót budowlanych zg³osiæ obiekt i oddaæ do u¿ytku w³a¶ciwym organom, a w szczególno¶ci Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (je¿eli dotyczy) i uzyskaæ zgodê na u¿ytkowanie (je¿eli dotyczy). 7. Wykonawca zobowi±zany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz innych w³a¶ciwych przepisów, w tym do obowi±zku zapewnienia kierownika budowy posiadaj±cego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalno¶ci. UWAGA: 1. Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - u¿ytkowy (dalej: PFU). Zamawiaj±cy wymaga aby oferta obejmowa³a ca³o¶æ przedmiotu zamówienia, tj. przy opracowywaniu oferty nale¿y uj±æ wszystkie roboty niezbêdne do o zrealizowania zamówienia wynikaj±ce z PFU [w zakresie od Spa³y do Teofilowa, (wraz z odnog± nad Pilicê) od drogi znajduj±cej siê na dzia³ce o nr 54/1 obrêb 0007 Spa³a do drogi znajduj±cej siê na dzia³ce o nr 818 obrêb 0004 Królowa Wola] jak równie¿ w nim nie ujête, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wykonanie robót, w tym rozwi±zañ technicznych, które nie s± wyszczególnione w PFU, przedmiarze robót, a s± niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie obowi±zuj±cych norm i przepisów techniczno - budowlanych i administracyjnych. 2. Maj±c na uwadze, i¿ zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ - zamawiaj±cy przewidzia³ rozliczenie rycza³towe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca siê, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu objêtego przedmiotem zamówienia, a tak¿e zdoby³ na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie informacje, które mog± byæ niezbêdne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za³±czony do SIWZ przedmiar robót s³u¿y wy³±cznie jako materia³ pomocniczy do sporz±dzenia przez wykonawcê oferty, a podstaw± do obliczenia ceny rycza³towej oferty jest za³±czona dokumentacja, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i za³±cznikach do niej.

II.5) G³ówny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111291-4
45233340-4
45233253-7
45233260-9
45233290-8
45212100-7
45223000-6
45221113-7
71320000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ 3% warto¶ci zamówienia podstawowego. Ewentualne b³êdy i pominiêcia w przedmiarze nie bêd± stanowi³y podstawy do udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-12-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: A. Minimalne warunki dotycz±ce do¶wiadczenia wykonawcy: A.1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ (zakoñczy³) roboty budowlane w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu (najwa¿niejsze roboty), tj.: 1. wykonaniu (w ramach jednego zadania inwestycyjnego) roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie nawierzchni utwardzonej z mieszanek materia³ów naturalnych typu, kamieñ, gres, mia³ ceglany (np. ulic/dróg, dróg rowerowych, ci±gów pieszo-rowerowych) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³ brutto. LUB 2. wykonaniu (w ramach dwóch odrêbnych zadañ inwestycyjnych) - (pierwsza robota) roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie nawierzchni utwardzonej z mieszanek materia³ów naturalnych typu, kamieñ, gres, mia³ ceglany (np. ulic/dróg, dróg rowerowych, ci±gów pieszo-rowerowych) i - (druga robota) roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie nawierzchni utwardzonej (np. ulic/dróg, dróg rowerowych, ci±gów pieszo-rowerowych) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³ brutto oraz przedstawi dowody, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Przez robotê budowlan± zamawiaj±cy rozumie robotê wykonan± przez wykonawcê na podstawie jednej umowy. Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych. Nale¿yta realizacja robót ma wynikaæ ze z³o¿onego wykazu robót budowlanych (Za³±cznik nr 4A do SIWZ) oraz z za³±czonych dowodów. UWAGA: Dowodami, o których mowa s± dokumenty wymienione w §2 ust. 4 pkt. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (tj. referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dowodów - inne dokumenty). A.2. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ us³ugi w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, tj.: co najmniej jeden projekt budowlano-wykonawczy dotycz±cy budowy lub/i przebudowy lub/i remontu nawierzchni utwardzonej z mieszanek materia³ów naturalnych typu: kamieñ, gres, mia³ ceglany (np. dróg rowerowych, ci±gów pieszo-rowerowych) oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Nale¿yta realizacja us³ug ma wynikaæ ze z³o¿onego wykazu wykonanych us³ug (Za³±cznik nr 4B do SIWZ) oraz z za³±czonych dowodów. UWAGA: Dowodami, o których mowa s± dokumenty wymienione w §2 ust. 4 pkt. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (tj. referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie). B. Minimalne warunki dotycz±ce wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zadania: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej: 1. jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zadania posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, LUB 2. dwoma osobami, które bêdzie uczestniczyæ w realizacji zadania posiadaj±ce uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do - (pierwsza osoba) projektowania w specjalno¶ci drogowej, - (druga osoba) kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dysponowanie osobami ma wynikaæ ze z³o¿onego wykazu osób (Za³±cznik nr 5 do SIWZ). Osoba/osoby odpowiedzialna za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi powinna posiadaæ wa¿ne uprawnienia niezbêdne do wykonywania prac okre¶lonych w dokumentacji lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia. Uprawnienia, o których mowa wy¿ej winny byæ zgodne z Prawem budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, upowa¿niaj±ce do kierowania robotami w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem. Zamawiaj±cy dopuszcza równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w ustawie Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, sporz±dzony wg za³±czonego wzoru - (ZA£¡CZNIK nr 4A do SIWZ); 1.2. WYKAZ US£UG wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy, sporz±dzony wg za³±czonego wzoru - (ZA£¡CZNIK nr 4B do SIWZ); 1.3. WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ oraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wg za³±czonego wzoru - (ZA£¡CZNIK nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - (ZA£¡CZNIK nr 1 do SIWZ). 2. O¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w Rozdziale X - (ZA£¡CZNIK nr 2 do SIWZ) 3. O¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w Rozdziale X - (ZA£¡CZNIK nr 3 do SIWZ) 4. Stosowne pe³nomocnictwo(a) okre¶laj±ce zakres umocowania - je¿eli dotyczy. 5. Pisemne zobowi±zanie do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia - je¿eli dotyczy. 6. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem Rozdzia³u XIV SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100) nie pó¼niej ni¿ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Szczegó³owy opis dotycz±cy wadium zawiera Rozdzia³ XIV WYMAGANIA DOTYCZ¡CE WADIUM.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
ZAMAWIAJ¡CY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin gwarancji i rêkojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 14 Zmiana tre¶ci umowy. 1. Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w przypadkach okre¶lonych poni¿ej. Wyst±pienie którejkolwiek z poni¿szych okoliczno¶ci nie stanowi zobowi±zania Stron do wprowadzenia zmiany. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie zmiany terminów i sposobów rozliczeñ wynikaj±ce z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a tak¿e zmiany samoistne, o ile nie spowoduj± konieczno¶ci zap³aty odsetek lub wynagrodzenia w wiêkszej kwocie wykonawcy. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: 3.1. wyst±pienia si³y wy¿szej, co uniemo¿liwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 3.2. wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi o dowolny okres, 3.3. zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia nowego podwykonawcy, za zgod± zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców, 3.4. zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany: 3.4.1. stawki podatku od towarów i us³ug - o procent +/- tej zmiany; - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê, a wykonawca ten fakt wyka¿e. 4. Zmiana terminu realizacji mo¿e nast±piæ w przypadku zaistnienia ni¿ej przywo³anych okoliczno¶ci, z zastrze¿eniem i¿ termin mo¿e ulec przed³u¿eniu wy³±cznie o czas trwania okoliczno¶ci go warunkuj±cych, tj.: 4.1. dzia³ania si³y wy¿szej, za któr± uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu umowy, a których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i ich zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy zgodnie z jej tre¶ci± w szczególno¶ci: powód¼, akty wandalizmu, awarie, katastrofy, 4.2. wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót; 4.3. w razie konieczno¶ci dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ; 4.4. konieczno¶ci realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, o ile bêd± mia³y wp³yw na zakoñczenie terminu realizacji przedmiotu umowy; 4.5. konieczno¶ci wykonania dzia³añ maj±cych na celu niezw³oczne usuniêcie bezpo¶redniego zagro¿enia bezpieczeñstwa ludzi lub mienia; 4.6. zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy; 4.7. realizacji przez innych wykonawców w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania prac i uwzglêdniania wzajemnych powi±zañ; 4.8. wyst±pienia nadzwyczajnych warunków pogodowych maj±cych charakter anomalii, nie pozwalaj±cych na wykonanie zamówienia lub spowalniaj±cych wykonanie prac (np. temperatury, wilgotno¶æ, opady znacznie odbiegaj±ce od ¶rednich w danym okresie czasu, uniemo¿liwiaj±ce zachowanie wymogów technologicznych); 4.9. konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej, je¿eli bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót; 4.10. innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od zamawiaj±cego oraz wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, 4.11. zmian korzystnych dla zamawiaj±cego, w szczególno¶ci zmierzaj±cych do przyspieszenia zakoñczenia robót, zmniejszaj±cych koszty, poprawiaj±cych sprawno¶æ, jako¶æ, efekt robót. 5. Przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy nie bêdzie przys³ugiwa³o wykonawcy, je¿eli opó¼nienie wykonania przedmiotu umowy nast±pi³o z winy wykonawcy. 6. Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o w/w zmianê poprzez zmianê terminu umownego w sytuacjach okre¶lonych w ust. 5, pod warunkiem, i¿ pomimo do³o¿enia ze strony wykonawcy wszelkich mo¿liwych starañ nadrobienie powsta³ego opó¼nienia nie by³o mo¿liwe, a inne roboty by³y wykonywane w okre¶lonych terminach. Wyst±pienie którejkolwiek z przes³anek okre¶lonych do w/w zmiany nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania zamawiaj±cego do dokonania zmiany umowy ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ wykonawcy do ich dokonania. 7. Je¿eli zajdzie konieczno¶æ zmniejszenia ilo¶ci wykonywanych na podstawie niniejszej umowy robót rezygnacji z okre¶lonych ich elementów, w szczególno¶ci w wyniku realizacji przez podmioty trzecie, wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone zgodnie ze stawkami okre¶lonymi w kosztorysie ofertowym bêd±cy za³±cznikiem do niniejszej umowy bêd±c jej integraln± czê¶ci±. W przypadku braku cen materia³ów budowlano-instalacyjnych w za³±czonym kosztorysie uniemo¿liwiaj±cych wycenê prac dodatkowych i zamiennych stosowane bêd± w pierwszej kolejno¶ci ceny ¶rednie w bazie Sekocenbud w tym okresie. Je¿eli baza cenowa nie zawiera ceny danego materia³u wykonawca przedstawi faktury zakupu materia³ów. 8. Na wniosek ka¿dej ze stron umowy mo¿liwa jest zmiana technologii, sposobu realizacji robót, stosowanych materia³ów itp. Zmiana taka mo¿liwa jest jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie, jako¶ciowo, technicznie od przewidzianego w dokumentacji projektowej, a jednocze¶nie nie spowoduje zwiêkszenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. Na dokonanie zmiany druga strona niniejszej umowy musi wyraziæ pisemn± zgodê. 9. Je¿eli w wyniku dokonanych zmian na podstawie ust. 8, dojdzie do obni¿enia kosztów realizacji przedmiotu umowy wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio obni¿one zgodnie z ust. 7. 10. Zmiany podmiotowe 10.1. kumulatywne przyst±pienie do d³ugu przez podmiot, który wyka¿e ¿e nie zachodz± wobec niego przes³anki wykluczenia, które zamawiaj±cy wskaza³ wobec wykonawcy. 10.2. zast±pienie dotychczasowego wykonawcy innym podmiotem, który przejmuj±c wszelkie obowi±zki dotychczasowego wykonawcy wykona Umowê na warunkach nie gorszych oraz wyka¿e ¿e nie zachodz± wobec niego przes³anki wykluczenia z postêpowania i spe³nia tak jak dotychczasowy wykonawca warunki udzia³u w postêpowaniu. 10.3. zast±pienie dotychczasowego wykonawcy innym podmiotem, który przejmie szczegó³owo wskazane obowi±zki dotychczasowego wykonawcy wykona umowê na warunkach nie gorszych oraz wyka¿e ¿e nie zachodz± wobec niego przes³anki wykluczenia z postêpowania, je¶li dotychczasowy wykonawca zgodzi siê na potr±cenie ze swojego wynagrodzenia kar umownych, a tak¿e na ponoszenie odpowiedzialno¶ci odszkodowawczej wobec zamawiaj±cego i innych podmiotów, które ponios³y szkodê wskutek nie wykonania lub nieprawid³owego wykonania obowi±zków przez podmiot, który przej±³ obowi±zki wykonawcy. 11. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 4 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. 12. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SIWZ. W przypadku osób do których zamawiaj±cy okre¶li³ warunki w SIWZ, wskazana osoba musi legitymowaæ siê do¶wiadczeniem nie mniejszym, ni¿ osoba wskazana w ofercie. 13. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê numeru rachunku wskazanego w § 7. Zmiana ta mo¿e nast±piæ na podstawie wniosku z³o¿onego przez wykonawcê, podpisanego przez osobê uprawnion± do reprezentacji. Zmiana ta wymaga sporz±dzania aneksu do umowy. Wniosek winien byæ z³o¿ony najpó¼niej na 10 dni przed planowanym rozliczeniem. 14. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê podwykonawcy, wprowadzenia nowego podwykonawcy lub zmiana zakresu powierzonego podwykonawcy czê¶ci zamówienia. Szczegó³owy opis zmiany wskazany zosta³ w § 6. 15. Je¿eli w trakcie realizacji umowy zamawiaj±cy lub wykonawca dojdzie do wniosku, ¿e w celu w³a¶ciwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez zamawiaj±cego w SIWZ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty, to ka¿da strona mo¿e siê zwróciæ do drugiej na pi¶mie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. 16. Wszystkie opisane w specyfikacji postanowienia zmian umowy stanowi± katalog zmian, na które zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 17. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez Strony Protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie okoliczno¶ci wymienionej w § 14. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu zmieniaj±cego niniejsz± umowê. 18. Termin powiadomienia o konieczno¶ci wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie mo¿e nast±piæ pó¼niej ni¿ 3 dni od zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmiany w umowie. 19. Wykonawca wnioskuj±c o zmianê umowy zobowi±zany jest do przekazania zamawiaj±cemu pisemnego wniosku wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê wyst±pienia. Ka¿dorazowa zmiana umowy wymaga zgody lub akceptacji zamawiaj±cego. 20. W przypadku zmiany adresu Strona jest zobowi±zana do pisemnego poinformowania o tym drugiej Strony pod rygorem skutecznego dorêczania pisma na adres dotychczasowy. 21. Wykonawcy w ¿adnym innym wypadku ni¿ wskazane w Umowie nie przys³uguje roszczenie o zmianê Umowy w zakresie wynagrodzenia z tytu³u zwiêkszonych lub dodatkowych kosztów wynikaj±cych z przed³u¿onego czasu wykonywania robót (w tym za tzw. przestój, utrzymanie zaplecza, pracowników, podwykonawców itp.). W ¿adnym wypadku nie przys³uguje odszkodowanie za tego rodzaju koszty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.