eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamo¶æ › Budowa si³owni zewnêtrznej przy szkole w m. P³oskie wraz z monitoringiem

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2019-05-20



Og³oszenie nr 549845-N-2019 z dnia 2019-05-20 r.

Gmina Zamo¶æ: Budowa si³owni zewnêtrznej przy szkole w m. P³oskie wraz z monitoringiem
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zamo¶æ, krajowy numer identyfikacyjny 54068200000000, ul. Peowiaków  92 , 22-400  Zamo¶æ, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 84 639-29-59, e-mail gmina@zamosc.org.pl, faks 84 639-23-64.
Adres strony internetowej (URL): https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r . - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r . poz. 2188 ze zm.), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca, zgodnie z rozdzia³em XIII
Adres:
Gmina Zamo¶æ,ul. Peowiaków 92,22-400 Zamo¶æ, Biuro Obs³ugi Interesanta pok. nr 1, stanowisko 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa si³owni zewnêtrznej przy szkole w m. P³oskie wraz z monitoringiem
Numer referencyjny: RI.271.12.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres opracowania obejmuje budowê si³owni plenerowej wraz z niezbêdna infrastruktur± na dzia³ce o nr ewidencyjnym 225/7 w miejscowo¶ci P³oskie. W sk³ad si³owni wchodzi: Nawierzchnia: ? Chodnik (kostka); ? Nawierzchnia bezpieczna (piasek) pod konstrukcjê do podci±gania siê; Urz±dzenia podwójne na wspólnym pylonie: ? Drabinka + podci±g nóg - 1 zestaw; ? Wio¶larz + prasa no¿na - 1 zestaw; ? Surfer + steper - 1 zestaw; ? Rower + je¼dziec - 1 zestaw; ? Narciarz + orbiterek - 1 zestaw; ? Wyci±g górny + krzese³ko do wyciskania - 1 zestaw; Urz±dzenia pojedyncze: ? Biegacz - wolnostoj±cy, bez pylonu - 1 sztuka; ? Twister - pojedynczy, na pylonie - 1 sztuka; ? Konstrukcja z dr±¿kami do podci±gania siê - 1 sztuka; Urz±dzenia uzupe³niaj±ce: ? £awki po ³uku - 3 sztuki; ? £awka klasyczna - 1 sztuka ? Tablica z regulaminem - 1 sztuka; ? Kosz na ¶mieci - 1 sztuka ? Stojak na rowery - 1 sztuka O¶wietlenie i monitoring: ? Lampa solarna - 1 sztuka; ? Monitoring - kamera bezprzewodowa - 1 sztuka Wszystkie urz±dzenia musz± posiadaæ atest zgodno¶ci z polsk± i europejsk± norm± oraz niezbêdne certyfikaty bezpieczeñstwa. Certyfikaty nale¿y dostarczyæ przed podpisaniem umowy. Szczegó³owy rodzaj dostaw/robót oraz zakres prac zosta³ okre¶lony w dokumentacji do³aczonej do postêpowania, w sk³ad której wchodz±: - projekt budowlano-wykonawczy - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) - przedmiary robót. ZAMÓWIENIE BÊDZIE ROZLICZANE KOSZTORYSOWO. WRAZ Z FORMULARZEM OFERTOWYM NALE¯Y Z£O¯YÆ KOSZTORYS UPROSZCZONY. BRAK ZA£¡CZNIKA NR 2 - KOSZTORYSU- SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY. Odbiór koñcowy odbêdzie siê najpó¼niej w terminie 14 dni przez Komisjê powo³an± przez Zamawiaj±cego od umownego zakoñczenia robót. D³ugo¶c okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la minimalny okres gwarancji wynosz±cy 36-miesiêcy a maksymalny 60 miesiêcy. W przypadku gdy Wykonawca poda d³u¿szy ni¿ 60-miesiêczny okres gwarancji, ocenie bêdzie podlega³ okres 60-miesiêczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy ni¿ 36-miesiêczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy bêdzie podlega³a odrzuceniu. Zamawiaj±cy wymaga, aby okres udzielonej rêkojmi by³ równy okresowi gwarancji. Zamawiaj±cemu przys³uguj± pe³ne uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne wynikaj±ce z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim okre¶lonych - niezale¿nie od uprawnieñ z tytu³u gwarancji. UDZIELAJ¡C GWARANCJI WYKONAWCA ZAPEWNIA BEZP£ATNE CZYNNO¦CI PRZEGL¡DÓW GWARANCYJNYCH W OKRESIE UDZIELONEJ GWARANCJI NA CA£Y PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. KOSZTY TYCH PRZEGL¡DÓW WYKONAWCA POWINIEN UWZGLÊDNIÆ W WYNAGRODZENIU. ZAMAWIAJ¡CY NIE PRZEWIDUJE DODATKOWYCH P£ATNO¦CI ZA PRZEGL¡DY GWARANCYJNE. PRZEGL¡DY BÊD¡ SIÊ ODBYWA£Y MINIMUM 1 RAZ DO ROKU, CHYBA ¯E GWARANCJA PRODUCENTA DANEGO MATERIA£U LUB ZAMONTOWANEGO SPRZÊTU WYMAGA CZÊSTSZYCH PRZEGL¡DÓW GWARANCYJNYCH.

II.5) G³ówny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233269-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku: - Podpisane o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostêpny publicznie nie wymaga siê z³o¿enia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiêbiorców KRS, CEIDG).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli: - jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci: nie ni¿szej ni¿ 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku - Podpisane o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykazania siê wykonaniem w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 zamówieñ polegaj±cych na wykonaniu (w formule dostawa z monta¿em lub robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub modernizacji placu zabaw lub si³owni lub placu rekreacyjno-sportowo-wypoczynkowego) o warto¶ci minimum: 40 000,00 z³ brutto ka¿da (przez warto¶æ jednej dostawy/roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonywanych dostaw/robót w ramach jednej umowy): oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych, czy dostawy/roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa w tym prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; b) Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania zamówienia publicznego: kierownik budowy z uprawnieniami w bran¿y ogólnobudowlanej, Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e dysponuje potencja³em technicznym: ¶rodek transportowy, spycharka oraz inny niezbêdny sprzêt do prawid³owego wykonania zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostêpny publicznie nie wymaga siê z³o¿enia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiêbiorców KRS, CEIDG). 2) wykaz dostaw/robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (dostawy) lub piêciu lat (roboty budowlane) przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e dostawy/roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. 3) wykaz narz±dzi i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy dostaw/robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. 4) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych wymaganych uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ. 5) O¶wiadczenie dotycz±ce posiadanych uprawnieñ - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ. 6) Informacja o zamiarze zlecenia robót podwykonawcom - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ. 7) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. 1. Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 a sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczeniem tych osób, z³o¿onym przed notariuszem lub przed w³a¶ciwym - ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ odpowiednio 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wszystkie o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale, za¶ dokumenty mog± byæ sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia powinien dokonaæ odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 5. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wyja¶nieñ, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶æ, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub o udzielenie wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 6. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y wadliwe pe³nomocnictwa, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX sekcja III SIWZ w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. Je¿eli o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym s± sporz±dzone w jêzyku obcym Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia ich t³umaczenia na jêzyk polski. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX sekcja III SIWZ, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci dokumentów przechowywanych zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 9. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 10. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii o¶wiadczenia, sporz±dzonych w wersji papierowej, w³asnorêcznym podpisem. 11. Podpisy Wykonawcy na o¶wiadczeniach i dokumentach musz± byæ z³o¿one w sposób pozwalaj±cy zidentyfikowaæ osobê podpisuj±c±. Zaleca siê opatrzenie podpisu piecz±tk± z imieniem i nazwiskiem osoby podpisuj±cej.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostêpny publicznie nie wymaga siê z³o¿enia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiêbiorców KRS, CEIDG). 2) wykaz dostaw/robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (dostawy) lub piêciu lat (roboty budowlane) przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e dostawy/roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. 3) wykaz narz±dzi i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy dostaw/robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. 4) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych wymaganych uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ. 5) O¶wiadczenie dotycz±ce posiadanych uprawnieñ - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ. 6) Informacja o zamiarze zlecenia robót podwykonawcom - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ. 7) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. 1. Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 a sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczeniem tych osób, z³o¿onym przed notariuszem lub przed w³a¶ciwym - ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ odpowiednio 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wszystkie o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale, za¶ dokumenty mog± byæ sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia powinien dokonaæ odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 5. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wyja¶nieñ, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶æ, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub o udzielenie wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 6. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y wadliwe pe³nomocnictwa, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX sekcja III SIWZ w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. Je¿eli o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym s± sporz±dzone w jêzyku obcym Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia ich t³umaczenia na jêzyk polski. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX sekcja III SIWZ, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci dokumentów przechowywanych zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 9. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 10. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii o¶wiadczenia, sporz±dzonych w wersji papierowej, w³asnorêcznym podpisem. 11. Podpisy Wykonawcy na o¶wiadczeniach i dokumentach musz± byæ z³o¿one w sposób pozwalaj±cy zidentyfikowaæ osobê podpisuj±c±. Zaleca siê opatrzenie podpisu piecz±tk± z imieniem i nazwiskiem osoby podpisuj±cej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- formularz ofertowy - kosztorys ofertowy uproszczony - informacja o przynale¿no¶ci lub nie do grupy kapita³owej - Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 11 do SIWZ - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostêpniana jest SIWZ, W ykonawcy na adres wskazany w Rozdziale I sk³adaj± bez wezwania o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W raz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody , ¿e powi±zania z innym wykonawc±, nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. - Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ ZNWU przed podpisaniem umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 1 200,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c dwie¶cie z³otych z³otych) 2. Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: BG¯ BNP 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 z tytu³em przelewu "Wadium - nr sprawy RI.271.12.2019" - za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjêty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie siê na rachunku Zamawiaj±cego; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 110). 4. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna byæ sporz±dzana zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: a) nazwa daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, c) kwotê gwarancji, d) termin wa¿no¶ci gwarancji, e) zobowi±zanie gwaranta do: "zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano: - odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie lub - nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy". 6. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 3 ppkt 2-5, Wykonawca zobowi±zany jest w³±czyæ do ofert kopiê dokumentu gwarancji potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em, a orygina³ tej gwarancji osobno za³±czyæ do oferty. 7. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ze otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W wymienionym przypadku do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcê jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczaj±cym do stwierdzenia przez Zamawiaj±cego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê. 8. Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieni±dzu. 9. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania oferty. 10. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wed³ug zasad okre¶lonych w art. 46 Pzp. 11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, w szczególno¶ci je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki: a) w przypadku wykonywania innych wcze¶niej nieprzewidzianych robót, w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upowa¿niony do wyst±pienia o wyd³u¿enie okresu na realizacjê zadania o okres wprowadzonych zak³óceñ wraz ze skutkami z tego wynik³ymi - zmiana terminu w zakresie ¶ci¶le zwi±zanym z wystêpuj±cymi przeszkodami b) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych i robót zamiennych, niewyszczególnionych w Przedmiarach Robót (w szczególno¶ci wskutek zmian umowy wprowadzonych na odstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6 ustawy) - zmiana terminu w zakresie koniecznym do wykonania dodatkowych ¶wiadczeñ c) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych i robót zamiennych, niewyszczególnionych w Przedmiarach Robót (w szczególno¶ci wskutek zmian umowy wprowadzonych na odstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6 ustawy) - zmiana kwoty wynagrodzenia w zakresie koniecznym do wykonania dodatkowych ¶wiadczeñ d) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej (tj. dzia³ania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klêski ¿ywio³owe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzêsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne nastêpstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powoduj±cej zmianê zakresu robót - zmiana zakresu ¶wiadczenia i terminu w zakresie ¶ci¶le zwi±zanym z wystêpuj±cymi przeszkodami e) w przypadku d³ugotrwa³ego (powy¿ej 5 dni roboczych) utrzymywanie siê warunków atmosferycznych nie pozwalaj±cych na technologiczne prowadzenie prac (zgodnie z wymaganiami norm lub specyfikacji technicznych) - zmiana terminu w zakresie ¶ci¶le zwi±zanym z wystêpuj±cymi przeszkodami (w pierwszej kolejno¶ci wykonawca powinien zmieniæ harmonogram prac i przesun±æ prace na inny okres umo¿liwiaj±cy ich wykonanie) f) zmiana terminu zwi±zanego z p³atno¶ci± za wykonanie przedmiotowego zadania g) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia jednej lub obu Stron - zmiana zakresu ¶wiadczenia i terminu w zakresie ¶ci¶le zwi±zanym z wystêpuj±cymi przeszkodami h) w przypadku wyst±pienia przeszkód w gruncie (w tym: niewybuchy, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne i archeologiczne) - zmiana zakresu ¶wiadczenia i terminu w zakresie ¶ci¶le zwi±zanym z wystêpuj±cymi przeszkodami i) przed³u¿aj±cej siê procedury uzgodnieñ lub odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ - zmiana terminu w zakresie ¶ci¶le zwi±zanym z wystêpuj±cymi przeszkodami j) gdy wyst±pi konieczno¶æ zmiany osób koordynuj±cych (osób odpowiedzialnych za realizacjê ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiaj±cego). k) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, z zastrze¿eniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, l) gdy powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym (tj. o okres potrzebny do przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz), m) gdy wyst±pi brak na rynku dostêpnych materia³ów lub urz±dzeñ, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mog± byæ zast±pione innymi materia³ami lub urz±dzeniami spe³niaj±cymi wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiaj±cy mog± postanowiæ o zmianie sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie, w szczególno¶ci mog± postanowiæ o zmianie materia³ów lub urz±dzeñ, które maj± byæ wykorzystane przez Wykonawcê przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy. n) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, które uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna byæ odnotowana w dzienniku budowy oraz musi byæ udokumentowana stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju. 3. Przesuniêcie terminu bêdzie musia³o byæ szczegó³owo uzasadnione przez Wykonawcê i mo¿e zostaæ zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. Wyst±pienie przypadków wskazanych w ust. 2 nie obliguje do zmian umowy i nie powoduje roszczenia po którejkolwiek ze stron do zmiany umowy. 4. Zamawiaj±cy na podstawie art. 142 ust. 5 Pzp dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za realizacjê umowy, w trakcie obowi±zywania Umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku VAT, b) minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcê, o warto¶æ wzrostu tych kosztów. Je¿eli Wykonawca uwa¿a sie? za uprawnionego do przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy na podstawie powy¿szych zapisów, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaja?cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 5. Wniosek o dokonanie zmiany umowy powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej niz? w terminie do 14 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ sie? lub powinien dowiedzieæ siê? o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4, wszelkich innych dokumentów wymaganych umowa, w tym informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. Brak uzasadnienia ¿±dania zmiany umowy spowoduje odrzucenie takiego wniosku. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 8. W terminie do 14 dni od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, Zamawiaja?cy powiadomi Wykonawce? o akceptacji ¿±dania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 9. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaja?cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 10. W razie wa?tpliwos?ci, przyjmuje sie?, z?e nie stanowi± zmiany umowy naste?puja?ce zmiany: ? danych zwi±zanych z obs³uga? administracyjno-organizacyjna? umowy, ? danych teleadresowych, ? danych rejestrowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-05-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
1) otwarcie z³o¿onych ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego: Gmina Zamo¶æ, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamo¶æ ¶wietlica pok. 30, II piêtro, w dniu 28.05.2019 r. godz. 9.15
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zamawiaj±cego: atokarz@zamosc.org.pl, tel. 84 639-29-59 wew. 23. 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n. zm.), dalej "ustawa Pzp"; 5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników ; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.