eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice oraz modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach



Ogłoszenie z dnia 2017-07-11



Ogłoszenie nr 548616-N-2017 z dnia 2017-07-11 r.

Gmina Ropczyce: Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice oraz modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego  1 , 39100   Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, , e-mail ropczyce@intertele.pl, , faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (URL): www.ropczyce.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.ropczyce.bip.gmina.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ropczyce.bip.gmina.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, osobiście lub za pośrednictwem poslańca
Adres:
Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice oraz modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach
Numer referencyjny: ZP.271.23.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia pn. "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice oraz modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach" obejmuje wykonanie dwóch zakresów robót: Zadanie Nr 1 pn. "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice" oraz Zadanie Nr 2 pn. "Modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach", na działkach ewid. nr 1628/4 i 1628/6 przy ul. Leśnej 88 w Ropczycach, gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie. Powyższe nie stanowi podziału zadania na części, stanowi jedynie wyodrębnienie zakresów robót z uwagi na różne źródła finansowania. 2. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem określają, w kolejności ważności, niniejszy opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny. 3. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania Nr 1 pn. "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice" jest wykonanie w budynku wielofunkcyjnym, zlokalizowanym w Ropczycach przy ul. Leśnej na działkach o nr ew. nr 1628/4 i 1628/6, w ramach Programu MALUCH - edycja 2017, robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń piętra pod potrzeby trzyoddziałowego żłobka, dostosowania istniejącego budynku do wymagań sanitarnych i p.poż, w tym wykonanie n/w robót: 3.1 Roboty w istniejącym budynku: - rozbiórki wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, - wykucia wewnętrznych drzwi i okien, - rozbiórki posadzek i ścianek działowych, - przebicia w ścianach konstrukcyjnych dla nowych otworów drzwiowych, - wymurowania nowych ścianek działowych, - docieplenie nowych ścian i posadzek, - nowe tynki ścian i stropów oraz nowe posadzki pcv i gresowe, - stolarka drzwiowa i okienna, wewnętrzna i zewnętrzna, - okładziny ceramiczne ścian w sanitariatach i pomieszczeniach zaplecza kuchennego żłobka, - malowania ścian i stropów, - wydzielenie klatki schodowej o odpowiedniej odporności pożarowej, - wymiana drzwi wewnętrznych na klatce i korytarzach na drzwi p.poż., - instalacja wody: ruraż urządzenia dla dzieci małych i dorosłych, - instalacja kanalizacji: ruraż, urządzenia dla dzieci i dorosłych, - instalacja centralnego ogrzewania z zamontowaniem i zabudową grzejników w pomieszczeniach piętra, - instalacje elektryczna oświetleniowa i gniazdek, - instalacja domofonowa, - instalacja klimatyzacji, - instalacja monitoringu, - instalacja telefoniczna, - instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego. - uruchomienie i regulacja systemu c.o. oraz pracy kotłowni wraz z przeszkoleniem w tym zakresie użytkownika, - wyposażenie w sprzęt i oznakowanie p.poż. całego budynku. 3.2 Roboty zewnętrzne: - wykonanie schodów wejściowych do budynku od strony północnej wraz z pochylnią, ze spocznikiem z kostki brukowej, z obrzeżem z palisady, wyposażonej w pochwyty, - montaż daszku nad wejściem do budynku od strony północnej, - wykonanie wózkowni zadaszonej przy budynku, 3.3. Zadanie Nr 1 p.n. "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice" nie obejmuje dostawy wyposażenia żłobka nie ujętego w SIWZ np. w meble, zabawki, sprzęt i naczynia kuchenne oraz wykonania placu zabaw. 4. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania Nr 2 p.n. "Modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach" jest wykonanie w budynku wielofunkcyjnym, zlokalizowanym w Ropczycach przy ul. Leśnej 88 na działce o nr ew. 1628/4, adaptacji części poddasza pod potrzeby jednostki OSP w Ropczycach - Granicach oraz wykonanie zaplecza sanitarnego w garażu OSP, w tym wykonanie n/w robót: 4.1. Adaptacja części powierzchni poddasza pod potrzeby pomieszczenia dla miejscowej jednostki OSP w Ropczycach-Granicach (dotyczy pomieszczenia OSP i korytarza pomiędzy tym pomieszczeniem a klatką schodową) polegająca na: - wykonaniu ścianek szer. 12,5 cm, z płyt gk na ruszcie metalowym, - wykonaniu w ściankach dwustronnej paroizolacji z folii PE, - wykonaniu w ścianach warstwy izolacji termicznej grubości 10 cm z płyt z wełny mineralnej, - nabicie na krokwiach, nad płatwiami par kleszczy jako przyszłej konstrukcji wsporczej konstrukcji stropu podwieszonego z płyt gk, - wykonaniu stropu podwieszonego z płyt gk, na ruszcie metalowym pojedynczym, rozstaw profili co 40 cm, - wykonaniu paroizolacji stropu z folii PE, - wykonaniu termoizolacji stropu z płyt z wełny mineralnej gr. 15 cm, - osadzeniu ościeżnic stalowych i skrzydła drzwiowego pełnego (pomiędzy pomieszczeniem OSP i korytarzem), - osadzeniu ościeżnic stalowych i skrzydła drzwiowego pełnego z nawiewami (pomiędzy korytarzem a sanitariatem), - wykonanie pomiędzy korytarzem a sanitariatem wentylacji w postaci otworu w ścianie obudowanego z obu stron kratkami wentylacyjnymi, - osadzeniu ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych pełnych, ocieplonych (pomiędzy pomieszczeniem OSP i poddaszem nieużytkowym oraz pomiędzy korytarzem i poddaszem nieużytkowym), - otynkowaniu istniejącej ściany szczytowej w obrębie pomieszczenia, - osadzeniu parapetu z aglomarmuru (płyta gr. 3 cm) w istniejącym oknie w ścianie szczytowej, parapet o wymiarach 130x15x3 cm, - wykonaniu posadzek gresowych z gresowymi cokolikami na ścianie, - wykonanie malowania emulsyjnego ścian i stropów, - wykonaniu wentylacji grawitacyjnej (rozwiązanie systemowe z gotowej rury dwupłaszczowej), - wykonanie pomiędzy korytarzem a sanitariatem wentylacji w postaci otworu w ścianie obudowanego z obu stron kratkami wentylacyjnymi, - montaż okablowania, opraw oświetleniowych, wyłączników/włączników i gniazdek. 4.2. Adaptacja części powierzchni poddasza pod potrzeby sanitariatu przy pomieszczeniu OSP, polegająca na: - wykonaniu ścianek szer. 12,5 cm, z płyt gk na ruszcie metalowym, poszycie ścian wewnątrz pomieszczenia należy wykonać z płyt wodouodpornionych, - wykonaniu w ściankach dwustronnej paroizolacji z folii PE, - wykonaniu w ścianach warstwy izolacji termicznej grubości 10 cm z płyt z wełny mineralnej, - wykonaniu stropu podwieszonego z płyt gk, na ruszcie metalowym pojedynczym, rozstaw profili co 40 cm, - wykonaniu paroizolacji stropu z folii PE, - wykonaniu termoizolacji stropu z płyt z wełny mineralnej gr. 15 cm, - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej z folii w płynie, - wykonaniu posadzek gresowych, - wykonaniu okładziny ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu sanitariatu, - wykonanie malowania emulsyjnego ścian i stropów, - wykonaniu wentylacji grawitacyjnej (rozwiązanie systemowe z gotowej rury dwupłaszczowej), - wykonaniu rurarzu (rozbudowa istniejących instalacji) wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - montażu urządzeń sanitarnych, umywalki i muszli ustępowej (urządzenie typu kompakt), - montażu okablowani, opraw oświetleniowych, wyłączników/włączników i gniazdek. 4.3. Przebudowie wejścia z klatki schodowej na poddasze: - wykucie istniejących drzwi z klatki schodowej na poddasze, - podkucie nadproża do wysokości odpowiadającej nowemu poziomowi posadzki w korytarzu na poddaszu, - wykonanie nowego nadproża, - ponowne osadzenie ościeżnicy i drzwi, - uzupełnienie tynków po wykuciach, - przemalowanie pomieszczenia przedsionka klatki schodowej. 4.4. Adaptacja części powierzchni garażu dla wozu bojowego pod potrzeby sanitariatu, polegająca na: - wykonaniu ścianek szer. 12,5 cm, z płyt gk na ruszcie metalowym, poszycie ścian wewnątrz pomieszczenia należy wykonać z płyt wodouodpornionych, - wykonaniu w ściankach dwustronnej paroizolacji z folii PE, - wykonaniu w ścianach warstwy izolacji termicznej grubości 10 cm z płyt z wełny mineralnej, - osadzeniu ościeżnic stalowych i skrzydła drzwiowego z nawiewami (pomiędzy garażem a sanitariatem), - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej z folii w płynie, - wykonaniu posadzek gresowych (w sanitariacie), - wykonaniu okładziny ścian z płytek ceramicznych (wewnątrz sanitariatu), - wykonanie pomiędzy garażem a sanitariatem wentylacji w postaci otworu w ścianie obudowanego z obu stron kratkami wentylacyjnymi, - wykonanie malowania emulsyjnego ścian i stropów, - wykonaniu rurarzu (rozbudowa istniejących instalacji) wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - montażu urządzeń sanitarnych, umywalki i muszli ustępowej (urządzenie typu kompakt), - montażu okablowania, opraw oświetleniowych, wyłączników/włączników i gniazdek. 4.5. Wykonanie kratki ściekowej, podłogowej wraz z odprowadzeniem do kanalizacji w pomieszczeniu garażu dla wozu bojowego, polegające na: - rozkucie istniejącej posadzki od miejsca montażu kratki do miejsca wpięcia nowego przewodu do istniejącej instalacji (łazienka dla dzieci na parterze), - ułożenie nowego przewodu kanalizacyjnego w wykopie, - obsypanie przewodu, - odtworzenie posadzki betonowej w miejscu rozkucia, - montaż kratki ściekowej. 4.6. Wykonanie wylewki (kranu na potrzeby gospodarcze) w tylnej (zachodniej) ścianie garażu dla wozu bojowego, polegające na: - ułożeniu nowego przewodu wodociągowego (od instalacji w łazience na parterze do środkowej strefy ściany zachodniej (tylnej) garażu, wykucie bruzdy, wpalenie nowej rury do istniejącej instalacji, zatynkowanie bruzdy, - zamontowaniu kranu w ścianie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania obiektu - budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach - z uwagi na realizację przedmiotu zamówienia w czynnym obiekcie oświatowym (przedszkole na parterze) i siedzibie OSP Granice. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót na kondygnacji parteru i robót demontażowych piętra w czasie wakacji, gdy oddział przedszkola będzie nieczynny. 6. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, itp. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia - 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia - 2 lata. 11. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXV SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia w zakresie i rodzaju porównywalnym z niniejszym zamówieniem. b) dysponuje osobami, przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i przynależą do właściwej izby inżynierów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załączniku nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 6 500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 9. Wadium winno być załącznikiem do oferty.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia20,00
Okres gwarancji na zamontowane urządzenia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość n/w zmian umowy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kolejności i terminów wykonania poszczególnych zakresów robót określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w następujących okolicznościach: - konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych, - celem usprawnienia procesu budowy, - wynikających z uzgodnienia potrzeby wprowadzenia rozwiązań zamiennych, - zaistnienia przeszkód nie spowodowanych lub nie dających się przypisać Wykonawcy. 2) Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji prac objętych umową w następujących okolicznościach: - zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych przeszkód, nie leżących po stronie Wykonawcy, uniemożliwiających kontynuowanie realizacji robót przez okres dłuższy niż 10 dni. 3) Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność zmniejszenia zakresu uprzedniego zamówienia Zamawiający uprawniony jest ograniczyć zakres robót i/lub urządzeń, do czego nie jest wymagana zgoda Wykonawcy, wówczas wysokość wynagrodzenia ryczałtowego ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotę wynikającą z wyliczenia polegającego na przemnożeniu ilości nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. 4) Zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wartości netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 5) Zmiany którejkolwiek z osób wykazanych w ofercie Wykonawcy, a przewidzianych do kierowania robotami realizowanymi w ramach niniejszego zamówienia, mogą nastąpić jedynie na osobę spełniającą wymagane w SIWZ warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Zmiany te wymagają akceptacji Zamawiającego, nie wymagają aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej i potwierdzenia w dzienniku budowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-26, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.