Poznań: Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj
i wykonaj dla zadania: Wymiana ogrodzenia w strefie zewnętrznej administracyjnej oraz wymiana oświetlenia
na całości kompleksu, przy ul. Poznańskiej 3
w m. Biedrusko
Numer ogłoszenia: 54767 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Wymiana ogrodzenia w strefie zewnętrznej administracyjnej oraz wymiana oświetlenia na całości kompleksu, przy ul. Poznańskiej 3 w m. Biedrusko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Opracowanie powinno obejmować wykonanie następujących robót: 1) wyrównanie terenu ze ścięciem wypukłości na szer. 2,50 m i długości ok. 2500 m (na zewnątrz ogrodzenia); 2) mechaniczne i ręczne karczowanie pni w pasie zewnętrznym ogrodzenia w pasie 2,50 m; 3) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków wraz z wywiezieniem (szer. 23,0 po jednej i 25,0 m po drugiej stronie zewnętrznego ogrodzenia - pasy ochronne); 4) wykopanie i wykonanie fundamentu wraz z cokołem beton. ok. 2 464 m; 5) wykopanie i wykonanie fundamentu wraz z cokołem betonowym z tulejami przepustowymi (o śr. 160 mm, co ok. 50 cm) na dł. ok. 36,0 m pod ogrodzenie z paneli w terenie podmokłym; wysokość cokołu ok.8 cm; 6) wymiana ogrodzenia zewnętrznego z drutu kolczastego na słupach żelbetowych na ogrodzenie z paneli stalowych na słupkach stalowych i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach (w kształcie litery V) - do wewnątrz i na zewnątrz ogrodzenia (ogrodzenie zewnętrzne); 7) wymiana dwóch bram rozwieranych stalowych dwuskrzydłowych wypełnionych siatką ogrodzeniową - bramy ewakuacyjne i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach (w kształcie litery V); 8) wymiana bramy przesuwnej ręcznej na bramę przesuwną z napędem elektrycznym - brama główna wjazdowa i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach(w kształcie litery V); 9) wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy. Zadanie nr 2 Opracowanie powinno obejmować wykonanie następujących robót: 1) niwelowanie terenu pod wykopy na szer. 30 cm (ułożenie kabli); 2) wykonanie wykopów wraz z zasypaniem na głęb. 80 cm i szer. 30 cm (wykop wspólny dla lamp ulicznych i reflektora oświetleniowego przy bramie głównej); 3) wykonanie wykopów wraz z zasypaniem na głęb. 80 cm i szer. 30 (oświetlenie reflektorami ogrodzenia wewnętrznego); 4) ułożenie przewodów elektrycznych typu YAKY (zasilanie reflektorów wokół ogrodzenia wewnętrznego) min.3 obwody np.5 x 16 mm2; 5) wymiana przewodów elektrycznych typu YAKY do lamp ulicznych oraz wykonanie nowej instalacji dla oświetlenia bramy głównej - 1 szt. i bram ewakuacyjnych - 2 szt.; 6) montaż szafek rozdzielczych wolnostojących elektrycznych - 2 szt. (przy bramie głównej - 1 szt. i przy trafostacji - 1 szt.); 7) montaż słupów oświetleniowych z indywidualnym zabezpieczeniem ok. 4,0 m - ok. 75 szt. (przy ogrodzeniu wewnętrznym) - rozstaw między słupami 20,0 m; 8) wymiana reflektorów oświetleniowych na postumentach betonowych na reflektory (oprawa + żarnik) min. 250W umieszczone na słupach - ok. 75 szt. (przy ogrodzeniu wewnętrznym) - nie powodujące powstawanie tzw. martwej strefy, silne i równomierne oświetlenie przedpola wzdłuż ogrodzenia; 9) wymiana (8 szt.) i montaż (2 szt.) opraw oświetleniowych ulicznych (oprawa + żarnik) wraz ze słupami betonowymi z indywidualnym zabezpieczeniem wys. 6,0 m - 8 + 2 szt.; 10) montaż reflektorów ok. 250W z czujką ruchu wraz z słupami oświetleniowymi z indywidualnym zabezpieczeniem wys. 4,0 m - 3szt. przy bramach wjazdowych (brama główna - 1 szt. , bramy ewakuacyjne - 2 szt.) wraz z instalacja elektryczną; 11) wykonanie pomiarów elektrycznych np. rezystancji wraz z ich udokumentowaniem; 12) wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają programy funkcjonalno-użytkowe (PFU) - załączniki do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 45.11.12.30-9, 45.34.20.00-6, 45.26.22.12-0, 45.31.43.10-7, 45.31.61.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - dla zadania nr 1 - 40.000,00 zł - dla zadania nr 2 - 6.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 Zaprojektowanie i realizację robót związanych z ogrodzeniem o łącznej wartości minimalnej 500 000 zł brutto (w ramach jednego kontraktu lub oddzielnie). Zadanie nr 2 Zaprojektowanie i realizację robót związanych z instalacją oświetleniową zewnętrzną o łącznej wartości minimalnej 100 000 zł brutto (w ramach jednego kontraktu lub oddzielnie).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami: Zadanie nr 1 a) do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, b) do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, c) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z Zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z datą ważności wymienionych uprawnień. Zadanie nr 2 a) do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych [zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 z 2006 r. poz. 578 z późniejszymi zmianami)] lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, przynależne do właściwej Izby samorządu zawodowego (np. Izba Architektów RP, PIIB).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) uprawnienia projektantów i kierowników robót wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (np. IARP, PIIB), b) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja na wykonane roboty - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz możliwość zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: 1) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych. 2) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy. 3) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Bukowska 34, bud. 9, p.106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter - kancelaria WOG-u czynna w godz. 8:00 -15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizacja zadania: Wymiana ogrodzenia w strefie zewnętrznej administracyjnej, przy ul. Poznańskiej 3 w m. Biedrusko w trybie zaprojektuj i wykonaj..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie powinno obejmować wykonanie następujących robót: 1) wyrównanie terenu ze ścięciem wypukłości na szer. 2,50 m i długości ok. 2500 m (na zewnątrz ogrodzenia); 2) mechaniczne i ręczne karczowanie pni w pasie zewnętrznym ogrodzenia w pasie 2,50 m; 3) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków wraz z wywiezieniem (szer. 23,0 po jednej i 25,0 m po drugiej stronie zewnętrznego ogrodzenia - pasy ochronne); 4) wykopanie i wykonanie fundamentu wraz z cokołem beton. ok. 2 464 m; 5) wykopanie i wykonanie fundamentu wraz z cokołem betonowym z tulejami przepustowymi (o śr. 160 mm, co ok. 50 cm) na dł. ok. 36,0 m pod ogrodzenie z paneli w terenie podmokłym; wysokość cokołu ok.8 cm; 6) wymiana ogrodzenia zewnętrznego z drutu kolczastego na słupach żelbetowych na ogrodzenie z paneli stalowych na słupkach stalowych i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach (w kształcie litery V) - do wewnątrz i na zewnątrz ogrodzenia (ogrodzenie zewnętrzne); 7) wymiana dwóch bram rozwieranych stalowych dwuskrzydłowych wypełnionych siatką ogrodzeniową - bramy ewakuacyjne i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach (w kształcie litery V); 8) wymiana bramy przesuwnej ręcznej na bramę przesuwną z napędem elektrycznym - brama główna wjazdowa i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach(w kształcie litery V); 9) wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 45.11.12.30-9, 45.34.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizacja zadania: Wymiana oświetlenia na całości kompleksu, przy ul. Poznańskiej 3 w m. Biedrusko w trybie zaprojektuj i wykonaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie powinno obejmować wykonanie następujących robót: 1) niwelowanie terenu pod wykopy na szer. 30 cm (ułożenie kabli); 2) wykonanie wykopów wraz z zasypaniem na głęb. 80 cm i szer. 30 cm (wykop wspólny dla lamp ulicznych i reflektora oświetleniowego przy bramie głównej); 3) wykonanie wykopów wraz z zasypaniem na głęb. 80 cm i szer. 30 (oświetlenie reflektorami ogrodzenia wewnętrznego); 4) ułożenie przewodów elektrycznych typu YAKY (zasilanie reflektorów wokół ogrodzenia wewnętrznego) min.3 obwody np.5 x 16 mm2; 5) wymiana przewodów elektrycznych typu YAKY do lamp ulicznych oraz wykonanie nowej instalacji dla oświetlenia bramy głównej - 1 szt. i bram ewakuacyjnych - 2 szt.; 6) montaż szafek rozdzielczych wolnostojących elektrycznych - 2 szt. (przy bramie głównej - 1 szt. i przy trafostacji - 1 szt.); 7) montaż słupów oświetleniowych z indywidualnym zabezpieczeniem ok. 4,0 m - ok. 75 szt. (przy ogrodzeniu wewnętrznym) - rozstaw między słupami 20,0 m; 8) wymiana reflektorów oświetleniowych na postumentach betonowych na reflektory (oprawa + żarnik) min. 250W umieszczone na słupach - ok. 75 szt. (przy ogrodzeniu wewnętrznym) - nie powodujące powstawanie tzw. martwej strefy, silne i równomierne oświetlenie przedpola wzdłuż ogrodzenia; 9) wymiana (8 szt.) i montaż (2 szt.) opraw oświetleniowych ulicznych (oprawa + żarnik) wraz ze słupami betonowymi z indywidualnym zabezpieczeniem wys. 6,0 m - 8 + 2 szt.; 10) montaż reflektorów ok. 250W z czujką ruchu wraz z słupami oświetleniowymi z indywidualnym zabezpieczeniem wys. 4,0 m - 3szt. przy bramach wjazdowych (brama główna - 1 szt. , bramy ewakuacyjne - 2 szt.) wraz z instalacja elektryczną; 11) wykonanie pomiarów elektrycznych np. rezystancji wraz z ich udokumentowaniem; 12) wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 45.26.22.12-0, 45.31.43.10-7, 45.31.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja na wykonane roboty - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Opracowanie koncepcji inwestycyjnej zadania "Rozwój zielonej energii w Gminie Jedlicze" w ramach EUCF.
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- Remont ogrodzenia w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.