eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadaniaWymiana ogrodzenia w strefie zewnętrznej administracyjnej oraz wymiana oświetlenia na całości kompleksu, przy ul. Poznańskiej 3 w m. Biedrusko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Poznań: Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Wymiana ogrodzenia w strefie zewnętrznej administracyjnej oraz wymiana oświetlenia na całości kompleksu, przy ul. Poznańskiej 3 w m. Biedrusko
Numer ogłoszenia: 54767 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Wymiana ogrodzenia w strefie zewnętrznej administracyjnej oraz wymiana oświetlenia na całości kompleksu, przy ul. Poznańskiej 3 w m. Biedrusko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Opracowanie powinno obejmować wykonanie następujących robót: 1) wyrównanie terenu ze ścięciem wypukłości na szer. 2,50 m i długości ok. 2500 m (na zewnątrz ogrodzenia); 2) mechaniczne i ręczne karczowanie pni w pasie zewnętrznym ogrodzenia w pasie 2,50 m; 3) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków wraz z wywiezieniem (szer. 23,0 po jednej i 25,0 m po drugiej stronie zewnętrznego ogrodzenia - pasy ochronne); 4) wykopanie i wykonanie fundamentu wraz z cokołem beton. ok. 2 464 m; 5) wykopanie i wykonanie fundamentu wraz z cokołem betonowym z tulejami przepustowymi (o śr. 160 mm, co ok. 50 cm) na dł. ok. 36,0 m pod ogrodzenie z paneli w terenie podmokłym; wysokość cokołu ok.8 cm; 6) wymiana ogrodzenia zewnętrznego z drutu kolczastego na słupach żelbetowych na ogrodzenie z paneli stalowych na słupkach stalowych i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach (w kształcie litery V) - do wewnątrz i na zewnątrz ogrodzenia (ogrodzenie zewnętrzne); 7) wymiana dwóch bram rozwieranych stalowych dwuskrzydłowych wypełnionych siatką ogrodzeniową - bramy ewakuacyjne i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach (w kształcie litery V); 8) wymiana bramy przesuwnej ręcznej na bramę przesuwną z napędem elektrycznym - brama główna wjazdowa i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach(w kształcie litery V); 9) wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy. Zadanie nr 2 Opracowanie powinno obejmować wykonanie następujących robót: 1) niwelowanie terenu pod wykopy na szer. 30 cm (ułożenie kabli); 2) wykonanie wykopów wraz z zasypaniem na głęb. 80 cm i szer. 30 cm (wykop wspólny dla lamp ulicznych i reflektora oświetleniowego przy bramie głównej); 3) wykonanie wykopów wraz z zasypaniem na głęb. 80 cm i szer. 30 (oświetlenie reflektorami ogrodzenia wewnętrznego); 4) ułożenie przewodów elektrycznych typu YAKY (zasilanie reflektorów wokół ogrodzenia wewnętrznego) min.3 obwody np.5 x 16 mm2; 5) wymiana przewodów elektrycznych typu YAKY do lamp ulicznych oraz wykonanie nowej instalacji dla oświetlenia bramy głównej - 1 szt. i bram ewakuacyjnych - 2 szt.; 6) montaż szafek rozdzielczych wolnostojących elektrycznych - 2 szt. (przy bramie głównej - 1 szt. i przy trafostacji - 1 szt.); 7) montaż słupów oświetleniowych z indywidualnym zabezpieczeniem ok. 4,0 m - ok. 75 szt. (przy ogrodzeniu wewnętrznym) - rozstaw między słupami 20,0 m; 8) wymiana reflektorów oświetleniowych na postumentach betonowych na reflektory (oprawa + żarnik) min. 250W umieszczone na słupach - ok. 75 szt. (przy ogrodzeniu wewnętrznym) - nie powodujące powstawanie tzw. martwej strefy, silne i równomierne oświetlenie przedpola wzdłuż ogrodzenia; 9) wymiana (8 szt.) i montaż (2 szt.) opraw oświetleniowych ulicznych (oprawa + żarnik) wraz ze słupami betonowymi z indywidualnym zabezpieczeniem wys. 6,0 m - 8 + 2 szt.; 10) montaż reflektorów ok. 250W z czujką ruchu wraz z słupami oświetleniowymi z indywidualnym zabezpieczeniem wys. 4,0 m - 3szt. przy bramach wjazdowych (brama główna - 1 szt. , bramy ewakuacyjne - 2 szt.) wraz z instalacja elektryczną; 11) wykonanie pomiarów elektrycznych np. rezystancji wraz z ich udokumentowaniem; 12) wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają programy funkcjonalno-użytkowe (PFU) - załączniki do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 45.11.12.30-9, 45.34.20.00-6, 45.26.22.12-0, 45.31.43.10-7, 45.31.61.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - dla zadania nr 1 - 40.000,00 zł - dla zadania nr 2 - 6.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 Zaprojektowanie i realizację robót związanych z ogrodzeniem o łącznej wartości minimalnej 500 000 zł brutto (w ramach jednego kontraktu lub oddzielnie). Zadanie nr 2 Zaprojektowanie i realizację robót związanych z instalacją oświetleniową zewnętrzną o łącznej wartości minimalnej 100 000 zł brutto (w ramach jednego kontraktu lub oddzielnie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami: Zadanie nr 1 a) do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, b) do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, c) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z Zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z datą ważności wymienionych uprawnień. Zadanie nr 2 a) do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych [zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 z 2006 r. poz. 578 z późniejszymi zmianami)] lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, przynależne do właściwej Izby samorządu zawodowego (np. Izba Architektów RP, PIIB).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) uprawnienia projektantów i kierowników robót wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (np. IARP, PIIB), b) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja na wykonane roboty - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz możliwość zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: 1) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych. 2) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy. 3) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Bukowska 34, bud. 9, p.106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter - kancelaria WOG-u czynna w godz. 8:00 -15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizacja zadania: Wymiana ogrodzenia w strefie zewnętrznej administracyjnej, przy ul. Poznańskiej 3 w m. Biedrusko w trybie zaprojektuj i wykonaj..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie powinno obejmować wykonanie następujących robót: 1) wyrównanie terenu ze ścięciem wypukłości na szer. 2,50 m i długości ok. 2500 m (na zewnątrz ogrodzenia); 2) mechaniczne i ręczne karczowanie pni w pasie zewnętrznym ogrodzenia w pasie 2,50 m; 3) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków wraz z wywiezieniem (szer. 23,0 po jednej i 25,0 m po drugiej stronie zewnętrznego ogrodzenia - pasy ochronne); 4) wykopanie i wykonanie fundamentu wraz z cokołem beton. ok. 2 464 m; 5) wykopanie i wykonanie fundamentu wraz z cokołem betonowym z tulejami przepustowymi (o śr. 160 mm, co ok. 50 cm) na dł. ok. 36,0 m pod ogrodzenie z paneli w terenie podmokłym; wysokość cokołu ok.8 cm; 6) wymiana ogrodzenia zewnętrznego z drutu kolczastego na słupach żelbetowych na ogrodzenie z paneli stalowych na słupkach stalowych i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach (w kształcie litery V) - do wewnątrz i na zewnątrz ogrodzenia (ogrodzenie zewnętrzne); 7) wymiana dwóch bram rozwieranych stalowych dwuskrzydłowych wypełnionych siatką ogrodzeniową - bramy ewakuacyjne i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach (w kształcie litery V); 8) wymiana bramy przesuwnej ręcznej na bramę przesuwną z napędem elektrycznym - brama główna wjazdowa i dodatkowego zabezpieczenia w górnej części drutem kolczastym na podwójnych wysięgnikach(w kształcie litery V); 9) wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 45.11.12.30-9, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizacja zadania: Wymiana oświetlenia na całości kompleksu, przy ul. Poznańskiej 3 w m. Biedrusko w trybie zaprojektuj i wykonaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie powinno obejmować wykonanie następujących robót: 1) niwelowanie terenu pod wykopy na szer. 30 cm (ułożenie kabli); 2) wykonanie wykopów wraz z zasypaniem na głęb. 80 cm i szer. 30 cm (wykop wspólny dla lamp ulicznych i reflektora oświetleniowego przy bramie głównej); 3) wykonanie wykopów wraz z zasypaniem na głęb. 80 cm i szer. 30 (oświetlenie reflektorami ogrodzenia wewnętrznego); 4) ułożenie przewodów elektrycznych typu YAKY (zasilanie reflektorów wokół ogrodzenia wewnętrznego) min.3 obwody np.5 x 16 mm2; 5) wymiana przewodów elektrycznych typu YAKY do lamp ulicznych oraz wykonanie nowej instalacji dla oświetlenia bramy głównej - 1 szt. i bram ewakuacyjnych - 2 szt.; 6) montaż szafek rozdzielczych wolnostojących elektrycznych - 2 szt. (przy bramie głównej - 1 szt. i przy trafostacji - 1 szt.); 7) montaż słupów oświetleniowych z indywidualnym zabezpieczeniem ok. 4,0 m - ok. 75 szt. (przy ogrodzeniu wewnętrznym) - rozstaw między słupami 20,0 m; 8) wymiana reflektorów oświetleniowych na postumentach betonowych na reflektory (oprawa + żarnik) min. 250W umieszczone na słupach - ok. 75 szt. (przy ogrodzeniu wewnętrznym) - nie powodujące powstawanie tzw. martwej strefy, silne i równomierne oświetlenie przedpola wzdłuż ogrodzenia; 9) wymiana (8 szt.) i montaż (2 szt.) opraw oświetleniowych ulicznych (oprawa + żarnik) wraz ze słupami betonowymi z indywidualnym zabezpieczeniem wys. 6,0 m - 8 + 2 szt.; 10) montaż reflektorów ok. 250W z czujką ruchu wraz z słupami oświetleniowymi z indywidualnym zabezpieczeniem wys. 4,0 m - 3szt. przy bramach wjazdowych (brama główna - 1 szt. , bramy ewakuacyjne - 2 szt.) wraz z instalacja elektryczną; 11) wykonanie pomiarów elektrycznych np. rezystancji wraz z ich udokumentowaniem; 12) wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 45.26.22.12-0, 45.31.43.10-7, 45.31.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja na wykonane roboty - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.