eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy rękawic ortopedycznych, rurek intubacyjnych zbrojonych, igieł do iniekcji jednorazowego użytku, podkładów absorpcyjnych, korków do cewników, sondy, pojemników do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany, ściereczek jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików, aparatów do szybkiego przetaczania krwi, klipsów jednorazowego użytku, gazy, strzałki, pierścienie, barwniki, protezy głosowe, nici okulistyczne, zestawów do nebulizacji jednorazowego użytku, implantów do operacji rekonstrukcji piersi, akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego, obłożeń jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów, testów do sterylizacji parowej, set pediatryczny do przetaczania krwi, jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19



Ogłoszenie nr 547643-N-2018 z dnia 2018-04-19 r.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego: Dostawy rękawic ortopedycznych, rurek intubacyjnych zbrojonych, igieł do iniekcji jednorazowego użytku, podkładów absorpcyjnych, korków do cewników, sondy, pojemników do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany, ściereczek jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików, aparatów do szybkiego przetaczania krwi, klipsów jednorazowego użytku, gazy, strzałki, pierścienie, barwniki, protezy głosowe, nici okulistyczne, zestawów do nebulizacji jednorazowego użytku, implantów do operacji rekonstrukcji piersi, akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego, obłożeń jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów, testów do sterylizacji parowej, set pediatryczny do przetaczania krwi, jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000, ul. ul. Sokołowskiego  4 , 58309   Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 489 742, e-mail szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks 746 489 746.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
siedziba zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy rękawic ortopedycznych, rurek intubacyjnych zbrojonych, igieł do iniekcji jednorazowego użytku, podkładów absorpcyjnych, korków do cewników, sondy, pojemników do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany, ściereczek jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików, aparatów do szybkiego przetaczania krwi, klipsów jednorazowego użytku, gazy, strzałki, pierścienie, barwniki, protezy głosowe, nici okulistyczne, zestawów do nebulizacji jednorazowego użytku, implantów do operacji rekonstrukcji piersi, akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego, obłożeń jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów, testów do sterylizacji parowej, set pediatryczny do przetaczania krwi, jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt
Numer referencyjny: Zp/35/PN-29/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
20


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 1 - Rękawice ortopedyczne Pakiet nr 2 - Rurki intubacyjne zbrojone Pakiet nr 3 - Igły do iniekcji jednorazowego użytku Pakiet nr 4 - Podkłady absorpcyjne Pakiet nr 5 - Korki do cewników, sondy Pakiet nr 6 - Pojemniki do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany Pakiet nr 7 - Ściereczki jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików Pakiet nr 8 - Aparat do szybkiego przetaczania krwi Pakiet nr 9 - Klipsy jednorazowego użytku Pakiet nr 10 - Gazy, strzałki, pierścienie, barwnik Pakiet nr 11 - Protezy głosowe Pakiet nr 12 - Nici okulistyczne Pakiet nr 13 - Nici okulistyczne Pakiet nr 14 - Zestawy do nebulizacji jednorazowego użytku Pakiet nr 15 - Implanty do operacji rekonstrukcji piersi Pakiet nr 16 - Akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego Pakiet nr 17 - Obłożenia jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów Pakiet nr 18 - Testy do sterylizacji parowej Pakiet nr 19 - Set pediatryczny do przetaczania krwi Pakiet nr 20 - Jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33140000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Kod CPV : 33140000-3 materiał medyczny - (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20). CPV : 33184400-7 protezy piersi - (dotyczy Pakietu nr 15).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. :posiadanie odpisu z właściwego rejestru - na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności w zakresie pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20 materiałów medycznych, pakietu nr 15 protezy piersi na podstawie wykazu dostaw materiałów medycznych wykonanych dostaw materiałów medycznych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy materiałów medycznych zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy materiałów medycznych były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności w zakresie pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20 materiałów medycznych , pakietu nr 15 protezy piersi na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 - 36 240,00 zł; dla pakietu nr 2 - 42 930,00 zł; dla pakietu nr 3 - 21720,32 zł; dla pakietu nr 4 - 7 410,00 zł; dla pakietu nr 5 - 375,00 zł; dla pakietu nr 6 - 7 000,00 zł; dla pakietu nr 7 - 9 500,00 zł; dla pakietu nr 8 - 850,00 zł; dla pakietu nr 9 - 10 000,00 zł; dla pakietu nr 10 - 5 750,00 zł; dla pakietu nr 11 - 21 000,00 zł; dla pakietu nr 12 - 3 780,00 zł; dla pakietu nr 13 - 3 000,00 zł; dla pakietu nr 14 - 5 460,00 zł; dla pakietu nr 15 - 27 100,00 zł; dla pakietu nr 16 - 6 400,00 zł; dla pakietu nr 17 - 15 750,00 zł; dla pakietu nr 18 - 70 000,00 zł; dla pakietu nr 19 - 3 200,00 zł; dla pakietu nr 20 - 34 825,00 zł;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.2.Wykaz dostaw materiałów medycznych wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy materiałów medycznych zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy materiałów medycznych zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności w zakresie pakietu nr pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20 materiałów medycznych, pakietu nr 15 protezy piersi na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 - 36 240,00 zł; dla pakietu nr 2 - 42 930,00 zł; dla pakietu nr 3 - 21720,32 zł; dla pakietu nr 4 - 7 410,00 zł; dla pakietu nr 5 - 375,00 zł; dla pakietu nr 6 - 7 000,00 zł; dla pakietu nr 7 - 9 500,00 zł; dla pakietu nr 8 - 850,00 zł; dla pakietu nr 9 - 10 000,00 zł; dla pakietu nr 10 - 5 750,00 zł; dla pakietu nr 11 - 21 000,00 zł; dla pakietu nr 12 - 3 780,00 zł; dla pakietu nr 13 - 3 000,00 zł; dla pakietu nr 14 - 5 460,00 zł; dla pakietu nr 15 - 27 100,00 zł; dla pakietu nr 16 - 6 400,00 zł; dla pakietu nr 17 - 15 750,00 zł; dla pakietu nr 18 - 70 000,00 zł; dla pakietu nr 19 - 3 200,00 zł; dla pakietu nr 20 - 34 825,00 zł; 3.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211). 4.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE oraz certyfikat FDE w zakresie pakietu nr 15. 5.Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6.W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Rękawice ortopedyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice ortopedyczne- lateksowe rękawice chirurgiczne stosowane przy zabiegach ortopedycznych. Materiał: naturalny lateks kauczukowy, Rozmiary; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5 Rozmiar nr 7,0- 2500; 7,5- 2500; 8,0- 800; 8,5-700. Średnia grubość pojedyncza: palec środkowy: 0,33mm, dłoń: 0,30mm, mankiet: 0,26mm Długość rękawicy min 295mm AQL 1,0 Skład chemiczny: Przyspieszacze: Zinc diethyldithiocarbamate, Zinc dibutyl dithiocarbamate Przeciwutleniacz: Butylated reaction product of p-cresol I dicyclopentadiene Pigment: Titanium dioxide, Brown dispersion Środek koagulujący: Calcium Nitrate Bezpudrowe, lateksowe, pakowane sterylnie, kolor brązowy. Poziom protein lateksu: < 30 ug/g Penetracja wirusów test ASTM F-1671 Kształt anatomiczny. Mankiet rolowany Powierzchnia zewnętrzna: teksturowana, chlorowana, silikonowana. Powierzchnia wewnętrzna: powleczona poliuretanem, silikonowana Sterylizacja: napromieniowanie 25 kGy Gamma Klasyfikacja CE: klasa IIa Dopuszczalny okres składowania: 5 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 - materiał medyczny


Część nr: 2Nazwa: Rurka intubacyjna zbrojona
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rurka intubacyjna - zbrojona - średnica mankietu 13-14mm - rozm. 5.0 ;skala głębokości od 15 cm Rurka intubacyjna - zbrojona - średnica mankietu 16-17mm - rozm. 5.50 ;skala głębokości od 15 cm Rurka intubacyjna - zbrojona - średnica mankietu 19-20mm - rozm. 6.00 ;skala głębokości od 15 cm Rurka intubacyjna - zbrojona - średnica mankietu 19-20mm - rozm. 6.50 ;skala głębokości od. 17 cm Rurka intubacyjna - zbrojona - średnica mankietu 22-23mm - rozm. 7.00 ;skala głębokości od 17 cm Rurka intubacyjna - zbrojona - średnica mankietu 24-25mm - rozm. 7.50 ;skala głębokości od 19 cm Rurka intubacyjna - zbrojona - średnica mankietu 25-26mm - rozm. 8.00 ;skala głębokości od 19 cm Rurka intubacyjna - zbrojona - średnica mankietu 26-27mm - rozm. 8.50 ;skala głębokości od 21 cm Rurka intubacyjna - zbrojona rozm. 9.0- średnica mankietu 28-29mm 0 ;skala głębokości od 21 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 - materiał medyczny


Część nr: 3Nazwa: Igły do iniekcji jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła 0,33x12 ,,Luer op.100szt. Jałowe, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych przepływów podczas iniekcji, wykonane ze stali nierdzewnej, nietoksyczne, niepirogenne, dobrze dopasowane do strzykawki o dużej ostrości Igła 0,5x25 ,,Luer op.100szt. Jałowe, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych przepływów podczas iniekcji, wykonane ze stali nierdzewnej, nietoksyczne, niepirogenne, dobrze dopasowane do strzykawki o dużej ostrości Igła 0,6x30 ,,Luer op.100szt. Jałowe, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych przepływów podczas iniekcji, wykonane ze stali nierdzewnej, nietoksyczne, niepirogenne, dobrze dopasowane do strzykawki o dużej ostrości Igła 0,7x30 ,,Luer op.100szt. Jałowe, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych przepływów podczas iniekcji, wykonane ze stali nierdzewnej, nietoksyczne, niepirogenne, dobrze dopasowane do strzykawki o dużej ostrości Igła 0,8x40 ,,Luer op.100szt. Jałowe, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych przepływów podczas iniekcji, wykonane ze stali nierdzewnej, nietoksyczne, niepirogenne, dobrze dopasowane do strzykawki o dużej ostrości Igła 0,9x40 ,,Luer op.100szt. Jałowe, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych przepływów podczas iniekcji, wykonane ze stali nierdzewnej, nietoksyczne, niepirogenne, dobrze dopasowane do strzykawki o dużej ostrości Igła 1,1x40 ,,Luer op.100szt. Jałowe, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych przepływów podczas iniekcji, wykonane ze stali nierdzewnej, nietoksyczne, niepirogenne, dobrze dopasowane do strzykawki o dużej ostrości Igła 1,2x40 ,,Luer op.100szt. Jałowe, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych przepływów podczas iniekcji, wykonane ze stali nierdzewnej, nietoksyczne, niepirogenne, dobrze dopasowane do strzykawki o dużej ostrości
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 - materiał medyczny


Część nr: 4Nazwa: Mata absorcyjna na rozlane wydzieliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mata absorcyjna na rozlane wydzieliny na bloku operacyjnym rozmiar 37x72 cm, wchłaniająca ok. 16 litrów płynów, zawierająca preparat żelujący w osłonie z włóknistej tkaniny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 - materiał medyczny


Część nr: 5Nazwa: Korek do cewników, sondy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Korek do cewników : - sterylny, - jednorazowego użytku, - ze skrzydełkami ułatwiającymi założenie i usunięcie korka z cewnika
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 - materiał medyczny


Część nr: 6Nazwa: Pojemnik do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 - materiał medyczny


Część nr: 7Nazwa: Ściereczki jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czyściwo specjalistyczne do czyszczenia o wym. 30x38 umożliwiające utrzymanie najwyższej higieny i ułatwiające przestrzeganie norm HACCP. Wytrzymałe i wydajne, wykonane z wiskozy i poliestru.W małych poręcznych opakowaniach, pakowane po 40 sztuk. Ściereczka w kolorze czerwonym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 - materiał medyczny


Część nr: 8Nazwa: Aparat do szybkiego przetaczania krwi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aparat do szybkiego przetaczania krwi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 9Nazwa: Klipsy jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klipsy jednorazowego użytku, sterylne, czasowe - plastikowe na skórę głowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 10Nazwa: Gazy, strzałki, pierścienie, barwnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pierścień typu Malyugin ring o wielkości 6,25 mm - niezbędny do zabiegów zaćmy - materiał: polipropylen - kształt - kwadrat z pętlami w kątach do założenia na tęczówkę w komplecie injektor jednorazowego użytku do wszczepiania i usuwania ringu z jednego portu operacyjnego - opakowanie - 3 szt SF6 TO GAZ OKULISTYCZNY do wewnątrzgałkowej tamponady w chirurgii witreoretinalnej SF6 sześciofluoran siarki pakowany w pojedyncze 75 ml pojemniki. Produkt wielorazowego użytku. Specjalny wielowarstwowy pojemnik zapobiega wydostawaniu się gazu na zewnątrz. W opakowaniu wraz z strzykawką 0,2 um, igła 30 G oraz złącze C3F8 gaz okulistyczny do wewnątrzgałkowej tamponady w chirurgii witreoretinalnej. Pakowany w pojedyncze 75 ml pojemniki. Produkt wielorazowego użytku. Specjalny wielowarstwowy pojemnik zapobiega wydostawaniu się gazu na zewnątrz. W opakowaniu wraz z strzykawką 0,2 um, igła 30 G oraz złącze 0,18% barwnik trypanu, pakowany w ampułkostrzykawki o pojemności 0,7 ml. Produkt gwarantuje szybkie i skuteczne wybarwianie tkanek oka bez zbędnego ryzyka dla pacjenta (pakowany po 6 szt) Strzałki spongostanowe ( pakowane po 10 szt w opakowaniu 100szt)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 12Nazwa: Nici okulistyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:8/0-30 cm ,igła 3/8 koła, 6 mm szpatułkowata, pakowane po 36 saszetek 7/0-30 cm, igła 3/8 koła, 6 mm szpatułkowata, pakowane po 36 saszetek,Szef wchłanialny , pleciony, zbudowany z kwasu poliglikolowego, powlekany stearynianem wapnia i polikaprolaktonem, o wytrzymałości na zerwanie 60-70% po 14 dniach i 25-45% po 21 dniach czas wchłaniania 60-90 dni. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę szwu, grubość kod, numer seryjny i datę ważności. Zamawiający nie dopuszcza różnicy w ostrzu igły długości nitki. Termin ważności szwów nie krótszy niż 24 m-ce. Zamawiający wymaga instrukcji użytkowania w języku polskim
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 13Nazwa: Nici okulistyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szef niewchłanialny , polipropylenowy, 8/0-20 cm, igła podwójna prosta , nić niewchłanialna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 14Nazwa: Zestawy do nebulizacji jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nebulizator - komplet (dren, maska lub ustnik, pojemnik na lek) w zależności od potrzeb, Nebulizator jednorazowego użytku - w komplecie: pokrywka z wylotem powietrza - rozpylacz z efektywnym wytwarzaniem aerosolu (system kanalikowy ułatwiający lepsze wchłanianie mgiełki nebulizacyjnej do płuc) - przegroda - komora leku - produkt bez latexu - mała objętość pozostałości leku po nebulizacji - krótki czas podawania leku< 7 min - maska do inhalatora dla dorosłych lub dzieci, mocowana na gumki z wysokiej jakości tworzywa, dobrze dopasowująca się do twarzy - rozmiar masek dla noworodków, dzieci i dorosłych S, M, L, XL - ustnik typ fajka - ilość poszczególnych typów nebulizatorów (maska/ustnik, dorosły/dziecko) - w zależności od aktualnego zapotrzebowania - kompatybilny z posiadanymi inhalatorami - pakowany pojedynczo - opatrzony datą ważności na każdym opakowaniu - sterylny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 15Nazwa: Implanty do operacji rekonstrukcyjnych piersi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Implanty piersiowe anatomiczne teksturowane : - powierzchnia teksturowana - sterylne - pakowane pojedynczo - różnorodny kształt, trzy rodzaje podstawy, okrągła oraz owalna pionowo i poziomo - wypełnione spoistym żelem silikonowych z efektem "pamięci", co oznacza, że elastyczny żel silikonowy imituje naturalne ruchy tkanki piersiowej, każdorazowo powraca do swojej formy początkowej - dostępne w wersjach z dwoma rodzajami żelu silikonowego - bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu - dożywotnia gwarancja na integralność powłoki implantu - powłoka odporna na działania mechaniczne - zakres pojemności 45-1035 ml - różne projekcje (3 lub 4) - różne wysokości (3 lub 4 ) - produkcja UE - dożywotnio gwarancyjna wymiana w przypadku pęknięcia implantu 2. Implanty piersiowe anatomiczne o powierzchni pokrytej gąbką poliuretanową - powierzchnia pokryta pianką mikropoliuretanową - różnorodny kształt, podstawa okrągła i owalna pionowo i poziomo - wypełnione żelem silikonowym z efektem "pamięci" - dostępne w wersjach z 2 rodzajami żelu silikonowego - bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu - dożywotnia gwarancja na integralność powłoki implantu - powłoka odporna na działania mechaniczne - zakres pojemności 45-1035 ml - różne projekcje (4 projekcje) - produkcja UE - dożywotnio gwarancyjna wymiana w przypadku pęknięcia powłoki implantu - gwarancja w przypadku wystąpienia przykurczu torebkowego w skali Bakera stopień III i IV - maksymalnie 10 lat od daty wszczepienia. 3. Sizery śródoperacyjne w objętościach od 45ml do 940ml - kompatybilne wymiarami z protezami z punktów 1 i 2 Rozmiar i typ implantu zamawiający określi w trakcie zamówienia Planowana ilość zużycia rocznego 30 sztuk Implanty powinny być dostępne w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia Wartość szacunkowa zamówienia 30x1950 = 54200 neeto
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33184400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : 33184400-7 protezy piersi


Część nr: 16Nazwa: Akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestawy powinny być kompatybilne z urządzeniem Inomed .... , które jest używany na bloku operacyjnym Poszczególne elementy mają być dostępne nie tylko w pakietach ale również pojedynczo Rozmiar rurki/tuby intubacyjnej zamawiający określi podczas składania zamówienia Planowana ilość rocznego zużycia ok. 30 zestawów Zestawy składające się z 3 elementów: 1. Rurka/tuba intubacyjna ze zintegrowaną elektrodą bierną jednokanałową - jednorazowe - sterylne - pakowane oddzielnie - średnice wewnętrzne rurki od 5,5mm do 8,5mm 2. Stymulator bipolarny - jednorazowy - sterylny - pakowany oddzielnie - długość przewodu min 200cm 3. Uziemienie i kabel referencyjny - uziemienie z igłą do wkłucia w tkanki pacjenta - długość igły 12 mm - długość przewodu min 150 cm Wartość zamówienia 30 x 460 = 12800 zł netto
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 17Nazwa: Obłożenia jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Spełniający wymogi normy EN 13795-1-3 -1 serweta na stolik 150x240cm wykonana z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min. ponad 60g/m2-zawinięcie zestawu -1 serweta do obłożenia klatki piersiowej 200x390cm z oknem o wym.35x40cm wypełnionym folią chirurgiczną oraz otoczonym dodatkową warstwą wysokochłonną. Serweta wyposażona w dwie kieszenie 3-komorowe i prowadnice drenów, wykonana z włókniny trójwarstwowej typu SMS o min.grubości ponad 50g/m2, dodatkowa warstwa chłonna z laminatu dwuwarstwowego o grubości ponad 100gr., krawędzie serwety wykonane z niebarwionego polimeru o grubości min.0,12mm -1 kieszeń przylepna 30x40cm, 1-komorowa -1 osłona na głowicę RTG,O 80cm - 4 ściereczki chłonne 30x30cm - 1fartuch chirurgiczny XXXL wykonany z włókien typu SMS o gr.min.45g/m2 - 1fartuch chirurgiczny L wykonany z włókniny typu SMS o gr.min.45g/m2 - 1miseczka 150-250ml z tworzywa sztucznego - 1miseczka 300-500ml z tworzywa sztucznego - jednorazowa penseta anatomiczna ząbkowana długość od 13-16cm - skalpel 23 z rekojeścią
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 18Nazwa: Testy do sterylizacji parowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet w składzie: - Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do sterylizacji parą wodną z próżnią wstępną, ostateczny odczyt wyniku po 1h inkubacji, odczyt automatyczny w autoczytniku. Na fiolce wskaźnik chemiczny oraz naklejka zawierająca nazwę mikroorganizmu testowego i miejsce do opisu. - Autoczytnik przeznaczony do inkubacji wskaźników biologicznych do pary wodnej z próżnią wstępną, o ostatecznym odczycie po 1h. Odczyt automatyczny. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do sterylizacji parą wodną z próżnią wstępną, ostateczny odczyt wyniku po 1h inkubacji, odczyt automatyczny w autoczytniku. Na fiolce wskaźnik chemiczny oraz naklejka zawierająca nazwę mikroorganizmu testowego i miejsce do opisu. Testy takie same jak w pozycji nr 1. Integrator chemiczny klasy 5, do sterylizacji parowej z przesuwającą się substancja wskaźnikową, do monitorowania i kontroli pakietu zarówno w cyklach sterylizacji 121o C jak i 134o C, nie wymagający interpretacji zmiany koloruPakiet testowy Bowie & Dick - jednorazowy, gotowy do użycia pakiet, do sterylizacji parowej w temp. 134o C i w czasie 3,5 minuty
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 19Nazwa: Set pediatryczny do przetaczania krwi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Set pediatryczny do przetaczania krwiAparat do grawitacyjnej podaży krwi z biureta o pojemności 100 ml wyskalowany co 1 ml, sterylny, długość linii 185 cm, zacisk szczelinowy do zamykania przepływu worka, komora kroplowa 10kr/ml, biureta pomiarowa wyposażona w dodatkowy port do wstrzyknięć. Zestaw posiada specjalny zawór pływakowy zabezpieczający układ przed zapowietrzaniem, filtr powietrza 3 mikrony, filtr w linii 170 mikronów, zacisk rolkowy do ustawienia prędkości przepływu. Wstawka do dodatkowych wstrzyknięć ok. 5-10 cm od końca linii infuzyjnej. Fabrycznie zestaw wyposażony w zastawkę na końcu linii pozwalającej na wypełnienie (odpowietrzenie) drenu bez ryzyka niekontrolowanego wycieku. Instrukcja obsługi wewnątrz każdego opakowania. Zestaw pozbawiony DEHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 20Nazwa: Jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czujnik jednorazowego użytku do pomiaru saturacji dla noworodków <3kg> i dorosłych > 40kg, Czujnik jednorazowego użytku do pomiaru saturacji dla niemowląt od 3-20 kg, Czujnik jednorazowy sterylny, bezlateksowy, technologia OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo w kształcie litery L, długość kabla 40 - 60 cm, warstwa samoprzylepna wykonana z materiału eliminującego podrażnienia skóry noworodka i wcześniaka. Czujnik prawidłowo identyfikowany przez monitory pracujące w tej samej technologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:33140000-3 materiał medyczny






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.