eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³ocieniec › ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie miasta Z³ocieniec

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2018-04-19



Og³oszenie nr 547457-N-2018 z dnia 2018-04-19 r.

Gmina Z³ocieniec: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie miasta Z³ocieniec
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Z³ocieniec, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Stary Rynek  3 , 78520   Z³ocieniec, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. (094) 36 72 022, e-mail umig.zamowienia@zlocieniec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.zlocieniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne www.bip.zlocieniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.zlocieniec.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.zlocieniec.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Urz±d Miejski w Z£ocieñcu, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Z³ocieniec


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie miasta Z³ocieniec
Numer referencyjny: BZP.271.3.2018.DW
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie miasta Z³ocieniec. Zakres prac do wykonania: koszenie traw,przycinanie ¿ywop³otów,wywóz pokosu oraz odpadów z przycinania ¿ywop³otów. Szczegó³owy opis prac do wykonania: Cena us³ugi koszenia powinna byæ tak skalkulowana, aby obejmowa³a koszenie traw, zgrabienie pokosu, uprz±tniêcie odpadów (np. butelki, papier) z koszonych terenów, uprz±tniêcie pokosu zanieczyszczaj±cego chodniki i jezdnie. Powierzchnia terenów zielonych do koszenia 158.654,00 m2 - zgodnie z za³±cznikiem nr 1. Ogólna powierzchnia terenów zielonych podlegaj±ca koszeniu z uwzglêdnieniem krotno¶ci koszenia wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego (e-mail, faksem, na pi¶mie, telefonicznie) max do 672.921,00 m^2 tj. dwukrotne koszenie (24.572,00 m2 x 2) , trzykrotne koszenie (11.214,00 m^2 x 3), czterokrotne koszenie (42.003,00 m^2 x 4), piêciokrotne koszenie (63.067,00 m^2 x 5), sze¶ciokrotne koszenie ( 17.798,00 m^2 x 6).Uwaga - podane czêstotliwo¶ci koszenia poszczególnych terenów mog± ulec zmianie. Przycinanie ¿ywop³otów obejmuje ciêcia prze¶wietlaj±co - formuj±ce krzewów zgodnie ze sztuk± ogrodnicz±, usuwanie chwastów z wnêtrza szpaleru. D³ugo¶æ ¿ywop³otów do przyciêcia 1.821,50 mb .Wszystkie ¿ywop³oty nale¿y przyci±æ co najmniej trzykrotnie.Ogólna d³ugo¶æ ¿ywop³otów do przyciêcia z uwzglêdnieniem trzykrotnego ciêcia max do 5.464,50 mb. Wykonawca zobowi±zany jest do: 1.Realizacji wszystkich prac opisanych w przedmiocie zamówienia zgodnie ze sztuk± ogrodnicz±, obowi±zuj±cymi przepisami prawa, polskimi normami przenosz±cymi europejskie normy zharmonizowane, zasadami wiedzy technicznej, nale¿yt± staranno¶ci±, przepisami BHP, dobrze jako¶ciowo i estetycznie. 2.Ponoszenia kosztów zakupu worków do gromadzenia odpadów. 3.Wykonawca zapewnia odzie¿ ochronn±, sprzêt, narzêdzia wraz z obs³ug±, niezbêdne do realizacji przedmiotu umowy. 4.Przekazania pokosu z koszonych terenów oraz odpadów z ciêcia ¿ywop³otów do stacji prze³adunkowej w Mielenku Drawskim. Do ka¿dej faktury nale¿y do³±czyæ potwierdzon± kartê przekazania odpadu. 5.Zapewnienia na terenie wykonywania prac nale¿ytego ³adu i porz±dku, przestrzegania przepisów BHP oraz utrzymania terenu prac wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 6.Uporz±dkowania terenu po zakoñczeniu prac. 7.Wykonawca bierze ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za prawid³owe u¿ycie sprzêtu, oraz za szkody powsta³e w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót. 8.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia- naprawienia go i doprowadzenia do stanu poprzedniego na w³asny koszt. 9.Na czas obowi±zywania umowy, Wykonawca przyjmuje na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki i nastêpstwa zdarzeñ wynik³ych z nienale¿ytego wykonania postanowieñ umowy, w szczególno¶ci w stosunku do osób trzecich. 10.Przez nienale¿yte wykonanie przez Wykonawcê obowi±zków nale¿y rozumieæ w szczególno¶ci niesumienne wykonywanie przedmiotu umowy jak utrzymywanie przero¶niêtej trawy, niestaranne , niedok³adne koszenie trawy, niedok³adne uprz±tniêcie odpadów z koszonych terenów, pokosu zanieczyszczaj±cego chodniki i jezdnie, nieprawid³owe lub niedok³adne przycinanie ¿ywop³otów. 11.Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ z tytu³u ewentualnych szkód wyrz±dzonych podczas wykonywania prac objêtych niniejsz± umow± 12.Okres oczekiwania na przyst±pienie do koszenia od momentu zg³oszenia potrzeby koszenia przez Zamawiaj±cego - nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 dni. Dodatkowe wymagania zamawiaj±cego. 1.Zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 3 osób posiadaj±cych kwalifikacje do obs³ugi kosiarek i kos spalinowych wykorzystywanych przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. koszeniu. 2.W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1)¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 3.W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1)o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2)po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zawieraæ dane osobowe pracownika/ów, jak: imiê i nazwisko, datê zawarcia umowy, rodzaj umowy i wymiar etatu, na którym pracownik jest zatrudniony. 3)za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; 4)po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. 5.W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 6.Wykonawca dopilnuje, aby zapisy powy¿szych punktów przestrzega³ ka¿dy podwykonawca. 7.Wykonawca mo¿e powierzyæ Podwykonawcom wykonanie us³ugi stanowi±cej czê¶æ przedmiotu zamówienia. 8.Do powierzenia wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia nowemu Podwykonawcy, zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy konieczna jest zgoda Zamawiaj±cego w przypadku, o którym mowa w art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 9.W okresie wykonywania umowy Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci objêtej umow±. 10.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmniejszenia b±d¼ zwiêkszenia zakresu przedmiotu zamówienia. Warunki skorzystania z prawa opcji opisane s± w projekcie umowy. Minimalna powierzchnia terenów do koszenia w roku 2018 wynosi 500 000,00 m2 , w roku 2019 - 420 000 m2, w roku 2020 - 420 000,00 m2.

II.5) G³ówny kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77313000-7
77314100-5
77342000-9
77312000-0
77312100-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  17   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
17

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: od 10 maja 2018 r. do 31.10.2018 r. od 23.04.2019 r. do 31.10.2019 r. od 23.04.2020 r. do 31.10.2020 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony je¶li Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± o warto¶ci, co najmniej 80 000,00 z³.
Informacje dodatkowe Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± ³±cznie spe³nianie warunku dotycz±cego posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, sytuacji finansowej lub.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Do¶wiadczenie zawodowe. Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie :minimum 1 us³ugê polegaj±c± na utrzymaniu terenów zielonych o warto¶ci ca³kowitej nie mniejszej ni¿ 100 000,00z³
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a)wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ze powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1)Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3 000.00 z³ (S³ownie z³otych: trzy tysi±ce 00/100), 2)Wadium nale¿y wnie¶æ w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieni±dzu, b)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3)Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w terminie sk³adania ofert. 4)Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ na konto Zamawiaj±cego:Bank PKO S.A. BP Z³ocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu za termin wniesienia uznaje siê chwilê uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 5)W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ w terminie do sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego Urz±d Miejski, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Z³ocieniec w sekretariacie pok. 11 lub zamie¶ciæ w osobnej kopercie - opisanej "wadium". Kopiê do³±czyæ do oferty. 6)W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ: a)zobowi±zanie gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y przes³anki jego zatrzymania. b)termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±, c)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7)Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym. 8)Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowan± form± wadium zostanie przez zamawiaj±cego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±. 9)W ofercie nale¿y wpisaæ nr konta, na które zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium lub do³±czyæ do oferty upowa¿nienie do odbioru wadium przez wskazan± osobê. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres oczekiwania na przyst±pienie do koszenia od momentu zg³oszenia potrzeby koszenia przez Zamawiaj±cego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Umowa Nr ......../2018 zawarta w dniu ........................................ r. pomiêdzy: Gmin± Z³ocieniec, NIP 6741002018 dzia³aj±c± przez Krzysztofa Zacharzewskiego - Burmistrza Z³ocieñca, zwan± dalej "Zamawiaj±cym", a ..................................................................., zwan± dalej "Wykonawc±" w rezultacie dokonania przez Zamawiaj±cego wyboru oferty w postêpowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na "¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów w gminie Z³ocieniec ( w mie¶cie i na terenie so³ectw)" o nastêpuj±cej tre¶ci: § 1 1.Zamawiaj±cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów w gminie Z³ocieniec ( w mie¶cie i na terenie so³ectw) w latach 2018 - 2020, polegaj±ce na: 1)koszeniu terenów zielonych o powierzchni 158 654,00 m2 x 3 lata, po uwzglêdnieniu czêstotliwo¶ci koszenia o powierzchni max do 672 921,00 m2 x 3 lata - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do siwz, w tym : a)dwukrotne koszenie 24 572 m2 x 2 x 3 lata b)trzykrotne koszenie 11 214 m^2 x 3 x 3 lata c)czterokrotne koszenie 42 003 m^2 x 4 x 3 lata d)piêciokrotne koszenie 63 067 m^2 x 5 x 3 lata e)sze¶ciokrotne koszenie 17 798m2 x 6 x 3 lata 2)przycinaniu ¿ywop³otów obejmuj±cym ciêcia prze¶wietlaj±co - formuj±ce krzewów zgodnie ze sztuk± ogrodnicz±, usuwaniu chwastów z wnêtrza szpaleru, d³ugo¶æ ¿ywop³otów do przyciêcia 1 821,50 mb x 3 lata - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ, przy czym SIWZ stanowi integraln± czê¶æ niniejszej umowy. 2.Wykonawc± zobowi±zuje siê do: 1)realizacji prac zgodnie ze sztuk± ogrodnicz±, obowi±zuj±cymi przepisami prawa, polskimi normami przenosz±cymi europejskie normy zharmonizowane, zasadami wiedzy technicznej, nale¿yt± staranno¶ci±, przepisami BHP, dobrze jako¶ciowo i estetycznie, 2)ponoszenia kosztów zakupu worków do gromadzenia odpadów, 3)zapewnienia narzêdzi wraz z obs³ug±, odzie¿y ochronnej niezbêdnej do realizacji przedmiotu umowy, 4)przekazania pokosu z koszonych terenów oraz odpadów z ciêcia ¿ywop³otów do stacji prze³adunkowej w Mielenku Drawskim. Do ka¿dej faktury nale¿y do³±czyæ potwierdzon± kartê przekazania odpadu, 5)zapewnienia na terenie wykonywania prac nale¿ytego ³adu i porz±dku, przestrzegania przepisów BHP oraz utrzymania terenu prac wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 6)uporz±dkowania terenu po zakoñczeniu prac, 7)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia- naprawienia go i doprowadzenia do stanu poprzedniego na w³asny koszt, 8)pe³nej odpowiedzialno¶ci za skutki i nastêpstwa zdarzeñ wynik³ych z nienale¿ytego wykonania postanowieñ umowy, w szczególno¶ci w stosunku do osób naprawienia w pe³nym zakresie szkód wyrz±dzonych podczas wykonywania prac objêtych niniejsz± umow±. 9)zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê kierowców sprzêtu oraz operatorów kos spalinowych bior±cych udzia³ w ¶wiadczeniu us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych na terenie so³ectw w gminie Z³ocieniec 3.Zamawiaj±cy uprawniony jest do dokonywania kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcê przedmiotu umowy bez konieczno¶ci uprzedniego informowania Wykonawcy o zamiarze, czasie i miejscu jej przeprowadzenia. W przypadku zawiadomienia Wykonawcy o terminie przeprowadzenia kontroli, nieobecno¶æ jego przedstawiciela nie wstrzymuje kontroli i nie stanowi podstawy do kwestionowania stwierdzonego przez Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê. 4.Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 2 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1)¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 5.W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 2 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1)o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2)po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zawieraæ dane osobowe pracownika/ów, jak: imiê i nazwisko, datê zawarcia umowy, rodzaj umowy i wymiar etatu, na którym pracownik jest zatrudniony. 3)za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; 4)po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 2 czynno¶ci. 7.Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy w przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, na co Wykonawca wyra¿a zgodê. 8.Wykonawca dopilnuje, aby zapisy powy¿szych punktów przestrzega³ ka¿dy podwykonawca i aby wyrazi³ zgodê na poddanie siê kontroli, o której mowa w ust. 6. 9.Z oceny jako¶ci wykonania prac zostanie ka¿dorazowo sporz±dzony protokó³, podpisany przez strony bior±ce udzia³ w kontroli, a w przypadku nie stawienia siê Wykonawcy, protokó³ podpisany przez przedstawicieli Zamawiaj±cego. §.2 1.Strony ustali³y nastêpuj±ce wynagrodzenie szacunkowe, za koszenie terenów zielonych i przycinanie ¿ywop³otów, w wysoko¶ci .......................... z³, (s³ownie z³otych: ........................................ 00/100), przy czym: 1)cena jednostkowa za koszenie terenów zielonych stanowi kwotê brutto w wysoko¶ci . ..................... .z³/m2 2)cena jednostkowa za ciêcia ¿ywop³otów stanowi kwotê brutto w wysoko¶ci ............... z³/mb 2.Wynagrodzenie za wykonane us³ugi p³atne bêdzie na podstawie faktury VAT wystawionej raz w miesi±cu za koszenie terenów zielonych i przycinanie ¿ywop³otów - obejmuj±cej wyszczególnienie us³ug za miesi±c poprzedni, powierzchniê w m2 lub d³ugo¶æ w mb, na których by³a ¶wiadczona us³uga, jednostkowej i ³±cznej stawki za koszenie terenów zielonych oraz za ciêcie ¿ywop³otów, o których mowa w ust. 1 pkt 1i 2. 3.W przypadku gdy zakres ¶wiadczonych us³ug bêdzie wiêkszy ni¿ kwota podstawowa, okre¶lone ust 1, Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo skorzystania z prawa opcji, tj. prawa do zmniejszenia lub zwiêkszenia przedmiotu zamówienia. Minimalna powierzchnia terenów do koszenia, które zostanie na pewno zrealizowane wynosi: w roku 2018 wynosi - 78% ogólnej powierzchni terenów zielonych tj.500 000 m2, w roku 2019 - 62% ogólnej powierzchni terenów zielonych tj. 420 000m2, w roku 2020 - 62% ogólnej powierzchni terenów zielonych tj. 420 000m2. 4.Warunki skorzystania z prawa opcji: 1)skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzale¿nione bêdzie od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego wynikaj±cych z wystêpuj±cych warunków atmosferycznych i in., i jest uprawnieniem, z którego mo¿e lecz nie musi skorzystaæ w okresie trwania umowy; 2)zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji po wyczerpaniu podstawowego zakresu zamówienia wskazanego w niniejszej umowie dla ka¿dego rodzaju wykonywanej us³ugi; 3)zamówienia realizowane w ramach prawa opcji s± jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Brak z³o¿enia zamówienia objêtego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. 5.Podstaw± do wystawienia faktury VAT jest protokó³ odbioru, w którym Zamawiaj±cy potwierdza zakres i prawid³owo¶æ wykonania przedmiotu umowy. 6.Wynagrodzenie p³atne bêdzie w terminie 30dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury VAT. 7.Za datê zap³aty wynagrodzenia Wykonawcy przyjmuje siê dzieñ obci±¿enia rachunku Zamawiaj±cego. 8.Wykonawca ponosiæ bêdzie wszelk± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie umowy zarówno w stosunku do Zamawiaj±cego, jak i osób trzecich. 9.Wykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê co najmniej 3 osób posiadaj±cych kwalifikacje do obs³ugi kosiarek i kos spalinowych bior±cych udzia³ w ¶wiadczeniu us³ugi na zasadach okre¶lonych w SIWZ stanowi±cej integraln± czê¶æ niniejszej umowy. § 3 1.Formê odszkodowania stanowiæ bêd± kary umowne - Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³aty Zamawiaj±cemu kar umownych z tytu³u: 1)odst±pienie od umowy z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy w wysoko¶ci 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1; 2)braku zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób, o których mowa w §1 ust. 6 lub nieprzedstawienia dowodów potwierdzaj±cych ich zatrudnienie - w wysoko¶ci 200,00 z³ od ka¿dego stwierdzonego przypadku, 3)zw³oki w przyst±pieniu do prac w terminie przekraczaj±cym .... dni od dnia zg³oszenia potrzeby koszenia przez Zamawiaj±cego - w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy dzieñ zw³oki, 4)za nienale¿yte wykonanie umowy Zamawiaj±cy mo¿e obni¿yæ nale¿ne Wykonawcy miesiêczne wynagrodzenie o karê umown± w wysoko¶ci 300,00z³ za ka¿dy dzieñ zw³oki po up³ywie 7 dni od daty zg³oszenia reklamacji. 2.Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy odsetki ustawowe za ka¿dy dzieñ opó¼nienia w zap³acie nale¿nego wynagrodzenia. 3.Zamawiaj±cy ma prawo potr±ciæ kary umowne naliczone Wykonawcy z nale¿nego mu wynagrodzenia. 4.Zastrzega siê prawo dochodzenia odszkodowania uzupe³niaj±cego na zasadach ogólnych. je¿eli szkoda by³aby wy¿sza od zastrze¿onych kar umownych. §4 1.Strony zastrzegaj±, i¿ ka¿da ze stron mo¿e z wa¿nych powodów wypowiedzieæ umowê z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia. 2.W przypadku rozwi±zania umowy bez wa¿nego powodu strona wypowiadaj±ca umowê zap³aci drugiej odstêpne w wysoko¶ci 20% kwoty ostatnio wyp³aconego Wykonawcy wynagrodzenia. § 5 1.Wykonawca wnosi zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 4% ceny brutto przedstawionej w ofercie z zaokr±gleniem do pe³nych 100 z³ w dó³, co stanowi kwotê: .......................z³ (s³ownie z³otych: .................. 00/100). 2. Sposób wnoszenia i zwrotu kwoty nale¿ytego wykonania umowy: 1) 100% kwoty zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy tj. .............. z³ na okres realizacji zadania zwiêkszony o 30 dni Wykonawca wniesie w pieni±dzu / w formie gwarancji ubezpieczeniowej w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni od dnia podpisania umowy; 2) Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni od daty zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane. 3.Forma zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 1)Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych. 2)Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aci przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego. 3)W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4)Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wykonawcy. 5)Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenie) oraz wskazanie ich siedzib, okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± /porêczeniem, kwotê gwarancji/porêczenia, termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do: "zap³acenia kwoty gwarancji /porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego". § 6 1.Umowê niniejsz± strony zawieraj± na czas okre¶lony od 10 maja 2018 r. do 31.10.2018 r., od 23.04.2019 r. do 31.10.2019 r., od 23.04.2020 r. do 31.10.2020 r., z zastrze¿eniem ust.2. 2.Niniejsza umowa mo¿e byæ rozwi±zana bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku ra¿±cego naruszenia jej postanowieñ przez Wykonawcê, w szczególno¶ci: odmowy przyst±pienia do wykonania prac w terminie 2 dni (okres oczekiwania na przyst±pienie do prac), przy czym Zamawiaj±cy wyznacza ponownie dodatkowy termin na wykonanie prac nie d³u¿szy ni¿ 2 dni robocze. 3.W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona zleconego mu zadania w ca³o¶ci lub w czê¶ci, Zamawiaj±cy ma prawo zleciæ jego wykonanie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. §7 1.Osoby do kontaktu ze strony Zamawiaj±cego p. Marzena Pi³atowska, p. Jerzy Samek.Osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy ........................................ 2.Umowa zosta³a sporz±dzona w dwóch jednobrzmi±cych egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla ka¿dej ze stron. 3.Wszelkie istotne zmiany i uzupe³nienie tre¶ci niniejszej umowy mo¿liwe bêdê tylko w przypadkach okre¶lonych w Rozdziale 16 SIWZ, przy czym ich wprowadzenie wymaga spisania aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

1)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, ma obowi±zek wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w kwocie stanowi±cej 4% ceny ca³kowitej podanej w ofercie. 2)Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 148 ust. 1 Pzp. 3)Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego, prowadzony w banku Bank PKO BP Z³ocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 4)Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê/nie wyra¿a zgody* na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 Pzp. 5)Zamawiaj±cy mo¿e, na wniosek wykonawcy, wyraziæ zgodê na zmianê formy wniesionego zabezpieczenia pod warunkiem zachowania ci±g³o¶ci zabezpieczenia i niezmniejszenia jego wysoko¶ci.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a)si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. c)zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego. d)gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ e)zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê zamówienia, f)oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, g)zmiany warunków p³atno¶ci, przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, h)zmiany terminu ¶wiadczenia us³ugi i/lub terminu realizacji zamówienia, przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji umowy, i)zakres przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami wynikaj±cymi z regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy, j)sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, wynikaj±cymi z regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy, k)technologii wykonywania prac objêtych przedmiotem zamówienia, je¿eli wprowadzenie nowej technologii nie bêdzie powodowaæ podwy¿szenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz powodowaæ bêdzie niepogorszenie dotychczasowych standardów wykonywania zamówienia, przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, l)zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy, przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. m)Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ¶wiadczenia us³ug. O zmianie zakresu ¶wiadczenia us³ug Zleceniodawca zawiadamia pisemnie Zleceniobiorcê w terminie 7 dni przed wprowadzeniem zmiany. n) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug Wykonawcy zamówienia podstawowego. o)zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a.zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, b.zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c.zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy: 1) zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci, 2) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ zmiany umowy, 3) wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie. 4) Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 5) Zamawiaj±cy dodatkowo przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zapisów zawartej umowy w przypadku: a)wprowadzenie zmian korzystnych dla zamawiaj±cego, b)konieczno¶ci wprowadzenia zmian uzale¿nionych od wyst±pienia zdarzenia powoduj±cego, i¿ stosunek zobowi±zaniowy nie mo¿e istnieæ w pierwotnym kszta³cie, c)zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Wykonawca, sk³adaj±c ofertê mo¿e zastrzec, ¿e nie mog± byæ udostêpniane znajduj±ce siê w jego ofercie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji "przez tajemnicê przedsiêbiorstwa rozumie siê nieujawnione do wiadomo¶ci publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiêbiorstwa lub inne informacje posiadaj±ce warto¶æ gospodarcz±, co do których przedsiêbiorca podj±³ niezbêdne dzia³ania w celu zachowania ich w poufno¶ci". Zastrze¿enie winno byæ wówczas dokonane poprzez z³o¿enie oferty w dwóch czê¶ciach opisanych jako "czê¶æ jawna ofert" i "czê¶æ tajna oferty". Oferta z³o¿ona bez podzia³u na czê¶ci jawn± i tajn± jest oferta jawn±. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji dotycz±cych ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofercie.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.