eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad rozbudową Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19



Ogłoszenie nr 547361-N-2018 z dnia 2018-04-19 r.

Powiat Legionowski: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad rozbudową Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego  11 , 05119   Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat-legionowski.pl zakłładka Zamówienia Publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.powiat-legionowski.pl zakłładka Zamówienia Publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.powiat-legionowski.pl zakłładka Zamówienia Publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Biuro Podawcze na parterze, stanowisko nr 1 Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad rozbudową Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
Numer referencyjny: ZPU.272.23.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego, nad realizacją robót budowlanych i w okresie rękojmi oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na roboty budowlane dotyczące zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka" wraz zagospodarowaniem terenu, budową ogrodu zmysłów oraz mini boiska na zewnątrz budynku z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na użytkowanie budynku. 2. Usługa obejmuje wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 1) nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 2) sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, 5) opiniowanie, wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców robót budowlanych) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, 6) uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru zakończonych robót budowlanych przekazywanych do odbioru końcowego przez Zamawiającego, 7) udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego w okresie rękojmi i gwarancji, 8) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 9) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 11) kontrola terminowości wykonywania robót w stosunku do harmonogramu, 12) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych, 13) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność minimum 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie każdorazowo wpisami do dziennika budowy, 14) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie budowy nieprawidłowościach, 15) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót, 16) udział w radach budowy organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż, 17) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego, 19) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 20) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych, 21) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy robót budowlanych i instalacyjnych kompletnych certyfikatów, atestów, gwarancji oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 3. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ/umowy, i obejmuje: 1) Budowę nowego skrzydła budynku z przedszkolem na parterze, pomieszczeniami technicznymi w piwnicy oraz centrum wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na 1 piętrze i poradnią psychologiczno-pedagogiczną na 2 piętrze. Budynek ten posiada niezależne wejścia z zewnątrz oraz klatkę schodową wraz z windą zapewniającą dostęp dla osób niepełnosprawnych do wszystkich jego kondygnacji, dodatkowo wszystkie zespoły pomieszczeń na parterze połączone są wewnętrznym poziomym układem komunikacyjnym zapewniającym dostęp do całego użytkowanego obiektu. Pomieszczenia techniczne zlokalizowane w piwnicy pełnią funkcję archiwum, węzła cieplnego (w zakresie robót budowlanych, dedykowanego dla 2 etapu rozbudowy oraz zaprojektowanej do realizacji w 3 etapie), wentylatorni. 2) Realizację zadania w zakresie pełnego wykończenia wraz z instalacjami: elektrycznymi, SAP, wod.-kan., c.o., c.t. i wentylacji mechanicznej oraz wyposażenie wg dokumentacji projektowej. 3) Zrealizowane w 1 etapie sale do arteterapii obecnie tymczasowo użytkowane na potrzeby przedszkola i po zakończeniu 2 etapu zostaną przywrócone do swojej pierwotnej funkcji, a przedszkole przeniesione w docelowe miejsce na parterze dobudowywanego skrzydła budynku. 4) W zakresie zagospodarowania terenu zostaną wykonane: a) kanalizacja deszczowa wraz z podłączeniem rur spustowych budynku w zakresie 2 etapu, b) drenaż budynku w zakresie 2 etapu wraz z przepompownią i zasileniem, c) likwidacja parkingu z geokraty i miejsca parkingowego wykonanego w 1 etapie, d) dojazd gospodarczy z geokraty wypełnionej nawierzchnią trawiastą, e) chodniki z kostki brukowej betonowej, f) mini boisko z nawierzchnią trawiastą z ogrodzeniem i wyposażeniem, g) ogród zmysłów, h) bieżnia i piaskownica do skoku w dal, i) ogrodzenie placu zabaw i ogrodu zmysłów, j) doposażenie istniejącego placu zabaw w urządzenia, k) zagospodarowanie i ukształtowanie terenu z wykonaniem ścieżek, chodników oraz zamontowane ławki, l) trawniki i posadzona zieleń. 5) Roboty budowlane objęte dokumentacją projektową wg poniższego zestawienia stanowiącą załącznik do SIWZ: a) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - tom.I.1 Projekt Zagospodarowania Terenu, załączniki, projekt Architektoniczny wykonawczy - Projekt budowlany zamienny 2 etapu rozbudowy, zał. do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r.; - egz.1 b) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - tom.I.2 Projekt Zagospodarowania Terenu, projekt Architektoniczny wykonawczy - Projekt wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy; - egz.1 c) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - tom.II.1 Projekt Konstrukcyjny Budowlany - Projekt budowlany zamienny 2 etapu rozbudowy, zał. do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r.; - egz.1 d) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - tom.II.2 Projekt Konstrukcyjny Wykonawczy - Projekt wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy, - egz.1 e) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - tom III, Projekt Instalacji sanitarnych Wod-kan, C.O., C.T., Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji Budowlany i Wykonawczy - Projekt budowlany zamienny 2 etapu rozbudowy w zakresie projektu budowlanego budynku oraz PZT, zał. do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r.; - egz.1 f) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - tom III, Projekt Instalacji sanitarnych Wod-kan, C.O., C.T., Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji Budowlany i Wykonawczy - Projekt wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy w zakresie projektu budowlanego budynku oraz PZT; - egz.1 g) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - tom IV Instalacje Elektryczne i Niskoprądowe, Projekt Budowlano-Wykonawczy - Projekt budowlano-wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy, zał. do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r.; - egz.1 h) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - tom IV Instalacje Elektryczne i Niskoprądowe, Projekt Budowlano-Wykonawczy - Projekt wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy;- egz.1 i) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie -Projekt Systemu Sygnalizacji Pożarowej tom V - Projekt budowlany i wykonawczy zamienny etap II, zał. do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r.; - egz.1 j) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - Projekt Systemu Sygnalizacji Pożarowej tom V - Projekt budowlany i wykonawczy zamienny etap II; - egz.1 k) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - Projekt Architektoniczny Projekt budowlany zamienny w zakresie zagospodarowania terenu P.Z.S. i P.S. w Legionowie: budowa ogrodu zmysłów oraz mini boiska wraz z siłownią na zewnątrz budynku, zał. do decyzji nr 1441/16 Starosty Legionowskiego z dnia 22 listopada 2016 r.; - egz.1 l) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - Projekt Architektoniczny. Stadium: Projekt wykonawczy zamienny w zakresie zagospodarowania terenu Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie poprzez budowę ogrodu zmysłów oraz mini boiska wraz z siłownią na zewnątrz budynku; - egz.1 m) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - STWiOR Roboty Budowlane; - egz.1 n) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - STWiOR Roboty Sanitarne; - egz.1 o) Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie - STWiOR Roboty Instalacyjne Elektryczne; - egz.1 p) Budynek Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie -Specyfikacja Techniczna Systemu Sygnalizacji Pożarowej; - egz.1 q) Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych "Zagospodarowanie terenu Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie poprzez budowę ogrodu zmysłów oraz mini boiska wraz z siłownią na zewnątrz budynku". - egz.1 r) Przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy: - Przedmiar- roboty budowlane - egz.1 - Przedmiar- instalacje elektryczne - egz.1 - Przedmiar- instalacje c.o. nowoprojektowane - egz.1 - Przedmiar-instalacja c.o. aktualizacja - egz.1 - Przedmiar-instalacja wod.-kan. nowoprojektowane - egz.1 - Przedmiar- instalacja wod.-kan. aktualizacja - egz.1 - Przedmiar- instalacja wentylacji. nowoprojektowane - egz.1 - Przedmiar- instalacja wentylacji. aktualizacja - egz.1 - Przedmiar-System Sygnalizacji Pożarowej - egz.1 - Przedmiar-zagospodarowanie terenu, ogród zmysłów - egz.1 4. Zamawiający na rozbudowę budynku posiada ostateczną decyzję nr 1703/10 Starosty Legionowskiego z dnia 6 grudnia 2010 r., zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na rozbudowę budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie przy ulicy Jagiellońskiej 69, na terenie działek nr ewid. 2/12 i 2/15 w obrębie nr 30 w miejscowości Legionowo, gmina Legionowo; - zmienioną ostateczną decyzją nr 593/13 Starosty Legionowskiego z dnia 31 maja 2013 r., w zakresie dotyczącym dostosowania konstrukcji, instalacji i urządzeń związanych tym obiektem, wykończenia budynku i zagospodarowania terenu, umożliwiających jego odbiór i użytkowanie w trzech etapach; - zmienioną ostateczną decyzją nr 1105/14 Starosty Legionowskiego z dnia 16 września 2014 r., w zakresie dotyczącym zmiany projektu zagospodarowania terenu, polegającej na wykonaniu drenażu opaskowego budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie i zmiany przebiegu kanalizacji deszczowej, na terenie działek nr ewid. 2/12 i 2/15 w obrębie nr 30 w miejscowości Legionowo, gmina Legionowo; - zmienioną ostateczną decyzją nr 1441/16 Starosty Legionowskiego z dnia 22 listopada 2016 r., w zakresie dotyczącym zmiany projektu zagospodarowania terenu, polegającej na budowie ogrodu zmysłów oraz mini boiska z siłownią na zewnątrz budynku, na terenie działek nr ewid. 2/12 i 2/15 w obrębie nr 30 w miejscowości Legionowo, gmina Legionowo; - zmienioną ostateczną decyzją nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r., w zakresie wynikającym z podwyższenia budynku o 1 kondygnację w ramach II etapu rozbudowy na terenie działek nr ewid. 2/12 i 2/15 w obrębie nr 30 w miejscowości Legionowo, gmina Legionowo. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na okres 60 miesięcy za wady fizyczne i prawne obiektu, powstałe w wyniku błędów w nadzorze inwestorskim do momentu wygaśnięcia okresu gwarancji i rękojmi obowiązującego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych o Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka", na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 6. Obowiązki pełnienia funkcji inspektora nadzoru rozszerza się na czas trwania gwarancji i rękojmi za wady wykonanych robót. 7. Okres gwarancji zgodnie z ofertą Wykonawcy na roboty budowlane wynosi 84 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.

II.5) Główny kod CPV: 71.52.90.00 - 71.52.90.00
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  10   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia wynosi 10 miesięcy od daty podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji pn. "Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych o Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka", przez co należy rozumieć datę spisania końcowego odbioru robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, ze wprowadzenie na plac budowy nastąpi w maju 2018 r. Planowany termin zakończenia 31.08.2019 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 80 000,00 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: - w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - potwierdzeniu, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 80 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi, polegające na nadzorowaniu robót budowlanych, obejmujące rozliczenie inwestycji o wartości minimum 2 000 000,00 zł każda oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: - w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - w wykazie wykonanych usług oraz w dowodach określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kluczowymi osobami do realizacji zamówienia, tj.: - osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej potwierdzone pełnieniem nadzoru nad min. 1 robotą budowlaną o całkowitej wartości inwestycji nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł; - osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej potwierdzone pełnieniem nadzoru nad min. 1 robotą budowlaną o całkowitej wartości inwestycji nie mniejszej jak 2 000 000,00 zł; - osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej potwierdzone pełnieniem nadzoru nad min. 1 robotą budowlaną o całkowitej wartości inwestycji nie mniejszej jak 2 000 000,00 zł; Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: - w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - w wykazie zawierającym imię i nazwisko osób, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, kwalifikacje zawodowe oraz informacje o uprawnieniach ww. osób, zakresie wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca w ofercie winien wskazać imiona i nazwiska osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz z informacja o doświadczeniu tych osób. Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert. Za wykonane dodatkowe usługi (z wyłączeniem 1 usługi potwierdzającej spełnienie warunków udziału w postepowaniu przez każdego z inspektorów nadzoru polegającą na pełnieniu nadzoru nad robotami budowlanymi o wartości inwestycji min. 2 000 000,00 zł) maksymalnie 40 punktów do zdobycia. Punkty w kryterium doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia będą obliczane w następujący sposób: a) 8 i więcej dodatkowych usług - 40 pkt, b) 4 dodatkowe usługi - 20 pkt, c) 2 dodatkowe usługi - 10 pkt, d) 1 dodatkowa usługa lub brak deklaracji w formularzu ofertowym - 0 pkt, Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym pkt. 2 ust. 1 i 2.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz zawierający minimum dwie usługi, polegające na nadzorowaniu robót budowlanych, obejmujące rozliczenie inwestycji o wartości minimum 2 000 000,00 zł każda , wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga wykazania się dysponowaniem tj.: - osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej potwierdzone pełnieniem nadzoru nad min. 1 robotą budowlaną o całkowitej wartości inwestycji nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł; - osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej potwierdzone pełnieniem nadzoru nad min. 1 robotą budowlaną o całkowitej wartości inwestycji nie mniejszej jak 2 000 000,00 zł; - osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej potwierdzone pełnieniem nadzoru nad min. 1 robotą budowlaną o całkowitej wartości inwestycji nie mniejszej jak 2 000 000,00 zł; d) potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 80 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

d) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), e) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: dane podmiotu udostępniającego zasób, dane podmiotu przyjmującego zasób, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego - oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty dotyczących: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę), 2) rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotu zamówienia - zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych prac, 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia, określone w SIWZ, 4) zmiany terminu wykonania Umowy: a) na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) na skutek konieczności zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót Budowlanych, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. 5) zmiany w składzie osób zdolnych do wykonania zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowiska.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.